Gewoon zeggen dat het er niet was. Opnemen en morgenochtend laten kijkenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:53 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha nee kan niet, de oudste mag altijd WIDM kijken op zaterdag
Omdat kinderen stront vervelend kunnen zijn en je niet 24/7 met je kinderen bezig bentquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan je je vervelen dan als de kis nog wakker zijn?
gaat uitkomen wat ik al hoop vanaf het begin.quote:
is je google stuk?quote:
Zusje van Bradyquote:
dat heb ik gevonden biij jour link scanman tiettuh 1quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:54 schreef Nizno het volgende:
jezus mario ik snap dat je heel veel van vrouwen kijken houd maar doe die lelijke versies eens in een spoiler
O ja ik herken dat. Soms ook nog van de nagesynchroniseerde series.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:54 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nou ze zijn een serie aan het kijken.. En ik vind die serie stom.. dus nu verveel ik me..
zo heel lelijk is die dame toch niet.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:54 schreef Nizno het volgende:
jezus mario ik snap dat je heel veel van vrouwen kijken houd maar doe die lelijke versies eens in een spoiler
ja dus? die staan in rls en liggen mij niet voor mn voetenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat heb ik gevonden biij jour link scanman tiettuh 1
zu googlenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee, maar was dat en nederlandse produktion?
Haha ja daar trapt ze niet in.. sterker nog, ze heeft de tv vanochtend al ingesteld zodat hij op tijd op WIDM gaatquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat het er niet was. Opnemen en morgenochtend laten kijken
[..]
Omdat kinderen stront vervelend kunnen zijn en je niet 24/7 met je kinderen bezig bent
Jepquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja ik herken dat. Soms ook nog van de nagesynchroniseerde series.
Heel irritant die stemmetjes.quote:
Zag het net. Wilde al tikken tttssss die blauwe staat al,op 19.quote:
ja maar als je de erste seite van elke topic altijd nachkijkt zie je ook de stand zo mak ik hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |