Hoe moet dat dan?quote:Op zondag 1 maart 2020 11:15 schreef tesssssssss het volgende:
Ik wil niet negatief uit de hoek komen, maar ik heb een filmpje gezien van een GGD medewerkster over hoe je je handen zou moeten wassen, en dat doe echt niemand zo.
Als je de verspreiding kan vertragen, is er iets meer tijd om een vaccin te vinden of een middel dat de symptomen verminderd. Alle beetjes helpenquote:Op zondag 1 maart 2020 11:15 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Het is te besmettelijk en we zijn te verbonden met de rest van de wereld om verspreiding te voorkomen. Het moet alleen niet te snel gaan.
Als oudere of kwetsbare persoon zou ik me nu wel angstig voelen. Voor normale griep kunnen ze zich nog inenten.
Als het goed is was dit geval aangekondigd door een fokker en betreft het een Iraans-belgische die net uit Iran is teruggekomen.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:14 schreef Salina het volgende:
https://m.hln.be/nieuws/b(...)n-de-block~a283ebc5/
LIVE. Opnieuw Belg besmet met coronavirus, volg hier om 11u30 persconferentie van De Block
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
dat is 1 van de problemen jaquote:Op zondag 1 maart 2020 11:15 schreef tesssssssss het volgende:
Ik wil niet negatief uit de hoek komen, maar ik heb een filmpje gezien van een GGD medewerkster over hoe je je handen zou moeten wassen, en dat doe echt niemand zo.
Dat hadden ze in het ziekenhuis gedaan waardoor haar nieren en lever ernstig beschadigd waren en ze uiteindelijk in een kunstmatige coma gebracht moest worden.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:16 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Waarom zou je antibiotica gebruiken bij een virus?
Nee, het is iemand die het in Frankrijk heeft opgelopen.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als het goed is was dit geval aangekondigd door een fokker en betreft het een Iraans-belgische die net uit Iran is teruggekomen.
Nee, dat was fake.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als het goed is was dit geval aangekondigd door een fokker en betreft het een Iraans-belgische die net uit Iran is teruggekomen.
Volgens HLN feed is het niet "dat" geval maar iemand anders (of verkeerd gemeld eerder):quote:Op zondag 1 maart 2020 11:17 schreef -XOR- het volgende:
quote:De tweede Belgische coronapatiënt zou in het UZ Antwerpen verblijven. "De persoon verbleef in een regio in Frankrijk waar het coronavirus aanwezig was", zegt Vinciane Charlier, woordvoerder van FOD Volkgezondheid, aan De Standaard. "Toen de persoon zich bij terugkomst slecht voelde, heeft die zich geïsoleerd en laten testen." UZA is één van de twee refentieziekenhuizen voor het nieuwe coronavirus in ons land.
Ja daar gaan de hardste klappen vallen de komende maanden.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:15 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Het is te besmettelijk en we zijn te verbonden met de rest van de wereld om verspreiding te voorkomen. Het moet alleen niet te snel gaan.
Als oudere of kwetsbare persoon zou ik me nu wel angstig voelen. Voor normale griep kunnen ze zich nog inenten.
Nat maken, helemaal inzepen ook tussen de vingers etc, dan 20 seconden wassen om alles eraf te spoelen, waarbij het water eindigt bij de vingers.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:16 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan?
Ik neem aan dat vrouwen nu wettelijk verplicht zijn om hun lange nagels af te knippen
Uit mijn hoofd, minimaal 20 seconden, ook je nagels goed reinigen met zeep, goed tussen de vingers wassen......quote:Op zondag 1 maart 2020 11:16 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan?
Ik neem aan dat vrouwen nu wettelijk verplicht zijn om hun lange nagels af te knippen
quote:Op zondag 1 maart 2020 11:17 schreef firefly3 het volgende:
Waarom is het beter om Belgen GEEN brief te sturen dat zij in quarantaine moeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eh wow. Misschien vermoedden ze dan toch een bacterie. Hoe dan ook een flinke misser.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:18 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Dat hadden ze in het ziekenhuis gedaan waardoor haar nieren en lever ernstig beschadigd waren en ze uiteindelijk in een kunstmatige coma gebracht moest worden.
Uiteindelijk in donor gevonden in Zwitserland met spoed meisje was 14
Medische misser
Eerlijk gezegd is dat gewenning en als je weet hoe zeep werkt dan is dit vrij logischquote:Op zondag 1 maart 2020 11:19 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Nat maken, helemaal inzepen ook tussen de vingers etc, dan 20 seconden wassen om alles eraf te spoelen, waarbij het water eindigt bij de vingers.
Probleem is dat je het er dus af moet spoelen. Het is niet dat de zeep alles doodt of zo.
Ik ken niemand die zo uitgebreid zijn handen wast of inzeept. Ik probeer het nu wel te doen maar langer dan 10 seconden wassen voelt ook wat ongemakkelijk in een publiek toilet.
Inderdaad.quote:
Vergeet de onderarmen nietquote:Op zondag 1 maart 2020 11:19 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd, minimaal 20 seconden, ook je nagels goed reinigen met zeep, goed tussen de vingers wassen......
Ik zal proberen of ik dat filmpje nog kan vinden.
Ja, mensen die in de medische sector werken. weten het wel, maar niet iedereen werkt in de medische sector.
*maakt notitie*quote:Op zondag 1 maart 2020 11:20 schreef Toefjes het volgende:
In Thailand 1 besmetting erbij. Het betreft een 21-jarige man die veel contact had met buitenlandse toeristen. In de link meer corona-berichten maar volgens mij niks wat nog niet gemeld is hier.
https://www.thailandblog.(...)te-dode-in-thailand/
Dacht gisteren al dat het fake was. Aandachtsuser.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Inderdaad.
Jammer, dacht dat we hier een stukje zeldzame voorkennis hadden.
Niet accepteren, retour die virusbom!quote:Op zondag 1 maart 2020 11:16 schreef VacaLoca het volgende:
Hm dus als ik na alle vertraging over paar weken eindelijk m'n lenovo laptop krijg, moet ik nog negen dagen wachten met openen pakketje?
Als ik van buiten thuis kom dan was ik vanaf mijn handen tot aan mijn ellebogen met desinfecterende zeep.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:19 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Nat maken, helemaal inzepen ook tussen de vingers etc, dan 20 seconden wassen om alles eraf te spoelen, waarbij het water eindigt bij de vingers.
Probleem is dat je het er dus af moet spoelen. Het is niet dat de zeep alles doodt of zo.
Ik ken niemand die zo uitgebreid zijn handen wast of inzeept. Ik probeer het nu wel te doen maar langer dan 10 seconden wassen voelt ook wat ongemakkelijk in een publiek toilet.
Okee. dit is wel niet die medewerkster van de GGD, maar hij weet het ook goed.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:16 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan?
thailandblog is een hele goede site om op de hoogte te blijven over van alles wat speelt in Thailand.quote:
Bevestiging is pas na de tweede test hequote:Op zondag 1 maart 2020 11:22 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
In het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam is zaterdag een patiënt opgenomen die positief heeft getest op het coronavirus. De patiënt is geïsoleerd op een speciale afdeling. Iemand is pas besmet als hij of zij twee keer positief op het coronavirus test.
rotterdam bevestigd!
Rip Wij
Bron;
https://www.rijnmond.nl/n(...)olgt-nog-tweede-test
Ik heb al mijn Chinese, Koreaanse, Duitse, Italiaanse en Iraanse contacten verwijderd van Whatsapp en FB!quote:
Ik wist het niet.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd is dat gewenning en als je weet hoe zeep werkt dan is dit vrij logisch
Doe je dan ook andere kleren aan?quote:Op zondag 1 maart 2020 11:23 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Als ik van buiten thuis kom dan was ik vanaf mijn handen tot aan mijn ellebogen met desinfecterende zeep.
Gister alle deurklinken afgenomen met chloor en water
Pff, teveel moeitequote:Op zondag 1 maart 2020 11:23 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Okee. dit is wel niet die medewerkster van de GGD, maar hij weet het ook goed.
Ik kleed mij om in een aparte kamer daar trek ik mijn huispak aanquote:
Ik heb de filmpjes niet meer gezien, maar als ik het nog weet... die zeep zorgt ervoor dat de vieze delen daaraan gaan hechten en met water spoel je dat eraf. Daarom leek het mij ook logisch het water z'n werk te laten doen en het van je handen te laten stromen. Enkel je handen wassen met water werkt dus niet.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:25 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Ik wist het niet.Dacht dat zeep het al 'ontsmette' en wist niet dat juist het wassen zo belangrijk was.
Denk echt dat 90% van de mensen zijn handen niet goed wast. Dan gaat besmetting wel rap.
Daarom dat vele richtlijnen onmiddellijk gaan voor "niet aanraken" van zowel personen als voorwerpen zoals deurklinken en trapleuningen etc waar mogelijk. Eigenlijk is het betreden van drukke supermarkten ook niet ideaal waar iedereen de waren zit te bepotelen en bevochtigen met druppels.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:25 schreef -Straw- het volgende:
Denk echt dat 90% van de mensen zijn handen niet goed wast. Dan gaat besmetting wel rap.
Tweede test was negatief, u bent virusvrij!quote:Op zondag 1 maart 2020 11:22 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
In het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam is zaterdag een patiënt opgenomen die positief heeft getest op het coronavirus. De patiënt is geïsoleerd op een speciale afdeling. Iemand is pas besmet als hij of zij twee keer positief op het coronavirus test.
rotterdam bevestigd!
Rip Wij
Bron;
https://www.rijnmond.nl/n(...)olgt-nog-tweede-test
quote:
Daar mag na onderzoek wel aan getwijfeld worden.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Was dat niet de Spaanse Griep waarbij er opvallend veel jongeren aan overleden?
quote:Juist de 18 tot 29-jarigen hadden de pech gehad om in hun kindertijd aan het ‘verkeerde’ griepvirus te zijn blootgesteld: een griepvirus dat te veel afweek van de Spaanse Griep om enige immuniteit op te bouwen. De Amerikaanse onderzoekers publiceerden hun analyse deze week in het tijdschrift PNAS.
De Spaanse Griep was van het type H1N1 (de H en de N staan voor twee typen eiwitten). Wie echter tussen 1889 en 1900 werd geboren had de grootste kans om in aanraking te komen met de zogeheten Russische Griep, een griepvirus van het type H3N8. Maar een immuunsysteem dat op jonge leeftijd getriggerd is door de Russische Griep bleek zich maar weinig raad te weten met de Spaanse Griep, zo blijkt uit een analyse van de Amerikaanse onderzoekers.
Degenen die in 1918 tien tot vijftien jaar waren, hadden juist het geluk dat zij op jonge leeftijd waren blootgesteld aan een H1-type virus, verwant aan het type H1N1. En de ouderen waren beschermd doordat zij in hun jeugd vaak al een H1N1-type virus onder de leden hadden gehad. Hun vroege blootstelling leverde hen nog decennialang extra bescherming.
Fantast Ingo...quote:Op zondag 1 maart 2020 10:51 schreef Molo het volgende:
Denken we nog even aan dit artikel?
https://www.volkskrant.nl(...)t-al-jaren~bbebe909/
Bron?quote:Op zondag 1 maart 2020 11:28 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Tweede test was negatief, u bent virusvrij!
Ze is met het OV terug naar huis gestuurdquote:Op zondag 1 maart 2020 11:28 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Tweede test was negatief, u bent virusvrij!
Dat ja. Stond me ver iets van bij, maar was de reden kwijt.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Daar mag na onderzoek wel aan getwijfeld worden.
https://dekennisvannu.nl/(...)-Griep-opgelost/6917
[..]
Ik heb nog de meeste moeite met supermarkten. Zieke mensen die overal met hun tengels aanzitten etc. Dingen die je toch moet kopen en in huis brengt.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:27 schreef zipcon het volgende:
[..]
Daarom dat vele richtlijnen onmiddellijk gaan voor "niet aanraken" van zowel personen als voorwerpen zoals deurklinken en trapleuningen etc waar mogelijk. Eigenlijk is het betreden van drukke supermarkten ook niet ideaal waar iedereen de waren zit te bepotelen en bevochtigen met druppels.
Mss de macabere variantquote:Op zondag 1 maart 2020 11:06 schreef Sfancta het volgende:
Godverdomme het jaar dat Dominoday terug zou komen.
Heb juist een paar dagen geleden mijn nagels gekortwiektquote:Op zondag 1 maart 2020 11:16 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan?
Eerst nog met de neefjes en nichtjes naar een speelparadijs met een ballenbakquote:Op zondag 1 maart 2020 11:29 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ze is met het OV terug naar huis gestuurd
Sexy hoorquote:Op zondag 1 maart 2020 11:31 schreef Markesh het volgende:
[..]
Heb juist een paar dagen geleden mijn nagels gekortwiekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |