Ik wist het niet.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd is dat gewenning en als je weet hoe zeep werkt dan is dit vrij logisch
Doe je dan ook andere kleren aan?quote:Op zondag 1 maart 2020 11:23 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Als ik van buiten thuis kom dan was ik vanaf mijn handen tot aan mijn ellebogen met desinfecterende zeep.
Gister alle deurklinken afgenomen met chloor en water
Pff, teveel moeitequote:Op zondag 1 maart 2020 11:23 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Okee. dit is wel niet die medewerkster van de GGD, maar hij weet het ook goed.
Ik kleed mij om in een aparte kamer daar trek ik mijn huispak aanquote:
Ik heb de filmpjes niet meer gezien, maar als ik het nog weet... die zeep zorgt ervoor dat de vieze delen daaraan gaan hechten en met water spoel je dat eraf. Daarom leek het mij ook logisch het water z'n werk te laten doen en het van je handen te laten stromen. Enkel je handen wassen met water werkt dus niet.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:25 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Ik wist het niet.Dacht dat zeep het al 'ontsmette' en wist niet dat juist het wassen zo belangrijk was.
Denk echt dat 90% van de mensen zijn handen niet goed wast. Dan gaat besmetting wel rap.
Daarom dat vele richtlijnen onmiddellijk gaan voor "niet aanraken" van zowel personen als voorwerpen zoals deurklinken en trapleuningen etc waar mogelijk. Eigenlijk is het betreden van drukke supermarkten ook niet ideaal waar iedereen de waren zit te bepotelen en bevochtigen met druppels.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:25 schreef -Straw- het volgende:
Denk echt dat 90% van de mensen zijn handen niet goed wast. Dan gaat besmetting wel rap.
Tweede test was negatief, u bent virusvrij!quote:Op zondag 1 maart 2020 11:22 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
In het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam is zaterdag een patiënt opgenomen die positief heeft getest op het coronavirus. De patiënt is geïsoleerd op een speciale afdeling. Iemand is pas besmet als hij of zij twee keer positief op het coronavirus test.
rotterdam bevestigd!
Rip Wij
Bron;
https://www.rijnmond.nl/n(...)olgt-nog-tweede-test
quote:
Daar mag na onderzoek wel aan getwijfeld worden.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Was dat niet de Spaanse Griep waarbij er opvallend veel jongeren aan overleden?
quote:Juist de 18 tot 29-jarigen hadden de pech gehad om in hun kindertijd aan het ‘verkeerde’ griepvirus te zijn blootgesteld: een griepvirus dat te veel afweek van de Spaanse Griep om enige immuniteit op te bouwen. De Amerikaanse onderzoekers publiceerden hun analyse deze week in het tijdschrift PNAS.
De Spaanse Griep was van het type H1N1 (de H en de N staan voor twee typen eiwitten). Wie echter tussen 1889 en 1900 werd geboren had de grootste kans om in aanraking te komen met de zogeheten Russische Griep, een griepvirus van het type H3N8. Maar een immuunsysteem dat op jonge leeftijd getriggerd is door de Russische Griep bleek zich maar weinig raad te weten met de Spaanse Griep, zo blijkt uit een analyse van de Amerikaanse onderzoekers.
Degenen die in 1918 tien tot vijftien jaar waren, hadden juist het geluk dat zij op jonge leeftijd waren blootgesteld aan een H1-type virus, verwant aan het type H1N1. En de ouderen waren beschermd doordat zij in hun jeugd vaak al een H1N1-type virus onder de leden hadden gehad. Hun vroege blootstelling leverde hen nog decennialang extra bescherming.
Fantast Ingo...quote:Op zondag 1 maart 2020 10:51 schreef Molo het volgende:
Denken we nog even aan dit artikel?
https://www.volkskrant.nl(...)t-al-jaren~bbebe909/
Bron?quote:Op zondag 1 maart 2020 11:28 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Tweede test was negatief, u bent virusvrij!
Ze is met het OV terug naar huis gestuurdquote:Op zondag 1 maart 2020 11:28 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Tweede test was negatief, u bent virusvrij!
Dat ja. Stond me ver iets van bij, maar was de reden kwijt.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Daar mag na onderzoek wel aan getwijfeld worden.
https://dekennisvannu.nl/(...)-Griep-opgelost/6917
[..]
Ik heb nog de meeste moeite met supermarkten. Zieke mensen die overal met hun tengels aanzitten etc. Dingen die je toch moet kopen en in huis brengt.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:27 schreef zipcon het volgende:
[..]
Daarom dat vele richtlijnen onmiddellijk gaan voor "niet aanraken" van zowel personen als voorwerpen zoals deurklinken en trapleuningen etc waar mogelijk. Eigenlijk is het betreden van drukke supermarkten ook niet ideaal waar iedereen de waren zit te bepotelen en bevochtigen met druppels.
Mss de macabere variantquote:Op zondag 1 maart 2020 11:06 schreef Sfancta het volgende:
Godverdomme het jaar dat Dominoday terug zou komen.
Heb juist een paar dagen geleden mijn nagels gekortwiektquote:Op zondag 1 maart 2020 11:16 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan?
Ik neem aan dat vrouwen nu wettelijk verplicht zijn om hun lange nagels af te knippen
Eerst nog met de neefjes en nichtjes naar een speelparadijs met een ballenbakquote:Op zondag 1 maart 2020 11:29 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ze is met het OV terug naar huis gestuurd
Sexy hoorquote:Op zondag 1 maart 2020 11:31 schreef Markesh het volgende:
[..]
Heb juist een paar dagen geleden mijn nagels gekortwiekt
Ja, dat doet ook niemand, ga voor de lol maar eens bij de toiletten van de Efteling staan.quote:
Ja klopt, je spoelt de oliën van je handen en daar zijn juist de virussen en bacteriën aan gehecht.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb de filmpjes niet meer gezien, maar als ik het nog weet... die zeep zorgt ervoor dat de vieze delen daaraan gaan hechten en met water spoel je dat eraf. Daarom leek het mij ook logisch het water z'n werk te laten doen en het van je handen te laten stromen. Enkel je handen wassen met water werkt dus niet.
Handgel voor onderwegquote:Op zondag 1 maart 2020 11:30 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Ik heb nog de meeste moeite met supermarkten. Zieke mensen die overal met hun tengels aanzitten etc. Dingen die je toch moet kopen en in huis brengt.
Achja, niks aan te doen.Geen zin om een germafoob te worden, je hebt nou eenmaal niet overal controle over. Maar ik snap nu wat beter hoe iemand met erge smetvrees de wereld moet ervaren. Het 'gevaar' is overal.
Ik geloof dat het virus tussen de vier en twaalf uur kan overleven buiten het lichaam.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:16 schreef VacaLoca het volgende:
Hm dus als ik na alle vertraging over paar weken eindelijk m'n lenovo laptop krijg, moet ik nog negen dagen wachten met openen pakketje?
Aankomende maandag weer vrijwillig aan de slag als luizenmoeder bij de lokale basisschool.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Eerst nog met de neefjes en nichtjes naar een speelparadijs met een ballenbak
Nee hoor, dat helpt hier niet tegenquote:Op zondag 1 maart 2020 11:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Daarom maak ik mijn telefoon, toetsenbord en muis (ook op het werk) al een tijdje schoon met alcoholdoekjes. Kan het niet 100% voorkomen, maar de kansen daardoor wel sterk verminderen.
quote:Op zondag 1 maart 2020 11:35 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ben een beetje vergeten waar die stream is.
quote:Op zondag 1 maart 2020 11:31 schreef zipcon het volgende:
Live persconferentie over geval in België (zowel NL als FR normaal gezien)
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/03/01/liveblog-coronavirus/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |