Omdat dat onmogelijk is. Denk toch even na voordat je domme dingen roept.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat niet hoeven dan? Het lijkt mij dat we toch wel recht hebben op transparantie.
Precies.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze zullen vast niet alles perfect doen, maar zij weten het ongetwijfeld beter dan alle mensen hier in het topic. Naief gedoe altijd.
Omdat je geloofwaardigheid er aan gaat. Mensen nemen die club niet meer serieus zo.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Het gaat prima in Milaan, heb dagelijks contact.
Maar waarom is het zo erg dat het RIVM wat voorzichtig is met de berichtgeving?
Ze moeten laten weten waar die man is geweest, zodat mensen zichzelf kunnen melden als ze ook in die kroeg gestaan hebben. Dit is protocol in Duitsland, Italie, Zuid-Korea (doe doen het zelfs met bussen en metro's)quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat dat onmogelijk is. Denk toch even na voordat je domme dingen roept.
Daar liep ik gisteren nog, niks aan de hand hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:44 schreef hjansen82 het volgende:
Lege straten in Tilburg:
[ afbeelding ]
Gewoon chinese griepquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Het word me nu pas duidelijk dat dit dus gewoon van een zelfde type is als SARS en MERS en dat die twee gewoon namen zijn van de gevolgen (zoals HIV het virus en AIDS de ziekte). Coronavirus is het virus en SARS zijn de gevolgen Severe Acute Respitory Syndroms (MERS is Middle east respitory syndrom, en is een rare combi van gevolgen en een locatie). Er zijn dus drie coronavirus epidemiën nu twee die geweest zijn noemden ze SARS en MERS. Wat dit coronavirus covid-19 veroorzaakt is SARS.
Medici altijd met hun verwarrende naamgevingen
Het is kutweer. 1 zo’n foto zegt mij niks.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:44 schreef hjansen82 het volgende:
Lege straten in Tilburg:
[ afbeelding ]
Daarnaast lijkt me de staat van de gezondheidszorg in je land ook wel een factor, als je ziet dat in Iran en China relatief veel meer mensen overlijden qua percentage in vergelijking met andere landen...quote:
Juist, varianten op varianten. Vaak verspreid via vleermuizen, die zelf resistent zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Het word me nu pas duidelijk dat dit dus gewoon van een zelfde type is als SARS en MERS en dat die twee gewoon namen zijn van de gevolgen (zoals HIV het virus en AIDS de ziekte). Coronavirus is het virus en SARS zijn de gevolgen Severe Acute Respitory Syndroms (MERS is Middle east respitory syndrom, en is een rare combi van gevolgen en een locatie). Er zijn dus drie coronavirus epidemiën nu twee die geweest zijn noemden ze SARS en MERS. Wat dit coronavirus covid-19 veroorzaakt is SARS.
Medici altijd met hun verwarrende naamgevingen
Griep is over het algemeen Influenza en dus een ander beestje (lees:levensloze reproducerende eenheid)quote:
Dit nog vreemd vindenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:46 schreef skysherrif het volgende:
Alle fok leken die de experts van RIVM ineens niet meer serieus nemen
De aanname dat je carnaval enkel in kleine kring viert vond ik wel redelijk apart, voor de rest vertrouw ik ze meer dan de gemiddelde huis-tuin en keuken-analystquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:46 schreef skysherrif het volgende:
Alle fok leken die de experts van RIVM ineens niet meer serieus nemen
het licht gaat op rood, het licht gaat op groen, in Tilburg is altijd wat te doenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het is kutweer. 1 zo’n foto zegt mij niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |