Nee, wel van sprinkhanen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:20 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Daar liggen ze niet zo wakker van een virusje meer of minder
Dat is voor hun gewoon business as usualquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:21 schreef Yakari het volgende:
[..]
Dat gaat echt voor veel doden zorgen daar
Dan moet diegene die een nieuwe opent het steeds updaten want het gaat in rap tempo omhoog lijkt het. Helaas komt er nu ook allerlei bagger van fb en reddit bij wat het enorm rommelig maakt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:20 schreef Tengano het volgende:
[..]
Eh ja. Dan hebben we het allemaal over hetzelfde en worden we niet gek van al die tweets etc. die maken dat het lijkt alsof de situatie voortdurend verandert.
Ook een mod kan het even bijwerken. Als we in ieder geval maar een beetje houvast hebben. Dit wordt veel te chaotisch en het zijn er nu pas 8.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:24 schreef Tris het volgende:
[..]
Dan moet diegene die een nieuwe opent het steeds updaten want het gaat in rap tempo omhoog lijkt het. Helaas komt er nu ook allerlei bagger van fb en reddit bij wat het enorm rommelig maakt.
woonplaats onbekend dus.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:24 schreef Fukushima het volgende:
Er stond over #8 dat diegene zich had gemeld bij een ziekenhuis in de regio, klinkt alsof dat dan buiten r’dam is
Lekker iedereen die je tegenkomt onderweg nog even besmettenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:24 schreef Fukushima het volgende:
Er stond over #8 dat diegene zich had gemeld bij een ziekenhuis in de regio, klinkt alsof dat dan buiten r’dam is
Best een matige poging dan.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:26 schreef hollandia02 het volgende:
"Omroep west wanneer gaan jullie vertellen dat Corona een gemaakte ziekte is om de wereld bevolking te verminderen??"
13 mensen zijn het hier nog mee eens ook.
Op zich niet zo'n heel slecht idee.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:26 schreef hollandia02 het volgende:
"Omroep west wanneer gaan jullie vertellen dat Corona een gemaakte ziekte is om de wereld bevolking te verminderen??"
Yep.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ook een mod kan het even bijwerken. Als we in ieder geval maar een beetje houvast hebben. Dit wordt veel te chaotisch en het zijn er nu pas 8.
50 / 50 CIA of Mossadquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:26 schreef hollandia02 het volgende:
Mowah, je kan ook atoombommen gooien op steden als New York en Tokyo. Gaat sneller.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:26 schreef Tengano het volgende:
[..]
Op zich niet zo'n heel slecht idee.
Dit virus is veel selectiever.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Mowah, je kan ook atoombommen gooien op steden als New York en Tokyo. Gaat sneller.
Wat bedoel je precies?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze hebben daar wel ergere problemen dan een virus lijkt mij
Oudjes die voornamelijk thuis zitten zijn dus het grote overbevolkingsprobleem? Ok. Denk dat je beter de jonge consumerende bevolking aan kan pakken.quote:
Behalve bij de eskimo'squote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:28 schreef Schakeltopia het volgende:
volgens steve gaat het in de USA straks ook flink los
Sadist.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Delft is present
dat ik blij was dat de laatste Chinees in zijn dorp failliet was gegaaan.
Je moet ergens beginnen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Oudjes die voornamelijk thuis zitten zijn dus het grote overbevolkingsprobleem? Ok. Denk dat je beter de jonge consumerende bevolking aan kan pakken.
We zullen je nooit vergeten!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Delft is present
ook echt he, ik appte mijn vader nog lollig dat ik blij was dat de laatste Chinees in zijn dorp failliet was gegaaan. Nog geen 24 later in Delft.
het waren 14 mooie FOK!jaren. RIP aan de nabestaanden enzo.
COR / Het grote boodschappentopic #3quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:29 schreef vuurbrood het volgende:
Morgen ff rondje supermarkten, drogisterijen en Action doen kijken of de paniek nu echt heeft toegeslagen of dat het beperkt blijft tot handgel en toiletpapier hamsteren.
Nou, als je de berichten de laatste dagen hoorde is dat ook niet zo wonderlijke voorspelling. Allemaal mensen die niet gereisd hadden. M.a.w., die hebben het lokaal al ergens opgelopen, wat er op duidt dat er al een brandhaard(je) is.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:28 schreef Schakeltopia het volgende:
volgens steve gaat het in de USA straks ook flink los
Ze schijnt voor de TU Delft te werkenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:27 schreef hollandia02 het volgende:
Ook een leuke:
Waar is deze vrouw de afgelopen dagen geweest en met wie is zij in aanraking gekomen? 😱 Ik ben sinds donderdag heel erg ziek geworden en kom ook uit Delft..😥😭😰🤧🥴
Waarom niet terug naar atoombommen dan?quote:
Ga maar weer terug naar school aloaquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:29 schreef Yakari het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar je geeft geen antwoord
man man man manquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:30 schreef Tengano het volgende:
[..]
COR / Het grote boodschappentopic #3
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ga maar weer terug naar school aloa
Multi purposequote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:31 schreef Protoplanet het volgende:
Wat is eigenlijk het idee achter toiletpapier hamsteren? Met zo'n pak doe je toch sowieso al enorm lang?
Ligt eraan met hoeveel mensen je samenwoont, en hoeveel laagjes je vouwt etc. etc.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:31 schreef Protoplanet het volgende:
Wat is eigenlijk het idee achter toiletpapier hamsteren? Met zo'n pak doe je toch sowieso al enorm lang?
Dit is veel 'schoner'quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Waarom niet terug naar atoombommen dan?
Op fb werk ik bij Universal Studios, Special effectsquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:30 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ze schijnt voor de TU Delft te werken
Het is wel een belangrijk iets geloof ik. In gebieden waar een orkaan flink huisgehouden heeft heb je soms geen stromend (schoon) water meer. Je wilt niet ziek worden in zo'n situatie omdat mensen hun reet niet meer kunnen afvegen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:31 schreef Protoplanet het volgende:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Delft is present
ook echt he, ik appte mijn vader nog lollig dat ik blij was dat de laatste Chinees in zijn dorp in Brabant failliet was gegaaan. Nog geen 24 later in Delft......
het waren 14 mooie FOK!jaren. RIP aan de nabestaanden enzo.
COR / Het grote boodschappentopic #3quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:31 schreef Protoplanet het volgende:
Die kosten veel geld.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Oudjes die voornamelijk thuis zitten zijn dus het grote overbevolkingsprobleem? Ok. Denk dat je beter de jonge consumerende bevolking aan kan pakken.
Over een jaar of zo blijkt dat het virus ongeneeslijk is en zich in sluimertoestand in de 'herstelde' patiënten heeft schuil gehouden en dat je er steeds weer opnieuw ziek van wordt, en na een paar keer bezwijk je er wel aan. En als bijna iedereen dood is komen de elites tevoorschijn uit hun secured locations om te gaan genieten van een bijna weer maagdelijke aardbol.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Best een matige poging dan.
ik heb de afgelopen dagen bij de TU-wijk geslapen, zo ongeveer. Kutstudenten!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:30 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ze schijnt voor de TU Delft te werken
ja maar zijn geen probleem voor de aarde/de natuur. Het zijn vooral de reizende jonge mensen die zorgen voor de meeste druk op het milieu. Enfin, zinloze discussie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |