Ok ik ga alquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
He getver, had ik een rustig plekje, komt er weer een collega naast me zitten die ik niet mag.
GA WEG!
Beschrijf hem eens?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
He getver, had ik een rustig plekje, komt er weer een collega naast me zitten die ik niet mag.
GA WEG!
Ik ben het niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Enorme betweter, totaal gebrek aan hunor, redelijk autistisch.
Zou een FOK!ker kunnen zijn
Geef hem een Rubiks cube en check zijn tijd.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hebben hier wel een kerel werken die heel erg op jou lijkt
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geef hem een Rubiks cube en check zijn tijd.
Dan ben ik het sowieso niet, ik ben geen betweter want ik weet gewoon alles beter.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben nog niet begonnen met nieuwe baan, anders was ik hetquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maandag?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben nog niet begonnen met nieuwe baan, anders was ik het
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hebben hier wel een kerel werken die heel erg op jou lijkt
Oh gelukkigquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kerel is alleen nogal een chagrijn en dat lijk jij me niet
In Tilburg geweest onlangs?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Oi, ik ga vandaag wel wat eerder naar huis. Mijn verkoudheid speelt toch wel aardig op
Gewoon zeggen dat je corona hebt en dat je een maand thuis moet blijven.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Oi, ik ga vandaag wel wat eerder naar huis. Mijn verkoudheid speelt toch wel aardig op
Van mij mag dat virus best opduiken in mijn dorpquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je corona hebt en dat je een maand thuis moet blijven.
Ik heb uit voorzorg maar wat extra corona biertjes in de koelkast gezet mocht ik dat excuus nodig hebben.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van mij mag dat virus best opduiken in mijn dorpOf in Rotterdam, waar ons kantoor is.
Ik heb paaseitjes gepreptquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb uit voorzorg maar wat extra corona biertjes in de koelkast gezet mocht ik dat excuus nodig hebben.
Paaseieren met coronafolie erop?quote:
Die ga ik volgende week pas halenquote:
Ik heb steeds meer last van mijn verkoudheid. Maar ik heb mijn collega's gerustgesteld. Ik denk dat het ebola is.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:05 schreef Molo het volgende:
Ik ben wel serieus flink verkouden en niet fit sinds vanmorgen
Heb ik ook een beetje last van, snotneus en alles. Ben gisteren wel in Tilburg geweest.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:05 schreef Molo het volgende:
Ik ben wel serieus flink verkouden en niet fit sinds vanmorgen
Ik vraag me af wat ik dit weekend ga aantreffen op werk aan personeel.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb steeds meer last van mijn verkoudheid. Maar ik heb mijn collega's gerustgesteld. Ik denk dat het ebola is.
Het is hier vandaag trouwens bijna leeg. Gisteren was bijna iedereen aan het snotteren.
@bitterbal heeft een nieuwe werkgever nodigquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ik dit weekend ga aantreffen op werk aan personeel.
Ik bloed ook al uit ongure plekkenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb steeds meer last van mijn verkoudheid. Maar ik heb mijn collega's gerustgesteld. Ik denk dat het ebola is.
Het is hier vandaag trouwens bijna leeg. Gisteren was bijna iedereen aan het snotteren.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik ook een beetje last van, snotneus en alles. Ben gisteren wel in Tilburg geweest.
Dat is niet echt publiek voor haar gok ikquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:bitterbal heeft een nieuwe werkgever nodig
Had ik nou maar niet voor Air Congo gekozen voor mijn vlucht naar Boedapest. Koffie uit zo'n opengekliefde apenschedel smaakt niet lekker.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik bloed ook al uit ongure plekken
Het was tof jullie gekend te hebben
Waarom niet?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is niet echt publiek voor haar gok ik
Ik denk het ook nietquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is niet echt publiek voor haar gok ik
vidsquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik bloed ook al uit ongure plekken
Het was tof jullie gekend te hebben
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had ik nou maar niet voor Air Congo gekozen voor mijn vlucht naar Boedapest. Koffie uit zo'n opengekliefde apenschedel smaakt niet lekker.
Omdat ik er enigszins regelmatig kom als gast en inschat dat de mensen die daar komen eten en drinken niet echt passen bij de manier hoe zij in de horeca werkt en gasten ziet/bedientquote:
Te chic?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Omdat ik er enigszins regelmatig kom als gast en inschat dat de mensen die daar komen eten en drinken niet echt passen bij de manier hoe zij in de horeca werkt en gasten ziet/bedient
hoe kom jij aan mijn nummer?quote:
Yuppen en yuppen met kinderenquote:
Klinkt Duits, kan ook Limburgs zijnquote:
L'Orquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:23 schreef Arch-Indar het volgende:
LOHR espresso was het toch in die reclame?
Alcoholvrije wijn en bier valt wel mee volgens mij, maar wel veel rare eisen idd.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Yuppen en yuppen met kinderen
Met hoge eisen, raar hip eten, alcoholvrije wijn en -bier willen bestellen etc
Dat gebeurt as we speak uit een ander gat bij mijquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pas als dit gebeurd is er pas reden voor paniek![]()
[ afbeelding ]
is een monteur die we soms inhurenquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat gebeurt as we speak uit een ander gat bij mij
Ja die omgeving drinkt vrij veel wel idd, alcohol dusquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alcoholvrije wijn en bier valt wel mee volgens mij, maar wel veel rare eisen idd.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pas als dit gebeurd is er pas reden voor paniek![]()
[ afbeelding ]
Cup erin en opvangen. Vanavond in koken, morgen weer fit!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat gebeurt as we speak uit een ander gat bij mij
Lor, die spreek je uit als Leur toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar dat spreek je uit als Lohr...
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Cup erin en opvangen. Vanavond in koken, morgen weer fit!
Shaun of the deadquote:
Zulke vragen krijg je wel vaak. Komt bijna elk weekend wel voorbij dat er iemand vraagt of het wel vrije uitloop kippen zijn geweest etc.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja die omgeving drinkt vrij veel wel idd, alcohol dus
'is deze koe wel grasgevoerd?'
'graag havermelk door de cappuccino voor bij mijn carpaccio'
"Ja, ze mochten hier vrij rondlopen in de koeling"quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zulke vragen krijg je wel vaak. Komt bijna elk weekend wel voorbij dat er iemand vraagt of het wel vrije uitloop kippen zijn geweest etc.
Toen ik er net werkte zei collega van me toen iemand van de bediening die ook net nieuw was 'Ik kan ze een weekje buiten de koeling laten liggen, dan lopen ze vanzelf wel'quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"Ja, ze mochten hier vrij rondlopen in de koeling"
Lopende kiemfabriekjes datquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:29 schreef Arch-Indar het volgende:
Oh ik krijg net mailtje van KDV. Voorkom verspreiding infectieziekten...
Ja preciesquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zulke vragen krijg je wel vaak. Komt bijna elk weekend wel voorbij dat er iemand vraagt of het wel vrije uitloop kippen zijn geweest etc.
Dat vind ik echt schofterigquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:39 schreef bitterbal het volgende:
K heb hier een tijd lang de kippen van de gril verkocht als tante door kippen. Zeer gelukkig kort maar krachtig leven blabla.
Blijken ze dat helemaal niet zijn en ze liet mij het gewoon zo verkopen.
Nah dat trek k toch slecht.
Al die mensen onbewust voorgelogen
Ja vond k ook. Vroeg haar zodat ze dat niet eerder zei maar ze vond dat k se kippen zo goed verkocht.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat vind ik echt schofterig
Kenmerkt ook best groot deel van de Hollandse horeca
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vond k ook. Vroeg haar zodat ze dat niet eerder zei maar ze vond dat k se kippen zo goed verkocht.
Afgelopen weekend kwam er ook achter dat we bij borrels extra bier moeten turven omdat ze toch niet meer weten wat ze hebben gedronken
Welkom bij horecabedrijf Zwendel & co.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vond k ook. Vroeg haar zodat ze dat niet eerder zei maar ze vond dat k se kippen zo goed verkocht.
Afgelopen weekend kwam er ook achter dat we bij borrels extra bier moeten turven omdat ze toch niet meer weten wat ze hebben gedronken
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Verstopte neusJezus, wat heb ik daar een hekel aan.
Walgelijkquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Even fappen, dan staat de boel vaak snel weer allemaal openquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Verstopte neusJezus, wat heb ik daar een hekel aan.
Dit jaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Even fappen, dan staat de boel vaak snel weer allemaal open
Is lastig hier in volle trein... valt op.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Even fappen, dan staat de boel vaak snel weer allemaal open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |