Gaat lekker zoquote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:17 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
En verkeerde afbeelding.
Oja, ik zoek inderdaad nog wat goedkopere - en niet uitverkochte - vervangers voor desinfecterende zeep. Zoals spiritus ofzo.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:21 schreef maily het volgende:
Even crosslink: COR / Desinfectie recepten (indien handgel e.d. niet meer te koop is)
Erwtensoep, godenvoer.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:00 schreef kibo het volgende:
Knolselderij, prei, spliterwten , schouderkarbonade.
De echte kenner weet ....
Zo zijn we menig strenge winter door gekomen
En daarna begin je zelf gewoon aan de hondquote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:56 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb niet gehamsterd voor de honddat past niet in mn vriezer.
Die mag gewoon twee weken brokken/met de pot mee eten mocht t nodig zijn.
Ja hier ook. En vanaf maandag in de bonus bij AH, alle unicura en dettol 2+1 gratis. Ben benieuwd of er wel wat in het schap staat...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:46 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Net in de supermarkt was alle handzeep op
Lucifers? Of een aansteker?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
Nou ik ben een prepper nu. Hoi Greys!
Ik heb in ieder geval 12 liter water, 3 blik knakworsten, een blik ananasschijfjes, leverpastei en boterhamworst in blik. 3 potjes doperwten 2x bruine bonen, 2x pastasaus 2x macaroni, 1 keer een voordeelverpakking rijst, wijn 2 pakken chocolademelk 2x havermout een pot pindakaas en een pot hazelnootpasta. Wc papier en vuilniszakken. Waxinelichtjes
Dit is naast dingen waar ik sowieso altijd wel een kleine voorraad van heb.
Had een bestelling gedaan bij de AH, voor het eerst.quote:
Waxinelichtjes? De stroom valt niet uit als je het virus krijgt hoor.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
Nou ik ben een prepper nu. Hoi Greys!
Ik heb in ieder geval 12 liter water, 3 blik knakworsten, een blik ananasschijfjes, leverpastei en boterhamworst in blik. 3 potjes doperwten 2x bruine bonen, 2x pastasaus 2x macaroni, 1 keer een voordeelverpakking rijst, wijn 2 pakken chocolademelk 2x havermout een pot pindakaas en een pot hazelnootpasta. Wc papier en vuilniszakken. Waxinelichtjes
Dit is naast dingen waar ik sowieso altijd wel een kleine voorraad van heb.
Dat is ook zo.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waxinelichtjes? De stroom valt niet uit als je het virus krijgt hoor.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:32 schreef Hoogslaper het volgende:
Iemand nog tips hoe verantwoord vuur te maken binnen, indien we straks verstoken zijn van gas en licht..?
Ik woon drie hoog, zou wel met wat kluswerk in de buitenmuur een rookkanaal kunnen hakken. Gelukkig heb ik een houten vloer dus voldoende brandstof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |