Hier is bijna alles nog te krijgen, behalve handzeep en handgel enz. Houdbare melk prima, tonijn, toiletpapier allemaal voorradig.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:29 schreef vuurbrood het volgende:
Morgen ff rondje supermarkten, drogisterijen en Action doen kijken of de paniek nu echt heeft toegeslagen of dat het beperkt blijft tot handgel en toiletpapier hamsteren.
Heb je een testkit anders ff 1 halen bij de Actionquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik heb de afgelopen dagen bij de TU-wijk geslapen, zo ongeveer. Kutstudenten!
ik bij de krokante krabquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:32 schreef Tris het volgende:
[..]
Op fb werk ik bij Universal Studios, Special effects![]()
Ligt er aan héquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:32 schreef Tengano het volgende:
[..]
COR / Het grote boodschappentopic #3
Juist daarom, straks denk je weer dat ik je een ban aan smeerquote:
Ik heb 9 kilo rundergehakt ingevroren giste, 12 diepvries pizza's en nog een zooitje bapao'squote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hier is bijna alles nog te krijgen, behalve handzeep en handgel enz. Houdbare melk prima, tonijn, toiletpapier allemaal voorradig.
Zelf uiteraard wel een noodvoorraad in huis. Al jaren.
Zelf mondkapjes vouwen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:31 schreef Protoplanet het volgende:
Wat is eigenlijk het idee achter toiletpapier hamsteren? Met zo'n pak doe je toch sowieso al enorm lang?
Ik weet dat.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Juist daarom, straks denk je weer dat ik je een ban aan smeer
O gelukkig .... en what about Jeroentje?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik app je voordat ik mijn laatste roggel uittuf![]()
Wel ook een topfunctie toch?quote:
Ik zal er niet om rouwenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:35 schreef Sfancta het volgende:
Het is gedaan, we gaan eraan. Bijbelse proporties. Besmette vogels, angst, geen toevoer middelen om te kunnen leven. Gas, water en licht zal ook eens ophouden.
Gewoon vanaf 2021 alle vakanties buiten de landsgrenzen verbieden Nexitquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Zouden mensen die de afgelopen weken zich in N-Italie of Z-Azie hebben begeven geen verplichting moeten krijgen om zich pro-actief te melden? Voor zover het nog zin heeft nu
Maat van me is in N-Italië geweest en die heeft zichzelf gemeld. 2 keer per dag temperaturen en bij symptomen meteen bellen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Zouden mensen die de afgelopen weken zich in N-Italie of Z-Azie hebben begeven geen verplichting moeten krijgen om zich pro-actief te melden? Voor zover het nog zin heeft nu
Ik houd niet van ingevroren gehakt, maar heb wel wat pizza's en 4 dozen hamburgers van de AH.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:35 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik heb 9 kilo rundergehakt ingevroren giste, 12 diepvries pizza's en nog een zooitje bapao's
krabburgerflipperquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:36 schreef Tris het volgende:
[..]
Wel ook een topfunctie toch?
Enneh, wees wel voorzichtig in Delft, we kunnen je hier op Fok! niet missen hoor.
Waar zit hij nu?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maat van me is in N-Italië geweest en die heeft zichzelf gemeld. 2 keer per dag temperaturen en bij symptomen meteen bellen.
Thuis.quote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
krabburgerflipper
ik kom helaas wel buiten omdat ik besloten had dat het leuk was om een hont te nemen. Ik loop gevaar
Basmati of Pandan?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik houd niet van ingevroren gehakt, maar heb wel wat pizza's en 4 dozen hamburgers van de AH.
En vandaag 20 kilo rijst bezorgd door de postbode.
Oisterwijk. Morgen lekker met de trein naar Eindhoven en daar in een vol stadion zitten.quote:
Laten we snel alles van Bear Grylls gaan kijken!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:35 schreef Sfancta het volgende:
Het is gedaan, we gaan eraan. Bijbelse proporties. Besmette vogels, angst, geen toevoer middelen om te kunnen leven. Gas, water en licht zal ook eens ophouden.
Een job met skills.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
krabburgerflipper
ik kom helaas wel buiten omdat ik besloten had dat het leuk was om een hont te nemen. Ik loop gevaar
Verstandig, maar die heeft zichzelf nog geen quarantaine opgelegd?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maat van me is in N-Italië geweest en die heeft zichzelf gemeld. 2 keer per dag temperaturen en bij symptomen meteen bellen.
* Tengano heeft 29 kilo rijst in huisquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:39 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Basmati of Pandan?
Tilda rijst is het lekkerst maar wel duur
Nee, die moet gewoon werken.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Verstandig, maar die heeft zichzelf nog geen quarantaine opgelegd?
Ok, weer in Brabant dus....quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oisterwijk. Morgen lekker met de trein naar Eindhoven en daar in een vol stadion zitten.
Vast wel een VVD-er.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:40 schreef Hoogslaper het volgende:
Is er eigenlijk al een politicus die we van al deze ellende de schuld kunnen geven..?
De Italiaanse overheid?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:40 schreef Hoogslaper het volgende:
Is er eigenlijk al een politicus die we van al deze ellende de schuld kunnen geven..?
Voor hoeveel personen heb je ingekochtquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:40 schreef Tengano het volgende:
[..]
* Tengano heeft 29 kilo rijst in huis
Hoe heet ie? Xing JinPing? alias Hoe Langquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:40 schreef Hoogslaper het volgende:
Ze gaan er echt vanuit dat iedereen koorts krijgt, he?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat elk kuchje dat hij nu krijgt wel voldoende is om door te schakelen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Ze gaan er echt vanuit dat iedereen koorts krijgt, he?Zelf ontwikkel ik zelden koorts. Heb zelden koorts gehad in mijn leven, terwijl ik wel een paar keer ernstige ontstekingen heb gehad, o.a. een keer longontsteking (lang geleden inmiddels). Ik heb al een paar keer gehad dat mijn huisarts zich daardoor in eerste instantie vergist heeft. Ik hoop dat ernstig hoesten zonder koorts ook al genoeg indicatie is om te gaan testen.
Als je geen koorts krijgt ga je dood aan deze ziekte. Dan doet je lichaam zijn werk niet.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Ze gaan er echt vanuit dat iedereen koorts krijgt, he?Zelf ontwikkel ik zelden koorts. Heb zelden koorts gehad in mijn leven, terwijl ik wel een paar keer ernstige ontstekingen heb gehad, o.a. een keer longontsteking (lang geleden inmiddels). Ik heb al een paar keer gehad dat mijn huisarts zich daardoor in eerste instantie vergist heeft. Ik hoop dat ernstig hoesten zonder koorts ook al genoeg indicatie is om te gaan testen. (mocht iemand verder aan de testcriteria voldoen)
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:43 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Hij heeft het bloed van Jezus gedronken dus het komt wel weer goed met hem
Twee weken opsluiten in zijn Pausmobiel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |