Hey ga je ook naar de KLB meetquote:
NASTY XDquote:
Wanneer en waar?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hey ga je ook naar de KLB meet
Maak je boos danquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan morgen niet, maar ben er zondag wel
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt he, had wel willen uitslapen.
Dat jij ondertussen alweer eigenlijk? Al een nieuwe ingenieur opgeduikeld?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt he, had wel willen uitslapen.
Nee en nee.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat jij ondertussen alweer eigenlijk? Al een nieuwe ingenieur opgeduikeld?
Nopequote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:31 schreef Chia het volgende:
[..]
Misschien biedt de KLB meet nog uitkomst. Of ga je daar niet heen?
klb sc was gisteravond opeens weer verdwenenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:31 schreef Chia het volgende:
[..]
Fijn!quote:
Lol, had die niet gezien.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:31 schreef Chia het volgende:
[..]
Bleeckerstreetquote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Fijn!Waar was je uiteindelijk heen?
zo nogalquote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lol, had die niet gezien.
Wat een hoop aidsusers bij elkaar zeg.
Nog fapjes gedaan?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:19 schreef Halimede het volgende:
[..]
Van 2 tot 9, daarna nog een uur in bed gelegen want het was zo lekker warm
Goed eten daar jaquote:
twitter:GadflyPersia twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 04:08:47Ayatollah Tabrizian, a prominent clergyman & a self-proclaimed expert in “Islamic medicine”, has published the following list on how to avoid #coronavirus:* Comb your hair thoroughly* Eat lots of apples & onions* Dip a cotton ball in oil & insert it in your anusReally! https://t.co/JzyzoMQ0FL reageer retweet
Ja show was heel vermakelijk, fijne dag gehad. Nog een leuke jas in de sale gekochtquote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Goed eten daar ja
Was je concert / optreden ook leuk?
Net klaar bij de kapperquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:00 schreef gcjoel het volgende:
Vanmorgen weer eens lekker naar de markt geweest
Of ik echt uigerust ben moet nog blijken. Vooralsnog zit ik nog te gapen op de bankquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik wou dat ik zo lang kon slapen en dan uitgerust wakker werd
Is je oog nu weer zichtbaar?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Net klaar bij de kapper, hard opweg naar de volgende locatie
Nog minder zichtbaarquote:
Eten is zo 2019.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:54 schreef Californium het volgende:
Heb spontaan honger en bedenk me dat ik nog niets heb gegeten vandaag![]()
Niks mis met niet hip zijn.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:44 schreef Californium het volgende:
O nou. Ik Ben dan niet hip meer. Zit net even wat naar binnen te werken
Whut?? No moneyyy? HIER....quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:54 schreef Californium het volgende:
Heb spontaan honger en bedenk me dat ik nog niets heb gegeten vandaag![]()
Whut?quote:
Was je naar die meet?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:13 schreef AirwiN het volgende:
Ik was vandaag met Kaneel in dezelfde ruimte jbpaniek.gif
Tering er is zelfs een apart subforum...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:14 schreef Chia het volgende:
COR / Voedsel/water preppen?
Coronagenot
Nee, ik doe nog steeds niet aan meets. Ze liepen rond in een kroeg waar ik ook was op dat moment. Kaneel.quote:
Ah betere manier.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik doe nog steeds niet aan meets. Ze liepen rond in een kroeg waar ik ook was op dat moment. Kaneel.
Sommige mensen liever dan anderen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ah betere manier.
Maar toch meeten
Moet ik dat vervolgens allemaal gaan uitleggen aan die lekkere wijven waar ik mee zat. Nee, dank jequote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:07 schreef Faxie het volgende:
En niet even hoi zeggen. Als een echte Fokker.
Je kan er vast wel een positieve draai aangeven.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moet ik dat vervolgens allemaal gaan uitleggen aan die lekkere wijven waar ik mee zat. Nee, dank je
Ongetwijfeld. Dit was gemakkelijker.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kan er vast wel een positieve draai aangeven.
Jullie herkenden Faxie dan?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Dit was gemakkelijker.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jullie herkenden Faxie dan?
En waarom was ik niet uitgenodigd hierquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moet ik dat vervolgens allemaal gaan uitleggen aan die lekkere wijven waar ik mee zat. Nee, dank je
Omdat jij categorie 'exclusieve dates' bent zodat je mij niet hoeft te delen met anderen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:04 schreef Californium het volgende:
[..]
En waarom was ik niet uitgenodigd hier
Goede redding ditquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat jij categorie 'exclusieve dates' bent zodat je mij niet hoeft te delen met anderen.
quote:
Had gezien dat hier over die Gamestate meet werd gepraat en jij mee zou gaan. Deduceren op basis van wat je weet/niet weet. Etc.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe wist je dan wie ik was?
Je haakclubje?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je ging op je bek met de motor?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
-Edit: Laat maar, geluid werkt niet.
Alsof jij niet iets beters te doen hadquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:04 schreef Californium het volgende:
[..]
En waarom was ik niet uitgenodigd hier
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Alsof jij niet iets beters te doen had
Eindelijk CE gedate, werd ook wel tijd.quote:
Ik ben niet cequote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Eindelijk CE gedate, werd ook wel tijd.
Gcjoel en CE zijn dezelfde persoon?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Eindelijk CE gedate, werd ook wel tijd.
Ik kom niet uit Limburg!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Gcjoel en CE zijn dezelfde persoon?
Ja... goed puntquote:
quote:
Gc gedate, wow plottwist!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Gcjoel en CE zijn dezelfde persoon?
Had een maat gefilmd hier.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je ging op je bek met de motor?
check, check en check ✅quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
twitter:GadflyPersia twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 04:08:47Ayatollah Tabrizian, a prominent clergyman & a self-proclaimed expert in “Islamic medicine”, has published the following list on how to avoid #coronavirus:* Comb your hair thoroughly* Eat lots of apples & onions* Dip a cotton ball in oil & insert it in your anusReally! https://t.co/JzyzoMQ0FL reageer retweet
zo’n brakke auto? of nog wat onzeker?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb voor het eerst alleen in onze auto gereden.
Was echt bang
Onzeker. Ik heb al 6 jaar mijn rijbewijs maar gemiddeld zo'n 2 keer per jaar geredenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:43 schreef Ruse het volgende:
[..]
zo’n brakke auto? of nog wat onzeker?
ja dat is in het begin nog wat lastig he. ik heb 15 jaar mijn rijbewijs maar nog nooit een auto gehad dus rij ook maar een paar keer per jaar. het is elke keer toch heel even wennen maar uiteindelijk is het spannende er toch wel wat afquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onzeker. Ik heb al 6 jaar mijn rijbewijs maar gemiddeld zo'n 2 keer per jaar gereden
Jazekerquote:Op zondag 1 maart 2020 00:49 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hebben jullie een fijne meet gehad?
Lekker *insert kwijlsmiley* Waren jullie bij Set of is het een ander met eigen hokje?quote:Op zondag 1 maart 2020 01:05 schreef Faxie het volgende:
En nog bij de Japanner gegeten. Erg goede tent moet ik zeggen. En leuk aangekleed, waarbij je allemaal in je eigen hokkie zit
Set jaquote:Op zondag 1 maart 2020 01:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Lekker *insert kwijlsmiley* Waren jullie bij Set of is het een ander met eigen hokje?
Zou zeker wel eens terug willenquote:Op zondag 1 maart 2020 01:18 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ook een keer geweest op aanraden van MissDen Haag heeft wel een leuk aanbod van eettentjes
En, heb je air nog gespot?quote:Op zondag 1 maart 2020 01:05 schreef Faxie het volgende:
En nog bij de Japanner gegeten. Erg goede tent moet ik zeggen. En leuk aangekleed, waarbij je allemaal in je eigen hokkie zit
Wij wilden er ook gaan eten maar hebben snel wat anders gezocht toen we die FOK!kers naar binnen zagen gaan daar.quote:Op zondag 1 maart 2020 01:18 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ook een keer geweest op aanraden van MissDen Haag heeft wel een leuk aanbod van eettentjes
Hoe kun je dat nou weten als je mij niet hebt gespot?quote:
Waar zijn jullie dan heen gegaan?quote:Op zondag 1 maart 2020 07:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij wilden er ook gaan eten maar hebben snel wat anders gezocht toen we die FOK!kers naar binnen zagen gaan daar.
Naar de Indiër aan de Maliestraat. Zeker geen straf.quote:
Heb daar meerdere mensen positief over gehoord, maar zelf nog niet geweest. Lees dat ze ook phall maken op verzoek, iets voor Hosti?quote:Op zondag 1 maart 2020 10:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Naar de Indiër aan de Maliestraat. Zeker geen straf.
Ik had een curry met kip en champignons. Miss een linzencurry. En uiteraard naan en andere lekkernijen als bijgerecht.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Heb daar meerdere mensen positief over gehoord, maar zelf nog niet geweest. Lees dat ze ook phall maken op verzoek, iets voor Hosti?
Wat hebben jullie daar gegeten?
Naan, lekker soppenquote:Op zondag 1 maart 2020 10:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had een curry met kip en champignons. Miss een linzencurry. En uiteraard naan en andere lekkernijen als bijgerecht.
Klinkt ook smakelijkquote:Op zondag 1 maart 2020 10:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Naan, lekker soppen
Wij steunden een ouderwets Chinees Indisch restaurant. Soort crispy chicken en mihoen
Dat was het ookquote:
Het gaat goed met onze maatschappij dat we ons druk kunnen maken over dat soort banaliteiten.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat was het ookGelukkig hebben zij vooralsnog geen last van Corona-perikelen. Stond laatst wel bij een bakker waar ze collectief gingen juichen dat moorkoppen zo bleven heten. Dat voelde een beetje akward..
Ons erfgoed is een banaliteit ja?quote:Op zondag 1 maart 2020 11:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gaat goed met onze maatschappij dat we ons druk kunnen maken over dat soort banaliteiten.
Aan jou de eer. Ik voel niet de behoefte om op dat vlak in gesprek te gaan met andersdenkenden.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ons erfgoed is een banaliteit ja?
Lijkt me een leuk schuimbek opwekkend topic voor in NWS of POL
Is een moorkop erfgoed?quote:Op zondag 1 maart 2020 11:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ons erfgoed is een banaliteit ja?
Lijkt me een leuk schuimbek opwekkend topic voor in NWS of POL
Ik weiger ze te eten als men ze roomkoppen noemt en er geen room in zit, zoals bij die vegan bakker.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik vreet ze toch wel, ongeacht de naam.
Zolang het te vreten is vreet ik het.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weiger ze te eten als men ze roomkoppen noemt en er geen room in zit, zoals bij die vegan bakker.
Ik mijd die twee subfora als de pestquote:Op zondag 1 maart 2020 11:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aan jou de eer. Ik voel niet de behoefte om op dat vlak in gesprek te gaan met andersdenkenden.
Ja, net als zwarte schmink!!!!! Maar fuck Sint Maarten en hello Halloween!quote:
Over paaseitjes gesproken, Jamin heeft er eentje met pizzasmaak zag ikquote:Op zondag 1 maart 2020 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik doe niet zo moeilijk over dingen met chocola. Paaseitjes, verstopeitjes. Chocola is chocola.
Ja moet ik nog proberen! En eentje met de smaak van zure matten dacht ik. Maar de jamin hier is weg.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Over paaseitjes gesproken, Jamin heeft er eentje met pizzasmaak zag ik
Inmiddels heeft de vega variant een andere naam. Eentje die nooit iemand gaat onthouden.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weiger ze te eten als men ze roomkoppen noemt en er geen room in zit, zoals bij die vegan bakker.
Dat een flinke groep Sint Maarten niet in ere houdt en wel zonder enkele schroom Halloween omarmt.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Wat heeft zwarte schmink met Halloween en Sint-Maarten te maken?
Zal wel komen doordat ik in de Bible Belt woon ofzo, maar hier is Sint-Maarten nog heel gewoon en is Halloween heidens.
Kijk dan is de Bible Belt zo erg nog niet.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat een flinke groep Sint Maarten niet in ere houdt en wel zonder enkele schroom Halloween omarmt.
Van Delft had kruidnoten met zure mattensmaak. Wel geinig, maar ik vond het niet heel bijzonder. Benieuwd wat je van de pizzasmaak gaat vindenquote:Op zondag 1 maart 2020 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja moet ik nog proberen! En eentje met de smaak van zure matten dacht ik. Maar de jamin hier is weg.
Ik kom morgen langs een jamin. Ben benieuwd.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Van Delft had kruidnoten met zure mattensmaak. Wel geinig, maar ik vond het niet heel bijzonder. Benieuwd wat je van de pizzasmaak gaat vinden
"Moorish"quote:Op zondag 1 maart 2020 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inmiddels heeft de vega variant een andere naam. Eentje die nooit iemand gaat onthouden.
OPEN JE OGENquote:Op zondag 1 maart 2020 11:27 schreef CherryLips het volgende:
quote:
Op zondag 1 maart 2020 11:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang het te vreten is vreet
Als je de moeite neemt om naar iemand te gaan die alles dat lekker is moedwillig verneukt met inferieure ingrediënten, moet je ook maar de moeite nemen om een naam te onthouden.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inmiddels heeft de vega variant een andere naam. Eentje die nooit iemand gaat onthouden.
Waarom kruidnoten eten als je zin hebt in de smaak van zure matten, denk ik dan.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Van Delft had kruidnoten met zure mattensmaak. Wel geinig, maar ik vond het niet heel bijzonder. Benieuwd wat je van de pizzasmaak gaat vinden
Ach, soms combineert het wel leuk. Kokoskruidnoten vind ik echt een lekkere vondstquote:Op zondag 1 maart 2020 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom kruidnoten eten als je zin hebt in de smaak van zure matten, denk ik dan.
Oh ik hou van kokosquote:Op zondag 1 maart 2020 11:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik lustte nooit kokos, maar kokos met witte chocola
Drinkt dat handig uit zo'n fles?quote:Op zondag 1 maart 2020 11:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh ik hou van kokosMet chocola, door de curry, etc.
Zelfs door mijn douchegel
Is het niet andersom?quote:Op zondag 1 maart 2020 11:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik lustte nooit kokos, maar kokos met witte chocola
Ja de geur vond ik wel altijd lekkerquote:Op zondag 1 maart 2020 11:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kokos en vanillegeurtjesquote:Op zondag 1 maart 2020 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja de geur vond ik wel altijd lekkerMaar bounty enzo vrat ik nooit.
Naan met kokos en mango
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom kruidnoten eten als je zin hebt in de smaak van zure matten, denk ik dan.
Bij Buddha in Zeist.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kokos en vanillegeurtjesBounty op z'n tijd
Had laatst een chique bounty van een chocolatier. Lekker, stuk fijner gemalen en smeuïger. Maar 4,50 de ons ofzo
![]()
Oh dat klinkt lekker! Waar haal je die met kokos en mango? Die in Den Haag die naan met chocolade en kokos had is weg
Ik las het alsof je het met chocolade samen door de curry deed. Vond het een bijzondere combinatiequote:Op zondag 1 maart 2020 11:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als ie niet hoeft te worden uitgelatenquote:Op zondag 1 maart 2020 13:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Iemand hier die een rustig relaxed hondje van n jaar of elf uit t asiel wil?
Dat moet denk ik wel als je in n appelartementje woontquote:Op zondag 1 maart 2020 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ie niet hoeft te worden uitgelaten
Die zijn meer werk denk ik.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik kreeg van de week ook al drie konijnen aangeboden.
Al had ik een tuin, dan zou ik hem nog vier keer per dag uitlatenquote:Op zondag 1 maart 2020 13:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat moet denk ik wel als je in n appelartementje woont
Nee, maar dan hóeft t volgens mij niet perse bij haar, al is het natuurlijk altijd beter en leuker voor haarzelf ook.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al had ik een tuin, dan zou ik hem nog vier keer per dag uitlatendie van ons scheet echt niet in de tuin. Wil je ook niet.
Mijn konijnen waren minder kwetsbaar dan mn katten geloof ikquote:Op zondag 1 maart 2020 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zijn gewoon een soort kwetsbare katten.
Sinds kort laat ik met een collega in onze pauze (bijna) elke dag een hond uit. Heel leuk en we doen het asiel en de beesten er een plezier mee. (Bedrijf waar ik werk zit er zo ongeveer naast)quote:Op zondag 1 maart 2020 13:28 schreef Scary_Mary het volgende:
Heb een te onregelmatig leven voor een huisdier als een hond. Lijkt me echt moeilijk als vrijwilliger bij een asiel, je gunt ze allemaal een fijn thuis
Is mooi dat je ze zo kan helpenquote:Op zondag 1 maart 2020 13:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sinds kort laat ik met een collega in onze pauze (bijna) elke dag een hond uit. Heel leuk en we doen het asiel en de beesten er een plezier mee. (Bedrijf waar ik werk zit er zo ongeveer naast)
En sommige honden kunnen niet uitgelaten worden door mensen die ze niet kennen, want zijn te bang of te agressief ofzo. Dus er zijn er een paar die we om en om mee krijgen.
Peshwari ofzo heet het.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Is me niet eens opgevallen toen ik daar atGa ik onthouden nu, bedankt voor de tip
Ja, die staat vaker op het menu, maar dan gaat het meestal om kokos met noten enzo. Voor zover ik het tegen kom, zie ik er geen mango bij staan geloof ik. Mangoquote:
Ik neem daar altijd curry met mango. Heel soms butter chicken, maar meestal de mango. Heel af en toe doe ik iets spannends en neem ik wat anders, maar krijg er altijd spijt van.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja, die staat vaker op het menu, maar dan gaat het meestal om kokos met noten enzo. Voor zover ik het tegen kom, zie ik er geen mango bij staan geloof ik. Mango
Ze zullen je niet zo snel iets verkloots meegeven in je lunchpauze lijkt me. Je loopt de energie van zo een husky er ook niet in een half uurtje uit. Echt sneu dat die dieren nu zo een hype zijn en te weinig mensen snappen wat ze nou eigenlijk in huis halenquote:Op zondag 1 maart 2020 13:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind de honden die we meekrijgen tot nu toe echt heel erg leuk, vriendelijk, enthousiast, gewoon een goed karakter.
Behalve dan dat die ene hond wel echt heel wild is. Hij luistert overigens wel heel erg goed als je hem roept enzo.
Is ook een kruising husky/Duitse staander. Niet zo’n gemakkelijk karakter.
Vind dat soort gerechten vaak te zoet, dus ik kies ze niet zo snel. Jammer wel, want het kan echt heel erg lekker zijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik neem daar altijd curry met mango. Heel soms butter chicken, maar meestal de mango. Heel af en toe doe ik iets spannends en neem ik wat anders, maar krijg er altijd spijt van.
We nemen dan allebei iets anders en zitten dan vooral van die kurma te vretenquote:Op zondag 1 maart 2020 13:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Vind dat soort gerechten vaak te zoet, dus ik kies ze niet zo snel. Jammer wel, want het kan echt heel erg lekker zijn.
Als je het lekker vindt, waarom moeilijk doen? Of delen met je tafelgenoten, kun je van alles proberen of er vaker gaan eten
Het is belangrijk goede relaties te onderhoudenquote:Op zondag 1 maart 2020 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We nemen dan allebei iets anders en zitten dan vooral van die kurma te vretenKom er al regelmatig. Vriendin van me woont er om de hoek zowat en die kennen ze volgens mij nu bij naam.
Korma en butter chicken is de beste combinatie.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:00 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het is belangrijk goede relaties te onderhoudenEn gewoon beide korma bestellen
Houdt zelf van meer contrast, maar het verschilt ook per restaurant hoe het bereid wordt natuurlijk. Hmm, trek in curry nuquote:Op zondag 1 maart 2020 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Korma en butter chicken is de beste combinatie.
Kokos -colaquote:Op zondag 1 maart 2020 11:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Bestaat dat ook al? Ze zijn wel druk met allerlei smaakjes toevoegen zeg. Nee, dan giet ik liever een scheutje malibu door de warme chocoquote:
Nee, die energie kan hij echt niet kwijt in de tijd die er voor hem is, zo sneu.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ze zullen je niet zo snel iets verkloots meegeven in je lunchpauze lijkt me. Je loopt de energie van zo een husky er ook niet in een half uurtje uit. Echt sneu dat die dieren nu zo een hype zijn en te weinig mensen snappen wat ze nou eigenlijk in huis halen
Arm dier, hopelijk komt er wel zo een baasje voor hem!quote:Op zondag 1 maart 2020 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, die energie kan hij echt niet kwijt in de tijd die er voor hem is, zo sneu.
Je kan overigens wel aan hem merken dat er veel tijd in zijn training is gestoken, hij luistert echt heel goed en is heel leuk naar andere honden. Het zijn vooral het trekken aan de lijn en gewoon idd de energie die hij heeft die het zo moeilijk maken om een plekje voor hem te vinden. Dat moet wel echt een consequent huishouden zijn met veel tijd voor hem.
Van de jumboquote:Op zondag 1 maart 2020 14:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Bestaat dat ook al? Ze zijn wel druk met allerlei smaakjes toevoegen zeg. Nee, dan giet ik liever een scheutje malibu door de warme choco
Gewoon via infuus laten lopen dan.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet even afkicken want ik heb in twee weken tijd iets meer dan zes liter weggewerkt.
Hier als het goed is paar keer klikken via de app. Moet alleen nakijken of aanpassing van mijn hypotheek en de kosten daarvan er goed instaan.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik moet m'n belastingaangifte 2019 op papier doen. Wat een armoe
Het dak opklimmen?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien vanavond ook maar eens kijken om Belastingaangifte te doen; heb ik dat er ook weer opzitten. Nu nog even het dak op klimmen en dan heb ik weer genoeg gedaan voor vandaag.
Ik mocht niet via de appquote:Op zondag 1 maart 2020 16:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier als het goed is paar keer klikken via de app. Moet alleen nakijken of aanpassing van mijn hypotheek en de kosten daarvan er goed instaan.
Eens welquote:
IaM vErY SpEcIaLquote:
Sowieso is het buiten engquote:Op zondag 1 maart 2020 17:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde naar de film, maar las even twee recensies en besloot toen maar dat het beter was om thuis te blijven
welke film?quote:Op zondag 1 maart 2020 17:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde naar de film, maar las even twee recensies en besloot toen maar dat het beter was om thuis te blijven
Jij durftquote:Op zondag 1 maart 2020 17:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welnee. Ben dit weekend nog buiten geweest en ik leef nog
owja, dat genre vind ik uberhaupt nogal moeilijk te waarderenquote:
Dat is meer Japans toch?quote:Op zondag 1 maart 2020 18:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ze hebben hier die eend en dumplings niet
Ik eet alleen saté en rijst.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moeten jullie niet een keer op Chinees-date gaan?
Lijkt me leukquote:Op zondag 1 maart 2020 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moeten jullie niet een keer op Chinees-date gaan?
quote:Op zondag 1 maart 2020 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien moeten jullie naar Set, een lekkere pompoencurry eten.
Dan wordt je stiekem gefotografeerd door MissMSX maar het personeel is super.
Ik kan nog steeds niet geloven dat ik je gewoon in het echt heb gezien.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien moeten jullie naar Set, een lekkere pompoencurry eten.
Dan wordt je stiekem gefotografeerd door MissMSX maar het personeel is super.
Fapje gemaakt?quote:Op zondag 1 maart 2020 18:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet geloven dat ik je gewoon in het echt heb gezien.
Uiteraardquote:
Ohja, was het nog druk daar?quote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet geloven dat ik je gewoon in het echt heb gezien.
14 man ofzoquote:Op zondag 1 maart 2020 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ohja, was het nog druk daar?
Ik kende geen van de namen, dus kan me er ook geen voorstelling bij maken.
[..]
Ik ook niet.
Ik wel?quote:Op zondag 1 maart 2020 18:59 schreef CherryLips het volgende:
Miss hoeft bij mij niet stiekem te doen hoor.
Alleen op de immer-falende Lowlands meet heb ik ooit zoveel FOK!kers samen gezien; alleen wat daar dan ook weer wat aanhang bij.quote:
Falend? Details graagquote:Op zondag 1 maart 2020 19:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen op de immer-falende Lowlands meet heb ik ooit zoveel FOK!kers samen gezien; alleen wat daar dan ook weer wat aanhang bij.
Dit was meestal de omschrijving van de locatie:quote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit was meestal de omschrijving van de locatie:
24 uurs tent, net buiten de tent, tegen het hek, komend vanaf de brug om 23:59 op de donderdag.
Genoeg mensen die tegen die tijd:
• de meet vergeten waren
• ergens anders al bier aan het drinken waren
• de locatie niet konden vinden
• niet op kwamen dagen
Ik heb het niet geprobeerd en toch zag Faxie mij over het hoofd. Nou ben jij geen Faxie natuurlijk...quote:Op zondag 1 maart 2020 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij bent twee meter lang. Al probeerde je het
Fax let alleen op tieten.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb het niet geprobeerd en toch zag Faxie mij over het hoofd. Nou ben jij geen Faxie natuurlijk...
Ik ben er een paar keer geweestquote:Op zondag 1 maart 2020 19:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit was meestal de omschrijving van de locatie:
24 uurs tent, net buiten de tent, tegen het hek, komend vanaf de brug om 23:59 op de donderdag.
Genoeg mensen die tegen die tijd:
• de meet vergeten waren
• ergens anders al bier aan het drinken waren
• de locatie niet konden vinden
• niet op kwamen dagen
Ik heb de naam, maar anderen zijn echt schuldig.quote:
Wie?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb de naam, maar anderen zijn echt schuldig.
Faxie. Die zag mij over het hoofd omdat ik geen tieten heb.quote:
Het is wat.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Faxie. Die zag mij over het hoofd omdat ik geen tieten heb.
Ik zou je meteen als wing-man vragen.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Faxie. Die zag mij over het hoofd omdat ik geen tieten heb.
Net als ik de naam heb in DM's te zittenquote:Op zondag 1 maart 2020 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb de naam, maar anderen zijn echt schuldig.
Ik kan je zo bij Cali introduceren hoor.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou je meteen als wing-man vragen.
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan je zo bij Cali introduceren hoor.
als in bij haar naar binnen brengen?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe maar een goed woordje voor mequote:Op zondag 1 maart 2020 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Word ik weer verkocht aan de hoogste biederquote:Op zondag 1 maart 2020 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe zie je dit voor je?quote:
Ja, ik zit nu al zolang te wachten op een move... Ik weet niet of Air je kan reddenquote:Op zondag 1 maart 2020 19:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe maar een goed woordje voor me
Ik hou je gewoon voor mijzelf. Iemand die zo laks omgaat met jouw oprechte interesse is jou niet waardig.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:53 schreef Californium het volgende:
Ja, ik zit nu al zolang te wachten op een move... Ik weet niet of Air je kan redden
Heb jij zulke acties maar een keer per jaar?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:55 schreef Californium het volgende:
Het is trouwens weer eens de tijd van het jaar. Mijn foon in de gootsteen laten flikkeren met de kraan aan
Niet in de plee dit keer
![]()
Dus maar een uitgezet en hopen dat het morgen nog werkt
Dan app ik je morgen wel met mijn vraagquote:Op zondag 1 maart 2020 19:55 schreef Californium het volgende:
Het is trouwens weer eens de tijd van het jaar. Mijn foon in de gootsteen laten flikkeren met de kraan aan
Niet in de plee dit keer
![]()
Wel vaker, maar niet dusdanig dat mijn telefoon echt kapot is. Dat is maar 1 keer per jaar.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb jij zulke acties maar een keer per jaar?
Ja dat hoop ik dan maar. Maar dm mag ookquote:Op zondag 1 maart 2020 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan app ik je morgen wel met mijn vraag#uitstelgedrag
Noooooo!quote:Op zondag 1 maart 2020 19:55 schreef Californium het volgende:
Niet in de plee dit keer
![]()
Als iemand het kan dan is Air het.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Word ik weer verkocht aan de hoogste bieder
[..]
Hoe zie je dit voor je?
[..]
Ja, ik zit nu al zolang te wachten op een move... Ik weet niet of Air je kan redden
I knowquote:
die heeft wel skills jaquote:Op zondag 1 maart 2020 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als iemand het kan dan is Air het.
Kan erger. Ik liet hem eens in de wc in Vietnam vallen. Een wc langs de wegquote:Op zondag 1 maart 2020 19:55 schreef Californium het volgende:
Niet in de plee dit keer
![]()
Hoe danquote:Op zondag 1 maart 2020 19:55 schreef Californium het volgende:
Niet in de plee dit keer
![]()
Word al onpasselijk bij het idee alleen.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kan erger. Ik liet hem eens in de wc in Vietnam vallen. Een wc langs de weg![]()
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kan erger. Ik liet hem eens in de wc in Vietnam vallen. Een wc langs de weg![]()
Ik duim voor jou!quote:Op zondag 1 maart 2020 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als iemand het kan dan is Air het.
Ja daarna mn telefoon gewassen met zeepquote:Op zondag 1 maart 2020 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Word al onpasselijk bij het idee alleen.
Iewlllllllquote:Op zondag 1 maart 2020 20:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |