Dreetje!!!quote:André Hazes bevestigt: Ik ben weer terug bij Monique.
Terug naar je ex......quote:Op vrijdag 28 februari 2020 06:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus meid. Nachten van wakker gelegen
lig jij er nog onder?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 07:35 schreef bitterbal het volgende:
Beter.
Iedereen zeker onder de dekens verstopt vanwege corono![]()
![]()
![]()
een wat?quote:
jammerquote:
totdat je niet meer nodig bent, neem ik aan?quote:
Jepsquote:Op vrijdag 28 februari 2020 07:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
totdat je niet meer nodig bent, neem ik aan?
April/meiquote:Op vrijdag 28 februari 2020 07:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
JepsGeloof dat we vanaaf een borrel hebben dus vrees het ergste
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zon, strand, zwemmen, muggen. lekker eten, palmbomen, mensetende hondenquote:
mensetende hontenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 07:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zon, strand, zwemmen, muggen. lekker eten, palmbomen, mensetende honden![]()
zou me niks verbazen.quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 07:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou me niks verbazen.
je hebt daar vast ook hondetende mensen..
Die kans is erquote:Op vrijdag 28 februari 2020 07:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maak je dan geen enorm lange dagen?
Dat schiet ook niet op nee. Maar ja een voltijds baan met 4 dagen weekend is ook wel watquote:Op vrijdag 28 februari 2020 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die kans is er![]()
De collega van gisteren die om half 11 was begonnen heeft sinds 3 dagen een contract voor 38 uur. Kreeg ze gisteren ineens te horen dat ze ook moest sluiten om haar uren te halen.
Die heeft 13 uur gewerkt
Het gaat nu pas beginnenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 07:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Flikker toch op met die corona hype. Lol is er nu wel vanaf.
Nee ze werkt 5 dagen maar de meeste diensten zijn geen 8 uur maar korterquote:Op vrijdag 28 februari 2020 07:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat schiet ook niet op nee. Maar ja een voltijds baan met 4 dagen weekend is ook wel wat
Ja Monique publiekelijk gedumpt en dan neemt ze hem terug naaaaaaaaaaaaaaahquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:00 schreef Koen66 het volgende:
maar Andre is terug bij Monique dus alles is weer OK
Pure uitbuitingquote:Op vrijdag 28 februari 2020 07:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ze werkt 5 dagen maar de meeste diensten zijn geen 8 uur maar korter
Of ze gaat je dan ineens 6 dagen inroosteren
De wereld hoest zich dood maar kampers blijven kampersquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:00 schreef Koen66 het volgende:
Okeej doe dan de corona hype maarquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:00 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okeej doe dan de corona hype maar
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okeej doe dan de corona hype maar
Teletekst voelde zich genoodzaakt om aan te geven dat het ziekenhuis gewoon open was. Ja hehe natuurlijk. Daar is het een ziekenhuis voor. Paniekhazen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ga maar niet richting Tilburg...
zag gisteren op rtl z een lijstje wat bedrijven konden doen om coronoa te voorkomen:quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:10 schreef Koen66 het volgende:
Pech alleen dat ook normale griep en verkoudheid fors heersen
Als je nu voor de grap in een wit busje aankomt en met wat vrienden n zon pak uitstaptquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:12 schreef Karzai het volgende:
Moin, zo maar even een wit pak en een vol gelaatsmasker scoren bij het magazijn😕
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je nu voor de grap in een wit busje aankomt en met wat vrienden n zon pak uitstapt
Dat ja..quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:15 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij is het intussen net zo effectief als Allah Hakbar roepen in een drukke straat
Een van de symptomen van het corona virus!quote:
ja 2 weken quarantainequote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een van de symptomen van het corona virus!
Maar je hebt wel carnaval gevierd?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben geen lieve toffe familieman. Ik ben veilig
ben benieuwd of ik straks nog wel P3 maskertjes kan bestellen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel 2 flesjes gel bij de Etos in Eindhoven kunnen kopen trouwensUtrecht was uitverkocht.
Waarschijnlijk niet met de heisa die zich nu voor doet.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben benieuwd of ik straks nog wel P3 maskertjes kan bestellen.
heb er volgende maand minimaal 100 nodig
neen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar je hebt wel carnaval gevierd?
Ik zou nog even wachten. Dan kan het ZEKER niet meerquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben benieuwd of ik straks nog wel P3 maskertjes kan bestellen.
heb er volgende maand minimaal 100 nodig
mooi, dan kunnen we de hele bedrijfsstop uitstellenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten. Dan kan het ZEKER niet meer
Zulke mensenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:24 schreef bitterbal het volgende:
Boos stiefmonster. Is vandaag jarig en viert morgen haar verjaardag. MAar moet morgen werken.
Is ze boos.
Ja werk. Kent ze niet. Dat doet ze namelijk niet
zegt ze ja dan ga je toch gewoon niet
Heb mijn verantwoordelijkheidsgevoel naar werk niet van haarquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zulke mensen![]()
Ken ik er helaas ook teveel van
ach, ontslagen wordt je toch binnenkortquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:24 schreef bitterbal het volgende:
Boos stiefmonster. Is vandaag jarig en viert morgen haar verjaardag. MAar moet morgen werken.
Is ze boos.
Ja werk. Kent ze niet. Dat doet ze namelijk niet
zegt ze ja dan ga je toch gewoon niet
Ja tuurlijk. Maar ze kondigde aan dat ze het zou vieren nadat rooster gemaakt was en de ene persoon die vrij is wil niet voor mij werken. Ja dan kan ik niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, ontslagen wordt je toch binnenkort
maar was je anders wel naar de verjaardag gegaan?
EN ook dat steeds minderquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb mijn verantwoordelijkheidsgevoel naar werk niet van haar
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Willem II heet voorlopig Wuhan II
ja, ik weet niet hoe natuurlijk dat isquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Maar ze kondigde aan dat ze het zou vieren nadat rooster gemaakt was en de ene persoon die vrij is wil niet voor mij werken. Ja dan kan ik niet.
En zelfs dat hoeft binnenkort niet meer.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb mijn verantwoordelijkheidsgevoel naar werk niet van haar
Ja verjaardag ga ik wel hoor.:Pquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik weet niet hoe natuurlijk dat is
je zult haar niet voor niets monster noemen
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En zelfs dat hoeft binnenkort niet meer.
Gaat lekker daar qua personeelquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hoorde gisteren dus dat een andere collega vorige week ook ontslag heeft genomen. Dus goed dat k ga :p
In een te stille stad.quote:
Ja ze heeft personeel contracten met uren gegeven vanwege die verkoop of de nieuwe wet misschien maar deze jongen wilde ze niet meer uren op papier bieden geloof ik dus hij gaat per half maart weg.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gaat lekker daar qua personeel![]()
Maar dat krijg je als er tekorten aan personeel in de horeca is, dan gaan mensen snel lopen als ze het slecht hebben ergens.
Zou ze niet willenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:43 schreef bitterbal het volgende:
Zijn toch wel vette beestjes he
[ afbeelding ]
Die baby.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:43 schreef bitterbal het volgende:
Zijn toch wel vette beestjes he
[ afbeelding ]
zou ze wel eten hoor, maar lijkt me niks als huisdier.quote:
Verkoop? Wil ze de zaak in de verkoop gooien?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ze heeft personeel contracten met uren gegeven vanwege die verkoop of de nieuwe wet misschien maar deze jongen wilde ze niet meer uren op papier bieden geloof ik dus hij gaat per half maart weg.
Ja het staat te koop.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verkoop? Wil ze de zaak in de verkoop gooien?
Mal ding.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
ze kunnen ook aan hun staart hangen
[ afbeelding ]
Dan zal het eerder daarmee te maken hebben denk ik.quote:
Ja maar nu ook met die nieuwe wab wet met je oproepcontracten niet telang met zon contract houden dus denk combi.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zal het eerder daarmee te maken hebben denk ik.
Heb je al ontslag genomen bij die ballentent?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hoorde gisteren dus dat een andere collega vorige week ook ontslag heeft genomen. Dus goed dat k ga :p
Wacht maar tot je klaar bent met werken, dan regent het vast.quote:
waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wacht maar tot je klaar bent met werken, dan regent het vast.
Net als een penorquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En als ze er klaar mee zijn rollen ze zich op![]()
[ afbeelding ]
Waarom niet naar bike motion vandaagquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel.
alle vrije dagen regen en wind gehad. nu zit ik op kantoor: prima weer.
morgen weer vrij: regen voorspeld
UitStraling blijf eens van Fran z'n account af jahquote:
Oh ja, jij was vrij natuurlijk. Matige timing wel voor verplicht vrij.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel.
alle vrije dagen regen en wind gehad. nu zit ik op kantoor: prima weer.
morgen weer vrij: regen voorspeld
heb er wel over gedacht, maar geen zin om vrij te pakken en te treinen. als het morgen echt slecht weer wordt overweeg ik nog om morgen te gaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom niet naar bike motion vandaag
ja, verplichte atv dagen mogen ze van mij afschaffen, ik bepaal zelf wel wanneer ik thuis wil blijven.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, jij was vrij natuurlijk. Matige timing wel voor verplicht vrij.
Dat zal ook wel meespelen, is ook situatie afhankelijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar nu ook met die nieuwe wab wet met je oproepcontracten niet telang met zon contract houden dus denk combi.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:14 schreef gianni61 het volgende:
wel mooi die kaartverkoop voor bikemotion:
kaartverkoop aan de deur: 16 euro
voorverkoop online: 15 euro + 1 euro administratiekosten
Nee zal vanaaf zeggen dat ze haar zin krijgt:pquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je al ontslag genomen bij die ballentent?
Ja ik zag het, puur voor het kunnen doorlopen te overwegen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:14 schreef gianni61 het volgende:
wel mooi die kaartverkoop voor bikemotion:
kaartverkoop aan de deur: 16 euro
voorverkoop online: 15 euro + 1 euro administratiekosten
Komt een man bij de dokter.quote:
Kan geil zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Godver, vervelende kutklusjes weer vandaag
Hehe jammer danquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja verjaardag ga ik wel hoor.:P
Maar normaal viert ze het niet of is ze in berlijn dus was ook vergeten op tijd vrij te vragen. Maar goed het is zoals het is.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Komt een man bij de dokter.
Zegt de dokter: ruim je het ook zelf op?
tis een mopje..quote:
Ja ze weer teleurgesteld. :pquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hehe jammer dan
Ik vind het zeer irritant dat mensen mijn verjaardag komen vieren terwijl ik het eigenlijk niet vier
Ja en vervolgens verwachten dat je ook bij hun komt opdraven "Want hey ze hebben ook voor jou de moeite gedaan"quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hehe jammer dan
Ik vind het zeer irritant dat mensen mijn verjaardag komen vieren terwijl ik het eigenlijk niet vier
Ja pcies.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en vervolgens verwachten dat je ook bij hun komt opdraven "Want hey ze hebben ook voor jou de moeite gedaan"
gelukkig heb ik een kalender op de wc hangen, die zie ik elke dag.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja pcies.
Als ik iets vergeet.. zijn het verjaardagen.. Onthoudt alleen die van m'n ma omdat die precies 7 dagen voor de mijne is..
Ik niet. Het interesseert me ook werkelijk 0,0quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig heb ik een kalender op de wc hangen, die zie ik elke dag.
Boks.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hehe jammer dan
Naja schoonouders & vriendin zijn in 't land.. Dus ga vanavond ff uit eten met hun en mijn ouders.. en dan vind ik 't wel best.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Boks.
Dit jaar de boel afgeketst door bij m'n ouders langs te gaan, scheelt weer troep in huis halen en op een idiote dag visite krijgen.
Voortaan op dinsdagochtend vieren?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Boks.
Dit jaar de boel afgeketst door bij m'n ouders langs te gaan, scheelt weer troep in huis halen en op een idiote dag visite krijgen.
Eigen beslissing of werk?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Echt serieus. Ik heb dus een collega die in Tilburg woont. Die komt voorlopig niet naar kantoor vanwege die ene besmetting daar
Heb ik ook wel eens gedaan, kwam moeders langs op 't werk met zus en neefje.quote:
Het gaat goed los overal welquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Echt serieus. Ik heb dus een collega die in Tilburg woont. Die komt voorlopig niet naar kantoor vanwege die ene besmetting daar
Wattttquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gedaan, kwam moeders langs op 't werk met zus en neefje.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Het gaat goed los overal wel
Ik krijg nog mails van mijn huidige werkgever.
Iedereen wordt extra geschoold en extra meetings over corona met microbiologen en infectiepreventie erbij enzo
Ik zit stiekem stom gniffelend te bedenken dat dat soort meetings juist een potentieel prachtig overdrachtmoment kunnen zijn voor het virus om over te jumpen van de één naar de ander
Familiebedrijf he.quote:
Ja, bij ons komen op de informatieschermen ook berichten voorbij. Als je in China of in Noord-Italië bent geweest, moet je 2 weken thuiswerken. Maar als we dat voor elke woonplaats in NL met een coronageval gaan hanteren, zit binnen de kortste keren het hele bedrijf thuis.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Het gaat goed los overal wel
Ik krijg nog mails van mijn huidige werkgever.
Iedereen wordt extra geschoold en extra meetings over corona met microbiologen en infectiepreventie erbij enzo
Ik zit stiekem stom gniffelend te bedenken dat dat soort meetings juist een potentieel prachtig overdrachtmoment kunnen zijn voor het virus om over te jumpen van de één naar de ander
Wel lekker chillquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, bij ons komen op de informatieschermen ook berichten voorbij. Als je in China of in Noord-Italië bent geweest, moet je 2 weken thuiswerken. Maar als we dat voor elke woonplaats in NL met een coronageval gaan hanteren, zit binnen de kortste keren het hele bedrijf thuis.
Mja, hoe minder besmettingen, hoe praktischer natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel lekker chill
Ik zou het niet zo erg vinden geloof ik. Ware het niet dat ik nog geen idee heb wat ik ga doen vanaf dinsdag![]()
Ben wel benieuwd, er wordt vrij drastisch gehandeld, begreep dat dit door de WHO ook wel dringend werd geadviseerd naar landen toe
Lange Frans & Baas B. besmetquote:
Gaat nog uit van kunnen indammen ervan, of eerder nog, gecontroleerd uit laten woekeren denk ik. Om gezondheidszorg niet te overbelasten met piekbelastingenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Teveel liedjes.
[..]
Mja, hoe minder besmettingen, hoe praktischer natuurlijk.
Hendig!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:02 schreef Arch-Indar het volgende:
En de vakantie zit er weer op.
Terugreis nu, en de eerste trein is al geannuleerd!
Goed begin dit.
Diemen Zuid, je hoest je longen eruitquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:01 schreef Molo het volgende:
Ga niet meer naar Diemen Zuid want ze zien er ziekjes uit
Ja, precies. Hoe meer haarden, hoe meer alles belast wordt/op zijn gat ligt. Als dat beperkt kan worden, scheelt het al een hoop.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaat nog uit van kunnen indammen ervan, of eerder nog, gecontroleerd uit laten woekeren denk ik. Om gezondheidszorg niet te overbelasten met piekbelastingen
Zit ook wat in. Want uiteindelijk krijgt echt iedereen er wel mee te maken
Oeps!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:02 schreef Arch-Indar het volgende:
En de vakantie zit er weer op.
Terugreis nu, en de eerste trein is al geannuleerd!
Goed begin dit.
Uitgesmeerd denk ik vooralquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, precies. Hoe meer haarden, hoe meer alles belast wordt/op zijn gat ligt. Als dat beperkt kan worden, scheelt het al een hoop.
Nou ja, met dit tempo is maandag heel Nederland in lockdownquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel lekker chill
Ik zou het niet zo erg vinden geloof ik. Ware het niet dat ik nog geen idee heb wat ik ga doen vanaf dinsdag![]()
Ben wel benieuwd, er wordt vrij drastisch gehandeld, begreep dat dit door de WHO ook wel dringend werd geadviseerd naar landen toe
Ja, ok.quote:
Geen corona?quote:
Ik ga nu nog even wcpapier, melk en paar blikken ratatouille kopenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, met dit tempo is maandag heel Nederland in lockdown
Absoluut jaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ok.Een langere periode met de helft van de mensen of twee weken iederéén ziek scheelt nogal.
Goeie wel, wc-papier is bijna opquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga nu nog even wcpapier, melk en paar blikken ratatouille kopen![]()
Confit de canard en witte bonen heb ik al staan
Lockdown in luxe jonguh
Laat die top maar zittenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:07 schreef gianni61 het volgende:
al 20 besmettingen binnen 15km van mn werk
als ik vanmiddag boodschappen ga doen, neem ik ook maar wat extra mee voor de zekerheidquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Lockdown in luxe jonguh
We mogen nu met andere mee, via heel andere route. En dan zouden we toch op tijd in dusseldorf moeten zijn.quote:
Desperados is inderdaad een stuk beter.quote:
Ik vind het allemaal maar onzinbier.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Desperados is inderdaad een stuk beter.
Heb je kaartjes allemaal in één keer via DB ofzo gekocht? Of NS international?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
We mogen nu met andere mee, via heel andere route. En dan zouden we toch op tijd in dusseldorf moeten zijn.
Al hebben we nu dus geen gereseveerde plaatzen dus zitten we op plaatsen van andere mensen die straks die plaats gaan opeisen
Ik heb paaseitjes voor als de shit de fan raaktquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Lockdown in luxe jonguh
Ik wacht nog op de AH bezorging die om 09.30 zou komen en nu opeens op afgeleverd staat ...quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Lockdown in luxe jonguh
Dat is een letdown, geen lockdownquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de AH bezorging die om 09.30 zou komen en nu opeens op afgeleverd staat ...
+1 Latijns aanstelbier.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal maar onzinbier.
das geen top, maar een stopquote:
Nou, idd. Ik heb er een paar dagen op geleefd en ik was er zo onwijs klaar mee ernaquote:
Wij zijn gewoon gaan zitten maar je kan het idd zien boven de stoelen. Daar staan de plaatsen vanaf waar tot waar de stoel geresevreerd is.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je kaartjes allemaal in één keer via DB ofzo gekocht? Of NS international?
En ja, dat had ik dus![]()
![]()
![]()
Wist ik veel dat je kon zien of plaatsen bezet waren
Ik heb al mijn Tilburgse vrienden van facebook gegooidquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:12 schreef Karzai het volgende:
Ik heb al mijn italiaanse euromuntjes in de kliko gegooid
het crisisgebied ligt tegen parkstad aan. Ik vind dit een mooie gelegenheid om heel parkstad te nuken!quote:
Ja, kwam ik ook achter na twee verplaatsingenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon gaan zitten maar je kan het idd zien boven de stoelen. Daar staan de plaatsen vanaf waar tot waar de stoel geresevreerd is.
Maar nu zitten we op een plek zonder aanduiding dus deze blijft vrij
ik las neukenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het crisisgebied ligt tegen parkstad aan. Ik vind dit een mooie gelegenheid om heel parkstad te nuken!
Eensquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het crisisgebied ligt tegen parkstad aan. Ik vind dit een mooie gelegenheid om heel parkstad te nuken!
quote:
beetje jammer dat mn zus er over een paar maanden gaat wonen, maar ach. you win some, you lose some.quote:
Eh, in geval van nood.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou, idd. Ik heb er een paar dagen op geleefd en ik was er zo onwijs klaar mee erna
Ja het gaat hier nu losquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:20 schreef Arch-Indar het volgende:
Maar zoals ik het lees kan ik dus beter hier blijven?
Wow...quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje jammer dat mn zus er over een paar maanden gaat wonen, maar ach. you win some, you lose some.
Sowieso, sneeuw, lekker eten, bergen, lieve mensen, skimogelijkheden.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:20 schreef Arch-Indar het volgende:
Maar zoals ik het lees kan ik dus beter hier blijven?
Lekker wandelen ook door de sneeuw.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Sowieso, sneeuw, lekker eten, bergen, lieve mensen, skimogelijkheden.
![]()
Mag ik mee?
ach, hij is niet slecht, maar we lopen ook de deur net plat bij elkaar.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Wow...
Jullie band was gelukkig al niet suuuuuperbest toch?
Goeie vraag, ik ga even personeelszaken bellen!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Lekker wandelen ook door de sneeuw.
Ja hoor, wanneer kun je? Mag je zelf kiezen waar je je quarantaine wil uitzitten?
Leuk!!!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:32 schreef Molo het volgende:
Straks gaat mijn onboarding helemaal viral
Wat is onboarding?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:32 schreef Molo het volgende:
Gewoon hippe shizzle term voor inwerken en 'hoi welkom bij het bedrijf' roepenquote:
Voor het virus?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:35 schreef Koen66 het volgende:
Hangen hier overal gedragsregels aan de muren opeens
Je mag niet meer in het kopieerhok speeksel uitwisselen met collegas?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:35 schreef Koen66 het volgende:
Hangen hier overal gedragsregels aan de muren opeens
En dat gaat viral waarom dan? Ga je iets speciaals doen?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon hippe shizzle term voor inwerken en 'hoi welkom bij het bedrijf' roepen
Het is Molo en d'r corona, natuurlijk gaat dat viraal.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En dat gaat viral waarom dan? Ga je iets speciaals doen?
" Houd ten minste 1 meter afstand tussen jezelf en andere mensen, met namequote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je mag niet meer in het kopieerhok speeksel uitwisselen met collegas?
Ja, die shit is niet hygiënisch. Dan weet je dat vastquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb ook zo'n poster binnen gehad met hygiëne dingen en shit
Geen "hoest in je elleboog"?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
" Houd ten minste 1 meter afstand tussen jezelf en andere mensen, met name
mensen die hoesten, niezen en koorts hebben. "
hipster baan..quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:32 schreef Molo het volgende:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die shit is niet hygiënisch. Dan weet je dat vast
1 meter rochelen lukt mij nog wel denk ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
" Houd ten minste 1 meter afstand tussen jezelf en andere mensen, met name
mensen die hoesten, niezen en koorts hebben. "
Xdquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die shit is niet hygiënisch. Dan weet je dat vast
Neuh. Ik ben een lopend biohazard.quote:
Bij hoesten en niezen, bedek mond en neus met gebogen elleboog of tissue.quote:
Faith in hygiënevoorschriften restored.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bij hoesten en niezen, bedek mond en neus met gebogen elleboog of tissue.
Gooi het tissue onmiddellijk in een gesloten afvalbak en maak je handen
schoon met handzeep op basis van alcohol of zeep en water
hmm, we hebben geen gesloten afvalbakken..quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
"Vermijd consumptie van rauwe of niet gare dierlijke producten. Behandelquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Faith in hygiënevoorschriften restored.
Volgende wandeling mondkapje op jij.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh. Ik ben een lopend biohazard.
Overgiet hierna de vuilnisbak met tenminste tien liter bezine en steek in brand.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voeg het briefje met instructies toe.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Overgiet hierna de vuilnisbak met tenminste tien liter bezine en steek in brand.
De bouwmarkten zijn geplunderd.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Volgende wandeling mondkapje op jij.
Laat die vleermuis toch weer vrij denk kquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
"Vermijd consumptie van rauwe of niet gare dierlijke producten. Behandel
rauw vlees, melk en dierlijke organen met zorg, om kruisbesmetting met
ongekookt voedsel te voorkomen"
Damn ik had zin in haring, is er meestal vrijdag
Miljoen doden in NL is nog onvoldoende om weer over 15 miljoen mensen te kunnen zingenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laat dat virus gewoon losgaan joh. Het maakt toch geen reet meer uit allemaal.
Kijken of hij nog vliegt na drie uur koken in je soeppan.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Laat die vleermuis toch weer vrij denk k
Volgend jaar laten ze ebola los. Komt goed.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Miljoen doden in NL is nog onvoldoende om weer over 15 miljoen mensen te kunnen zingen
En Erdogan heeft net alle grenzen naar Europa opengezet. Alle vluchtelingen mogen doorreizen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Miljoen doden in NL is nog onvoldoende om weer over 15 miljoen mensen te kunnen zingen
Ebola Syndrome.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgend jaar laten ze ebola los. Komt goed.
Mag aannemen dat het Griekse leger paraat staat?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En Erdogan heeft net alle grenzen naar Europa opengezet. Alle vluchtelingen mogen doorreizen.
Goed moment wel.
20 miljoen mensen... op dat hele kleine stukje aarde..
Ja dat wordt ook nog watquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En Erdogan heeft net alle grenzen naar Europa opengezet. Alle vluchtelingen mogen doorreizen.
Goed moment wel.
20 miljoen mensen... op dat hele kleine stukje aarde..
Volgens @Molo past die in het rijtje Pootie Tang.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ebola Syndrome.![]()
Matige kutfilm, maar zo grappig.
Die heb ik nooit gezien.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Volgens @:Molo past die in het rijtje Pootie Tang.
ik heb er zelfs nog nooit van gehoord.quote:
Wilde vleersushi makenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kijken of hij nog vliegt na drie uur koken in je soeppan.
Klaar om ze te bekogelen met tzatzikisausquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mag aannemen dat het Griekse leger paraat staat?
Dat ben je zeker ook van plan met dat schubdier he.quote:
Nee dat is een huisdierquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ben je zeker ook van plan met dat schubdier he.
Naast Egyptische en Duitse genen heeft Bitterbal ook nog ergens Chinese genen. Alles gaat in de panquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ben je zeker ook van plan met dat schubdier he.
Ja.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gebruik je die vleugeltjes om de rijst in te rollen?
Uhuh ...quote:
Jaquote:
Ja en maar de hele tijd roepen dat ze allemaal schattige beestjes wil ...quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van die rat heb ik ook al lang niks meer vernomen. Heeft ze ratatouille van gemaakt.
Omnomnom.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en maar de hele tijd roepen dat ze allemaal schattige beestjes wil ...
Zal vast voor door de bami zijn, die gehaktballen van de week waren vast ook van de kat van de buren
Pas over 2 weken...quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je al weer weekend?
Het was leuk je gekend te hebben.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:15 schreef Arch-Indar het volgende:
Lichte paniek in den tent(trein) hier momenteel.
4 Stoelen verderop staan twee tassen onbeheerd en ze hebben al 2 keer omgeroepen of iemand ze wil komen halen... in engels en duits.
Maar er is al 10 minuten nog niemand ze komen ophalen...
Fijn. Dan moet de bombrigade straks die tas komen onderzoekenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:15 schreef Arch-Indar het volgende:
Lichte paniek in den tent(trein) hier momenteel.
4 Stoelen verderop staan twee tassen onbeheerd en ze hebben al 2 keer omgeroepen of iemand ze wil komen halen... in engels en duits.
Maar er is al 10 minuten nog niemand ze komen ophalen...
quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er zelfs nog nooit van gehoord.
Ik flikker die tas wel buiten op eerstvolgende station dan.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fijn. Dan moet de bombrigade straks die tas komen onderzoeken
Vol met balonnen...quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fijn. Dan moet de bombrigade straks die tas komen onderzoeken
Om daarna iemand in paniek voorbij te zien rennen die zijn tas voorbij heeft zien komenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik flikker die tas wel buiten op eerstvolgende station dan.
Tassen zijn opgehaald!quote:
Lekker chillen op de wc.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Tassen zijn opgehaald!
Was een nigger met hoody en koptelefoon Met luide muziek aan, die op toilet zat.. en zei niks gehoord te hebben...
Waarom heeft hij dan zijn tas buiten het toilet laten staan?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Tassen zijn opgehaald!
Was een nigger met hoody en koptelefoon Met luide muziek aan, die op toilet zat.. en zei niks gehoord te hebben...
Anders stinkt z'n body en fit-tas.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom heeft hij dan zijn tas buiten het toilet laten staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |