abonnement Unibet Coolblue
pi_191728174
quote:
19s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 08:36 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ik blijf er bij, en denk niet dat dit mijn ajax bril is, als iedereen gewoon fit was gebleven hadden we nog CL gespeeld en 9 punten los gestaan in de competitie.
Dat kan wel zo zijn maar dat wist je.

Er in de winterstop had door Overmars wel wat beters bedacht kunnen worden dan fucking Babel.
blablablabla
pi_191728209
quote:
19s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 08:38 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ik zou dat shirtje ook echt niet willen hebben. die gast was nog wel de ergste toneelspeler.
die was wellicht nog erger dan de coach zelf.
Ik heb echt zo hard gelachen om al die acts, het was ook compleet gewoon over de top allemaal.

Gelukkig heeft een speler van hun niet een ijzeren staaf mogen koppen want als supporter word je helemaal lijp van dat soort gasten.
blablablabla
  vrijdag 28 februari 2020 @ 08:40:36 #103
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_191728213
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 08:38 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat kan wel zo zijn maar dat wist je.

Er in de winterstop had door Overmars wel wat beters bedacht kunnen worden dan fucking Babel.
eens, Overmars heeft daarin gefaald, als snap ik ook wel dat hij zag dat promes weer terug was(die was daarna pas weer uitgevallen) en Neres zou ook februari weer terug zijn.
dat hij niet vol ging op een winteraankoop, en een verdediger of cvm erbij uit een winteraankoop, had ook niet makkelijk geweest.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 28 februari 2020 @ 08:41:09 #104
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_191728219
Babel is inderdaad wel echt finaal door de ondergrens gezakt. Daar komt echt helemaal niks nuttigs uit zeg...

Na gisteren wel wat vertrouwen in de wedstrijd a.s. zondag. Vond Ajax bij vlagen redelijk spelen, maar ook vooral AZ echt bedroevend slecht in de tweede helft.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  vrijdag 28 februari 2020 @ 08:41:50 #105
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_191728232
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 08:40 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik heb echt zo hard gelachen om al die acts, het was ook compleet gewoon over de top allemaal.

Gelukkig heeft een speler van hun niet een ijzeren staaf mogen koppen want als supporter word je helemaal lijp van dat soort gasten.
had het er gisteren met mijn vrouw over, en geloof dat ik het hier ook al eens had geroepen, hoe kan je in godsnaam week in week uit naar getafe kijken, ik zou echt geen supporter kunnen zijn. is toch geen hol aan?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 28 februari 2020 @ 08:42:43 #106
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_191728247
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 08:41 schreef Zeroku het volgende:
Babel is inderdaad wel echt finaal door de ondergrens gezakt. Daar komt echt helemaal niks nuttigs uit zeg...

Na gisteren wel wat vertrouwen in de wedstrijd a.s. zondag. Vond Ajax bij vlagen redelijk spelen, maar ook vooral AZ echt bedroevend slecht in de tweede helft.
hopelijk Ziyech Promes tandem
en wellicht dat Babel kan gaan banken, al verwacht ik dat niet tot de terugkeer van Neres.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 28 februari 2020 @ 08:43:07 #107
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_191728257
oh en ik kwam er gisteren pas achter dat Clasie bij AZ speelt :@ :')
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 28 februari 2020 @ 08:44:38 #108
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_191728280
quote:
19s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 08:40 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

eens, Overmars heeft daarin gefaald, als snap ik ook wel dat hij zag dat promes weer terug was(die was daarna pas weer uitgevallen) en Neres zou ook februari weer terug zijn.
dat hij niet vol ging op een winteraankoop, en een verdediger of cvm erbij uit een winteraankoop, had ook niet makkelijk geweest.
Winteraankopen zijn vaak ook wel tricky. Weinig ploegen zijn dan echt bereid spelers te laten gaan.

quote:
19s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 08:42 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

hopelijk Ziyech Promes tandem
en wellicht dat Babel kan gaan banken, al verwacht ik dat niet tot de terugkeer van Neres.
Ja kennelijk heeft Ten Hag toch nog enigszins vertrouwen in Babel. Al vraag ik me af waar dat op gebaseerd is. Eerste helft gisteren was Danilo de meest aanwezige spits.. Dan speel je in Oranje en voeg je minder toe dan iemand die 18 minuten in het eerste van Ajax heeft gespeeld.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  vrijdag 28 februari 2020 @ 08:45:33 #109
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_191728294
Gisteren viel vooral het tactisch plan tegen. Met Schreuder erbij kwam er nog wel eens een tactische meesterzet uit rollen, maar dat is ook verleden tijd.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 28 februari 2020 @ 08:45:53 #110
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_191728300
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 08:44 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Winteraankopen zijn vaak ook wel tricky. Weinig ploegen zijn dan echt bereid spelers te laten gaan.
[..]

Ja kennelijk heeft Ten Hag toch nog enigszins vertrouwen in Babel. Al vraag ik me af waar dat op gebaseerd is. Eerste helft gisteren was Danilo de meest aanwezige spits.. Dan speel je in Oranje en voeg je minder toe dan iemand die 18 minuten in het eerste van Ajax heeft gespeeld.
bij een winteraankoop (zeker als ze pas aantreden na je trainingskamp) gaat ook gewoon tijd kosten om in te passen. van daaruit snap ik de keuze babel wel, alleen je ziet gewoon dat het niet brengt wat je zou verwachten, of wellicht had gehoopt.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 28 februari 2020 @ 08:46:12 #111
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_191728307
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 08:45 schreef Scorpie het volgende:
Gisteren viel vooral het tactisch plan tegen. Met Schreuder erbij kwam er nog wel eens een tactische meesterzet uit rollen, maar dat is ook verleden tijd.
not this shit again.........
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_191728346
Gisteren was bedroevend, wat een onmacht. Ik vond Getafe niet eens zo irritant als de vorige wedstrijd en heb best genoten van de duels tussen Dest en Cucurella, verder was het zo opportunistisch als de pest met die lange ballen.

De focus nu ligt op de aankopen die op de bank zitten. Marin en Alvarez zijn weggegooid geld, 30 miljoen of wat? Veel te veel voor een club als Ajax en ik denk ook niet dat dit het pad is wat je zou moeten betreden Ajax' zijnde, daarvoor is het risico simpelweg te groot nog naast het feit dat het mentaal wel even anders is om als een Antony binnen te komen bij Real Madrid met een transfersom van 30 miljoen en iedereen zich afvraagt wie dat koopje is of bij Ajax waar iedereen zich afvraagt hoe goed de nieuwe Ziyech is. Daarom pleit ik ervoor om weer een beetje te herstellen waar Ajax onder Cruijff goed mee bezig was, de jeugdopleiding volstouwen met goede jonge talenten uit binnen -en buitenland. Ik denk dat je daarmee veel kunt ondervangen.

Alvarez bijvoorbeeld ook, ik geloof er wel in dat hij uitgebreid gescout is en goed genoeg is bevonden. Het grote probleem is dat het niet in te schatten valt hoe iemand in een omgeving past. Zowel de cultuur in een land als binnen een club. Dat blijft een gok en als je ziet hoe vaak dat misgaat, ook bij de topclubs, dan moet je bijna concluderen dat het risico té groot is.
pi_191728350
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 00:12 schreef Elan het volgende:
Ajax had gewoon nog in de CL moeten zitten. Wat ontzettend zuur dit.
Love is in the air!
  vrijdag 28 februari 2020 @ 08:49:24 #114
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_191728355
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 08:45 schreef Scorpie het volgende:
Gisteren viel vooral het tactisch plan tegen. Met Schreuder erbij kwam er nog wel eens een tactische meesterzet uit rollen, maar dat is ook verleden tijd.
Mensen denken volgens mij echt dat Schreuder een of andere voetbalgod is die onmisbaar is. De grootste problemen zijn simpelweg ontstaan door het verlies van kwaliteit (De Jong, De Ligt, Schöne etc.) en de blessures van spelers die een wedstrijd voor je kunnen beslissen (Neres, Ziyech, Promes etc.). Dat heeft echt helemaal niks met tactieken te maken.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  vrijdag 28 februari 2020 @ 08:51:34 #115
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_191728386
ik miste Lang in deze wedstrijd
  vrijdag 28 februari 2020 @ 08:53:16 #116
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_191728403
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 08:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gisteren was bedroevend, wat een onmacht. Ik vond Getafe niet eens zo irritant als de vorige wedstrijd en heb best genoten van de duels tussen Dest en Cucurella, verder was het zo opportunistisch als de pest met die lange ballen.

De focus nu ligt op de aankopen die op de bank zitten. Marin en Alvarez zijn weggegooid geld, 30 miljoen of wat? Veel te veel voor een club als Ajax en ik denk ook niet dat dit het pad is wat je zou moeten betreden Ajax' zijnde, daarvoor is het risico simpelweg te groot nog naast het feit dat het mentaal wel even anders is om als een Antony binnen te komen bij Real Madrid met een transfersom van 30 miljoen en iedereen zich afvraagt wie dat koopje is of bij Ajax waar iedereen zich afvraagt hoe goed de nieuwe Ziyech is. Daarom pleit ik ervoor om weer een beetje te herstellen waar Ajax onder Cruijff goed mee bezig was, de jeugdopleiding volstouwen met goede jonge talenten uit binnen -en buitenland. Ik denk dat je daarmee veel kunt ondervangen.

Alvarez bijvoorbeeld ook, ik geloof er wel in dat hij uitgebreid gescout is en goed genoeg is bevonden. Het grote probleem is dat het niet in te schatten valt hoe iemand in een omgeving past. Zowel de cultuur in een land als binnen een club. Dat blijft een gok en als je ziet hoe vaak dat misgaat, ook bij de topclubs, dan moet je bijna concluderen dat het risico té groot is.
Ik vind het echt te vroeg om Alvarez af te schrijven. Die jongen is net 22, komt in een compleet nieuwe wereld en kan zijn vrouw en kind alleen maar zien door continue op en neer naar Londen te reizen. Ongeacht zijn kwaliteiten heeft dat echt wel een enorme impact op je leven.

Zijn snelheid is wel lager dan ik verwacht had, maar ik vond hem centraal achterin toen hij naast Martinez speelde niet eens zo heel verkeerd spelen.

Marin is wel een ander verhaal, dat is inderdaad echt weggegooid geld. Volgens mij hebben ze die twee goede vrije trappen zien nemen en hem meteen als vervanger van Schöne gezien.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  vrijdag 28 februari 2020 @ 08:55:00 #117
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_191728429
een opstelling maken zonder (De ligt, Frenkie) Veltman, Nous, Neres, Ziyech, Promes, Labyad en Tagliafico en dan haten op TH dat hij het tactisch niet kan rechtbreien. geen enkele club ter wereld kan zoveel blessures opvangen met de bank zonder daar niveauverlies door te leiden.

Tel daarbij op dat je twee keer genaaid wordt in de CL en vervolgens tegen de meest zaaddodende anti voetbal ploeg loot. Dan mag dat geklaag wel wat minder hoor.

Het was gisteren en vorige week en eigenlijk al sinds de winterstop niet best, maar we moeten wel alles in acht nemen waarom we momenteel met deze basis 11 aantreden.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_191728435
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 08:53 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Ik vind het echt te vroeg om Alvarez af te schrijven. Die jongen is net 22, komt in een compleet nieuwe wereld en kan zijn vrouw en kind alleen maar zien door continue op en neer naar Londen te reizen. Ongeacht zijn kwaliteiten heeft dat echt wel een enorme impact op je leven.

Zijn snelheid is wel lager dan ik verwacht had, maar ik vond hem centraal achterin toen hij naast Martinez speelde niet eens zo heel verkeerd spelen.

Marin is wel een ander verhaal, dat is inderdaad echt weggegooid geld. Volgens mij hebben ze die twee goede vrije trappen zien nemen en hem meteen als vervanger van Schöne gezien.
Ik deel jouw mening hoor, ik ben een voorstander van acclimatiseren, dat is zeg maar ook zo'n beetje mijn punt. Het probleem is dat dat simpelweg niet kan als je 15 tot 20 miljoen hebt gekost. Dan verwachten trainers, de media en supporters dat je er direct staat. Ik denk dat de geschiedenis ons ook wel heeft geleerd dat er weinig dure aankopen zijn geweest die een slecht eerste seizoen hebben gehad en zich hebben hersteld hiervan?
  vrijdag 28 februari 2020 @ 08:56:23 #119
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_191728457
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 08:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gisteren was bedroevend, wat een onmacht. Ik vond Getafe niet eens zo irritant als de vorige wedstrijd en heb best genoten van de duels tussen Dest en Cucurella, verder was het zo opportunistisch als de pest met die lange ballen.

De focus nu ligt op de aankopen die op de bank zitten. Marin en Alvarez zijn weggegooid geld, 30 miljoen of wat? Veel te veel voor een club als Ajax en ik denk ook niet dat dit het pad is wat je zou moeten betreden Ajax' zijnde, daarvoor is het risico simpelweg te groot nog naast het feit dat het mentaal wel even anders is om als een Antony binnen te komen bij Real Madrid met een transfersom van 30 miljoen en iedereen zich afvraagt wie dat koopje is of bij Ajax waar iedereen zich afvraagt hoe goed de nieuwe Ziyech is. Daarom pleit ik ervoor om weer een beetje te herstellen waar Ajax onder Cruijff goed mee bezig was, de jeugdopleiding volstouwen met goede jonge talenten uit binnen -en buitenland. Ik denk dat je daarmee veel kunt ondervangen.

Alvarez bijvoorbeeld ook, ik geloof er wel in dat hij uitgebreid gescout is en goed genoeg is bevonden. Het grote probleem is dat het niet in te schatten valt hoe iemand in een omgeving past. Zowel de cultuur in een land als binnen een club. Dat blijft een gok en als je ziet hoe vaak dat misgaat, ook bij de topclubs, dan moet je bijna concluderen dat het risico té groot is.
dat weg gegooid geld valt wel mee, zullen beide (als ze inderdaad worden afgeschreven) voor een zeer behoorlijk bedrag weer vertrekken. Dit zijn nou eenmaal gokjes die Ajax kan en moeten nemen, 1 voltreffer is genoeg voor 5 mislukte.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_191728462
quote:
19s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 08:55 schreef mokkiemok het volgende:
een opstelling maken zonder (De ligt, Frenkie) Veltman, Nous, Neres, Ziyech, Promes, Labyad en Tagliafico en dan haten op TH dat hij het tactisch niet kan rechtbreien. geen enkele club ter wereld kan zoveel blessures opvangen met de bank zonder daar niveauverlies door te leiden.

Tel daarbij op dat je twee keer genaaid wordt in de CL en vervolgens tegen de meest zaaddodende anti voetbal ploeg loot. Dan mag dat geklaag wel wat minder hoor.

Het was gisteren en vorige week en eigenlijk al sinds de winterstop niet best, maar we moeten wel alles in acht nemen waarom we momenteel met deze basis 11 aantreden.
Zeker mee eens, dat pleit hem echter niet vrij van bepaalde keuzes. Denk aan Babel laten staan en Danilo eraf halen. Huntelaar tegen Heracles. Ik begrijp dat je een jonge jongen als Traore niet teveel kunt belasten maar dan moet je denk ik meer lef tonen met andere jeugdige spelers als bijv. Brobbey, Danilo, Hansen en, helaas, Debieltje Lang.
pi_191728481
quote:
19s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 08:56 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

dat weg gegooid geld valt wel mee, zullen beide (als ze inderdaad worden afgeschreven) voor een zeer behoorlijk bedrag weer vertrekken. Dit zijn nou eenmaal gokjes die Ajax kan en moeten nemen, 1 voltreffer is genoeg voor 5 mislukte.
Toch moet je hiermee oppassen. Dat verhaal ging wel op met Sanchez, Orejuale en Cassiera die in totaal voor 15 miljoen werden gekocht. Voor Marin en Alvarez die samen 30 miljoen kosten is dat een groot probleem. Ajax moet niet te groot denken.
  vrijdag 28 februari 2020 @ 08:58:06 #122
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_191728488
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 08:56 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Zeker mee eens, dat pleit hem echter niet vrij van bepaalde keuzes. Denk aan Babel laten staan en Danilo eraf halen. Huntelaar tegen Heracles. Ik begrijp dat je een jonge jongen als Traore niet teveel kunt belasten maar dan moet je denk ik meer lef tonen met andere jeugdige spelers als bijv. Brobbey, Danilo, Hansen en, helaas, Debieltje Lang.
Lang speelt bij Twente.

Babel is international, ik denk dat TH gewoon hoopt op meer bij babel.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_191728515
Iedereen is teleurgesteld in dit seizoen omdat we vorig seizoen een uitzonderlijk goed seizoen hadden, maar dat als maatstaf nemen is ook niet heel reëel.

Vergelijk de basis van Real-uit van vorig seizoen eens met gisteren:

Onana = Onana
Mazraoui > Dest
De Ligt > Schuurs
Blind > Blind
Tagliafico > Martinez
Frenkie > Eiting
Van de Beek > Van de Beek
Schöne > Gravenberch
Neres > Danilo
Tadic > Tadic
Ziyech > Babel

Op elke positie stond er een betere speler, waarbij de spelers die vorig seizoen op dezelfde positie stonden (Blind, Van de Beek, Tadic) dit seizoen alle drie een stuk minder zijn.
  vrijdag 28 februari 2020 @ 08:59:27 #124
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_191728520
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 08:57 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Toch moet je hiermee oppassen. Dat verhaal ging wel op met Sanchez, Orejuale en Cassiera die in totaal voor 15 miljoen werden gekocht. Voor Marin en Alvarez die samen 30 miljoen kosten is dat een groot probleem. Ajax moet niet te groot denken.
die bedragen staan prima in verhouding met de groeiende prijzen van de verkopen.
30 miljoen is het nieuwe 15 miljoen
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_191728539
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 08:59 schreef PicoMMP het volgende:
Iedereen is teleurgesteld in dit seizoen omdat we vorig seizoen een uitzonderlijk goed seizoen hadden, maar dat als maatstaf nemen is ook niet heel reëel.

Vergelijk de basis van Real-uit van vorig seizoen eens met gisteren:

Onana = Onana
Mazraoui > Dest
De Ligt > Schuurs
Blind > Blind
Tagliafico > Martinez
Frenkie > Eiting
Van de Beek > Van de Beek
Schöne > Gravenberch
Neres > Danilo
Tadic > Tadic
Ziyech > Babel

Op elke positie stond er een betere speler, waarbij de spelers die vorig seizoen op dezelfde positie stonden (Blind, Van de Beek, Tadic) dit seizoen alle drie een stuk minder zijn.
Niet eens met NousMaz en Dest.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')