ik ook niet, maar goed ik lees ook nooit terug dat scheelt ookquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O sorry maar dat heb ik niet gelezen.
Nieuwe deuren ook.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook niet, maar goed ik lees ook nooit terug dat scheelt ook
O, dat is lief. Is zijn moeder ziek?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mario zorgt ook voor mutti,en heeft dat ook voor zijn vatti gedaan.
airco ookquote:
Ik dus ook nietquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook niet, maar goed ik lees ook nooit terug dat scheelt ook
Mutti niet toch Mario?Sterke vrouw.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is lief. Is zijn moeder ziek?
mar378 was toch van jou?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
hee,dat is me nog meer en Ratsel nu`?
voetproblemen lopt veel naar de arts was ook in ziekenstation maar niet slapen blijvenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mutti niet toch Mario?Sterke vrouw.
vriendinnetje van Louisequote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
hee,dat is me nog meer en Ratsel nu`?
Type je zoveel onzin op dan?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke maar dat kann ik me selfs niet herinneren
wat je daar alles uitgravt
Nou ik kan mij toch wel veel herinneren wat ik typ, misschien niet letterlijk maar wel veel. Namen zou ik ook wel kunnen vergeten denk ik.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:26 schreef mario390 het volgende:
[..]nee en hou zoll ik me an alles herinneren?
Ik weet ook echt niet meer wat ik allemaal getikt heb in Uto hoor. En eerlijk het kan me ook niet meer boeienquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:28 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nou ik kan mij toch wel veel herinneren wat ik typ, misschien niet letterlijk maar wel veel. Namen zou ik ook wel kunnen vergeten denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |