Ben gelukkig altijd thuis. Heb bedrijfje in huis.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:39 schreef koemleit het volgende:
[..]
maar blijf je zelf dan dus ook thuis?
Het verbaast me echt hoeveel vertrouwen velen in de overheid en het RIVM hebben, terwijl in het buitenland de paniek her en der aardig toeslaat.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
er is niks geks aan een noodvoorraad aanleggen zodat je niet afhankelijk bent van een ander als het mis gaat
en op is op he
Remco zal het antwoord wel weten me dunkt.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:39 schreef Jane het volgende:
Trouwens, stel je moet in thuisquarantaine, komt de GGD dan ook je boodschappen brengen of moet je daar een familielid/kennis zo gek voor krijgen?
ik zou best voer durven brengen naar besmette mensen. je zet het voor de deur en gaat weer.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:39 schreef Jane het volgende:
Trouwens, stel je moet in thuisquarantaine, komt de GGD dan ook je boodschappen brengen of moet je daar een familielid/kennis zo gek voor krijgen?
Ik vrees dat de GGD je laat verhongerenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:39 schreef Jane het volgende:
https://www.ah.nl/over-ah/gemak/online-bestellenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:40 schreef asco het volgende:
[..]
Remco zal het antwoord wel weten me dunkt.
Wat denk jezelf?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:39 schreef Jane het volgende:
Ik vind het niet zo drastisch.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:42 schreef Maver24 het volgende:
Mijn vriendin gaat morgen al drastische maatregelen nemen op haar zorgafdeling. Handgel bij de ingangen voor bezoekers (familie) van de mensen op de afdeling. Vragen stellen waar ze zijn geweest. Soort van protocol
ah wat schattig, jij denkt dat wij als normaal plebs veel invloed hebben op die koersen?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:41 schreef VacaLoca het volgende:
God wat zijn we als mensheid weer lekker collectief achterlijk. Onszelf even in een economische crisis helpen door aandelen te dumpen uit angst voor een economische crisis. Self fulfilling idioterie.
Ik hoop dat we heel snel allemaal corona hebben. Kunnen we weer normaal doen.
dit lijkt me niet drastisch.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:42 schreef Maver24 het volgende:
Mijn vriendin gaat morgen al drastische maatregelen nemen op haar zorgafdeling. Handgel bij de ingangen voor bezoekers (familie) van de mensen op de afdeling. Vragen stellen waar ze zijn geweest. Soort van protocol
ja, stel je voor dat je een discussie hebtquote:
Ik ben echt wel heel erg klaar met het eikelen op elkaar, de PANIEKZAAIERSpost, het getrol en het offtopic gelul. Eigenlijk.quote:
Bij mijn vrouw op het werk moet je ook al melden of je op vakantie in het buitenland bent geweest. Met name als je naar Italië gegaan bent.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:42 schreef Maver24 het volgende:
Tuurlijk, want we gaan allemaal naar de klote, de wereld vergaat en een beetje realisme wordt hier niet op prijs gesteld...quote:
Hou eens op.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:43 schreef aTypisch het volgende:
@:GGMM, een van je werknemers zit overdreven te modden hier
De hele dag tv kijken staat bij mij gelijk aan de hel op aarde... Ik snap die hele hype om series ook nooitquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zich met internet en netflix zou het me wel lukken. Lijkt me wel vreselijk in de zomer, heb nogal een hitte-gevoelig huis.
Wie zegt er dat de wereld naar de kloten gaat?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk, want we gaan allemaal naar de klote, de wereld vergaat en een beetje realisme wordt hier niet op prijs gesteld...
Bij haar zijn die er ook hoor maar nu ook bij de buiteningangen neerzetten voor bezoekersquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:43 schreef koemleit het volgende:
[..]
dit lijkt me niet drastisch.
dat er nog verzorgingshuizen zijn waarbij de desinfectans niet standaard aan de muur hangt verbaast me.
Volgens mij zijn de meesten gewoon realistisch. Niet overdreven paniekerig, maar wel kritisch.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk, want we gaan allemaal naar de klote, de wereld vergaat en een beetje realisme wordt hier niet op prijs gesteld...
Nee, dat is bullshit. Elkaar constant in de haren vliegen, getrol en offtopic wordt niet op prijs gesteld.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De overheid adviseert al jaren om bepaalde spullen in huis te hebben zodat je voorbereid bent.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Het verbaast me echt hoeveel vertrouwen velen in de overheid en het RIVM hebben, terwijl in het buitenland de paniek her en der aardig toeslaat.
@Remcoquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:46 schreef Sfancta het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)weeteners/index.html
Nu is het hek van de dam.
Als ik twee weken in quarantaine moet vind ik het waarschijnlijk veel te snel gaanquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:45 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
De hele dag tv kijken staat bij mij gelijk aan de hel op aarde... Ik snap die hele hype om series ook nooit
Ik moet er af en toe echt uit.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
De discussie was: ''de overheid laat je echt niet verhongeren vs ik koop voor de zekerheid wat in' ik kwam lege schappen tegen in de supermarkt we moeten zo snel mogelijk een noodrantsoen in huis krijgen.´
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |