Zo hengel ik mijn chickies ook binnen voor mijn inetfilmpjesquote:Op zondag 1 maart 2020 02:25 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Een bedrijf dat zaterdagavond mailtjes verstuurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Maar geen mondkapje verkocht?quote:Op zondag 1 maart 2020 02:30 schreef Recce het volgende:
Ik zie nu plaatjes van lege schappen in de supermarkten in de VS. Het toiletpapier is uitverkocht.
Ik sta mijn mannetje ook wel tussen de mannen, maar ik heb er zelf heelveel moeite mee als mannen met mij proberen te flirten en ik wil het niet hebben. Ik ga me dan een lustobject voelen en wil mij dan het liefst in de meest ruime lelijke kleding verstoppen. Ik heb ook het idee dat de hele professionele of vriendschappelijke omgang weg is en ik niets meer ben dan een lekker ding of potentiële relatie.quote:Op zondag 1 maart 2020 02:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je met mannen werken moet je wel een geintje kunnen...of je moet zélf iets zeggen
![]()
Dan zeg je gewoon... die dikke Pens van je staat je ook wel strak
Ik zeg niksquote:Op zondag 1 maart 2020 02:30 schreef Recce het volgende:
Ik zie nu plaatjes van lege schappen in de supermarkten in de VS. Het toiletpapier is uitverkocht.
Geen idee verder. Ik kijk niet naar konten van andere vrouwen. Mij boeit het alleen of ze een leuke persoonlijkheid heeft en haar werk een beetje doet.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 02:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen idee verder. Ik kijk niet naar konten van andere vrouwen. Mij boeit het alleen of ze een leuke persoonlijkheid heeft en haar werk een beetje doet.
Wees gerust..je wordt vanzelf lelijkerquote:Op zondag 1 maart 2020 02:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik sta mijn mannetje ook wel tussen de mannen, maar ik heb er zelf heelveel moeite mee als mannen met mij proberen te flirten en ik wil het niet hebben. Ik ga me dan een lustobject voelen en wil mij dan het liefst in de meest ruime lelijke kleding verstoppen. Ik heb ook het idee dat de hele professionele of vriendschappelijke omgang weg is en ik niets meer ben dan een lekker ding of potentiële relatie.
Kortom ik wil niet gezien worden als vrouw op werk maar als mens.
Hoi Mario... We zijn klaar en gaanquote:Op zondag 1 maart 2020 01:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
van dit land kwam 4 jaren geen bb
TV / Buitenland Real Soap Tietuh
Mocht je nog werk zoeken, je past prima binnen ons teamquote:
Ze maken trailers en voornamelijk voor boten. Ze willen groeien want ze kunnen de vraag niet meer aan. De functie die ze mij aan bieden is wel wat ik wil.quote:Op zondag 1 maart 2020 02:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Beetje interessant bedrijf?
Misschien kun je een goedje brouwen waardoor de mannen wat minder hitsig worden.quote:Op zondag 1 maart 2020 02:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik sta mijn mannetje ook wel tussen de mannen, maar ik heb er zelf heelveel moeite mee als mannen met mij proberen te flirten en ik wil het niet hebben. Ik ga me dan een lustobject voelen en wil mij dan het liefst in de meest ruime lelijke kleding verstoppen. Ik heb ook het idee dat de hele professionele of vriendschappelijke omgang weg is en ik niets meer ben dan een lekker ding of potentiële relatie.
Kortom ik wil niet gezien worden als vrouw op werk maar als mens.
Slaap lekker FANNquote:
Ik zal er eens over nadenken.quote:Op zondag 1 maart 2020 02:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mocht je nog werk zoeken, je past prima binnen ons team
Corona virusquote:Op zondag 1 maart 2020 02:41 schreef mario390 het volgende:
van wanneer weg?
bijna alle streams in brasil zijn de hele dag down somige cams zijn op stand vormittag
quote:
En mijn lege schappen topic in COR moest zo nodig op slotquote:Op zondag 1 maart 2020 02:30 schreef Recce het volgende:
2 nu zie ikquote:Op zondag 1 maart 2020 02:43 schreef mario390 het volgende:
ja hebben ook brasilians corona had ik gelezen
Kutzooi... Ik ga morgen pas weer checkenquote:Op zondag 1 maart 2020 02:41 schreef mario390 het volgende:
van wanneer weg?
bijna alle streams in brasil zijn de hele dag down somige cams zijn op stand vormittag
Dat is ook best wel triest ook dat die dicht werd gegooid.quote:Op zondag 1 maart 2020 02:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En mijn lege schappen topic in COR moest zo nodig op slot
Überhaupt er een topic over h benenquote:Op zondag 1 maart 2020 02:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En mijn lege schappen topic in COR moest zo nodig op slot
van wanneer was je in cafehuis?quote:Op zondag 1 maart 2020 02:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Kutzooi... Ik ga morgen pas weer checken
Waarom was jij er niet?quote:
Ja.quote:
wel veel meerquote:Op zondag 1 maart 2020 02:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
2 nu zie ik
https://gisanddata.maps.a(...)40299423467b48e9ecf6
denk je?quote:
Dat snap ik zo midden in de nacht.quote:Op zondag 1 maart 2020 02:48 schreef Recce het volgende:
@:ieniminimuis, sorry voor mijn niet al te serieuze reacties, ik was in een melige bui.
Vast. . anders was je al slapenquote:Op zondag 1 maart 2020 02:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Denk je dat ik nu met je aan het flirten ben @:Recce ?
Ik zit nog steeds na te genieten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |