2x per dag temperatuur opmeten én direct melden bij symptomen. Dus op twee vlakken kijken hoe het verloopt. Daarbij komt koorts vaak voor, niet zo gek dat je dat sowieso moet checken.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Ze gaan er echt vanuit dat iedereen koorts krijgt, he?Zelf ontwikkel ik zelden koorts. Heb zelden koorts gehad in mijn leven, terwijl ik wel een paar keer ernstige ontstekingen heb gehad, o.a. een keer longontsteking (lang geleden inmiddels). Ik heb al een paar keer gehad dat mijn huisarts zich daardoor in eerste instantie vergist heeft. Ik hoop dat ernstig hoesten zonder koorts ook al genoeg indicatie is om te gaan testen. (mocht iemand verder aan de testcriteria voldoen)
RIP Jane dus aan haar nabestaandenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:44 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Als je geen koorts krijgt ga je dood aan deze ziekte. Dan doet je lichaam zijn werk niet.
Hiquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:40 schreef Hoogslaper het volgende:
Is er eigenlijk al een politicus die we van al deze ellende de schuld kunnen geven..?
Nu al. Gelukkig ben ik in Portugal geweest en niet in Italie.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
RIP Jane dus aan haar nabestaanden
zou hij daar dan wel Netflix hebben?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Twee weken opsluiten in zijn Pausmobiel.
Als je bij je symptomen vermeld dat je nooit koorts hebt, dan kunnen ze er rekening mee houden.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Ze gaan er echt vanuit dat iedereen koorts krijgt, he?Zelf ontwikkel ik zelden koorts. Heb zelden koorts gehad in mijn leven, terwijl ik wel een paar keer ernstige ontstekingen heb gehad, o.a. een keer longontsteking (lang geleden inmiddels). Ik heb al een paar keer gehad dat mijn huisarts zich daardoor in eerste instantie vergist heeft. Ik hoop dat ernstig hoesten zonder koorts ook al genoeg indicatie is om te gaan testen. (mocht iemand verder aan de testcriteria voldoen)
Japanse rijst. Ook liter sojasaus erbij gehaald wat er prima doorheen kan. En umeboshi, van die ingemaakte pruimen die je samen met de rijst kunt koken voor wat extra smaak.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:39 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Basmati of Pandan?
Tilda rijst is het lekkerst maar wel duur
Als ik niet wegwaai met die hont schat ik zo in dat ik hier voorlopig nog lekker meelees (famous last wordsquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:39 schreef Tris het volgende:
[..]
Een job met skills.![]()
Wel jezelf hier met regelmaat melden hoor!
Al heeft er een terminale coronalijer overheen staan kuchen, dat virus heeft niet het eeuwige leven buiten het lichaam.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:46 schreef Sapstengel het volgende:
Wel jammer dat de rijst uit Italië komt, maarja vast geoogst voordat de corona toesloeg.
Gewoon Surinaamse nasi draaien wat moet je met pruimen door je rijstquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Japanse rijst. Ook liter sojasaus erbij gehaald wat er prima doorheen kan. En umeboshi, van die ingemaakte pruimen die je samen met de rijst kunt koken voor wat extra smaak.
Wel jammer dat de rijst uit Italië komt, maarja vast geoogst voordat de corona toesloeg.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als ik niet wegwaai met die hont schat ik zo in dat hier voorlopig nog lekker meelees (famous last words)
Omgeving wordt momenteel gedesinfecteerd.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Twee weken opsluiten in zijn Pausmobiel.
De Duitse mentaliteit heeft ons niet altijd geholpen in het verleden, maar in dit geval ben ik er blij mee. Je kan nu beter Duitsland als grote buurman hebben, dan Italië.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:46 schreef Sfancta het volgende:
Bij een onderwijzer van een basisschool in het Duitse Mönchengladbach, vlak over de grens bij Roermond, is het coronavirus ontdekt. Dat heeft een grote quarantaine-operatie tot gevolg. Zeventig leerlingen, alle dertig onderwijzers en ander personeel moeten thuis in afzondering, kondigde de stad zaterdag aan.
De school gaat tot 15 maart dicht. De onderwijzer is sinds donderdag in quarantaine thuis. Hij heeft tijdens een lesdag contact gehad met kinderen uit de derde klassen en met ander onderwijzend personeel. Broertjes en zusjes van de kinderen en hun ouders hoeven niet afgezonderd thuis te zitten. De school telt 375 leerlingen in 15 klassen.
(ANP)
#coronedquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:16 schreef Jane het volgende:
Overzicht van de Nederlandse patienten, aangezien er onduidelijkheid aan het ontstaan is:
1 Carnavalvierder uit Loon op Zand
2 Vrouw uit Amsterdam, zit in Diemen
3 Partner van #2
4 Jongste kind van #2
5 Vrouw van #1
6 Dochter van #1
7 Vrouw uit Delft
8 Vrouw in Erasmus MC, wacht op 2e test
Wir schaffen das.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:49 schreef Jojoke het volgende:
[..]
De Duitse mentaliteit heeft ons niet altijd geholpen in het verleden, maar in dit geval ben ik er blij mee. Je kan nu beter Duitsland als grote buurman hebben, dan Italië.
Inderdaad. Ik vraag me alleen af of Duitsland nog lang blij zal zijn met ons als buurland. Doen zij alles om het in te dammen, laten wij het hier iedereen rustig rondlopen die volgens hun richtlijnen in quarantaine had gemoeten.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:49 schreef Jojoke het volgende:
[..]
De Duitse mentaliteit heeft ons niet altijd geholpen in het verleden, maar in dit geval ben ik er blij mee. Je kan nu beter Duitsland als grote buurman hebben, dan Italië.
Is dat zo? Ik zie er geen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij hebben een groot probleem
Het maakt weinig meer uit ben ik bang met onze carnavalspatient. Daar verwacht ik nog wel de nodige besmettingen van tussen, laten we zeggen, vandaag en een dag of 10quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:49 schreef Jojoke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |