Vooralsnog lijkt het virus vrij stabiel, dus niet snel muterend. Maar dat kan natuurlijk veranderen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan blijkt het net zo snel te muteren als de griep en hebben we er een tweede griep bij elk seizoen
Alleen onder de 10 is er nog niemand overleden? toch?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:16 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou "de ouderen" worden anders ook steeds jonger, hoor?
Meestal is luizen pluizen op de eerste dag na de vakantie, dus dat zou maandag zijn in dit geval. Maar je weet het niet hé?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:11 schreef NedKelly het volgende:
[..]
En toen is ze op woensdag nog even lekker naar school gaan luizenpluizen.
Het is te hopen dat de volgorde iets anders was, anders was het wel heel stom. Als je werk (nb een ziekenhuis) een onderzoek gaat instellen is dat wel een mega rode vlag om even thuis te blijven.
Ja, je bent veiligquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen onder de 10 is er nog niemand overleden? toch?
Ik ben niet op 29 februari jarig hoor.quote:
ik snap wel dat het niet zo storm loopt. Al die tegenstrijdige berichten, ook hier in NL. Lekker wachten, wachten en wachten omdat RIVM en GGD denken dat het wel mee valt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:10 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
https://www.ed.nl/binnenl(...)risch-laag~a21068d1/
Het is maar een griepje, dus niet nodig om te doneren.
Misschien dat de testen anders gewoon niet betrouwbaar zijn...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:18 schreef Jojoke het volgende:
Gisteren zeiden ze dat 2 kinderen symptomen hadden. Ik heb niet gehoord dat de partner symptomen hadden. Ze mogen de familieleden van de Brabantse man ook wel even testen. Volgens mij zeiden de GGD dat ze die alleen gingen testen als ze symptomen hadden
gelijk ontslag zonder wachtgeldquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:14 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)n-beleid-ongewijzigd
[..]
Zonder symptomen is er niets aan de hand. Dat blijft het RIVM maar volhouden.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:18 schreef Jojoke het volgende:
Volgens mij zeiden de GGD dat ze die alleen gingen testen als ze symptomen hadden
Zonder symptomen heeft dat geen zin, aldus de medici. Maar uiteraard kunnen we beter paniekbeleid gaan hanteren.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:18 schreef Jojoke het volgende:
Gisteren zeiden ze dat 2 kinderen symptomen hadden. Ik heb niet gehoord dat de partner symptomen hadden. Ze mogen de familieleden van de Brabantse man ook wel even testen. Volgens mij zeiden de GGD dat ze die alleen gingen testen als ze symptomen hadden
Uit mijn hoofd onder de 20. Maar kan ook zijn dat jij gelijkt hebt, en dat ik er 1 heb gemist.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen onder de 10 is er nog niemand overleden? toch?
Dat is veel te laat want dat virus is 12 uur na het Inademen ervan al besmettelijk.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:18 schreef Jojoke het volgende:
Dat denk ik ook, maar In Zuid-Korea denken ze daar kennelijk anders over... Dat geeft tenminste te denkenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:20 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Zonder symptomen heeft dat geen zin, aldus de medici.
hopen dat er mensen meelezen en het RIVM het vuur aan de schenen leggenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Zonder symptomen is er niets aan de hand. Dat blijft het RIVM maar volhouden.
Dus die zijn nu ook lekker besmettelijk gewoon vrolijk verder aan het leven en anderen besmetten.
Over 3 weken zitten wij hier ook met honderden, zo niet duizenden, gevallen. En dat is het RIVM aan te rekenen met hun lakse houding. Die overigens ook haaks op die van het WHO staat.
het punt is wel de herkenning van de symptomenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:20 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Zonder symptomen heeft dat geen zin, aldus de medici. Maar uiteraard kunnen we beter paniekbeleid gaan hanteren.
Hij is sinds 25 februari niet meer in het openbaar geweest. Misschien heeft hij gewoon vakantie.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:20 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Maar wel een knuffel van Stef Blok
Hoe is het met hem eigenlijk?
"ehm mijnheer... ik eurhm.."quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hopen dat er mensen meelezen en het RIVM het vuur aan de schenen leggen
Testen niet nee, maar smijt die mensen gewoon in quarantaine. Je ziet het in alle landen om je heen gebeuren, maar Nederland moet weer lekker nuchter doen. Ik voorspel alvast dat wij Italie voorbij gaan. En alsnog te maken gaan krijgen met wijken die in quarantaine geplaatst gaan worden.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:20 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Zonder symptomen heeft dat geen zin, aldus de medici.
twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 13:17:32Coronavirus updates:- Spain: 8 new cases- Japan: 6 new cases- Taiwan: 5 new cases- Germany: 4 new cases- Austria: 3 new cases- Netherlands: 2 new cases- 3rd case in the country of Georgia; gov't closing schools for 1 extra weekhttps://t.co/eUoE2bjB9j reageer retweet
Blok heeft nadat ie de woningmarkt verziekt heeft, nu zo ongeveer ieder staatshoofd in de wereld beledigd en alle landen als failed countries bestempeldquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:20 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Maar wel een knuffel van Stef Blok
Hoe is het met hem eigenlijk?
Die man van de GGD zei gisteren dat we in Nederland een beetje stout zijn en niet alle adviezen van het WHO opvolgenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Dus die zijn nu ook lekker besmettelijk gewoon vrolijk verder aan het leven en anderen besmetten.
Over 3 weken zitten wij hier ook met honderden, zo niet duizenden, gevallen. En dat is het RIVM aan te rekenen met hun lakse houding. Die overigens ook haaks op die van het WHO staat.
Tamelijk kansloos ja. Wanneer gaat de kamer in debat hierover?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:24 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Die man van de GGD zei gisteren dat we in Nederland een beetje stout zijn en niet alle adviezen van het WHO opvolgen
Daar kan ik inderdaad ook met mijn pet niet bij, dat ze die mensen niet in quarantaine doen. Terwijl de rest van de wereld dat wel doet. Dan heb je tenminste nog iets geprobeerd om het te stoppen..quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Testen niet nee, maar smijt die mensen gewoon in quarantaine. Je ziet het in alle landen om je heen gebeuren, maar Nederland moet weer lekker nuchter doen. Ik voorspel alvast dat wij Italie voorbij gaan. En alsnog te maken gaan krijgen met wijken die in quarantaine geplaatst gaan worden.
Doe dat dan godverdomme kleinschalig en in het begin.
De geest is hier in Nederland gewoon al uit de fles en met die fluthouding van het RIVM en de GGD is daar geen houden meer aan. Dit is geen doemdenken, maar gewoon realiteit.
Als je begint te hoesten kan je toch iemand pas besmetten, dus heb je symptomen. Door dat hoesten verspreid je het virusquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:20 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Zonder symptomen heeft dat geen zin, aldus de medici. Maar uiteraard kunnen we beter paniekbeleid gaan hanteren.
wel typisch Nederlands, wij weten het altijd beter, de toekomst zal leren of dat in dit geval ook zo isquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:24 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Die man van de GGD zei gisteren dat we in Nederland een beetje stout zijn en niet alle adviezen van het WHO opvolgen
journalisten enzoquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:23 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
"ehm mijnheer... ik eurhm.."
"niet nu Joris, ik zit het land te managen...."
"ja maar, mijnheer... het is vosss.... van FOK! weet u wel?"
Je zou ook uit voorzorg kunnen vragen of mensen die uit bepaalde gebieden zijn teruggekomen even in vrijwillige quarantaine gaan en terughoudend willen zijn in waar ze heen gaan en de contacten enzo.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:20 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Als je in de landen om je heen kijkt hoe men daar handelt, bij welke aanpak heb je dan een beter gevoel? Ik neig stiekem toch een heel klein beetje naar de rigoureuze aanpak als je het niet heel erg vindt. En dat lijkt me ook volstrekt logisch gezien de beschikbare gegevens. Nederland trekt nul komma nul lessen uit de situatie elders in de wereld.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel typisch Nederlands, wij weten het altijd beter, de toekomst zal leren of dat in dit geval ook zo is
Over algemeen is iemand die geen symptomen bezit niet besmettelijkquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zijn echt geen "10 besmettingen meer" hoor?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:26 schreef Remco het volgende:
Er is gewoon voor gekozen om geen steden/wijken in quarantaine te zetten hoeveel besmettingen er ook bij komen. Als je dat als overheid beslist kun je niet anders dan alles downplayen.
Wat mij betreft de goede keuze, liever 10 besmettingen meer dan het hele openbare leven plat. 13 jaar terug bij de Mexicaanse griep zijn dat soort noodgrepen ook niet nodig gebleken.
de mex griep had een lage Rquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:26 schreef Remco het volgende:
Er is gewoon voor gekozen om geen steden/wijken in quarantaine te zetten hoeveel besmettingen er ook bij komen. Als je dat als overheid beslist kun je niet anders dan alles downplayen.
Wat mij betreft de goede keuze, liever 10 besmettingen meer dan het hele openbare leven plat. 13 jaar terug bij de Mexicaanse griep zijn dat soort noodgrepen ook niet nodig gebleken.
En dan?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:26 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Je zou ook uit voorzorg kunnen vragen of mensen die uit bepaalde gebieden zijn teruggekomen even in vrijwillige quarantaine gaan en terughoudend willen zijn in waar ze heen gaan en de contacten enzo.
Tussen wat er nu is en paniekbeleid zitten nog wel wat gradaties.
weet iemand hier hoe duur bij benadering zo'n test is?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:10 schreef MichaelScott het volgende:
Hulporganisatie Rode Kruis opende een week geleden gironummer 7244 voor internationale hulpverlening bij de bestrijding van het coronavirus. Tot nu toe hebben Nederlanders samen pas slechts 37.000 euro gedoneerd. ,,In vergelijking met andere hulpacties is dat ontzettend weinig”, zegt woordvoerder Merlijn Stoffels.
paniek heb je ook weinig aan, verschil met die andere landen is dat ze hier de vermeende veroorzaker(s) snel te pakken hebben, om te oordelen of de aanpak goed of slecht is kunnen we pas over een aantal maanden zeggen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je in de landen om je heen kijkt hoe men daar handelt, bij welke aanpak heb je dan een beter gevoel? Ik neig stiekem toch een heel klein beetje naar de rigoureuze aanpak als je het niet heel erg vindt. En dat lijkt me ook volstrekt logisch gezien de beschikbare gegevens. Nederland trekt nul komma nul lessen uit de situatie elders in de wereld.
Heeft ook wel weer watquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:24 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Liever een paar weken het openbaar leven plat op diverse plekken in Nederland. Die 10 besmettingen meer zijn er geen 10, dat gaat een veelvoud van 10 zijn.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:26 schreef Remco het volgende:
Wat mij betreft de goede keuze, liever 10 besmettingen meer dan het hele openbare leven plat.
Stoutste jongetje van de klasquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:24 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Had chemische verwondingen opgelopen in de Iran-Irak oorlog, niet zo verwonderlijk dat hij aan het virus is bezwekenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:22 schreef Jojoke het volgende:
Het Iraanse parlementslid was ook vice-voorzitter van het parlement. Het virus gaat daar flink rond in de regeringskringen. Hij ziet er ook niet stokoud uit.
[ afbeelding ]
Als het RIVM helemaal niets zou doen ja, dan krijg je taferelen als in Iran/Noord-Italie. Het is niet dat ze nu elke patiënt vrolijk in het rond laten lopen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Liever een paar weken het openbaar leven plat op diverse plekken in Nederland. Die 10 besmettingen meer zijn er geen 10, dat gaat een veelvoud van 10 zijn.
Nederland heeft een " laat het maar komen" beleid."quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:31 schreef Injetta het volgende:
Nederland wil winnen denk ik. De meeste en snelste besmettingen van iedereen.
She was an employee of VU University Medical Center.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:31 schreef hollandia02 het volgende:
https://en.wikipedia.org/(...)k_in_the_Netherlands
Effe artikeltje aangemaakt
Effe zegt iequote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:31 schreef hollandia02 het volgende:
We spreken ons over 3 weken weer. Ik voorspel alvast minstens 300 gevallen tegen die tijd en 6 doden. Je mag me quoten als ik er naast zit.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Over algemeen is iemand die geen symptomen bezit niet besmettelijk
Er zijn gevallen bekend waar besmettingen plaatsvinden zonder symptomen.
Wat doen wij? Ow er zijn besmettingen, het gebeurt wel eens. Zie je wel, iedereen gaat kapot iedereen besmet iedereen, heb je het virus dan besmet je meteen iedereen.
Vermoeiend.
mooi ook meteen, proquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:31 schreef hollandia02 het volgende:
Niks wat ze doen is goed genoeg voor sommigen though. Iedereen weet het beter hierquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:32 schreef Remco het volgende:
[..]
Als het RIVM helemaal niets zou doen ja, dan krijg je taferelen als in Iran/Noord-Italie. Het is niet dat ze nu elke patiënt vrolijk in het rond laten lopen.
Ja ik had 't alleen aangemaakt, doormidden van de Franse pagina wat te kopiëren, andere mensen gingen het gelijk bewerken.quote:
Uiteraard weten wij het allemaal beter.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Niks wat ze doen is goed genoeg voor sommigen though. Iedereen weet het beter hier
Die partners en kinderen zijn voor zover ik weet niet meteen in quarantaine gezet. Dat zijn nou JUIST de dingen die je wel moet doen. De uitslag van die kuttest duurt een 8 tot 12 uur werd gemeld gisteren. Nou, dan blijven de directe gezinsleden maar even een dagje thuis. Op zijn minst. Maar dat is allemaal kolder en nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:32 schreef Remco het volgende:
[..]
Als het RIVM helemaal niets zou doen ja, dan krijg je taferelen als in Iran/Noord-Italie. Het is niet dat ze nu elke patiënt vrolijk in het rond laten lopen.
Dat klinkt als best een hoog percentage, 4 besmettingen bij 80-100 testen, dus zo rond de 5% besmettingsgraad?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:22 schreef hollandia02 het volgende:
Tot nu toe zijn tussen de 80 en 100 Nederlanders getest op het nieuwe coronavirus. Dat meldt het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) zaterdagochtend. Op de twee bekende patiënten na waren alle testen tot nu toe negatief.
AD liveblog
Het RIVM legt dat adviezen van de WHO naast zich neer, ze updaten wel, nadat er hier over wordt gesproken.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:32 schreef Remco het volgende:
[..]
Je gaat straks wel zien wat er in Amsterdam gebeurt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Die partners en kinderen zijn voor zover ik weet niet meteen in quarantaine gezet. Dat zijn nou JUIST de dingen die je wel moet doen. De uitslag van die kuttest duurt een 8 tot 12 uur werd gemeld gisteren. Nou, dan blijven de directe gezinsleden maar even een dagje thuis. Op zijn minst. Maar dat is allemaal kolder en nergens voor nodig.
Echt, het gezond verstand is ver te zoeken.
Het RIVM doet precies wat ze in Italie gedaan hebben waardoor het daar nu zo uit de hand loopt, namelijk in eerste instantie TE strenge criteria hanteren om in aanmerking te komen voor een test.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:32 schreef Remco het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:34 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ja ik had 't alleen aangemaakt, doormidden van de Franse pagina wat te kopiëren, andere mensen gingen het gelijk bewerken.
Moet natuurlijk second zijnquote:On 29 February, a third and fourth case were confirmed, the husband and the youngest child of the third case. [7]
Naja ze hebben natuurlijk wel mensen in de directe omgeving gescand. Zuid-Korea doet volgensmij ook bepaalde personen die er niks mee te maken hebben.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt als best een hoog percentage, 4 besmettingen bij 80-100 testen, dus zo rond de 5% besmettingsgraad?
Fixedquote:
Dat gaat er bij de downplayers totaal niet in. Ruweg een procent of 18 a 20 van de besmette gevallen hebben ziekenhuiszorg nodig. Althans die komen ernstig/kritiek te liggen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:37 schreef Jane het volgende:
het probleem is dat bij een significant aantal mensen klachten ontstaan die intensievere zorg nodig hebben en dat die dan niet meer geboden kan worden.
Wat ik begreep is dat je je gewoon kan laten testen, soort drive in, of had ik dat levendig gedroomd?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:38 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Naja ze hebben natuurlijk wel mensen in de directe omgeving gescand. Zuid-Korea doet volgensmij ook bepaalde personen die er niks mee te maken hebben.
Geloof ik ook wel in, ik maak me ook geen illusies.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:33 schreef vosss het volgende:
[..]
We spreken ons over 3 weken weer. Ik voorspel alvast minstens 300 gevallen tegen die tijd en 6 doden. Je mag me quoten als ik er naast zit.
PS: ik zette laag in.
we worden rijkquote:
Ik heb in commentaren op Amerikaanse sites bedragen van 5$ tot 3000$ gelezen, waarbij 5$ de prijs volgens de WHO zou zijn, en 3000$ de prijs die je in de VS zou moeten betalen als je het zelf aanvraagt. Ik neem aan dat je dan vooral voor de "service" betaalt, niet voor wat het effectief kost aan chemicaliën.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:30 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
weet iemand hier hoe duur bij benadering zo'n test is?
Je vraag was "wat doen wij?"quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Geloof ik ook wel in, ik maak me ook geen illusies.
En ik begrijp aangezien je mijn vraag naar jouw aanpak vakkundig negeert je het ook niet weet en ondertussen vrolijk blijft doorkotsen op het RIVM. Have funs
Nee dat heb je niet gedroomdquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:39 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Wat ik begreep is dat je je gewoon kan laten testen, soort drive in, of had ik dat levendig gedroomd?
Dat zei die Britse kerel op YouTube. De reden dat er zoveel gevallen in Zuid-Korea zijn, is omdat ze daar ook veel mensen testen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:39 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Wat ik begreep is dat je je gewoon kan laten testen, soort drive in, of had ik dat levendig gedroomd?
ja, precies!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:26 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Je zou ook uit voorzorg kunnen vragen of mensen die uit bepaalde gebieden zijn teruggekomen even in vrijwillige quarantaine gaan en terughoudend willen zijn in waar ze heen gaan en de contacten enzo.
Tussen wat er nu is en paniekbeleid zitten nog wel wat gradaties.
Als dit een optie is, gewoon toepassenquote:
Liveblog NOSquote:Bruins verwacht meer uitslagen vandaag
Minister Bruins voor Medische Zorg zegt dat er nog 29 testen voor het coronavirus lopen. Hij verwacht in de loop van de dag meer uitslagen te kunnen melden. Tot vandaag werden er ruim zestig testen gedaan, zegt de minister.
Naar het speciale informatienummer 0800-1351 hebben gisteren meer dan duizend mensen met vragen over corona gebeld, zegt Bruins verder. De site van het RIVM is donderdag, toen de eerste coronapatiënt in Nederland werd vastgesteld, meer dan een miljoen keer bezocht.
Nou onze CEO heeft kenbaar gemaakt dat iedereen met verhoging beter gewoon thuis kan blijven in plaats van doorbikkelen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:44 schreef eigendeegcookie het volgende:
Als je op eigen houtje thuis blijft ben je eigenwijs, een angsthaas, en je riskeert ontslag.
Deze vent ja. Die was erg goed.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat zei die Britse kerel op YouTube. De reden dat er zoveel gevallen in Zuid-Korea zijn, is omdat ze daar ook veel mensen testen.
quote:The latest patient to be diagnosed with the virus and the GP who is feared to have it were both detected because the surgery where the doctor works is one of 100 practices where patients with breathing problems are now being routinely screened for Covid-19, the Guardian has been told.
They were identified as a result of mouth and nasal swabs that were being taken from every patient attending the surgery with flu-like symptoms by staff from Surrey University who specialise in the spread and epidemiology of influenza.
Ja, dat moet je nou dus nu juist niet doenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:42 schreef THEFXR het volgende:
How the Stress of Disaster Brings People Together
.
https://www.scientificame(...)ngs-people-together/
Wat zou jij doen, hoe wil jij het zien?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Je vraag was "wat doen wij?"
Wij speculeren op een forum en onze overheid doet nagenoeg niets.
ah mooi...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat heb je niet gedroomdhttps://metro.co.uk/2020/(...)outh-korea-12318106/
Ad meldde dat er al 80-100 testen waren gedaan, allen negatief, zijn dat deze die bruins bedoeld? Nos meldt er maar 60quote:
Als ik die vraag ook even mag beantwoorden... Ik zou persoonlijk graag een aanpak zoals in Duitsland zien. That's all. Meer het zekere voor het onzekere nemen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat zou jij doen, hoe wil jij het zien?
Graag!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Als ik die vraag ook even mag beantwoorden... Ik zou persoonlijk graag een aanpak zoals in Duitsland zien. That's all. Meer het zekere voor het onzekere nemen.
Ja hij heeft de minister van volksgezondheid al aangeschreven maar niks terug gehoord. Echt weer typisch Nederlands he, als het geld kost en het de burgers aangaat dan is het ineens stil. Komt de belastingdienst bij burgers geld innen dan is het nu gelijk en anders maken we je financieel kapoet.quote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:52 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Doe normaal man, je hoeft hier niet te posten he
Ik bedoel vooral: de mensen die met de patienten in contact zijn gekomen verzoeken om 14 dagen in zelf-quarantaine te gaan, ook zonder dat ze (al) klachten hebben. Ik vind dat persoonlijk geen onoverkomelijke drastische maatregel.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat is gebieden afsluiten?
Dus nu bij ons Amsterdam en Loon op Zand (Tilburg)?
dus iedereen die carnaval vierde in zijn regio moet thuis blijven in jouw ideale scenario?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral: De mensen die met de patienten in contact zijn gekomen verzoeken om 14 dagen in zelf-quarantaine te gaan, ook zonder dat ze (al) klachten hebben. Ik vind dat persoonlijk geen onoverkomelijke drastische maatregel.
Iedereen die iemand kent die carnaval heeft gevierdquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dus iedereen die carnaval vierde in zijn regio moet thuis blijven in jouw ideale scenario?
volgens mij bedoel je meer de chinese aanpak ipv duitse
ja, anders is het nogal lafjes beleidquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iedereen die iemand kent die carnaval heeft gevierd
On het ideale scenario had carnaval geannuleerd na het bekend worden van de infecties zo dicht tegen de grens.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dus iedereen die carnaval vierde in zijn regio moet thuis blijven in jouw ideale scenario?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |