quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:32 schreef hemarookworst het volgende:
Leuk mario heeft zijn eigen faptopic
Hij was het kwijtgeraaktquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:32 schreef hemarookworst het volgende:
Leuk mario heeft zijn eigen faptopic
Ik heb echt geen idee. Zag het net ook weer op tv.quote:
Is dat niet een bepaalde stand op je tv?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:28 schreef Dotteke het volgende:
Weet iemand hoe je op je tv scherm een schilderij kan zetten. En dan niet zeggen je tv neerleggen en daar een schilderij op zetten.
Je ziet het wel eens. Dan hebben ze de tv uit en dan lijkt het op een schilderij
Ik ook hoorquote:
Ja is een soort van screensaver, ik krijg dat als het kabel signaal weg valt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Zag het net ook weer op tv.
Lief van je welquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:35 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Die zie je toch bovenin, even overtypen
Zit al een tijdje te zoeken maar kan het niet vinden.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:33 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Is dat niet een bepaalde stand op je tv?
Ja, ik vind dat ook gewoon prettig om te doenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:34 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik ook hoorKan uren bezig zijn met dingen opzoeken en uitzoeken
Bij autisten noemen ze dat fiepen
Trek je antenne er eens uit?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit al een tijdje te zoeken maar kan het niet vinden.
ja die had ik eerder gevondenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:39 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zijn oude username mar378 was wat langer werk. Zag @:dr.mikey ook nog posten in Utopia
Heb jij geen rookworsten sub forum?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:40 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had mijn "antenne" ook goed uitgetrokken
Ik hou er ook echt vanquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:38 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ook gewoon prettig om te doen
komt wel vaak van pas bij mijn werk.
Alleen in plakjesquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:41 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Heb jij geen rookworsten sub forum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |