dat is Utopia.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ergens snap ik dat wel. Voetbal is de grootste ONZin die er is 🤫
truequote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ergens snap ik dat wel. Voetbal is de grootste ONZin die er is 🤫
volg jij dit spelletje wat ze nu spelen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
true
maar dan blijf ik wel bij MOL aankomend uur
quote:
Kan niet, is er niet meer 🤭quote:
jaquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
volg jij dit spelletje wat ze nu spelen.
morgen Feyenoord psvquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:56 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
GA je er weer voor dr mikey vanaf morgen?
Beste tetten jaquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:58 schreef mario390 het volgende:
Charlotte heeft wat holz![]()
[ afbeelding ]
Ik werk (part-time) als adviseur Kwaliteit Arbo en Milieu voor een brancheorganisatie. Heb daar zo'n 15 jaar geleden een branche-eigen keurmerk voor opgezet en onderhoud dat nog steeds voor ze. Daarnaast ondersteun ik het bestuur en commissies bij veel uiteenlopende zaken en schrijf ik informatieve stukjes voor de leden in het magazine van de brancheorganisatie. Ik vind het leuk werk om lastige items te vertalen naar 'Jip en Janneke' taal voor onze leden. Het liefste nog in een stroomschema maar daar leent niet elk onderwerp zich voor.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:42 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik hou er ook echt vanWat voor werk doe je als ik vragen mag?
Oooooohhh?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:59 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik zag jou ook nog posten in Utopia
mark roepen zekerquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:59 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik zag jou ook nog posten in Utopia
Gefeliciteerd met je derde plaatsquote:
waar?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je derde plaats
Ja dankje, en jij met je eerste nogmaals. Was best wel een keertje leuk. Maar dat 's, nachts breekt je wel op. Kijk nu wel ff af en toe, ook leuk.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je derde plaats
capje pleasequote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:02 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee je had zelfs commentaar op de streams!
Hier en aKboR tweede plaatsquote:
wat heftigquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:02 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee je had zelfs commentaar op de streams!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |