Het programma is met en voor jou, dus deel je voorkeuren. Zal hem verplaatsen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:29 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Doe mij maar op misschienHangt van het programma af
![]()
En ik houd jou dan weer stiekem van een afstandje in de gaten terwijl jij hen in de gaten houd.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik kom stiekem. Houd jullie van een afstandje in de gaten.
En Amerika luistert live mee.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:52 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
En ik houd jou dan weer stiekem van een afstandje in de gaten terwijl jij hen in de gaten houd.
Kan ik aanraden hoor. @SimonedeBeauvoirquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik kom stiekem. Houd jullie van een afstandje in de gaten.
Ik heb de 28e al iets.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:57 schreef jigggy het volgende:
Zou @:gary_oak ook wel eens in het echt willen meeten
quote:Op maandag 2 maart 2020 15:04 schreef Gnunix het volgende:
waarom doet die telegram groep het niet meer
Omdat ik die heb verwijderd omdat ik geen idee heb hoe t werktquote:Op maandag 2 maart 2020 15:04 schreef Gnunix het volgende:
waarom doet die telegram groep het niet meer
Gewoon app groep namen en rugnummers jatochquote:Op maandag 2 maart 2020 15:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Omdat ik die heb verwijderd omdat ik geen idee heb hoe t werkt
ik vind 't prima maar ik heb net al een telegram groep opgezet als je ff wacht dan deel ik hier wel linkjequote:Op maandag 2 maart 2020 15:42 schreef jigggy het volgende:
[..]
Gewoon app groep namen en rugnummers jatoch
@:gnunix
ik zou zeggen bij Hoog Catharijne maar niemand zal wel weer luisterenquote:Op maandag 2 maart 2020 16:56 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Xie jullie de 28e waar verzamelen als echte fokwarriors?
Ik ben een en al oor.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:58 schreef Gnunix het volgende:
[..]
ik zou zeggen bij Hoog Catharijne maar niemand zal wel weer luisteren
ik zeg Hoog Catharijne, is goed te doen en ligt vgm wel aardig centraal in utrecht-stadquote:
Prima. Maar hoe kan ik jullie herkennen?quote:Op maandag 2 maart 2020 17:04 schreef Gnunix het volgende:
[..]
ik zeg Hoog Catharijne, is goed te doen en ligt vgm wel aardig centraal in utrecht-stad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |