helaas nietquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:41 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Heb jij geen rookworsten sub forum?
Ja de tijden zijn veranderd. Eerst waren het allemaal mannen en een enkele vrouw. Sinds dat Niz hier is zien we niet veel blauw meer hierquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:40 schreef PlymouthFury het volgende:
Wat rustig hier, alleen vrouwen en een hemaworst
🥱quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:40 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had mijn "antenne" ook goed uitgetrokken
Ik heb daar juist de pest aan. Hou helemaal niet van dat zoeken op internet.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:43 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Heten niet voor niks vrouw.
Gezellig tochquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de tijden zijn veranderd. Eerst waren het allemaal mannen en een enkele vrouw. Sinds dat Niz hier is zien we niet veel blauw meer hier
Hier wordt alles besproken.. Voetbal, WIDM, het nieuws, tieten, neuken, eten, poepen, Utopia en nog veeeel meerquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:46 schreef Nizno het volgende:
huh kom ik hier babbelen over niets gaat het hier ook over widm.
dacht dat daar een apart topic voor was
Dat heb ik altijd met voetbal, dan denk is daar is een hele topic voor waarom hierquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:46 schreef Nizno het volgende:
huh kom ik hier babbelen over niets gaat het hier ook over widm.
dacht dat daar een apart topic voor was
Een heel forum zelfsquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd met voetbal, dan denk is daar is een hele topic voor waarom hier
Ja gezellig is het welquote:
ook zoiets iddquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd met voetbal, dan denk is daar is een hele topic voor waarom hier
Af en toe wel makkelijk hoor, het is soms net die quiz 2 voor 12 dat zoeken we op.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb daar juist de pest aan. Hou helemaal niet van dat zoeken op internet.
Ik zou denken ga dan lekker daar met mensen praten die van voetbal houden 😏quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:49 schreef madam-april het volgende:
[..]
Een heel forum zelfs![]()
Omdat we van voetbal houden
ik stem altijd die twee in de app.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:45 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik twijfel echt enorm steeds
Ik ken er ook een, als je wat zegt wordt er gelijk gezocht op internet ha ha.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:49 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Af en toe wel makkelijk hoor, het is soms net die quiz 2 voor 12 dat zoeken we op.
Hoezo zou ik? Vind het hier veel gezelligerquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou denken ga dan lekker daar met mensen praten die van voetbal houden 😏
Ik heb mijn stemmen nu wel heel erg verdeeld..quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik stem altijd die twee in de app.
Ik speel vaak quiz planet op fbook, dan Google wel makkelijk.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken er ook een, als je wat zegt wordt er gelijk gezocht op internet ha ha.
Ergens snap ik dat wel. Voetbal is de grootste ONZin die er is 🤫quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |