Ok ik ga alquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
He getver, had ik een rustig plekje, komt er weer een collega naast me zitten die ik niet mag.
GA WEG!
Beschrijf hem eens?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
He getver, had ik een rustig plekje, komt er weer een collega naast me zitten die ik niet mag.
GA WEG!
Ik ben het niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Enorme betweter, totaal gebrek aan hunor, redelijk autistisch.
Zou een FOK!ker kunnen zijn
Geef hem een Rubiks cube en check zijn tijd.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hebben hier wel een kerel werken die heel erg op jou lijkt
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geef hem een Rubiks cube en check zijn tijd.
Dan ben ik het sowieso niet, ik ben geen betweter want ik weet gewoon alles beter.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben nog niet begonnen met nieuwe baan, anders was ik hetquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maandag?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben nog niet begonnen met nieuwe baan, anders was ik het
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hebben hier wel een kerel werken die heel erg op jou lijkt
Oh gelukkigquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kerel is alleen nogal een chagrijn en dat lijk jij me niet
In Tilburg geweest onlangs?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Oi, ik ga vandaag wel wat eerder naar huis. Mijn verkoudheid speelt toch wel aardig op
Gewoon zeggen dat je corona hebt en dat je een maand thuis moet blijven.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Oi, ik ga vandaag wel wat eerder naar huis. Mijn verkoudheid speelt toch wel aardig op
Van mij mag dat virus best opduiken in mijn dorpquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je corona hebt en dat je een maand thuis moet blijven.
Ik heb uit voorzorg maar wat extra corona biertjes in de koelkast gezet mocht ik dat excuus nodig hebben.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van mij mag dat virus best opduiken in mijn dorpOf in Rotterdam, waar ons kantoor is.
Ik heb paaseitjes gepreptquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb uit voorzorg maar wat extra corona biertjes in de koelkast gezet mocht ik dat excuus nodig hebben.
Paaseieren met coronafolie erop?quote:
Die ga ik volgende week pas halenquote:
Ik heb steeds meer last van mijn verkoudheid. Maar ik heb mijn collega's gerustgesteld. Ik denk dat het ebola is.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:05 schreef Molo het volgende:
Ik ben wel serieus flink verkouden en niet fit sinds vanmorgen
Heb ik ook een beetje last van, snotneus en alles. Ben gisteren wel in Tilburg geweest.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:05 schreef Molo het volgende:
Ik ben wel serieus flink verkouden en niet fit sinds vanmorgen
Ik vraag me af wat ik dit weekend ga aantreffen op werk aan personeel.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb steeds meer last van mijn verkoudheid. Maar ik heb mijn collega's gerustgesteld. Ik denk dat het ebola is.
Het is hier vandaag trouwens bijna leeg. Gisteren was bijna iedereen aan het snotteren.
@bitterbal heeft een nieuwe werkgever nodigquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ik dit weekend ga aantreffen op werk aan personeel.
Ik bloed ook al uit ongure plekkenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb steeds meer last van mijn verkoudheid. Maar ik heb mijn collega's gerustgesteld. Ik denk dat het ebola is.
Het is hier vandaag trouwens bijna leeg. Gisteren was bijna iedereen aan het snotteren.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik ook een beetje last van, snotneus en alles. Ben gisteren wel in Tilburg geweest.
Dat is niet echt publiek voor haar gok ikquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:bitterbal heeft een nieuwe werkgever nodig
Had ik nou maar niet voor Air Congo gekozen voor mijn vlucht naar Boedapest. Koffie uit zo'n opengekliefde apenschedel smaakt niet lekker.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik bloed ook al uit ongure plekken
Het was tof jullie gekend te hebben
Waarom niet?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is niet echt publiek voor haar gok ik
Ik denk het ook nietquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is niet echt publiek voor haar gok ik
vidsquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik bloed ook al uit ongure plekken
Het was tof jullie gekend te hebben
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had ik nou maar niet voor Air Congo gekozen voor mijn vlucht naar Boedapest. Koffie uit zo'n opengekliefde apenschedel smaakt niet lekker.
Omdat ik er enigszins regelmatig kom als gast en inschat dat de mensen die daar komen eten en drinken niet echt passen bij de manier hoe zij in de horeca werkt en gasten ziet/bedientquote:
Te chic?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Omdat ik er enigszins regelmatig kom als gast en inschat dat de mensen die daar komen eten en drinken niet echt passen bij de manier hoe zij in de horeca werkt en gasten ziet/bedient
hoe kom jij aan mijn nummer?quote:
Yuppen en yuppen met kinderenquote:
Klinkt Duits, kan ook Limburgs zijnquote:
L'Orquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:23 schreef Arch-Indar het volgende:
LOHR espresso was het toch in die reclame?
Alcoholvrije wijn en bier valt wel mee volgens mij, maar wel veel rare eisen idd.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Yuppen en yuppen met kinderen
Met hoge eisen, raar hip eten, alcoholvrije wijn en -bier willen bestellen etc
Dat gebeurt as we speak uit een ander gat bij mijquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pas als dit gebeurd is er pas reden voor paniek![]()
[ afbeelding ]
is een monteur die we soms inhurenquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat gebeurt as we speak uit een ander gat bij mij
Ja die omgeving drinkt vrij veel wel idd, alcohol dusquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alcoholvrije wijn en bier valt wel mee volgens mij, maar wel veel rare eisen idd.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pas als dit gebeurd is er pas reden voor paniek![]()
[ afbeelding ]
Cup erin en opvangen. Vanavond in koken, morgen weer fit!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat gebeurt as we speak uit een ander gat bij mij
Lor, die spreek je uit als Leur toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar dat spreek je uit als Lohr...
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Cup erin en opvangen. Vanavond in koken, morgen weer fit!
Shaun of the deadquote:
Zulke vragen krijg je wel vaak. Komt bijna elk weekend wel voorbij dat er iemand vraagt of het wel vrije uitloop kippen zijn geweest etc.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja die omgeving drinkt vrij veel wel idd, alcohol dus
'is deze koe wel grasgevoerd?'
'graag havermelk door de cappuccino voor bij mijn carpaccio'
"Ja, ze mochten hier vrij rondlopen in de koeling"quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zulke vragen krijg je wel vaak. Komt bijna elk weekend wel voorbij dat er iemand vraagt of het wel vrije uitloop kippen zijn geweest etc.
Toen ik er net werkte zei collega van me toen iemand van de bediening die ook net nieuw was 'Ik kan ze een weekje buiten de koeling laten liggen, dan lopen ze vanzelf wel'quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"Ja, ze mochten hier vrij rondlopen in de koeling"
Lopende kiemfabriekjes datquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:29 schreef Arch-Indar het volgende:
Oh ik krijg net mailtje van KDV. Voorkom verspreiding infectieziekten...
Ja preciesquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zulke vragen krijg je wel vaak. Komt bijna elk weekend wel voorbij dat er iemand vraagt of het wel vrije uitloop kippen zijn geweest etc.
Dat vind ik echt schofterigquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:39 schreef bitterbal het volgende:
K heb hier een tijd lang de kippen van de gril verkocht als tante door kippen. Zeer gelukkig kort maar krachtig leven blabla.
Blijken ze dat helemaal niet zijn en ze liet mij het gewoon zo verkopen.
Nah dat trek k toch slecht.
Al die mensen onbewust voorgelogen
Ja vond k ook. Vroeg haar zodat ze dat niet eerder zei maar ze vond dat k se kippen zo goed verkocht.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat vind ik echt schofterig
Kenmerkt ook best groot deel van de Hollandse horeca
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vond k ook. Vroeg haar zodat ze dat niet eerder zei maar ze vond dat k se kippen zo goed verkocht.
Afgelopen weekend kwam er ook achter dat we bij borrels extra bier moeten turven omdat ze toch niet meer weten wat ze hebben gedronken
Welkom bij horecabedrijf Zwendel & co.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vond k ook. Vroeg haar zodat ze dat niet eerder zei maar ze vond dat k se kippen zo goed verkocht.
Afgelopen weekend kwam er ook achter dat we bij borrels extra bier moeten turven omdat ze toch niet meer weten wat ze hebben gedronken
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Verstopte neusJezus, wat heb ik daar een hekel aan.
Walgelijkquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Even fappen, dan staat de boel vaak snel weer allemaal openquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Verstopte neusJezus, wat heb ik daar een hekel aan.
Dit jaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Even fappen, dan staat de boel vaak snel weer allemaal open
Is lastig hier in volle trein... valt op.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Even fappen, dan staat de boel vaak snel weer allemaal open
Wiens probleem is dat?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Is lastig hier in volle trein... valt op.
hou op. ik heb zin in snacksquote:
Waar werk je dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Grote schaal bitterballenquote:
Saxquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik in iets wat daarop rijmt.
K’Nex?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je ex?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klinkt te ingewikkeld voor mijn werkloze breinquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:57 schreef Fogel het volgende:
Zo, credit card van Nordic Choice hotels aangevraagd, ze hadden een leuke aanbieding. Eerste jaar gratis (en gewoon per meteen opzegbaar), meteen gold status bij die hotelketen (en daardoor een aantal voordelen zoals upgrades en vroeg/laat inchecken), 10.000 bonuspunten (wat genoeg is voor een gratis nacht) en ik kan die gold status daar matchen naar President Circle status bij Hertz (en da's een categorie hoger dan wat ik nu heb en dus altijd een dikkere auto mee dan waarvoor ik betaal ipv "bij beschikbaarheid").
Gratisch dingen
Ja in OV fappen is misschien geen goed ideequote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Is lastig hier in volle trein... valt op.
Gewoon laten fappen en je chick de schuld gevenquote:
geen idee, hoeveel exen zijn er?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou nu hebben we ze allemaal wel gehad geloof ik.
Niks ingewikkelds aan.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt te ingewikkeld voor mijn werkloze brein
Maar tof, voordeel is tijd lekker
Koos heeft per 1-4 een nieuwe baanquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niks ingewikkelds aan.
Koos werkeloos
Niet zoveel. 5quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, hoeveel exen zijn er?
Hij ook al?quote:
Klinkt vermoeiend.quote:
Yesquote:
zou oprecht niet weten hoe ik dat zou moeten doen..quote:
Wel eens meer dan 1 gehad?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wens ik mezelf niet toe
Been there, done that..quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon laten fappen en je chick de schuld geven![]()
In mond spuiten, hoppa, niemand last van
Lijkt me echt de helquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou oprecht niet weten hoe ik dat zou moeten doen..
Zekers!quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Been there, done that..
Maar vriendin was nogal onhandig en mikte verkeerd.
Hele dag met een broek met een klodder opgedroogd zaad rondgelopen.
nou ja, als ze zich onderling ook een beetje zouden vermaken..quote:
Lekker man, klinkt goed!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zekers!
Ik zit nu in een positie waar me even niet voor kan stellen wat nog leuker is eigenlijk
Vrouwen... Dat gaat nooit lang goedquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, als ze zich onderling ook een beetje zouden vermaken..
Zoveel opties...quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, als ze zich onderling ook een beetje zouden vermaken..
Je ziet het niet maar voelt het wel als je er aan zit.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:22 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Dat zie je toch op gegeven moment niet meer of droogt dat zichtbaar op?
Mr. Bean associaties nu![]()
Goeie ouwe tijd trouwens, overal rommelen
Kreeg vorige week een mail van mijn chef dat ik per 1/3 een extra loonsverhoging krijg omdat ie zo blij met mijn werk isquote:
oh dat wel. Ik zou me al vermaken als ik niks mocht doen en alleen toekijkenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zoveel opties...
Nooit in die situatie geweest, maar ik zou mij best vermaken denk ik.
Muah, ligt aan de bui waarin ik zit en hoe vaak al van dat soort vragen voorbij zijn gekomen. Maar gelukkig heb ik vrijwel geen klanten contact meer, de bediening maar daarmee dealen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja precies
Kun jij dat beetje hendelen wel?![]()
Ik wil er bij ietsjes beter weer weer heen trouwens, zitten op terras daar![]()
![]()
![]()
Soepjes en salades
Bahquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je ziet het niet maar voelt het wel als je er aan zit.
Vervelend!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kreeg vorige week een mail van mijn chef dat ik per 1/3 een extra loonsverhoging krijg omdat ie zo blij met mijn werk is
En ik had enkele maanden geleden al een loonsverhoging gehad
Ja snap ik welquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah, ligt aan de bui waarin ik zit en hoe vaak al van dat soort vragen voorbij zijn gekomen. Maar gelukkig heb ik vrijwel geen klanten contact meer, de bediening maar daarmee dealen.
is dat in slaap vallen tijdens het rijden?quote:
De verhoging van enkele maanden geleden was zo'n algemene zeg maar. Iedereen krijgt iets erbij, maar hoeveel vershilt per persoon (ik kreeg dubbel zo veel erbij dan wat ik verwachtte). Deze nu staat daar helemaal los van en ik wist niet eens dat het konquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Vervelend!
Je chef weet zelf wel dat hij korsakov heeft trouwens?
Nee, dat is zo snel in slaap vallen dat je keyboard in je hoofd geponst staatquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat in slaap vallen tijdens het rijden?
Dat lijkt me niks eigenlijk. Klinkt als een stripclub dan of zo. Kijken kijken maar niet aankomen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh dat wel. Ik zou me al vermaken als ik niks mocht doen en alleen toekijken
Was jij nou op vakantie?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat lijkt me niks eigenlijk. Klinkt als een stripclub dan of zo. Kijken kijken maar niet aankomen.
Heb ik begrepen hoor, nooit in 1 geweest nog.
Maar als je dan zo dichtbij ben dan wil ik aanzitten ook.
1x geweest met een vrijgezellenfeest.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat lijkt me niks eigenlijk. Klinkt als een stripclub dan of zo. Kijken kijken maar niet aankomen.
Heb ik begrepen hoor, nooit in 1 geweest nog.
Maar als je dan zo dichtbij ben dan wil ik aanzitten ook.
ONDERDUIKEN!!!!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:37 schreef crv het volgende:
Ah nu ook al corona in Basel
Komt wel dichtbij zo
Laat maar weten wanneer je langs komt, dan zorg ik dat er door jouw kom champignon soep paddo's gaanquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja snap ik wel
Ik vind ze altijd erg vriendelijk daar iig
Zal leuke kutvraag voor de keuken bedenken mocht ik er weer eens eten ;+![]()
Komt ie hopelijk bij jou terecht
Zit ik al 6 wekenquote:
Komt wel goed johquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:39 schreef crv het volgende:
[..]
Zit ik al 6 weken![]()
Moet volgende week donderdag weer naar basel
Zou je denken?quote:
Wegrennuh!!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:37 schreef crv het volgende:
Ah nu ook al corona in Basel
Komt wel dichtbij zo
quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. We gaan er allemaal aan.
Ooit wel jaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zolang het bier en het café maar blijven staan!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je weer met de trein over Basel?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Op terugweg inmiddels maar ja dat was ik.
Ik kom bij André Hazes terecht hoop ikquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang het bier en het café maar blijven staan!
In Zwitserland zijn pr direkt alle evenementen waar meer dan 1000 personen komen afgelastquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, al die fophef over een mild griepje.
Ga je naar de Hel danquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kom bij André Hazes terecht hoop ik
Je hebt zo'n bottenkerk in Rome waar de tekst hangt 'Jij bent wat wij waren. Wat wij zijn, word jij.'quote:
Mhh, als dat tot in juni duurt moet ik wat anders gaan plannen. Moet dan nl naar Geneve.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:44 schreef crv het volgende:
[..]
In Zwitserland zijn pr direkt alle evenementen waar meer dan 1000 personen komen afgelast
Dan heb je pech. Die zuipt al het bier op. Al is het toch Heineken, dus misschien maar beter ook.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja das wel minder jaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan heb je pech. Die zuipt al het bier op. Al is het toch Heineken, dus misschien maar beter ook.
Muckjequote:
Als je maar genoeg lekker bier voor mij over laat als ik er eenmaal ben!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan heb je pech. Die zuipt al het bier op. Al is het toch Heineken, dus misschien maar beter ook.
What the Muck!?quote:
Dan maak ik mezelf van ka--quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zullen wij Brand en Hertog Jan delen?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je maar genoeg lekker bier voor mij over laat als ik er eenmaal ben!
Die dingen zijn indrukwekkend.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt zo'n bottenkerk in Rome waar de tekst hangt 'Jij bent wat wij waren. Wat wij zijn, word jij.'
Kreeg ik kippenvel van
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan maak ik mezelf van ka--
Wacht.
Nee, ik wil mijn broertje niet weer irriteren...quote:
Doe ik het voor!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zullen wij Brand en Hertog Jan delen?
Veltins? Bij de Lidl geweest?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doe ik het voor!
Al heb ik nu geen van beiden in huis. Heb nog een six pack Gulpener Gerardus Donker en een paar halve liters Veltins in de koelkast staan
als ik 2 weken in quarantaine moet begin ik alvast een tunnel te graven naar het brouwhuis van de gulpener.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doe ik het voor!
Al heb ik nu geen van beiden in huis. Heb nog een six pack Gulpener Gerardus Donker en een paar halve liters Veltins in de koelkast staan
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt zo'n bottenkerk in Rome waar de tekst hangt 'Jij bent wat wij waren. Wat wij zijn, word jij.'
Kreeg ik kippenvel van
Nee, die hebben ze hier bij de Jumbo staan. Althans de halve liter blikken ervan.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veltins? Bij de Lidl geweest?
Veltins van de tap in Duitsland is lekkerrrrr
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, ik wil mijn broertje niet weer irriteren...
We rijden al bijna bij dusseldorf.
Of gewoon in quarantaine gaan ín het brouwhuis van de gulpenerquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik 2 weken in quarantaine moet begin ik alvast een tunnel te graven naar het brouwhuis van de gulpener.
Hoe lang moet je zitten?quote:
Jij mag het brand hebben, neem ik de HJ welquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zullen wij Brand en Hertog Jan delen?
Dat zijn twee prima soorten bier.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:03 schreef crv het volgende:
[..]
Jij mag het brand hebben, neem ik de HJ wel
Heeft ie te hard gereden dan?quote:
Ja, en een nog betere verdelingquote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zijn twee prima soorten bier.
Die heeft hekel aan het OV en toen ie in Parijs in de metro moest was hij er helemaal klaar mee.quote:
Moppiequote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die heeft hekel aan het OV en toen ie in Parijs in de metro moest was hij er helemaal klaar mee.
Alleen patat?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Straks patat halen. Kijk er nu al naar uit
De metro in Parijs vond ik nog wel meevallen met de horror verhalen die ik van te voren had gehoord.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die heeft hekel aan het OV en toen ie in Parijs in de metro moest was hij er helemaal klaar mee.
Beter gaat hij inderdaad friet halen, veel lekkerderquote:
Ik doe half friet, half patatquote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter gaat hij inderdaad friet halen, veel lekkerder
Het is PATATquote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter gaat hij inderdaad friet halen, veel lekkerder
Wij waren er om half zes. Dat was wel een beroerde tijd toen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De metro in Parijs vond ik nog wel meevallen met de horror verhalen die ik van te voren had gehoord.
Anders ik welquote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik lig er vroeg in vanavond. ME
Ja, in de spits is het niet te doen daar neequote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wij waren er om half zes. Dat was wel een beroerde tijd toen.
Maar ik vond het ook prima hoor. Broertje is niks gewend kwa OV.
Welterusten P@quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik lig er vroeg in vanavond. ME
Mensen hebben nogal de neiging te overdrijvenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De metro in Parijs vond ik nog wel meevallen met de horror verhalen die ik van te voren had gehoord.
Ik eet bij jouquote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:24 schreef crv het volgende:
Ik ga vanavond weer traditioneel schnipo eten
Windstil en zonnig hierquote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het waait voor de verandering weer eens gruwelijk hard.
Dat sowieso, maar in de spits in de verkeerde delen van Parijs is het wel echt een hel.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:23 schreef crv het volgende:
[..]
Mensen hebben nogal de neiging te overdrijven
Wij gaan in duitsland uit eten altijd op vrijdagquote:
Dat is overallquote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar in de spits in de verkeerde delen van Parijs is het wel echt een hel.
Goed voor elkaarquote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:26 schreef crv het volgende:
[..]
Wij gaan in duitsland uit eten altijd op vrijdag
Ooit wel ja.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:27 schreef Karzai het volgende:
WE GAAN ALLEMAAAAAAAAAL DEAaudtTUTUTtut
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:24 schreef crv het volgende:
Ik ga vanavond weer traditioneel schnipo eten
Muah, ik vond Parijs toch erger qua drukte, maar dat kan ook komen omdat ik al een aantal jaar niet meer in de spits reis op regelmatige basis.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:27 schreef crv het volgende:
[..]
Dat is overall
Ik vond het niet erger dan in nederland of zwitserland
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:27 schreef Karzai het volgende:
WE GAAN ALLEMAAAAAAAAAL DEAaudtTUTUTtut
En ?quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:33 schreef gianni61 het volgende:
ik moest ook googlen.
maar schipo is gewoon Schnitzel mit pommes?
Het is een eenvoudig gerecht maar waar wij gaan is die errrug lekkerquote:
is een klassieke wiener kalfs of varkensschnitzel?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:35 schreef crv het volgende:
[..]maar ik neem dan wel de wiener, die is het lekkerst
Schnipo is normaal van varkenquote:
Wiener is kalfsquote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is een klassieke wiener kalfs of varkensschnitzel?
quote:
Koen rijdt normaal vooraan de file dus vermoed eerder 4.5km/u.....quote:
Al dat coronanieuws is sowieso fake....quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Werkte die vrouw nou echt in het ziekenhuis of is dat fake?
Nouja niet alles.. Maar het wordt wel enorm opgeblazen jaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:48 schreef crv het volgende:
[..]
Al dat coronanieuws is sowieso fake....
Lol, ouch.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:47 schreef Karzai het volgende:
at5 zegt umc
https://www.at5.nl/artike(...)rkt-in-amsterdam-umc
Zie bovenquote:
Broodjes met knakworstjes want geen zin om te koken.quote:
Living on the edgequote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Broodjes met knakworstjes want geen zin om te koken.
Nice.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Broodjes met knakworstjes want geen zin om te koken.
Zuurkoolquote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:12 schreef FranticDJ het volgende:
Broodje met goede worst en gebakken zuurkool gaat er ook wel in
Nee hoor, gewoon thuis in de buurt van The Haagquote:
Xdquote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon thuis in de buurt van The Haag
Je maakt je eigen worsten?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
boks
volgende week weer eens worst draaien denk ik..
Lekker! Wat doe je er allemaal in?quote:
Vanallesquote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker! Wat doe je er allemaal in?
Misschien moet ik ook maar eens over gaan inlezen over wat je allemaal nodig hebt om zelf worsten te maken. Lijkt me wel lekkerquote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vanallesnet waar ik zin in heb
iig weer ff een lading droge worsten draaien.
En ook wat curry achtige worst komende week. Wellicht nog wat cheddar/jalapeno. Als ik aan wat goede cheddar kan komen.
Doe meestal +/- 10kg vlees in 1x en dan portioneren in batches van 1kg met verschillende smaken.. Dan heb je ongeveer 8-10 worsten.
Voor gewone verse worst, verrassend weinigquote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar eens over gaan inlezen over wat je allemaal nodig hebt om zelf worsten te maken. Lijkt me wel lekker
Ik miste je al in CUL maar je zit nu hier. Je foto's zijn zo coolquote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Voor gewone verse worst, verrassend weinigeen goede porkert en je bent al weg
Voor droge worst nog iets meer omdat je die moet fermenteren en dan drogen..
Tot 20.00 uur, dus het valt reuze meequote:
Op vrijdagavondquote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Tot 20.00 uur, dus het valt reuze mee
Om de vrijdagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |