Heb je mijn zweterige 60+ motorfoto niet gezien ofzoquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:15 schreef Fushia2 het volgende:
Stiekem heb er best zin inaltijd leuk ol een gezicht op users te kunnen zetten
Neen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Heb je mijn zweterige 60+ motorfoto niet gezien ofzo
Omdat @Watisverschil niets meer laat horen?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:17 schreef Fushia2 het volgende:
Maar ik denk wel dat er vee zullen afzeggen.
Neen, is altijd zo. Helaas.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Omdat @:watisverschil niets meer laat horen?
Echt hequote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
Rotterdam heb ik nou echt totaal niks mee.
Weet niet of ik dan ga smokenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:18 schreef Fushia2 het volgende:
Gaan we ook chillen in een shop? Dan leer ik jullie haze roken
@:solotovski
gaat jouw verrekijker tot Friesland?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 07:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ga een dag eerder. Neem ik een verrekijkert mee en ga ik jullie allemaal eerst bespieden.
Nog veel verder. Ik zie nu zelfs dat jij een broodje pindakaas aan het eten bent.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:07 schreef Gnunix het volgende:
[..]
gaat jouw verrekijker tot Friesland?
woah.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nog veel verder. Ik zie nu zelfs dat jij een broodje pindakaas aan het eten bent.
De helft gaat toch niet komen, en die wollah ken ik nog wel van vroeger..die wil je niet meeten geloof mequote:
We kunnen toestaan dat iedereen zijn vriendin/vrouw/begeleidster meeneemtquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
@:PiyeReloaded er mag wel heel wat gebeuren wil die verhouding gelijkwaardig worden
Schuw het niet om wollah details te delen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:44 schreef Haan36 het volgende:
[..]
De helft gaat toch niet komen, en die wollah ken ik nog wel van vroeger..die wil je niet meeten geloof me
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
Rotterdam heb ik nou echt totaal niks mee.
Wanneer is het dan bradaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:19 schreef wielrennerdt het volgende:
@:Verbruikersnaam @:pferdfahrer
Kom na de meet ff een printer en nietmachine in elkaarslaan bij het Oorsprongpark
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:58 schreef wielrennerdt het volgende:
Utrecht is de meest geliefde stad in KLb denk ik zo. Bijna iedereen vindt het een leuke stad. Bij Rotterdam en Amsterdam is dat wel anders.
Utrecht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb geen van beiden 😩quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:28 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
We kunnen toestaan dat iedereen zijn vriendin/vrouw/begeleidster meeneemt
Wetenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:58 schreef wielrennerdt het volgende:
Utrecht is de meest geliefde stad in KLb denk ik zo. Bijna iedereen vindt het een leuke stad. Bij Rotterdam en Amsterdam is dat wel anders.
Utrecht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Döner company lang niet meer gegeten. Lang geleden de lekkerste kebab van Catherijnequote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:40 schreef Fushia2 het volgende:
Waar gaan we eten. Moet wel beetje op lekker zijn. Geen fastfood of donercompany.
Niet?
www.leila.nlquote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Döner company lang niet meer gegeten. Lang geleden de lekkerste kebab van Catherijne![]()
Ik ben ook altijd wel fan van El Mundo.
Falafel Cityquote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Döner company lang niet meer gegeten. Lang geleden de lekkerste kebab van Catherijne![]()
Ik ben ook altijd wel fan van El Mundo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |