ik schrok.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:13 schreef Dotteke het volgende:
Belangrijk bericht❗❗❗
Het coronavirus verspreidt zich in extreme mate. Dit gebeurt vooral ook via bankbiljetten. Als je thuis nog hebt liggen, pak het dan met handschoenen aan, doe het in een plastic zak en leg het vanavond buiten bij de voordeur.
Ik haal vanavond voor de veiligheid alle plastic zakken op en breng ze naar een veilige plek. "Denk aan je gezondheid. Ik wil gewoon dat het goed met je gaat."
Stuur ff een berichtje met je adres dan kan ik mijn route plannen.
Ik hoef toch geen punten meer heb nu tijd zat
rutjes de mol cdquote:
quote:
Het zou kunnen.. maar ik denk eigenlijk Buddy of Miljuschka..quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
gelukkig maar En Nathan is de mol.
Mijn tv lijkt ook op een tv als hij uit staatquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:28 schreef Dotteke het volgende:
Weet iemand hoe je op je tv scherm een schilderij kan zetten. En dan niet zeggen je tv neerleggen en daar een schilderij op zetten.
Je ziet het wel eens. Dan hebben ze de tv uit en dan lijkt het op een tv
Als ik mijn tv uitzet, ziet het er nog altijd uit als een tvquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:28 schreef Dotteke het volgende:
Weet iemand hoe je op je tv scherm een schilderij kan zetten. En dan niet zeggen je tv neerleggen en daar een schilderij op zetten.
Spuitelfquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als ik mijn tv uitzet, ziet het er nog altijd uit als een tv
Screensaver?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:28 schreef Dotteke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |