weet ik veel, wat moet ze in jouw keuken?quote:
Zo zijn moeders. Bedoelen het goedquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze zeurt al de hele dagen om dat ik gezuipen heb, ziek ben,zij was vor me bij de arts heeft dinges gekopt
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:04 schreef Nizno het volgende:
ow ja dan zou ik ook flink zeuren op je als je nog zo ziek bent dat je moeder je boodschappen en alles moet doen maar je wel aan de zuip gaat
Bezopen was. Had je teveel gedronken dan. Verder heb je de griep kan je toch niets aan doen. Is je moeder voor jou naar de dokter gegaan? Ben je niet zelf gegaan dan?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze zeurt al de hele dagen om dat ik gezuipen heb, ziek ben,zij was vor me bij de arts heeft dinges gekopt
bij haar koel-schrank heeft zij meestal voll dann doet ze bij me binnenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
weet ik veel, wat moet ze in jouw keuken?
Zijn van die gebroken slaapje hè. Heb je nu ook weekend?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:03 schreef engine het volgende:
[..]
Nja weer paar uurtjes.. Later nog een keer een half uurtje. Kan beter
Wel doodvermoeiend. Ik ben nu verkouden en mijn moeder vertelt me dan nog steeds "dat dat allemaal komt door carnaval!!1". En die is 77quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:05 schreef engine het volgende:
[..]
Zo zijn moeders. Bedoelen het goed
Jullie wonen in 1 huis met ieder een eigen verdieping? Eigen keuken en zo?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij haar koel-schrank heeft zij meestal voll dann doet ze bij me binnen
mijn mutti was heel lief voor me toen ik ziek was.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel doodvermoeiend. Ik ben nu verkouden en mijn moeder vertelt me dan nog steeds "dat dat allemaal komt door carnaval!!1". En die is 77
ik was überhaupt niet uit de huis ook niet ams, daar heb ik gebellt en van de arts heeft de moeder de ziekmelding vor me naar ams gezendetquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bezopen was. Had je teveel gedronken dan. Verder heb je de griep kan je toch niets aan doen. Is je moeder voor jou naar de dokter gegaan? Ben je niet zelf gegaan dan?
Nee hoor. Ik ben oprecht benieuwd. Vroeg me wel af waarom je nog zolang thuis woont. Ikmzounlekker op mezelf willen wonenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:07 schreef mario390 het volgende:
en hier werd je als ik en keer weg ben alle nog van de muttimario verhalen praten
naar ams?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik was überhaupt niet uit de huis ook niet ams, daar heb ik gebellt en van de arts heeft de moeder de ziekmelding vor me naar ams gezendet
wohnblock hoor,4 stockig 12 wohningen maar dat heb ik al 100 keer verteld dat ze saniert hebben van zomer wegquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jullie wonen in 1 huis met ieder een eigen verdieping? Eigen keuken en zo?
Wat is amsquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik was überhaupt niet uit de huis ook niet ams, daar heb ik gebellt en van de arts heeft de moeder de ziekmelding vor me naar ams gezendet
Oh ja, vorig jaar kwamen ze me zelfs boodschappen brengen toen ik geveld was door de griep. Maar dat gezever altijd dat "het allemaal daar en daar door komt" wat ik mijn hele leven aan moet horen mag wel achterwege blijven.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn mutti was heel lief voor me toen ik ziek was.
ze heeft paps gestuurd met de warme maaltijd die ik daar zou eten.
zelf belde ze om te vragen hoe het ging en is ze beschuitjes komen brengen zodat ik thee met schuitjes en suiker kon eten.
Melanie? welke melanie?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:10 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Gevonden mar378!
@:mario390 @:Nizno @:FreshFruit
Mario zorgt ook voor mutti,en heeft dat ook voor zijn vatti gedaan.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben oprecht benieuwd. Vroeg me wel af waarom je nog zolang thuis woont. Ikmzounlekker op mezelf willen wonen
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:10 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Gevonden mar378!
O sorry maar dat heb ik niet gelezen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
wohnblock hoor,4 stockig 12 wohningen maar dat heb ik al 100 keer verteld dat ze saniert hebben van zomer weg
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:10 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Gevonden mar378!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |