Gewoon zeggen dat het er niet was. Opnemen en morgenochtend laten kijkenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:53 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha nee kan niet, de oudste mag altijd WIDM kijken op zaterdag
Omdat kinderen stront vervelend kunnen zijn en je niet 24/7 met je kinderen bezig bentquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan je je vervelen dan als de kis nog wakker zijn?
gaat uitkomen wat ik al hoop vanaf het begin.quote:
is je google stuk?quote:
Zusje van Bradyquote:
dat heb ik gevonden biij jour link scanman tiettuh 1quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:54 schreef Nizno het volgende:
jezus mario ik snap dat je heel veel van vrouwen kijken houd maar doe die lelijke versies eens in een spoiler
O ja ik herken dat. Soms ook nog van de nagesynchroniseerde series.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:54 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nou ze zijn een serie aan het kijken.. En ik vind die serie stom.. dus nu verveel ik me..
zo heel lelijk is die dame toch niet.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:54 schreef Nizno het volgende:
jezus mario ik snap dat je heel veel van vrouwen kijken houd maar doe die lelijke versies eens in een spoiler
ja dus? die staan in rls en liggen mij niet voor mn voetenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat heb ik gevonden biij jour link scanman tiettuh 1
zu googlenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee, maar was dat en nederlandse produktion?
Haha ja daar trapt ze niet in.. sterker nog, ze heeft de tv vanochtend al ingesteld zodat hij op tijd op WIDM gaatquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat het er niet was. Opnemen en morgenochtend laten kijken
[..]
Omdat kinderen stront vervelend kunnen zijn en je niet 24/7 met je kinderen bezig bent
Jepquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja ik herken dat. Soms ook nog van de nagesynchroniseerde series.
Heel irritant die stemmetjes.quote:
Zag het net. Wilde al tikken tttssss die blauwe staat al,op 19.quote:
ja maar als je de erste seite van elke topic altijd nachkijkt zie je ook de stand zo mak ik hetquote:
Eens. Hard werkende userquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:08 schreef hemarookworst het volgende:
Laat die arme monitor af en toe zijn rust nemen joh
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:13 schreef Dotteke het volgende:
Belangrijk bericht❗❗❗
Het coronavirus verspreidt zich in extreme mate. Dit gebeurt vooral ook via bankbiljetten. Als je thuis nog hebt liggen, pak het dan met handschoenen aan, doe het in een plastic zak en leg het vanavond buiten bij de voordeur.
Ik haal vanavond voor de veiligheid alle plastic zakken op en breng ze naar een veilige plek. "Denk aan je gezondheid. Ik wil gewoon dat het goed met je gaat."
Stuur ff een berichtje met je adres dan kan ik mijn route plannen.
Grootste held ook.quote:
nee dat zou het zijn als jij hem had ontvangenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
Zeker van een of andere tokkieappgroep met dito humor
Wat voor naam had dat topic? Heb je al gegoogled?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:32 schreef mario390 het volgende:
ik had ook zelfs en topic op fok dat vind ik selfs niet meer
HAHAHAHAHA WAT EEN ONTZETTEND GOEDE GRAP ZEG HAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:13 schreef Dotteke het volgende:
Belangrijk bericht❗❗❗
Het coronavirus verspreidt zich in extreme mate. Dit gebeurt vooral ook via bankbiljetten. Als je thuis nog hebt liggen, pak het dan met handschoenen aan, doe het in een plastic zak en leg het vanavond buiten bij de voordeur.
Ik haal vanavond voor de veiligheid alle plastic zakken op en breng ze naar een veilige plek. "Denk aan je gezondheid. Ik wil gewoon dat het goed met je gaat."
Stuur ff een berichtje met je adres dan kan ik mijn route plannen.
Ik hoef toch geen punten meer heb nu tijd zat
buitenland realsoap tietenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:17 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wat voor naam had dat topic? Heb je al gegoogled?
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dat zou het zijn als jij hem had ontvangen
misschien moet je dan even goed gaan zoekenquote:
Schreeuwerd.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA WAT EEN ONTZETTEND GOEDE GRAP ZEG HAHAHAHAHAHA
Wat is er met dat meisje van the ring, waarom post je steeds die fotoquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:19 schreef mario390 het volgende:
pullup zegt dat is van The Bunker
[ afbeelding ]
niet the ring,van bunkerquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat is er met dat meisje van the ring, waarom post je steeds die foto
gekomenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:19 schreef mario390 het volgende:
pullup zegt dat is van The Bunker
[ afbeelding ]
je weet echtniet hoe google werkt he?quote:
gelukkig maar En Nathan is de mol.quote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
gelukkig maar En Nathan is de mol.
zekerquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
je weet echtniet hoe google werkt he?
knap dan dat ik het in 1 seconde naar boven haal in google en jij niet eens de moeite doet om te zoeken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |