Werd pas goed op dr 30e toch?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Huang was toch ooit best een talent?
Komt (uiteraard) uit het inlinenquote:
Redelijk voor haar doen.quote:
Het was beter als ze met het allroundtoernooi waren begonnen.quote:
Is dan niet het 'probleem' dat er teveel tijd komt tussen de 3e en 4e afstand?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het was beter als ze met het allroundtoernooi waren begonnen.
Lijkt me ook, ik snap de keuzes van de ISU meestal al niet goed.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het was beter als ze met het allroundtoernooi waren begonnen.
Desnoods doe je dan eerst alle allroundafstanden, als dat een probleem is.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Is dan niet het 'probleem' dat er teveel tijd komt tussen de 3e en 4e afstand?
Lijkt me de enige reden waarom ze deze volgorde nu doen.
Ja, als ze starten met allround zit er wel heel veel tijd tussen de sprintafstanden. En de 1000 meters na een 3/5 voelt misschien ook gek?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Is dan niet het 'probleem' dat er teveel tijd komt tussen de 3e en 4e afstand?
Lijkt me de enige reden waarom ze deze volgorde nu doen.
Dan maakt de volgorde vandaag toch weinig uitquote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Probleem is vooral dat ze het WK Sprint per se over 2 dagen willen
Dit is al zowat de enige kans voor de matige deelneemsters om aan wat tv-tijd te komen. Dus ik vind het wel mooi.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:44 schreef Remco het volgende:
Ik vind 28 deelnemers eigenlijk wel wat veel.
Irvine, met de kaaklijn van David Coulthard.quote:
Had een zus van Dacne kunnen zijnquote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Irvine, met de kaaklijn van David Coulthard.
De allroundsters zien er doorgaans beter uit dan de sprintsters. Eens of oneens?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Irvine, met de kaaklijn van David Coulthard.
Werkt dat ook als De Jong rijdt?quote:
Doet Alusalu vandaag mee?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:49 schreef VoMy het volgende:
[..]
De allroundsters zien er doorgaans beter uit dan de sprintsters. Eens of oneens?
De Wingquote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:50 schreef franklop het volgende:
Met die eeuwige eyeliner van Leerdam
Of hoe het dan ook heet
Ze denkt met die ogen net zo snel te kunnen als de Japanners.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leerdam heeft zoveel makup op dat ze meer last heeft van de weerstand op zo'n laaglandbaan.
Zou Antwanet ook van moeten leren.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leerdam heeft zoveel makup op dat ze meer last heeft van de weerstand op zo'n laaglandbaan.
Dat hoort blijkbaar bij ‘het merk Jutta’.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou haar vader dat 'leuk' vinden staan?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:52 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Dat hoort blijkbaar bij ‘het merk Jutta’.
Godinquote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Takagi is toch onvoorstelbaar.
Mede mogelijk gemaakt door coach Koenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:52 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Dat hoort blijkbaar bij ‘het merk Jutta’.
Geef r goede kans.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Met deze vorm kan Takagi straks ook gewoon aan het allround toernooi mee doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |