kijk das slimquote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Om de vrijdag
Ik heb hem bewust op vrijdag gezet trouwens. Anders werk ik tot 20.00, ben om 21.30 uur thuis en moet de volgende dag om 7.15 uur weer beginnen. Dat is niet te doen
dat wil ik om privacy redenen even niet vertellen maar het begint met een P.quote:
Hoe veel avond diensten ben je verplicht om te werken?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Om de vrijdag
Ik heb hem bewust op vrijdag gezet trouwens. Anders werk ik tot 20.00, ben om 21.30 uur thuis en moet de volgende dag om 7.15 uur weer beginnen. Dat is niet te doen
Wat?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat wil ik om privacy redenen even niet vertellen maar het begint met een P.
Ik heb de snackbar houder al een foto van haags doorgestuurd zodat hij weet in welk bakje hij moet tuffenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, Haags gaat uit eten en is bang voor stalkers
Neeeeequote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, Haags gaat uit eten en is bang voor stalkers
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heb ik in de vriezer voor als mijn dorp in lockdown gaat.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heb ik in de vriezer voor als mijn dorp in lockdown gaat.
Ik sta bij de snackbar. Bizar drukquote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier lijkt het wel een quarantaine-afdeling....
Er is geen mens meer hier
Gisteren op. Grillhandl. Of zoiets.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:04 schreef Karzai het volgende:
halve kip erbij nemen voor de antibiotica
Allemaal inslaanquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik sta bij de snackbar. Bizar druk
DeVosLemmensquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:48 schreef Karzai het volgende:
Vroeger was ik daar verzot op, maar nu vind ik hem smerig
Ik heb nu gewoon een pot calve, maar D&L met citroen is toch wel genot hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:51 schreef Muck het volgende:
Heuj!
Antwoord van de ADHD-dodo'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is wel matig, dat betaald je zorgverzekering niet?
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:51 schreef Muck het volgende:
Heuj!
Antwoord van de ADHD-dodo'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zorgverzekering vergoedt het niet? Is het zo duur joh?
![]()
Nope, eigen bijdrage is wat je zelf nog moet betalen bovenop het gedeelte dat verzekerd is.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:55 schreef Karzai het volgende:
[..]dat is wel matig, dat betaald je zorgverzekering niet?
Wordt wel vergoed, maar de eigen bijdrage moet je, eh, zelf bijdragenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zorgverzekering vergoedt het niet? Is het zo duur joh?
385 eigen risico, of nog meer?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Wordt wel vergoed, maar de eigen bijdrage moet je, eh, zelf bijdragen
eigen risico is iets anders dan eigen bijdrage.quote:
Ik denk het.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:59 schreef Karzai het volgende:
Ah ja, dat is mooi kut, en nu.? moet je er maar mee leven?
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik denk het.
Ik ben nog aan het werk, dus ik focus me maar even daarop. Vanavond ga ik me verder inlezen, anders zit ik straks te janken op kantoor.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik denk het.
Ik ben nog aan het werk, dus ik focus me maar even daarop. Vanavond ga ik me verder inlezen, anders zit ik straks te janken op kantoor.
Zuip alsof het je laatste dag is. Zuip!quote:
Sowieso zijn zure etenswaren lekkerquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:49 schreef Molo het volgende:
Niks mis met een paar lekkere zure augurken
Echt joh? Gisteren was er bij AH nog niks raars te zienquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:42 schreef UitStraling het volgende:
Serieus al lege schappen van sommige shit in de supermarkt, toiletpapier, rijst, crackers, blikgroenten, augurken
zojuist ook nog nietquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Echt joh? Gisteren was er bij AH nog niks raars te zien
Waarschijnlijk ligt het aan het pillengebruik van US, of het gebrek daaraanquote:
En zure mannen, ook vreselijkquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sowieso zijn zure etenswaren lekker![]()
Eigenlijk alles, behalve verzuurde vrouwen.
Ja wel lollig ergens, heb me vermaakt met commentaar geven op wat mensen in hun karretjes haddenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zure mensen in het algemeen gewoon afschaffen. Zou een hoop problemen verhelpen!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:53 schreef Molo het volgende:
[..]
En zure mannen, ook vreselijk
Maar zuur eten, ja, lekker
Pillen?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ligt het aan het pillengebruik van US, of het gebrek daaraan
Ik kreeg van diverse mensen foto's geappt van lege schappenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
dus irl gedraag je je ook als de doprsgek?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wel lollig ergens, heb me vermaakt met commentaar geven op wat mensen in hun karretjes hadden
Ik gluur sowieso altijd wat mensen in hun kar hebbenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wel lollig ergens, heb me vermaakt met commentaar geven op wat mensen in hun karretjes hadden
Minimaalquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus irl gedraag je je ook als de doprsgek?
Ik zag gisteren wel een stel met een flink vol karretje dat erg schichtig om zich heen keek. Alsof er sluipschutters op de loer lagen. Daar moest ik ook wel om gniffelen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En daarna ben je lachend met je AH Basic diepvriespizza naar huis gegaan om dit op een forum te kunnen gaan posten?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwam een keer een ex tegen na zoveel jaren en die had nog steeds "onze" boodschappen in haar karretje, maakt ik een opmerking over, werd ze een beetje zuurquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik gluur sowieso altijd wat mensen in hun kar hebben
Ik ben ook redelijk gammel. Maar nu ik op de bank zit onder een dekentje gaat het welquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kreeg van diverse mensen foto's geappt van lege schappen
Hier was vanmiddag alles nog
Ik ben wel behoooooorlijk verkouden en gammel inmiddels trouwens
Was je ze een beetje te opzichtig aan het volgen?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag gisteren wel een stel met een flink vol karretje dat erg schichtig om zich heen keek. Alsof er sluipschutters op de loer lagen. Daar moest ik ook wel om gniffelen.
Wellicht zijn die extra bevattelijk voor coronaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zure mensen in het algemeen gewoon afschaffen. Zou een hoop problemen verhelpen!
Ik ookquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Standaard gereformeerdenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag gisteren wel een stel met een flink vol karretje dat erg schichtig om zich heen keek. Alsof er sluipschutters op de loer lagen. Daar moest ik ook wel om gniffelen.
Ga je ook als je langs restaurants loopt, door het raam staan kijken wat mensen op hun bord hebben liggen?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik betrapte een blonde vrouw met 24 flessen 7-up, ik zeg zooo beetje bang aangelegd of wat zijn we allemaal van plan klein blond dametje dat je er bent?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik probeerde die euro uit hun karretje te jattenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was je ze een beetje te opzichtig aan het volgen?
Oh jezus. Nooit over nagedachtquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwam een keer een ex tegen na zoveel jaren en die had nog steeds "onze" boodschappen in haar karretje, maakt ik een opmerking over, werd ze een beetje zuur
En dat blauwe oog trekt alweer een beetje weg?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik betrapte een blonde vrouw met 24 flessen 7-up, ik zeg zooo beetje bang aangelegd of wat zijn we allemaal van plan klein blond dametje dat je er bent?
Hebben jullie daar zulke luxe karretjes, hier is het maar 50 centquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik probeerde die euro uit hun karretje te jatten
Ik denk dat ik thee ga zetten hierquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben ook redelijk gammel. Maar nu ik op de bank zit onder een dekentje gaat het wel
Ja bizar vaak zwaar ongezond!quote:
Nee dat doe ik echt nooit. Jij?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ga je ook als je langs restaurants loopt, door het raam staan kijken wat mensen op hun bord hebben liggen?
Ja dat was vrij bizar om te zien ja.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh jezus. Nooit over nagedacht![]()
![]()
![]()
Maar ja, op een gegeven moment ontwikkel je natuurlijk 'onze boodschappen'
Nee, vriend van mij heeft dat ooit een gedaan. En dan ook wijzen en gebaren maken of het lekker is en zo...quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja bizar vaak zwaar ongezond!
[..]
Nee dat doe ik echt nooit. Jij?
Vrouwen kunnen nooit boos op me worden, dropsgek weet je.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dat blauwe oog trekt alweer een beetje weg?
Serieus? Ik neem echt nooit een karretje.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben jullie daar zulke luxe karretjes, hier is het maar 50 cent
Ik doe dat dus welquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ga je ook als je langs restaurants loopt, door het raam staan kijken wat mensen op hun bord hebben liggen?
Ik zit aan de koffiequote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik thee ga zetten hier![]()
Straks nog wel even houten schrotenplafond afmaken, wil dat stuk grondverf afhebben
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik miste je al in CUL maar je zit nu hier. Je foto's zijn zo cool
Mandje hier altijd. Ik doe nooit meer boodschappen dan in een mandje past.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Serieus? Ik neem echt nooit een karretje.
Wat ergquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, vriend van mij heeft dat ooit een gedaan. En dan ook wijzen en gebaren maken of het lekker is en zo...
De meeste standaard sloten wel.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Serieus? Ik neem echt nooit een karretje.
ik heb zo'n mooi muntje er voor, want kleingeld heb ik bijna nooit bij mequote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De meeste standaard sloten wel.
Ik doe elke dag boodschappen dus dan heb je geen kar nodig.
Ik ook niet. De inhoud van een mandje past namelijk precies in die linnen boodschappentasjes van AH.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mandje hier altijd. Ik doe nooit meer boodschappen dan in een mandje past.
Daar heb ik er inmiddels 6 van of zo want dochtertje wil altijd het kleine karretje... en die vergeet ik dan altijd.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb zo'n mooi muntje er voor, want kleingeld heb ik bijna nooit bij me
Kleingeld heb ik ook nooit bij me, maar mocht ik onverhoopt een keer een karretje nodig hebben dan geven ze hier bij de AH gewoon een muntje ervoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb zo'n mooi muntje er voor, want kleingeld heb ik bijna nooit bij me
Ditquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mandje hier altijd. Ik doe nooit meer boodschappen dan in een mandje past.
Om de twee dagen meestal. Zelfs gisteren toen ik mijn prep-light deed had ik genoeg aan een mandjequote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik doe ook elke dag boodschappen, heb zo'n boodschappenbuidel.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat had ik laatst bij het zwembad. Kreeg ik gewoon 50 cent voor de lockerquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kleingeld heb ik ook nooit bij me, maar mocht ik onverhoopt een keer een karretje nodig hebben dan geven ze hier bij de AH gewoon een muntje ervoor.
De prep-light heb ik gewoon lekker laten bezorgenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Om de twee dagen meestal. Zelfs gisteren toen ik mijn prep-light deed had ik genoeg aan een mandje
Je dochtertje, het karretje of het muntje?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Daar heb ik er inmiddels 6 van of zo want dochtertje wil altijd het kleine karretje... en die vergeet ik dan altijd.
Vroeger als kind gingen we altijd al die lockers langs in de hoop dat er iemand een gulden in had laten zittenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat had ik laatst bij het zwembad. Kreeg ik gewoon 50 cent voor de locker
Ik was 20 toen dat systeem werd geïntroduceerd in het zwembad bij jou in het dorpquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger als kind gingen we altijd al die lockers langs in de hoop dat er iemand een gulden in had laten zitten
Ik heb er drie. Geweldige tasjesquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:11 schreef UitStraling het volgende:
Die linnen tasjes van de AH, vergeet die altijd in de auto te mieteren, vond er laatst meer dan 30 in een mand
Ben je dan al zo oudquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was 20 toen dat systeem werd geïntroduceerd in het zwembad bij jou in het dorpDaarvoor had je geen muntje nodig.
Nee, hij woont in de biblebeltquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je dan al zo oudik weet haast niet beter dan dat ze er waren, en dan het bandje met sleuteltje om je pols doen tijdens het zwemmen.
42quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je dan al zo oudik weet haast niet beter dan dat ze er waren, en dan het bandje met sleuteltje om je pols doen tijdens het zwemmen.
Het jaar der jarenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
42![]()
Maar als ik me goed herinner kreeg je het muntje in het begin niet terug
Die stopte ik altijd in mijn zwembroekjequote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh maar 10 jaartjes ouderquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
42![]()
Maar als ik me goed herinner kreeg je het muntje in het begin niet terug
Ik was daar toen redelijk verbolgen overquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh maar 10 jaartjes ouder. Maar kan zijn dat je ze niet terug kreeg in het begin inderdaad, want ik ging altijd met een vriendje zwemmen en dan probeerde we alles in 1 kluisje te vrotten zodat we nog geld over hadden voor iets lekkers
.
Ja uit de automaat bij de sporthal of toen ze het 'tropische' gedeelte aan het zwembad hadden toegevoegd hadden ze daar een barretje waar je eten en drinken kon halen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was daar toen redelijk verbolgen over![]()
Ah, uit die automaat? Daar haalde ik na het zwemmen altijd een Twix uit
Er laten nog altijd veek mensen geld achter in kluisjes door te vergeten dat je de 50 cent terug krijgt.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger als kind gingen we altijd al die lockers langs in de hoop dat er iemand een gulden in had laten zitten
Best een leuk bad. Al ging ik ‘s zomers naar het openluchtbad in ons eigen dorp. Dat al jaren dicht zou gaan, maar er nog steeds is.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja uit de automaat bij de sporthal of toen ze het 'tropische' gedeelte aan het zwembad hadden toegevoegd hadden ze daar een barretje waar je eten en drinken kon halen.
Netjes terug gegeven natuurlijkquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er laten nog altijd veek mensen geld achter in kluisjes door te vergeten dat je de 50 cent terug krijgt.
Ik heb ooit een maand in een zwembad gewerkt als zomer baantje en aan het einde van de dag vond je makkelijk 3/4 euro als je de lockers langs liep
Hier gaat er twintig cent in. Waardeloos.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er laten nog altijd veek mensen geld achter in kluisjes door te vergeten dat je de 50 cent terug krijgt.
Ik heb ooit een maand in een zwembad gewerkt als zomer baantje en aan het einde van de dag vond je makkelijk 3/4 euro als je de lockers langs liep
Antwoord op allesquote:
Daar ging ik 's zomers ook altijd heen, lekker op die velden liggen chillen, zeker toen we wat ouder werden gingen dan ook de Smirnoff Ice en Breezers (ja ik weerquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Best een leuk bad. Al ging ik ‘s zomers naar het openluchtbad in ons eigen dorp. Dat al jaren dicht zou gaan, maar er nog steeds is.
Beter dan de ooronstekingen die je overhield aan Hongaarse zwembaden van 30 jaar geleden. Daar werd eens per week het water van ververst. Maar tegen die tijd zwom je in een soort erwtensoepquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik kreeg van mijn moeder altijd een appel na de zwemles maar in dat bad zat volgens mij pure chloor dus ik had altijd lichtgroene haren en als ik nu een appel eet proef ik chloor.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beter dan de ooronstekingen die je overhield aan Hongaarse zwembaden van 30 jaar geleden. Daar werd eens per week het water van ververst. Maar tegen die tijd zwom je in een soort erwtensoep
Waarom 20 cent? Dat is wel heel specifiek om bij je te hebben.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier gaat er twintig cent in. Waardeloos.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beter dan de ooronstekingen die je overhield aan Hongaarse zwembaden van 30 jaar geleden. Daar werd eens per week het water van ververst. Maar tegen die tijd zwom je in een soort erwtensoep
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar ging ik 's zomers ook altijd heen, lekker op die velden liggen chillen, zeker toen we wat ouder werden gingen dan ook de Smirnoff Ice en Breezers (ja ik weer) mee
Ik heb jarenlang als bijbaantje bij een groothandel gewerkt en ook regelmatig op het terrein (karretjes en onderhoud en zulks). Soms echt met een uurtje rondlopen daar buiten tientallen 50 cent en boodschappenmuntjesquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gadverdammequote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen idee. Er kan dus ook heen winkelwagenmuntje in, dat hebben de meeste mensen vaak wel bij zich. Je kunt wel wisselen bij de kassa gelukkig maar ik heb nu gewoon een muntje standaard in m'n zwemtas zitten.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom 20 cent? Dat is wel heel specifiek om bij je te hebben.
Oeh ja, hele zakken vol voor een paar gulden/euroquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Banaantjes voor 5 cent uit het winkeltje
Daarom is het bad zo lekker warm tijdens het bejaardenuurtjequote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:24 schreef CherryLips het volgende:
Net zo fijn als de realisatie dat al die bejaarde zwemmers om je heen een tikje incontinent zijn.
Je oren laten uitspuiten was wel leuk altijd. Zat de dokter helemaal onder het water.quote:
Ik neem altijd slokjes water om uit te sprietsenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:24 schreef CherryLips het volgende:
Net zo fijn als de realisatie dat al die bejaarde zwemmers om je heen een tikje incontinent zijn.
Je bént het antwoordquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moeten die antwoorden eens rap komen
Dat had ik zon beetje in mijn achtertuin. Een grote zandput die als zwembad werd gebruikt door hele regio.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:25 schreef Molo het volgende:
Patat eten in het buitenzwembad Overbosch in Den Haag als kind. Zoute vette vingers, en genieten maar!
Paar gulden meekrijgen en je de hele dag vermaken daar. Wat een tijden waren dat
Patat hadden wij niet in Brabant. (Ook geen frietquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:25 schreef Molo het volgende:
Patat eten in het buitenzwembad Overbosch in Den Haag als kind. Zoute vette vingers, en genieten maar!
Paar gulden meekrijgen en je de hele dag vermaken daar. Wat een tijden waren dat
Nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je oren laten uitspuiten was wel leuk altijd. Zat de dokter helemaal onder het water.
Oh jaaaaaa man, frigging jaloerssssssquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat had ik zon beetje in mijn achtertuin. Een grote zandput die als zwembad werd gebruikt door hele regio.
Ijscokar kwam dan altijd langs ook.
Kun je nu nog gewoon doen hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:25 schreef Molo het volgende:
Echt zon giga grote spuit vol met lauw water.. die werd dan in je oor gezet en dan met kracht leegegspoten... en dan hoorde je “klunk klunk” en dan vielen er grote klonten zooi uit je oor in het metalen opvang bakje.quote:
De kinderen die het overleefden zijn er groot en sterk van gewordenquote:
Oh ja, Kindercola hierquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Patat hadden wij niet in Brabant. (Ook geen friet) Maar een zakje croky en een blikje River cola was ook feest
Nope. Ik kom uit Brabant. En ik ken wel wat Alblasserwaardse baden maar net niks in jouw gebiedquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:28 schreef Arch-Indar het volgende:
Misschien kent Buda dat zwembad ook wel.
Die woont toch vlakbij? Heb je altijd daar gewoont buda?
Dat buitenbad bestaat al jaren niet meerquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je nu nog gewoon doen hoor
Lolquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zuip alsof het je laatste dag is. Zuip!
Nog zoetere cola, speciaal voor kinderen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ja, Kindercola hier![]()
Of gratis AA drank uit de promokoelkast van beste vriendins ouders, plus op gegeven moment konden we geen Doritos en salsa en al dat soort meuk meer zien
Dat lijkt me absurd zalig. Om te doen ook trouwensquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Echt zon giga grote spuit vol met lauw water.. die werd dan in je oor gezet en dan met kracht leegegspoten... en dan hoorde je “klunk klunk” en dan vielen er grote klonten zooi uit je oor in het metalen opvang bakje.
Ik kan daar soms echt melancholisch van worden.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat buitenbad bestaat al jaren niet meer![]()
![]()
Doet zééérquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat lijkt me absurd zalig. Om te doen ook trouwens![]()
Net als dikke meeeters uitknijpen, bohhhhhh
In volgend leven word ik huidtherapeut of chirurg gespecialiseerd in gore situaties
Ja echt he. Kun je nu niet meer mee aankomenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog zoetere cola, speciaal voor kinderen.Hoe verzonnen ze het.
Diep treurigquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan daar soms echt melancholisch van worden.
Kwartiertje in de zon laten staan en je hebt een klomp bruine suikerquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog zoetere cola, speciaal voor kinderen.Hoe verzonnen ze het.
AA-drink was ook gewoon vloeibare suiker met extra suikerquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja echt he. Kun je nu niet meer mee aankomen
Ja, bestaat nog steeds. Niet meer officieel als zwembad door allerlei idioten die het verpest hebben, waardoor er 100 regeltjes zijn nu voordat je officieel als zwembad mag zijn en zo.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh jaaaaaa man, frigging jaloerssssss![]()
![]()
![]()
![]()
Bestaat dat nog?
Liters van dat spul opquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
AA-drink was ook gewoon vloeibare suiker met extra suiker
Ik regel wel via ongure websites een plaatselijke verdovingquote:
Heel eng spul jaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
AA-drink was ook gewoon vloeibare suiker met extra suiker
Oh balen zegquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, bestaat nog steeds. Niet meer officieel als zwembad door allerlei idioten die het verpest hebben, waardoor er 100 regeltjes zijn nu voordat je officieel als zwembad mag zijn en zo.
Maar het wordt nog zeker zo gebruikt.
quote:
Idem hoorquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat lijkt me absurd zalig. Om te doen ook trouwens![]()
Net als dikke meeeters uitknijpen, bohhhhhh
In volgend leven word ik huidtherapeut of chirurg gespecialiseerd in gore situaties
Écht goor hèquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Idem hoor. Heb het een tijdje terug een keertje gekocht in een nostalgische bui, dat spul is niet weg te krijgen zo zoet
Ik zou die knakker niet laten gaan voor álles weg isquote:
AA pak ik na elke voetbalwedstrijd nog. De rest pakt bier, ik een AA.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Écht goor hè![]()
Sowieso wat ik toen at en dronk
Ik hoop mijn kind ook echt iets betere voeding en gewoontes mee te geven
Ik ken vrouwen die zoeken hun levenspartner hierop uitquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zou die knakker niet laten gaan voor álles weg is
Dat is niet best voor de calorieënquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
AA pak ik na elke voetbalwedstrijd nog. De rest pakt bier, ik een AA.
Nou...quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Die Koos van jou moet een bijzondere vent zijn Molo
Ik nietquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken vrouwen die zoeken hun levenspartner hierop uit
Ultraslank terug natuurlijk?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ok, na de wintersport nu maakt dat toch even niet meer uit,
Iedereen over de grens in Duitsland.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van hoor
Is er al iemand besmet dan? (buiten die man in Tilburg)
Nopequote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blijf je bij ons, ondanks dat het weekend is?
Ow ja. daar kom ik toch nooitquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iedereen over de grens in Duitsland.
Hahaha fijn weekend vriend.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nou, tot maandag dan maar.
Jij ook!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahaha fijn weekend vriend.
Dat waarschijnlijk wel. Morgen komt al dat volk weer "winkelen" in Venlo....quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar door al het grensverkeer is Limburg binnenkort één kolkende Coronabubbel
O jee. Goed in de gaten houden of je koorts krijgt!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb een gek gevoel in mijn maag.
Hoop niet dat ik ziek word.
Al die besmette dansmariekesquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar door al het grensverkeer is Limburg binnenkort één kolkende Coronabubbel
Stuur ze hierheen. Dan mag ik lekker twee weken thuisblijven.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat waarschijnlijk wel. Morgen komt al dat volk weer "winkelen" in Venlo....
Jaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O jee. Goed in de gaten houden of je koorts krijgt!
Ik was er 3 uur terug nog, met iemand uit noord italie en 3 uit tirol!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat waarschijnlijk wel. Morgen komt al dat volk weer "winkelen" in Venlo....
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik was er 3 uur terug nog, met iemand uit noord italie en 3 uit tirol!
Ze verstaan me niet eens, dus sorry gaat me niet lukken.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stuur ze hierheen. Dan mag ik lekker twee weken thuisblijven.
Lijkt me een topidee bij jouquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Eerder een operatie nodig zoals die jij hebt gehad...
Is al bevestigdquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]als het dus uitbreekt is het jouw schuld dus
[..]
Ze verstaan me niet eens, dus sorry gaat me niet lukken.
Op het nieuws zeggen ze dat er mogelijk Corona is ontdekt in Amsterdam...
Ze kijken nu of ze haar hele gezin, het werk, en de basisschool heeft aangestoken.quote:
Ja dat hoorde ik. Basisschool/dagopvang ging iig 2 weken dicht. En gezin voelde zich ook niet lekker.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze kijken nu of ze haar hele gezin, het werk, en de basisschool heeft aangestoken.
* Molo gaan even heeeeeeel gauw blockenquote:
Daar wordt veel kwienooja gegeten dus dat beschermt vast wel voldoendequote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:15 schreef CherryLips het volgende:
Maar het was volgens mij in IJburg dus dat telt niet als Amsterdam.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:16 schreef Molo het volgende:
[..]
* Molo gaan even heeeeeeel gauw blocken
Nooit genoeg jij he...quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:16 schreef Molo het volgende:
[..]
* Molo gaan even heeeeeeel gauw blocken
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Daar wordt veel kwienooja gegeten dus dat beschermt vast wel voldoende
Er blijken toch grenzen te zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nooit genoeg jij he...
Onverzadigbaar.
Ik had vanavond een veganistische hamburger en die was toch een partij oneetbaar smerigquote:
Ik heb ooit vegetarische worstjes geprobeerd. Smaakten naar tuinaarde. Zelfs met een lading ketchup niet weg te krijgenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had vanavond een veganistische hamburger en die was toch een partij oneetbaar smerig![]()
Miep wilde een hapje, keek heel vies, zei gádverdamme!! En ging toen huilen![]()
![]()
![]()
Buitengewoon vaak oneetbare teringbende jaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ooit vegetarische worstjes geprobeerd. Smaakten naar tuinaarde. Zelfs met een lading ketchup niet weg te krijgen
Welk merk was dit?
Miep
Die worstjes waren van de Vegetarische Slagerquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Buitengewoon vaak oneetbare teringbende ja
Kaasschnitzels van AH merk zijn wel heerlijk trouwens![]()
Dit was Lidl, zag er hoopvol uit maar bahhh
Miep heeft uiteindelijk lekker garnalen met knoflook zitten wegknagen
Die zijn ook fucking goor ja. Ooit hapje van gehadquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die worstjes waren van de Vegetarische Slager
Die saucijzenbroodjes heb ik per ongeluk weleens genomen. Smaak ging, textuur was raarrrr.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Die zijn ook fucking goor ja. Ooit hapje van gehad
Die kipstukjes vind ik ook niet te vreten
De saucijzenbroodjes zijn wel ok, maar ja, niet zo gek gezien er vooral bladerdeeg omheen zit
Ik kende een Selami, Turkse gast, vrij slim.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lijkt op een oud klasgenoot van me.. genaamd Salami
Nou en?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kende een Selami, Turkse gast, vrij slim.
Heeft zijn gymnasium niet afgemaakt maar is drugsdealer geworden
Ja snel doorhappenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die saucijzenbroodjes heb ik per ongeluk weleens genomen. Smaak ging, textuur was raarrrr.
Who cares?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja snel doorhappen
Ik vind oesterzwamkroketten en bitterballen oprecht lekker. Verder is vegameuk altijd een slap aftreksel van lekker voer
Dan eet ik liever geen vervangers dan vieze
Ik snap wel goed dat IJsdraakje ze eet aangezien die voor alles allergisch is en anders nooit aan eiwitten komt, maar voor mezelf. Nope nope
Zonde van een mooi leven en toekomstquote:
Dan zet je het toch gewoon uit?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel, ff geen zin aan den Foks.
Vegetarische bitterballen?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja snel doorhappen
Ik vind oesterzwamkroketten en bitterballen oprecht lekker. Verder is vegameuk altijd een slap aftreksel van lekker voer
Dan eet ik liever geen vervangers dan vieze
Ik snap wel goed dat IJsdraakje ze eet aangezien die voor alles allergisch is en anders nooit aan eiwitten komt, maar voor mezelf. Nope nope
Je kan zeggen wat je wilt, maar de Mora Oven vegetarische kipcorns zijn serieus prima voer.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vegetarische bitterballen?
Ja precies. Ik eet liever geen vleesvervanger dan iets dat naar de tuinaarde smaakt. Brrr. Spinazie met een gekookt eitje vind ik wel heerlijk
Ja die zijn lekker vind ikquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vegetarische bitterballen?
Ja precies. Ik eet liever geen vleesvervanger dan iets dat naar de tuinaarde smaakt. Brrr. Spinazie met een gekookt eitje vind ik wel heerlijk
Vegetarische tofucorns?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt, maar de Mora Oven vegetarische kipcorns zijn serieus prima voer.
Het zal me serieus de bliksem wezen wat er in zit. Als je het niet weet proef je geen verschil.quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja die zijn lekker vind ik
Maar ben een enorme vleesliefhebber dus liever dat. Goeie bouwstoffen ook
En ja, zekers! Simpel doch prrrrrima
Kind hier vindt niet alle vlees lekker. Eet dan vaak een eitje. Gaat er altijd in![]()
Vorige keer was ze sachrijnig en toen viel ze ook nog onhandig
Dus jenken. Zegt ze al jenkend 'ik wil tv kijken onder een dekentje en een roereitje eten mama!'![]()
![]()
Ik heb ooit, in Rotterdam, vegetarische babi pangang gegeten die nauwelijks van echt te onderscheiden wasquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zal me serieus de bliksem wezen wat er in zit. Als je het niet weet proef je geen verschil.
Dat duurt ook maar zo lang als het duurtquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:18 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben weer ontsnapt aan de gekkies
RIP haagsquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar deed hij erg geheimzinnig over. Ik denk dat hij vanavond bij jou in het restaurant zat
hmm interessant :pquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar deed hij erg geheimzinnig over. Ik denk dat hij vanavond bij jou in het restaurant zat
Morgen weerquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat duurt ook maar zo lang als het duurt
Nopequote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm interessant :p
Dus we weten het nog niet?
Tja, dat wisten we op pagina 1 niet hequote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat een misleidende TT dan. We zitten al op pagina 11
Ja maar waar hij is dan? We horen zeker pas maandag wat hij heeft gegeten?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, dat wisten we op pagina 1 niet he
Nicequote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:28 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb Haags aangedragen als de nieuwe burgemeester van den haag
Nou zag de TT en raakte wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:29 schreef TaMieke het volgende:
Zeg toch ook niet dat het geen toffe peer is?! Maar wat boeit het wat hij eet.
Helft van de topics gaat over hem. ZO bijzonder is het nu ook weer niet.
Wat heb jij vanavond gegeten?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:29 schreef TaMieke het volgende:
Jij stelt helemaal niks voor dus buig voor Haags Fatty!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:29 schreef TaMieke het volgende:
Ehm?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij stelt helemaal niks voor dus buig voor Haags Fatty!
Broodjes en automaatsoep.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat heb jij vanavond gegeten?
Deze is zeeeeer kritisch op haar etenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik wist op die leeftijd niet eens wat roerei is.
En gaaf! Dat klinkt bizarquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ooit, in Rotterdam, vegetarische babi pangang gegeten die nauwelijks van echt te onderscheiden was
je was mis met jailbait?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat woord was ik even kwijt :p
Automaatsoep?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Broodjes en automaatsoep.
Ik wil helemaal niets voorstellen. Wil nog niet zeggen dat ik ga buigen
Restaurant in IJsselmonde, de Oude Plek heet het.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Deze is zeeeeer kritisch op haar eten![]()
Vrees dat ze dat van zowel mij als Koos heeft
[..]
En gaaf! Dat klinkt bizar
Waarom nemen jullie ze dan in godsnaam aan??quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:22 schreef bitterbal het volgende:
Was druk. Damn.
En mijn collegas maar tafels aan blijven nemen ...
Gasten met groepen van 9 zonder reservering. wij uit alle hoeke en gaten tafels en stoelem getrokken en alsnog zeiden ze ja dan moet je maar meer personeel inzetten.
Of je reserveert gewoon Karin.
Ja. Viesquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja, je weet wel. soep uit zo'n koffie automaat.
Dat vroeg ik ook aan mijn collega.s.. Hadden ze geen goed antwoord op ;Pquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom nemen jullie ze dan in godsnaam aan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |