Ik heb nog wel enige moeite om me dat voor te stellen. Maar goed, misschien veroorzaakt Netflix Azerbeidzjaanse toestanden bij de stemming.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit is een grote kanshebber voor de eindoverwinning in Rotterdam
Dat kan me niet schelen, IK WIL DIT HIERHEEN HEBBEN.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:56 schreef Fred_B het volgende:
De vraag is natuurlijk vindt de televoter in Chisinau of Dnjepropetrovsk dit net zo leuk als wij in West-Europa?
Hm. Dat hoop ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb nog wel enige moeite om me dat voor te stellen. Maar goed, misschien veroorzaakt Netflix Azerbeidzjaanse toestanden bij de stemming.
Z'n Netflix and chill joggingbroek.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
Mams en ik zijn allebei die groene outfit zat
Topstuk van de WIBRA.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
Mams en ik zijn allebei die groene outfit zat
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Alles is relatief, maar technisch wel ja.
Dan ziet die eruit als Van Gerwen met een baard?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:00 schreef Strani het volgende:
Die jongen moet gewoon z'n haar afknippen en z'n baard laten staan. Dan is het opeens een hele normale knappe IJslander.
Het kan natuurlijk nog gekker, Dimma kan ook nog winnen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:00 schreef ato het volgende:
Nou matige ESF avond, Estland, Moldavië en Kroatië (ondanks zijn prachtstem) hebben matige liedjes.
Van Gerwen is dan ook een hele knappe IJslander.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan ziet die eruit als Van Gerwen met een baard?
Zou al veel schelenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:00 schreef Strani het volgende:
Die jongen moet gewoon z'n haar afknippen en z'n baard laten staan. Dan is het opeens een hele normale knappe IJslander.
Gelukkig wel jaquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:01 schreef BramVeen het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk nog gekker, Dimma kan ook nog winnen.
Ze schijnen een flinke fanbase te hebben lees ik net, dus zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:01 schreef BramVeen het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk nog gekker, Dimma kan ook nog winnen.
Ja dit lijkt me ook eigenlijk te soft om de echte metal fans mee over de streep te halen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:02 schreef Cee het volgende:
Als we het dan over kwalificeren hebben dan heeft Dadi nog altijd een veel grotere kans dan dit.
Van Gerwen en knappe in 1 zinquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Van Gerwen is dan ook een hele knappe IJslander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |