Werd pas goed op dr 30e toch?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Huang was toch ooit best een talent?
Komt (uiteraard) uit het inlinenquote:
Redelijk voor haar doen.quote:
Het was beter als ze met het allroundtoernooi waren begonnen.quote:
Is dan niet het 'probleem' dat er teveel tijd komt tussen de 3e en 4e afstand?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het was beter als ze met het allroundtoernooi waren begonnen.
Lijkt me ook, ik snap de keuzes van de ISU meestal al niet goed.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het was beter als ze met het allroundtoernooi waren begonnen.
Desnoods doe je dan eerst alle allroundafstanden, als dat een probleem is.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Is dan niet het 'probleem' dat er teveel tijd komt tussen de 3e en 4e afstand?
Lijkt me de enige reden waarom ze deze volgorde nu doen.
Ja, als ze starten met allround zit er wel heel veel tijd tussen de sprintafstanden. En de 1000 meters na een 3/5 voelt misschien ook gek?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Is dan niet het 'probleem' dat er teveel tijd komt tussen de 3e en 4e afstand?
Lijkt me de enige reden waarom ze deze volgorde nu doen.
Dan maakt de volgorde vandaag toch weinig uitquote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Probleem is vooral dat ze het WK Sprint per se over 2 dagen willen
Dit is al zowat de enige kans voor de matige deelneemsters om aan wat tv-tijd te komen. Dus ik vind het wel mooi.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:44 schreef Remco het volgende:
Ik vind 28 deelnemers eigenlijk wel wat veel.
Irvine, met de kaaklijn van David Coulthard.quote:
Had een zus van Dacne kunnen zijnquote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Irvine, met de kaaklijn van David Coulthard.
De allroundsters zien er doorgaans beter uit dan de sprintsters. Eens of oneens?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Irvine, met de kaaklijn van David Coulthard.
Werkt dat ook als De Jong rijdt?quote:
Doet Alusalu vandaag mee?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:49 schreef VoMy het volgende:
[..]
De allroundsters zien er doorgaans beter uit dan de sprintsters. Eens of oneens?
De Wingquote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:50 schreef franklop het volgende:
Met die eeuwige eyeliner van Leerdam
Of hoe het dan ook heet
Ze denkt met die ogen net zo snel te kunnen als de Japanners.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leerdam heeft zoveel makup op dat ze meer last heeft van de weerstand op zo'n laaglandbaan.
Zou Antwanet ook van moeten leren.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leerdam heeft zoveel makup op dat ze meer last heeft van de weerstand op zo'n laaglandbaan.
Dat hoort blijkbaar bij ‘het merk Jutta’.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou haar vader dat 'leuk' vinden staan?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:52 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Dat hoort blijkbaar bij ‘het merk Jutta’.
Godinquote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Takagi is toch onvoorstelbaar.
Mede mogelijk gemaakt door coach Koenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:52 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Dat hoort blijkbaar bij ‘het merk Jutta’.
Geef r goede kans.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Met deze vorm kan Takagi straks ook gewoon aan het allround toernooi mee doen.
Die gaat zo nog effe meedoen met de 500.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Met deze vorm kan Takagi straks ook gewoon aan het allround toernooi mee doen.
Echt totaal niet neequote:
Maar volgens mij wel wat minder gedurende een toernooi.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:07 schreef franklop het volgende:
Erben, hou gewoon je mond.
Nederlanders melden zich gedurende het seizoen ook op verschillende momenten af
Maar ja, als je dan ziek of iets bent mag je je toch gewoon afmelden? Als een Nederlander dat zou doen is het heel normaal.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar volgens mij wel wat minder gedurende een toernooi.
Tuurlijk, maar het is een beetje opvallend dat bijna heel Rusland ineens afhaaktquote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar ja, als je dan ziek of iets bent mag je je toch gewoon afmelden? Als een Nederlander dat zou doen is het heel normaal.
Nee, want Nederlanders kan gaan altijd maar door. Die hebben een topsport mentaliteit!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar ja, als je dan ziek of iets bent mag je je toch gewoon afmelden? Als een Nederlander dat zou doen is het heel normaal.
Het is wel vreemd dat bijna de gehele ploeg zich nu afmeld.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:07 schreef franklop het volgende:
Erben, hou gewoon je mond.
Nederlanders melden zich gedurende het seizoen ook op verschillende momenten af
Maar de vrouwen niet.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het is een beetje opvallend dat bijna heel Rusland ineens afhaakt
Kachanova wel.quote:
Maar dat Erben er weer een dopingverhaal aan hangt..quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het is een beetje opvallend dat bijna heel Rusland ineens afhaakt
Nuis skipte ook het kwalificatietoernooi voor de wk afstanden.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:09 schreef VoMy het volgende:
Het is een complot!!1!
Kramer skipt het voorseizoen, Nuis skipte ook nog het EK, maar ach.
Misschien dat Kramer zich zo nog tussendoor afmeldt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:10 schreef DecoAoreste het volgende:
Complot of geen complot, ik word wel moe van die Russen die zich altijd halverwege een toernooi afmelden. Nederlanders (en anderen) doen dat tenminste van tevoren nog.
Ja, maar Katsjanova reed bijvoorbeeld 500/1000/1500 in de wereldbekers dit seizoen, plus EK Afstanden + WK Afstanden. Niet gek als je dan moe bent toch?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is wel vreemd dat bijna de gehele ploeg zich nu afmeld.
Ja, dat is wel sympathieker inderdaad.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:10 schreef DecoAoreste het volgende:
Complot of geen complot, ik word wel moe van die Russen die zich altijd halverwege een toernooi afmelden. Nederlanders (en anderen) doen dat tenminste van tevoren nog.
Tuurlijk is dat het, wereldbeker winst is uit mijn hoofd 25.000 euro dat is behoorlijk wat voor een Russische schaatser denk ik.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar dat Erben er weer een dopingverhaal aan hangt..
Kan het niet zo zijn dat de WB finale gewoon een stuk belangrijker is omdat ze daardoor extra geld kunnen krijgen? als je dan niet fit bent/voelt, is het dan niet normaal dat je daarvoor een keuze maakt?
Dit ja. Het is nogal een irritante gang van zaken, zo tijdens een toernooi.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:10 schreef DecoAoreste het volgende:
Ietsjes. Nog steeds niet heel sympathiek.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:12 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, dat is wel sympathieker inderdaad.
Doet Nattekrant mee?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:14 schreef heywoodu het volgende:
Klagen omdat je al om zeven uur op moet staan
Lifestyle-sporters.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:14 schreef heywoodu het volgende:
Zo kun je je niet richten op je bietenburgers.quote:
Kulizhikov reed gisteren bewust langzaam natuurlijk!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar dat Erben er weer een dopingverhaal aan hangt..
Kan het niet zo zijn dat de WB finale gewoon een stuk belangrijker is omdat ze daardoor extra geld kunnen krijgen? als je dan niet fit bent/voelt, is het dan niet normaal dat je daarvoor een keuze maakt?
Hield in op de kruising!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kulizhikov reed gisteren bewust langzaam natuurlijk!
Vanwege de late races gisteren nog niet zo vreemd.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:14 schreef heywoodu het volgende:
Herbert krijgt een Oranje waas voor zn ogen als er een Nederlander start.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:20 schreef wimderon het volgende:
HIJ BLIJFT RUKKE WEL VOOR. EN BEHOORLIJK OOK.
Maar dat willen Henk en Anita die voor de buis zitten ook!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
Herbert krijgt een Oranje waas voor zn ogen als er een Nederlander start.
Gelukkig komen er zo nog 2 500 meters en daarna de 1000 meters!quote:
Tweede dag is sowieso altijd een herhaling van de eerste.quote:
Ik ook al denk ik dat gezien dit ijs we een paar ritten op de 3000 meter vrouwen zometeen ook wel over kunnen slaan.quote:
De deur was te lang los.quote:
Ongeveer 13.08 en 13.59 uur.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:24 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe laat zijn de 1000 meters ongeveer?
Bang voor de laatste binnenbochtquote:
Thanks.quote:
Dat doet hij echt áltijd.quote:
Die had 33,99 geredenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Kuli in vorm had dit ook niet zomaar gewonnen.
Jawel joh, vooral op basis van de 1000 waar hij er de laatste weken veel verder voor zat dan Shinhama gisteren.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Echt wel.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:44 schreef Remco het volgende:
Dorian staat er behoorlijk vrolijk bij voor iemand die de kans om voor de 3e keer achter elkaar Olympisch kampioen te worden mist door wat zeewier.
Hou de stoel maar in de aanslagquote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:51 schreef VoMy het volgende:
Ze beginnen zo met Voronina. Als we die missen ga ik met stoelen gooien.
Carlijn!quote:
We zijn positief verrast.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Hou de stoel maar in de aanslag
In de studio hebben ze net ontdekt dat zij ook mee doetquote:
Morgen kan ook nog.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:54 schreef franklop het volgende:
Zal Voronina zich ook nog afmelden vandaag?
Place your bets
Nee, want ze is reservequote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:54 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
In de studio hebben ze net ontdekt dat zij ook mee doet
Dat ze er is danquote:
Klopt best leuk deelnemersveld bij de vrouwen eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:00 schreef VoMy het volgende:
Bij de vrouwen heb je nog een mooie clash tussen de snelle vrouwen en de stayers.
Bij de mannen is het toch vooral lange afstandsmannen voor de overwinning.
Statementsquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:05 schreef VoMy het volgende:
Ik heb genoeg gezien. Lalenkova wordt wereldkampioen.
Jaa, snap ik. Die sporten zijn toch bijna hetzelfdequote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:06 schreef heywoodu het volgende:
Ah, bedankt voor de mededeling dat we Morozova niet moeten verwarren met de goalie van het nationale Russische ijshockeyteam, ik was toch even in de war.
Verstandig persoon.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:07 schreef franklop het volgende:
Estland had wel een startplek hier verdiend
Mexicanobakker is dit met mij eens.
Hoe langer hoe beterquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verstandig persoon.
Dan hadden we toch die 42er gehad.
Aangezien je een sportmod bent, is dat te begrijpen. Daarom is het je vergeven.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:06 schreef heywoodu het volgende:
Ah, bedankt voor de mededeling dat we Morozova niet moeten verwarren met de goalie van het nationale Russische ijshockeyteam, ik was toch even in de war.
Lekker toch, mag je 42 seconden gluren.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verstandig persoon.
Dan hadden we toch die 42er gehad.
Puck kun je gewoon op instagram volgen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:08 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Aangezien je een sportmod bent, is dat te begrijpen. Daarom is het je vergeven.![]()
IJshockey: leuke sport trouwens. En bij de dames kun je de puck tenminste volgen.
Nja, in schaatspak zien de dames er altijd minder uit.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:09 schreef VoMy het volgende:
[..]
Lekker toch, mag je 42 seconden gluren.
Ik volg liever een andere Puck bij de damessportenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:08 schreef Toby56 het volgende:
[..]
En bij de dames kun je de puck tenminste volgen.
Zeker als ze gaan moonen?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik volg liever een andere Puck bij de damessporten
Ben wel een billenmanquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker als ze gaan moonen?
Poolse vrouwen zijn alleen voor Koffieplanterquote:
Ze had nog mee kunnen rijden met de voorsprong op de sprint die ze nu heeft.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:11 schreef VoMy het volgende:
Och, Takagi had hier echt huis gehouden, dat was onplezant geworden voor de andere dames.
Pieterse of Moonen. Want Moonen kun je moeilijk een sporter noemenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik volg liever een andere Puck bij de damessporten
Werkelijk?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Poolse vrouwen zijn alleen voor Koffieplanter
quote:
Pechstein is toch 8 keer tweede geworden op dit toernooiquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:17 schreef franklop het volgende:
Toch eerst beginnen met Pechstein, terwijl we aan de basis staan van een leuk toernooi
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:19 schreef Arcee het volgende:
Wat een bazengeboortedatum heeft Bosiek: 20-02-2000.En ze werd dus 20 op 20-02-2020.
Pechstein won al medailles toen jij nog maar net bejaard wasquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:20 schreef golfer het volgende:
Pechstein schaatste al toen er nog heel wat Fok!ertjes geboren moesten worden.
Pechstein heeft prachtige dingen laten zien.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:20 schreef golfer het volgende:
Pechstein schaatste al toen er nog heel wat Fok!ertjes geboren moesten worden.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:22 schreef Toby56 het volgende:
Pechstein heeft prachtige dingen laten zien.
Maar eerlijk gezegd ben ik al een tijdje klaar met haar
Dit is prima.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:28 schreef BasEnAad het volgende:
HOPELIJK kan Pedersen wat dit weekend.
Last van zijn rug? Of toch teveel last van de familieomstandigheden.quote:
Privéproblemen schijnbaar.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Last van zijn rug? Of toch teveel last van de familieomstandigheden.
Wilde hetzelfde posten.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:33 schreef vaarsuvius het volgende:
Die rus gaat wel hard voor een 87 jarige
Jij bent 2 sec. sneller dan ik.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:33 schreef vaarsuvius het volgende:
Die rus gaat wel hard voor een 87 jarige
Kijken of iedereen ook zo gefrustreerd reageert als Kramer halverwege het toernooi stoptquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:33 schreef danos het volgende:
Heeft Kramer dit seizoen eigenlijk al een 10km gereden? (niet dat hij dat dit weekend gaan doen)
Zou Naomi vreemd gaan met André Hazes jr. ?quote:
Ziekte in de familie.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou Naomi vreemd gaan met André Hazes jr. ?
Ik zou van André Hazes Jr eerder verwachten dat hij voor Stien Kaiser gaat.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou Naomi vreemd gaan met André Hazes jr. ?
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zou van André Hazes Jr eerder verwachten dat hij voor Stien Kaiser gaat.
Dat Kramer halve weekenden rijdt (als die al meedoet) zijn we zo langzamerhand wel gewend.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kijken of iedereen ook zo gefrustreerd reageert als Kramer halverwege het toernooi stopt
Mart was hem voorquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zou van André Hazes Jr eerder verwachten dat hij voor Stien Kaiser gaat.
Dan is het goed dat je mij nooit hebt zien schaatsenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:39 schreef BasEnAad het volgende:
Het ziet er ook niet uit, hoe Swings schaatst.
Alle schaatsers gaan eraan.quote:
Waarvan akte, Rellende_Rotscholier.quote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarvan akte, Rellende_Rotscholier.
Erben doet ook live radio.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:04 schreef franklop het volgende:
Wat is het nut van Dione en Erben in Hamar?
ALLEMAAL VAN ONZE BELASTINGCENTEN
Daar wordt ook niemand beter vanquote:
Eerder treurig dat er geen reisje Hamar voor de studio in zit.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:04 schreef franklop het volgende:
Wat is het nut van Dione en Erben in Hamar?
ALLEMAAL VAN ONZE BELASTINGCENTEN
2e volgens mij.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:07 schreef Remco het volgende:
Is Cindy Klassen nooit wereldkamioen sprint en allround geweest?
Ik word wel eens Jezus genoemd inderdaad.quote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:07 schreef Remco het volgende:
nooit sprint denk ik.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:07 schreef Remco het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |