quote:Op zondag 1 maart 2020 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zie de OP, maar dan met meer oefenen
Bwegh, geen zin in vandaagquote:Op zondag 1 maart 2020 10:50 schreef bitterbal het volgende:
Gaan jullie vandaag de belastingaangifte doen?
Begin van het jaar leek het die kant op te gaan met Iran en VS, maar toen kwam er een virusje die alles weer verpesttequote:Op zondag 1 maart 2020 10:50 schreef Molo het volgende:
Denken we nog even aan dit artikel?
https://www.volkskrant.nl(...)t-al-jaren~bbebe909/
Doe ik meest een kwartier voor de deadlinequote:Op zondag 1 maart 2020 10:50 schreef bitterbal het volgende:
Gaan jullie vandaag de belastingaangifte doen?
Liever niet?quote:Op zondag 1 maart 2020 10:50 schreef Molo het volgende:
Wanneer is de deadline en wat gebeurt er als je het er na doet?quote:Op zondag 1 maart 2020 10:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Doe ik meest een kwartier voor de deadline
Nog niet helemaal gelezen, maar die meneer kan best eens gelijk hebbenquote:Op zondag 1 maart 2020 10:50 schreef Molo het volgende:
Het zou me niets verbazen als de wereldeconomie in elkaar pleurt eerlijk gezegdquote:Op zondag 1 maart 2020 10:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begin van het jaar leek het die kant op te gaan met Iran en VS, maar toen kwam er een virusje die alles weer verpestte
Is toch al aardig hard aan de gang als je de aandelenbeurzen ziet, die kelderen elke dag een paar procent.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als de wereldeconomie in elkaar pleurt eerlijk gezegd
1 april, of misschien weer 1 mei zoals vorige jaren.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wanneer is de deadline en wat gebeurt er als je het er na doet?
Ah, maar nu staan de Turken (dus Navo) en Rusland weer tegenover elkaar. Dus we hebben weer een kansquote:Op zondag 1 maart 2020 10:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begin van het jaar leek het die kant op te gaan met Iran en VS, maar toen kwam er een virusje die alles weer verpestte
Jup. Ook dat is een cyclus en we hebben weer een aantal relatief ‘vette’ jaren gehad.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als de wereldeconomie in elkaar pleurt eerlijk gezegd
Yepquote:Op zondag 1 maart 2020 10:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is toch al aardig hard aan de gang als je de aandelenbeurzen ziet, die kelderen elke dag een paar procent.
Je huis is net van jou... En je hebt geen baan meer.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:55 schreef bitterbal het volgende:
Ik hoop alleen op een crash van de huizenprijzen
Nee, niet alles. Hoewel ik er vorig jaar toch vrij snel mee klaar was.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kun je niet gebruik maken van de vooringevulde?
Wil juist huizen kopenquote:Op zondag 1 maart 2020 10:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Je huis is net van jou... En je hebt geen baan meer.
Hoe is dat gunstig voor jou dan?
quote:Op zondag 1 maart 2020 10:56 schreef bitterbal het volgende:
niemand heeft het ook over Erdogeit de grenzen heeft open gezet
Vind het sowieso wel verdacht dat er daar nog geen coronabesmetting is terwijl ze aan Iran grenzen waar het helemaal los gaat.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:56 schreef bitterbal het volgende:
Oh zeker welquote:Op zondag 1 maart 2020 10:56 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 1 maart 2020 10:46 schreef hjansen82 het volgende:
Verspreiding virus in Belgie blijkt lastig door slechte wegen.
Daar gaat het nieuws in Hongarije al dagen over. Maar ja, die krijgen die mensen ook eerder aan hun achterdeur.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh zeker wel
Wordt ook nog een teringbende dat
Grieken zijn er ook klaar mee. Maar ja is ook wel logisch.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar gaat het nieuws in Hongarije al dagen over. Maar ja, die krijgen die mensen ook eerder aan hun achterdeur.
Ja absoluutquote:Op zondag 1 maart 2020 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar gaat het nieuws in Hongarije al dagen over. Maar ja, die krijgen die mensen ook eerder aan hun achterdeur.
Ja, als ik al jaren op een eilandje leefde met duizenden asielzoekers zou ik er ook wel klaar mee zijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Grieken zijn er ook klaar mee. Maar ja is ook wel logisch.
Zweden ook welquote:Op zondag 1 maart 2020 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Grieken zijn er ook klaar mee. Maar ja is ook wel logisch.
Helemaal niks noppes nada, want nederland buigt toch wel.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja absoluut
Ik vraag me wel serieus af hoe dat gaat lopen
Ook geen idee wat die deal tussen Nederland en Turkije hier nog mee te maken heeft en wat de diplomatieke consequenties zijn
Niet alle Zweden denk ikquote:
Yesquote:Op zondag 1 maart 2020 11:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Helemaal niks noppes nada, want nederland buigt toch wel.
Zelfde als dat niet alle Grieken of alle Nederlanders er mee klaar zijn..quote:Op zondag 1 maart 2020 11:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet alle Zweden denk ik
Maar bizar hoe daar ook met immigranten omgegaan wordt ja, en andersom door hen met de Zweden
Zekersquote:Op zondag 1 maart 2020 11:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zelfde als dat niet alle Grieken of alle Nederlanders er mee klaar zijn..
Dezelfde naïviteit die je bij ons ziet, maar nog een tandje erger.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet alle Zweden denk ik
Maar bizar hoe daar ook met immigranten omgegaan wordt ja, en andersom door hen met de Zweden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |