De hele dag tv kijken staat bij mij gelijk aan de hel op aarde... Ik snap die hele hype om series ook nooitquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zich met internet en netflix zou het me wel lukken. Lijkt me wel vreselijk in de zomer, heb nogal een hitte-gevoelig huis.
Wie zegt er dat de wereld naar de kloten gaat?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk, want we gaan allemaal naar de klote, de wereld vergaat en een beetje realisme wordt hier niet op prijs gesteld...
Bij haar zijn die er ook hoor maar nu ook bij de buiteningangen neerzetten voor bezoekersquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:43 schreef koemleit het volgende:
[..]
dit lijkt me niet drastisch.
dat er nog verzorgingshuizen zijn waarbij de desinfectans niet standaard aan de muur hangt verbaast me.
Volgens mij zijn de meesten gewoon realistisch. Niet overdreven paniekerig, maar wel kritisch.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk, want we gaan allemaal naar de klote, de wereld vergaat en een beetje realisme wordt hier niet op prijs gesteld...
Nee, dat is bullshit. Elkaar constant in de haren vliegen, getrol en offtopic wordt niet op prijs gesteld.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De overheid adviseert al jaren om bepaalde spullen in huis te hebben zodat je voorbereid bent.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Het verbaast me echt hoeveel vertrouwen velen in de overheid en het RIVM hebben, terwijl in het buitenland de paniek her en der aardig toeslaat.
@Remcoquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:46 schreef Sfancta het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)weeteners/index.html
Nu is het hek van de dam.
Als ik twee weken in quarantaine moet vind ik het waarschijnlijk veel te snel gaanquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:45 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
De hele dag tv kijken staat bij mij gelijk aan de hel op aarde... Ik snap die hele hype om series ook nooit
Ik moet er af en toe echt uit.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
De discussie was: ''de overheid laat je echt niet verhongeren vs ik koop voor de zekerheid wat in' ik kwam lege schappen tegen in de supermarkt we moeten zo snel mogelijk een noodrantsoen in huis krijgen.´
Realistisch?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meesten gewoon realistisch. Niet overdreven paniekerig, maar wel kritisch.
Overdreven roepen dat iedereen maar paniek zit te zaaien is juist niet realistisch.
Bij mijn vriendin op haar werk gaan ze dat ook doen. Komen gelukkig wel vaste familie leden en niet jan en allemanquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mijn vrouw op het werk moet je ook al melden of je op vakantie in het buitenland bent geweest. Met name als je naar Italië gegaan bent.
ik snap nog steeds niet wat jij er op tegen hebt dat iemand een verzameling binnenhengelt om te kunnen overleven als dat ooit nodig zou zijnquote:
Ik lees hier genoeg reacties van personen die van het ergste uitgaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wie zegt er dat de wereld naar de kloten gaat?
De discussie was: ''de overheid laat je echt niet verhongeren vs ik koop voor de zekerheid wat in''
Er zijn er toch echt zat.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:47 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Realistisch?Ik heb hier de afgelopen dagen vrijwel geen ene realistische post gelezen man
Maar dan ga je toch lekker wat anders doen in plaats van dat hier komen melden, wat schiet je er zelf mee op?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:47 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Realistisch?Ik heb hier de afgelopen dagen vrijwel geen ene realistische post gelezen man
Je ziet toch wel wat er in de rest van de wereld gaande is op dit moment? Ik snap op mijn beurt weer niet dat er mensen zijn die hele steden op slot zien gaan en dan nog steeds denken dat het 'maar een griepje is'quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees hier genoeg reacties van personen die van het ergste uitgaan.
Er is een beetje griep, zoals er elk jaar wel is en waar dan ook mensen aan sterven.
So be it, shit happens. Maar om daarvoor te gaan hamsteren of de overheid er bij te betrekken als het om voedsel gaat.
Hou op zeg...
Heb ik helemaal niets op tegen, als je jezelf er fijn bij voelt prima. Maar ga niet onrust stoken dat de schrappen leeg worden en dat je niets in huis hebt de sjaak bent. Dat vind ik stemmingmakerij.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet wat jij er op tegen hebt dat iemand een verzameling binnenhengelt om te kunnen overleven als dat ooit nodig zou zijn
geef je ook geen antwoord op, behalve dan dat de magische overheid wel voor je gaat zorgen
Latest: http://bbc.in/38bmfKmtwitter:BBCBreaking twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 18:27:10At least 210 coronavirus patients have died in Iran - far more than officially admitted - Iranian health sources tell BBC Latest: https://t.co/nB7EwoM1qB https://t.co/VbabRkuI88 reageer retweet
Een beetje griep waardoor China en verschillende industrieën al klappen krijgen jaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is een beetje griep, zoals er elk jaar wel is en waar dan ook mensen aan sterven.
So be it, shit happens. Maar om daarvoor te gaan hamsteren of de overheid er bij te betrekken als het om voedsel gaat.
Hou op zeg...
Zoals we elk jaar die Chinese economie platleggen...quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:48 schreef MadMaster het volgende:
Er is een beetje griep, zoals er elk jaar wel is
Wat maakt het nou uit of mensen voor één of twee weken eten in hun voorraadkast gooien? Dat heb ik ook gedaan en dan NIET omdat ik denk dat de overheid me laat verhongeren maar omdat ik geen zin heb om in de rij te moeten als het eerste geval in m'n dorp er komt en iedereen zoals in Italië wellicht naar de supermarkt rent. Puur uit gemak dus.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hou op zeg...
Ah, ik mag dus niet zeggen dat jullie paniek zitten te zaaien, maar het is wel prima om wat paniek te zaaien? Nee, goed bezigquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:49 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Maar dan ga je toch lekker wat anders doen in plaats van dat hier komen melden, wat schiet je er zelf mee op?
Een groot deel daarvan is getrol, dat ik met mijn beste bedoelingen probeer te modden, want ik zou er graag een normaal topic van maken.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:50 schreef Remco het volgende:
[..]
Heb ik helemaal niets op tegen, als je jezelf er fijn bij voelt prima. Maar ga niet onrust stoken dat de schrappen leeg worden en dat je niets in huis hebt de sjaak bent. Dat vind ik stemmingmakerij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |