Dreetje!!!quote:André Hazes bevestigt: Ik ben weer terug bij Monique.
Terug naar je ex......quote:Op vrijdag 28 februari 2020 06:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus meid. Nachten van wakker gelegen
lig jij er nog onder?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 07:35 schreef bitterbal het volgende:
Beter.
Iedereen zeker onder de dekens verstopt vanwege corono![]()
![]()
![]()
een wat?quote:
jammerquote:
totdat je niet meer nodig bent, neem ik aan?quote:
Jepsquote:Op vrijdag 28 februari 2020 07:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
totdat je niet meer nodig bent, neem ik aan?
April/meiquote:Op vrijdag 28 februari 2020 07:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
JepsGeloof dat we vanaaf een borrel hebben dus vrees het ergste
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zon, strand, zwemmen, muggen. lekker eten, palmbomen, mensetende hondenquote:
mensetende hontenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 07:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zon, strand, zwemmen, muggen. lekker eten, palmbomen, mensetende honden![]()
zou me niks verbazen.quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 07:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou me niks verbazen.
je hebt daar vast ook hondetende mensen..
Die kans is erquote:Op vrijdag 28 februari 2020 07:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maak je dan geen enorm lange dagen?
Dat schiet ook niet op nee. Maar ja een voltijds baan met 4 dagen weekend is ook wel watquote:Op vrijdag 28 februari 2020 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die kans is er![]()
De collega van gisteren die om half 11 was begonnen heeft sinds 3 dagen een contract voor 38 uur. Kreeg ze gisteren ineens te horen dat ze ook moest sluiten om haar uren te halen.
Die heeft 13 uur gewerkt
Het gaat nu pas beginnenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 07:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Flikker toch op met die corona hype. Lol is er nu wel vanaf.
Nee ze werkt 5 dagen maar de meeste diensten zijn geen 8 uur maar korterquote:Op vrijdag 28 februari 2020 07:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat schiet ook niet op nee. Maar ja een voltijds baan met 4 dagen weekend is ook wel wat
Ja Monique publiekelijk gedumpt en dan neemt ze hem terug naaaaaaaaaaaaaaahquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:00 schreef Koen66 het volgende:
maar Andre is terug bij Monique dus alles is weer OK
Pure uitbuitingquote:Op vrijdag 28 februari 2020 07:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ze werkt 5 dagen maar de meeste diensten zijn geen 8 uur maar korter
Of ze gaat je dan ineens 6 dagen inroosteren
De wereld hoest zich dood maar kampers blijven kampersquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:00 schreef Koen66 het volgende:
Okeej doe dan de corona hype maarquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:00 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okeej doe dan de corona hype maar
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okeej doe dan de corona hype maar
Teletekst voelde zich genoodzaakt om aan te geven dat het ziekenhuis gewoon open was. Ja hehe natuurlijk. Daar is het een ziekenhuis voor. Paniekhazen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ga maar niet richting Tilburg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |