ja nu ik het zo leesquote:
En Den Haag?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:58 schreef wielrennerdt het volgende:
Utrecht is de meest geliefde stad in KLb denk ik zo. Bijna iedereen vindt het een leuke stad. Bij Rotterdam en Amsterdam is dat wel anders.
Utrecht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neequote:
Zelfs m'n moeder zit op telegram.quote:
Maar wrm kan ik het gesprek lezen maar niet reageren?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zelfs m'n moeder zit op telegram.
Dat komt omdat ik iets niet goed heb gedaanquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:44 schreef Fushia2 het volgende:
Kan enkel lezrn maar niet reageren? Wat een gare app
Ja ik heb blijkbaar een kanaal aangemaakt ofzo. Blame the hazequote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:48 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar wrm kan ik het gesprek lezen maar niet reageren?
Trouwens, @:wollah als je komt ga ik je 135K stelen @:sebbeswensje @:ezio
Broer niemand komt aan me geld niffoquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:48 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar wrm kan ik het gesprek lezen maar niet reageren?
Trouwens, @:wollah als je komt ga ik je 135K stelen @:sebbeswensje @:ezio
Drink ik een biertje met je maat.quote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Drink ik een biertje met je maat.
Jensenmarathon met pils?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:03 schreef Nikonlover het volgende:
Ik ben aanwezig? Hoe dan? Ik ben er alleen als we iets autisme vriendelijk gaan doen
Of zijn ontmaskertopic opvoeren als toneelstukje?quote:
Das toch nie spannend! Iedereen weet al wie ik benquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:07 schreef Ezio het volgende:
[..]
Of zijn ontmaskertopic opvoeren als toneelstukje?
In een niet al te drukke clubquote:
quote:
Genoteerd. Gezellig heren.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Drink ik een biertje met je maat.
Jij wilde er bij zijn en je bent van harte welkom, maar als je wil dat ik je van de lijst haal moet je het zeggen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:03 schreef Nikonlover het volgende:
Ik ben aanwezig? Hoe dan? Ik ben er alleen als we iets autisme vriendelijk gaan doen
Doe mij maar op misschienquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij wilde er bij zijn en je bent van harte welkom, maar als je wil dat ik je van de lijst haal moet je het zeggen.
Het programma is met en voor jou, dus deel je voorkeuren. Zal hem verplaatsen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:29 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Doe mij maar op misschienHangt van het programma af
![]()
En ik houd jou dan weer stiekem van een afstandje in de gaten terwijl jij hen in de gaten houd.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik kom stiekem. Houd jullie van een afstandje in de gaten.
En Amerika luistert live mee.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:52 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
En ik houd jou dan weer stiekem van een afstandje in de gaten terwijl jij hen in de gaten houd.
Kan ik aanraden hoor. @SimonedeBeauvoirquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik kom stiekem. Houd jullie van een afstandje in de gaten.
Ik heb de 28e al iets.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:57 schreef jigggy het volgende:
Zou @:gary_oak ook wel eens in het echt willen meeten
quote:Op maandag 2 maart 2020 15:04 schreef Gnunix het volgende:
waarom doet die telegram groep het niet meer
Omdat ik die heb verwijderd omdat ik geen idee heb hoe t werktquote:Op maandag 2 maart 2020 15:04 schreef Gnunix het volgende:
waarom doet die telegram groep het niet meer
Gewoon app groep namen en rugnummers jatochquote:Op maandag 2 maart 2020 15:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Omdat ik die heb verwijderd omdat ik geen idee heb hoe t werkt
ik vind 't prima maar ik heb net al een telegram groep opgezet als je ff wacht dan deel ik hier wel linkjequote:Op maandag 2 maart 2020 15:42 schreef jigggy het volgende:
[..]
Gewoon app groep namen en rugnummers jatoch
@:gnunix
ik zou zeggen bij Hoog Catharijne maar niemand zal wel weer luisterenquote:Op maandag 2 maart 2020 16:56 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Xie jullie de 28e waar verzamelen als echte fokwarriors?
Ik ben een en al oor.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:58 schreef Gnunix het volgende:
[..]
ik zou zeggen bij Hoog Catharijne maar niemand zal wel weer luisteren
ik zeg Hoog Catharijne, is goed te doen en ligt vgm wel aardig centraal in utrecht-stadquote:
Prima. Maar hoe kan ik jullie herkennen?quote:Op maandag 2 maart 2020 17:04 schreef Gnunix het volgende:
[..]
ik zeg Hoog Catharijne, is goed te doen en ligt vgm wel aardig centraal in utrecht-stad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |