Natuurlijk niet, die eerste patiënt was al in quarantaine.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
hoe langer je wacht met details vrijgeven hoe meer mensen er intussen alweer besmet zijn.
Doden? Nee. Maar wel scholen sluiten en uiteindelijk denk ik ook winkels.
Wat dacht je van carnaval festivalquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:36 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Grootste gevaar. Chinese nachtegaal.
Haha, dat ook, en vlak bij Loon op Zand bovendienquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:36 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Grootste gevaar. Chinese nachtegaal.
Natuurlijk niet, de contacten van hem lopen nu alweer andere mensen te besmetten omdat ze niet op de hoogte zijn dat ze op dezelfde plek waren als hij.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, die eerste patiënt was al in quarantaine.
in welke landen doen ze dat?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Mwah wat ik al zei, misschien was de 1e test toen positief. Maar om het zeker te weten moet je een 2e test doen.
The standquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
Hoe gaat het met captain trips?
Ik denk dat ze die naaste contacten wel meteen hebben opgespoord. Ze hoeven niet alles te melden wat ze doen hè?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, de contacten van hem lopen nu alweer andere mensen te besmetten omdat ze niet op de hoogte zijn dat ze op dezelfde plek waren als hij.
Jawel, anders liegen ze ons voor!1!!1quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die naaste contacten wel meteen hebben opgespoord. Ze hoeven niet alles te melden wat ze doen hè?
Als jij dat denkt ben ik wel gerustgesteld!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die naaste contacten wel meteen hebben opgespoord. Ze hoeven niet alles te melden wat ze doen hè?
Ja, op Alibaba, 100% betrouwbaarquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:38 schreef KingRadler het volgende:
kan je ergens zelf een Testkit kopen?
we zijn onderdanen van de staat en zo worden we ook behandeld.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan de ene kant snap ik dat ze eerst twee testen willen doen en dat het dan 'mooi' in die uitzending kon. Aan de andere kant maakt het toneelstukje met dat briefje de minister etc niet bepaald geloofwaardiger. Zeg dan gewoon eerlijk dat je het al even wist maar nog meer zekerheid wilde. Of dat je dit programma een goede manier vond om het te brengen. Ipv dat gedoe met dat briefje en slechte acteren.
Precies, bizarre reactie van domme mensen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel, anders liegen ze ons voor!1!!1
Die kerel heeft in 5 of 6 kroegen gestaan zeiden ze toch? Dus.. op magische wijze hebben ze al die mensen in die kroegen gevonden? Daar moet je toch een publiekelijk bericht over verspreiden zoals ze in Duitsland doen?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat niet hoeven dan? Het lijkt mij dat we toch wel recht hebben op transparantie.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier in Zeeland 29 stuks voor 380000 inwoners.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
weinig van de quarantaine kamers beschikbaar
Hebben ze toch ook gedaan? Of ze dat nou een dag later doen maakt niet heel veel uit.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Die kerel heeft in 5 of 6 kroegen gestaan zeiden ze toch? Dus.. op magische wijze hebben ze al die mensen in die kroegen gevonden? Daar moet je toch een publiekelijk bericht over verspreiden zoals ze in Duitsland doen?
Wil je niet zo kritisch zijn op het RIVM? Daar kan remlof niet goed tegen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Die kerel heeft in 5 of 6 kroegen gestaan zeiden ze toch? Dus.. op magische wijze hebben ze al die mensen in die kroegen gevonden? Daar moet je toch een publiekelijk bericht over verspreiden zoals ze in Duitsland doen?
Ze zullen vast niet alles perfect doen, maar zij weten het ongetwijfeld beter dan alle mensen hier in het topic. Naief gedoe altijd.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies, bizarre reactie van domme mensen.
De testkit is denk ik niet meer dan een wattenstaafje en een buisje om het in op te bergenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:38 schreef KingRadler het volgende:
kan je ergens zelf een Testkit kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |