er is niks geks aan een noodvoorraad aanleggen zodat je niet afhankelijk bent van een ander als het mis gaatquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:36 schreef Remco het volgende:
[..]
Klopt in het verleden hebben ze ook duizenden mensen aan hun lot overgelaten die later overleden zijn.
maar blijf je zelf dan dus ook thuis?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:38 schreef Sfancta het volgende:
Hier is de kinderopvang volgende week gewoon open volgens laatste berichten. Grensgebied Selfkant....
Die van mij blijven thuis. Al afgemeld.
Verstandig.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:38 schreef Sfancta het volgende:
Hier is de kinderopvang volgende week gewoon open volgens laatste berichten. Grensgebied Selfkant....
Die van mij blijven thuis. Al afgemeld.
Quarantaine werkt niet altijd...quote:Alleen Australië heeft de ziekte tijdelijk buiten de deur kunnen houden door het instellen van een strikte maritieme quarantaine.[6] In 1919 brak de pandemie ook in Australië uit en ondanks de maatregelen de verspreiding te beperken, werd 40% van de bevolking ziek en stierven 15.000 mensen. De ziekte was in de tussentijd tot een mildere vorm geëvolueerd en buiten Australië was bijna iedereen immuun geworden, waardoor de pandemie uitstierf.
Ben gelukkig altijd thuis. Heb bedrijfje in huis.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:39 schreef koemleit het volgende:
[..]
maar blijf je zelf dan dus ook thuis?
Het verbaast me echt hoeveel vertrouwen velen in de overheid en het RIVM hebben, terwijl in het buitenland de paniek her en der aardig toeslaat.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
er is niks geks aan een noodvoorraad aanleggen zodat je niet afhankelijk bent van een ander als het mis gaat
en op is op he
Remco zal het antwoord wel weten me dunkt.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:39 schreef Jane het volgende:
Trouwens, stel je moet in thuisquarantaine, komt de GGD dan ook je boodschappen brengen of moet je daar een familielid/kennis zo gek voor krijgen?
ik zou best voer durven brengen naar besmette mensen. je zet het voor de deur en gaat weer.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:39 schreef Jane het volgende:
Trouwens, stel je moet in thuisquarantaine, komt de GGD dan ook je boodschappen brengen of moet je daar een familielid/kennis zo gek voor krijgen?
Ik vrees dat de GGD je laat verhongerenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:39 schreef Jane het volgende:
https://www.ah.nl/over-ah/gemak/online-bestellenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:40 schreef asco het volgende:
[..]
Remco zal het antwoord wel weten me dunkt.
Wat denk jezelf?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:39 schreef Jane het volgende:
Ik vind het niet zo drastisch.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:42 schreef Maver24 het volgende:
Mijn vriendin gaat morgen al drastische maatregelen nemen op haar zorgafdeling. Handgel bij de ingangen voor bezoekers (familie) van de mensen op de afdeling. Vragen stellen waar ze zijn geweest. Soort van protocol
ah wat schattig, jij denkt dat wij als normaal plebs veel invloed hebben op die koersen?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:41 schreef VacaLoca het volgende:
God wat zijn we als mensheid weer lekker collectief achterlijk. Onszelf even in een economische crisis helpen door aandelen te dumpen uit angst voor een economische crisis. Self fulfilling idioterie.
Ik hoop dat we heel snel allemaal corona hebben. Kunnen we weer normaal doen.
dit lijkt me niet drastisch.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:42 schreef Maver24 het volgende:
Mijn vriendin gaat morgen al drastische maatregelen nemen op haar zorgafdeling. Handgel bij de ingangen voor bezoekers (familie) van de mensen op de afdeling. Vragen stellen waar ze zijn geweest. Soort van protocol
ja, stel je voor dat je een discussie hebtquote:
Ik ben echt wel heel erg klaar met het eikelen op elkaar, de PANIEKZAAIERSpost, het getrol en het offtopic gelul. Eigenlijk.quote:
Bij mijn vrouw op het werk moet je ook al melden of je op vakantie in het buitenland bent geweest. Met name als je naar Italië gegaan bent.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:42 schreef Maver24 het volgende:
Tuurlijk, want we gaan allemaal naar de klote, de wereld vergaat en een beetje realisme wordt hier niet op prijs gesteld...quote:
Hou eens op.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:43 schreef aTypisch het volgende:
@:GGMM, een van je werknemers zit overdreven te modden hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |