Vooralsnog lijkt het virus vrij stabiel, dus niet snel muterend. Maar dat kan natuurlijk veranderen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan blijkt het net zo snel te muteren als de griep en hebben we er een tweede griep bij elk seizoen
Alleen onder de 10 is er nog niemand overleden? toch?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:16 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou "de ouderen" worden anders ook steeds jonger, hoor?
Meestal is luizen pluizen op de eerste dag na de vakantie, dus dat zou maandag zijn in dit geval. Maar je weet het niet hé?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:11 schreef NedKelly het volgende:
[..]
En toen is ze op woensdag nog even lekker naar school gaan luizenpluizen.
Het is te hopen dat de volgorde iets anders was, anders was het wel heel stom. Als je werk (nb een ziekenhuis) een onderzoek gaat instellen is dat wel een mega rode vlag om even thuis te blijven.
Ja, je bent veiligquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen onder de 10 is er nog niemand overleden? toch?
Ik ben niet op 29 februari jarig hoor.quote:
ik snap wel dat het niet zo storm loopt. Al die tegenstrijdige berichten, ook hier in NL. Lekker wachten, wachten en wachten omdat RIVM en GGD denken dat het wel mee valt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:10 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
https://www.ed.nl/binnenl(...)risch-laag~a21068d1/
Het is maar een griepje, dus niet nodig om te doneren.
Misschien dat de testen anders gewoon niet betrouwbaar zijn...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:18 schreef Jojoke het volgende:
Gisteren zeiden ze dat 2 kinderen symptomen hadden. Ik heb niet gehoord dat de partner symptomen hadden. Ze mogen de familieleden van de Brabantse man ook wel even testen. Volgens mij zeiden de GGD dat ze die alleen gingen testen als ze symptomen hadden
gelijk ontslag zonder wachtgeldquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:14 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)n-beleid-ongewijzigd
[..]
Zonder symptomen is er niets aan de hand. Dat blijft het RIVM maar volhouden.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:18 schreef Jojoke het volgende:
Volgens mij zeiden de GGD dat ze die alleen gingen testen als ze symptomen hadden
Zonder symptomen heeft dat geen zin, aldus de medici. Maar uiteraard kunnen we beter paniekbeleid gaan hanteren.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:18 schreef Jojoke het volgende:
Gisteren zeiden ze dat 2 kinderen symptomen hadden. Ik heb niet gehoord dat de partner symptomen hadden. Ze mogen de familieleden van de Brabantse man ook wel even testen. Volgens mij zeiden de GGD dat ze die alleen gingen testen als ze symptomen hadden
Uit mijn hoofd onder de 20. Maar kan ook zijn dat jij gelijkt hebt, en dat ik er 1 heb gemist.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen onder de 10 is er nog niemand overleden? toch?
Dat is veel te laat want dat virus is 12 uur na het Inademen ervan al besmettelijk.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:18 schreef Jojoke het volgende:
Dat denk ik ook, maar In Zuid-Korea denken ze daar kennelijk anders over... Dat geeft tenminste te denkenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:20 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Zonder symptomen heeft dat geen zin, aldus de medici.
hopen dat er mensen meelezen en het RIVM het vuur aan de schenen leggenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Zonder symptomen is er niets aan de hand. Dat blijft het RIVM maar volhouden.
Dus die zijn nu ook lekker besmettelijk gewoon vrolijk verder aan het leven en anderen besmetten.
Over 3 weken zitten wij hier ook met honderden, zo niet duizenden, gevallen. En dat is het RIVM aan te rekenen met hun lakse houding. Die overigens ook haaks op die van het WHO staat.
het punt is wel de herkenning van de symptomenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:20 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Zonder symptomen heeft dat geen zin, aldus de medici. Maar uiteraard kunnen we beter paniekbeleid gaan hanteren.
Hij is sinds 25 februari niet meer in het openbaar geweest. Misschien heeft hij gewoon vakantie.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:20 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Maar wel een knuffel van Stef Blok
Hoe is het met hem eigenlijk?
"ehm mijnheer... ik eurhm.."quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hopen dat er mensen meelezen en het RIVM het vuur aan de schenen leggen
Testen niet nee, maar smijt die mensen gewoon in quarantaine. Je ziet het in alle landen om je heen gebeuren, maar Nederland moet weer lekker nuchter doen. Ik voorspel alvast dat wij Italie voorbij gaan. En alsnog te maken gaan krijgen met wijken die in quarantaine geplaatst gaan worden.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:20 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Zonder symptomen heeft dat geen zin, aldus de medici.
twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 13:17:32Coronavirus updates:- Spain: 8 new cases- Japan: 6 new cases- Taiwan: 5 new cases- Germany: 4 new cases- Austria: 3 new cases- Netherlands: 2 new cases- 3rd case in the country of Georgia; gov't closing schools for 1 extra weekhttps://t.co/eUoE2bjB9j reageer retweet
Blok heeft nadat ie de woningmarkt verziekt heeft, nu zo ongeveer ieder staatshoofd in de wereld beledigd en alle landen als failed countries bestempeldquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:20 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Maar wel een knuffel van Stef Blok
Hoe is het met hem eigenlijk?
Die man van de GGD zei gisteren dat we in Nederland een beetje stout zijn en niet alle adviezen van het WHO opvolgenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Zonder symptomen is er niets aan de hand. Dat blijft het RIVM maar volhouden.
Dus die zijn nu ook lekker besmettelijk gewoon vrolijk verder aan het leven en anderen besmetten.
Over 3 weken zitten wij hier ook met honderden, zo niet duizenden, gevallen. En dat is het RIVM aan te rekenen met hun lakse houding. Die overigens ook haaks op die van het WHO staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |