Dommer dan Mad Mike?quote:

Her was altijd heel vriendelijk en gezellig op werk en ook vriendschappelijk. Er hangt bij ons tijdens de gesprekken niet altijd een professionele sfeer zeg maar. Veel mensen tussen de 20 en 30 die het over niet serieuze dingen hebben. Seks en ook grappen erover worden besproken. Niets mis mee als er niemand mee gekwetst wordt.quote:Op zondag 1 maart 2020 02:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik vind dit niet normaal, zulke gesprekken op t werk. Ik zou zeker aan de bel trekken hierover. Dat kan ook met een vertrouwenspersoon op je werk (als die er zijn), arboarts of je eigen huisarts.

Gewoon een ''fake''trouwring'' omdoen..... opgelost slotjequote:Op zondag 1 maart 2020 01:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Onder andere over hoe stom mannen zijn.
Een collega die normaal gesproken dag draait maar ivm drukte van zijn afdeling avond gaat draaien en denkt dat ik wel de hele week voor hem ga koken omdat ik dan met hem mee mag rijden in de auto. En een andere sukkel die ongevraagd elke middag op mijn afdeling staat nu het uit is met zijn vriendin. Heeft in het verleden wel eens laten vallen dat hij me leuk vindt en we zijn nu allebei single dus dat is gelijk een reden om met elkaar te gaan daten.
Kortom of er mist echt compleet iets in mijn communicatie of ik die gewoon aardig en sociaal doet wordt opgevat als flirten. Ik begin het allemaal een beetje zat te worden.
Bijna elk gesprek tussen mij en een man van ongeveer mijn leeftijd op werk (en dat zijn er veel) gaat of over werk of over mijn niet bestaande seksleven, liefdesleven, welke mannen ik kan daten en of zij kans maken.
En nee ik stuur daar zelf niet op aan of begin erover. Ben het gewoon zat dat dit onderdeel schijnbaar ondertussen een publiekelijk iets aan het worden is en als ik ook maar iets zeg over dat ik het prima vind om alleen te zijn dan is het standaard dat ik de horen krijg: dan heb je nog nooit goede seks gehad, de juiste man nog niet ontmoet, je weet niet wat je mist, etc.

Of het jouw schuld is of niet, het kan gewoon niet . punt. Je moet je veilig op je werk kunnen voelen, in elke zin van het woord. Vooral als je al aan hebt gegeven, dat je er niet van gediend bent.quote:Op zondag 1 maart 2020 02:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Her was altijd heel vriendelijk en gezellig op werk en ook vriendschappelijk. Er hangt bij ons tijdens de gesprekken niet altijd een professionele sfeer zeg maar. Veel mensen tussen de 20 en 30 die het over niet serieuze dingen hebben. Seks en ook grappen erover worden besproken. Niets mis mee als er niemand mee gekwetst wordt.
Ik ervaar steeds vaker hints van mannen op werk dat ze me leuk vinden en dat ze zelf de lijn niet kunnen trekken tussen aardig/vriendschappelijk zijn en iemand leuk vinden. Ik heb serieus ook wel eens gezegd dat dingen niet door de beugel konden of dat ik het gedrag niet accepteer. Zo vaak gezegd ook dat ik geen relatie wil, niet wil daten, geen casual seks wil etc. Ik ga zelfs niet eens in op gesprekken die die kant op gaan en over mij gaan.
Maargoed ik was gewoon even met mezelf in gesprek of het lag aan mijn gedrag of dat het helemaal niet mijn schuld is.

Oh... wanneer kan je beginnen? Maandag?quote:Op zondag 1 maart 2020 02:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kom net thuis van de meet en heb een mail van een bedrijf gekregen of ik zin heb om voor hun te komen werken.

Gefeliciteerdquote:Op zondag 1 maart 2020 02:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kom net thuis van de meet en heb een mail van een bedrijf gekregen of ik zin heb om voor hun te komen werken.

Gefeliciteerdquote:Op zondag 1 maart 2020 02:19 schreef Superbadeendje het volgende:

Ik denk dat ik eerst maar eens op gesprek ga.quote:

Dank je, even afwachten nu bellen zal hij niet leuk vinden.quote:

Mss kan hij ook niet slapenquote:Op zondag 1 maart 2020 02:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, even afwachten nu bellen zal hij niet leuk vinden.

Of juist wel als het net zo'n man is als de collega's van ieniminimuisquote:Op zondag 1 maart 2020 02:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, even afwachten nu bellen zal hij niet leuk vinden.

Sorrie, maar zoiets zeggen vind ik ook niet normaal.quote:Op zondag 1 maart 2020 02:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Laatst zei iemand tegen een stagiair van: je hebt een lekkere kont in die broek. Op werkZe moest het maar opvatten als een compliment. Het was op het randje.

Als je met mannen werken moet je wel een geintje kunnen...quote:Op zondag 1 maart 2020 02:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Laatst zei iemand tegen een stagiair van: je hebt een lekkere kont in die broek. Op werkZe moest het maar opvatten als een compliment. Het was op het randje.

Had-ie wel gelijk?quote:Op zondag 1 maart 2020 02:21 schreef ieniminimuis het volgende:

Een bedrijf dat zaterdagavond mailtjes verstuurd?quote:Op zondag 1 maart 2020 02:19 schreef Superbadeendje het volgende:

Gefeliciteerd. Beetje interessant bedrijf?quote:Op zondag 1 maart 2020 02:19 schreef Superbadeendje het volgende:

Nee jij zegt gewoon ... wil je een knal?quote:Op zondag 1 maart 2020 02:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sorrie, maar zoiets zeggen vind ik ook niet normaal.

Leuk, SBEquote:Op zondag 1 maart 2020 02:19 schreef Superbadeendje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |