omdat geen Persoon hier wat maaktquote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:24 schreef Zeyina het volgende:
Ik weet niet hoor. Maar je zit hier op een Nederlands forum. Waarom dat Duits geklets?
Maakt niks uit. Dit is een NL forum. Zo simpel is hetquote:
ik heb de Md gevraagt het is okequote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:33 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Maakt niks uit. Dit is een NL forum. Zo simpel is het
haha ja Viktoria was stomdronken!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:33 schreef spapaars het volgende:
Ondenkbaar in Uto NL.
Video Motherbrain.
Victoria topless shower and Vika nude flash (July 4th 2015, 12am, CAM 1)
Format : 51MB, 6min30 (872x488, MP4, AVC @1Mbs)
Download from : Zippyshare - Uptobox - Uploaded
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Top dat je Nwetopia bij houd.quote:Op zondag 5 juli 2015 15:59 schreef mario390 het volgende:
5.7 11 : 32 Bei der Affenhitze liegen Kate und Pia in der Sonne! Kate hatte gestern einen Kreislaufkollaps es musste sogar der Notarzt kommen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maakt niet uit en dat de tekst Duits is ook niet. Dit is de plek voor Newtopia. Topquote:
Maar je had hem wel ontvangen?quote:Op zondag 5 juli 2015 16:44 schreef mario390 het volgende:
man man ik kan niet mal op PM beantwoorden
Mooi, ik wil hier regelmatig lezen, want het lijkt een beter Utopia dan de Nederlandse versie.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja! ik verzoek newtopia op de leven te houden hier!
nee de Nederlandse version is wel beter! ik heb in 4 dagen 763 reacties gepostet heb ik van fok nu bekomenquote:Op zondag 5 juli 2015 16:49 schreef notturna het volgende:
[..]
Mooi, ik wil hier regelmatig lezen, want het lijkt een beter Utopia dan de Nederlandse versie.
Ja in de Duitse versie hebben ze geen Naomi, maar wel ander mooie meiden en mooiere koeien.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de Nederlandse version is wel beter! ik heb in 4 dagen 763 reacties gepostet heb ik van fok nu bekomen
2 mooie meidenquote:Op zondag 5 juli 2015 16:53 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja in de Duitse versie hebben ze geen Naomi, maar wel ander mooie meiden en mooiere koeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |