abonnement Unibet Coolblue
pi_191731099
En morgen weer een nieuwe reeks berichten waarin de belangrijkste maatregel die genomen moet worden vakkundig genegeerd wordt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_191731119
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 11:21 schreef notturna het volgende:

[..]

Je wil alleen maar horen dat het niet eerlijk dus
Nee het is eerlijk wat ik wil horen is straf te overdreven voor wat het was.
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 28 februari 2020 @ 11:23:18 #103
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_191731125
Het is vooral jammer dat de pakkans niet hoger is.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  vrijdag 28 februari 2020 @ 11:23:29 #104
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191731130
Kunnen we alvast wedden in welk forum de volgende topicreeks komt?
Als de wolken aan staan blijf je gaan
  vrijdag 28 februari 2020 @ 11:23:41 #105
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_191731133
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 11:23 schreef kree het volgende:

[..]

Nee het is eerlijk wat ik wil horen is straf te overdreven voor wat het was.
_O- :') :'(
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_191731140
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 11:23 schreef kree het volgende:

[..]

Nee het is eerlijk wat ik wil horen is straf te overdreven voor wat het was.
Tja anders was het geen straf he
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
  vrijdag 28 februari 2020 @ 11:24:34 #107
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191731150
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 11:23 schreef kree het volgende:

[..]

Nee het is eerlijk wat ik wil horen is straf te overdreven voor wat het was.
Het is geen straf, het is een maatregel met als doel de wegen wat veiliger te houden.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
  vrijdag 28 februari 2020 @ 11:24:36 #108
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_191731152
Kan dit topic gewoon niet gekaapt worden voor de sores van een alcoholist? Dank u.
laˇrieˇkoek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_191731161
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 11:23 schreef kree het volgende:

[..]

Nee het is eerlijk wat ik wil horen is straf te overdreven voor wat het was.
De straf van de rechter valt toch wel mee? 14 maanden niet rijden als eis, maar als je daar goed voorbereid voor de dag komt wordt het misschien 6 of 10 ofzo. Lijkt mij redelijk.

Het CBR legt geen straf op, die beoordelen alleen jouw geschiktheid om een auto te besturen. Hoe lang dat gaat duren bepaal je grotendeels zelf.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 28 februari 2020 @ 11:25:09 #110
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_191731163
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 11:22 schreef Ludachrist het volgende:
En morgen weer een nieuwe reeks berichten waarin de belangrijkste maatregel die genomen moet worden vakkundig genegeerd wordt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 28 februari 2020 @ 11:25:21 #111
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_191731166
Maar goed dames en heren hier komt niets constructief WGRwaardigs meer uit hier.

En ja dat geld ook voor mij.

Ik stel voor dat we WGR weer de SC terug geven in alle rust en niet meer het grote Kree topic van hebben.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_191731168
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 11:22 schreef Nizno het volgende:

[..]

Hieruit blijkt dus al des te meer dat je geen spijt hebt van je daad.
Als je dit soort dingen ook bij het CBR blijft doen. En reken maar die dagen je nog veel erger uit dan wij hier doen. Dan zie jij je rijbewijs niet terug op de tijd dat de rechter het toe staat.
Denk dat je me damn een beetje onderschat of meer verkeerd inschat denk ik. Ik kom irl beter uit mijn woorden nl als wat ik op fok doe in tekst. Maar zeg niet dat ik slimmer ben als hun? Geen idee weet ook niet wat ze vragen.

En voorop voorlopig heb ik niks van het cbr? Wanneer hoor ik daarvan dan?
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 28 februari 2020 @ 11:26:16 #113
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_191731187
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 11:25 schreef kree het volgende:

[..]

Denk dat je me damn een beetje onderschat of meer verkeerd inschat denk ik. Ik kom irl beter uit mijn woorden nl als wat ik op fok doe in tekst. Maar zeg niet dat ik slimmer ben als hun? Geen idee weet ook niet wat ze vragen.

En voorop voorlopig heb ik niks van het cbr? Wanneer hoor ik daarvan dan?
nadat je voor de rechter je zegje hebt gedaan en die je straf heeft laten horen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_191731244
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 11:26 schreef Nizno het volgende:

[..]

nadat je voor de rechter je zegje hebt gedaan en die je straf heeft laten horen.
Euh ja gaat dat zo? Is het niet zo dat ze gelijk melding moeten doen naar het cbr zodra inname... of is het ook nog zo dat ze dat even op hun eigen tijd een keertje kunnen doen? Dat lijkt me vreemd
Do what you love, love what you do!
pi_191731307
Of sowieso
Hoe weet ik of er een melding is gemaakt naar het cbr? (Juridische vraag)
Krijg mijn eigen verklaring niet de politie verteld me je bent de eerste ooit die een PV will opvragen?
CBR kan blijkbaar doen en laten wat ze willen op hun tijd?
Do what you love, love what you do!
pi_191731330
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 11:31 schreef kree het volgende:
Hoe weet ik of er een melding is gemaakt naar het cbr? (Juridische vraag)
Het CBR bellen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_191731357
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 11:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het CBR bellen.
Ok dan ga ik dat nu doen, moment, weet alweer komt niks uit. Maargoed voor jullie even dan
Do what you love, love what you do!
pi_191731429
Wachttijd langer als 20 min :N
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 28 februari 2020 @ 11:38:33 #119
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191731481
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 11:31 schreef kree het volgende:
Of sowieso
Hoe weet ik of er een melding is gemaakt naar het cbr? (Juridische vraag)
Krijg mijn eigen verklaring niet de politie verteld me je bent de eerste ooit die een PV will opvragen?
CBR kan blijkbaar doen en laten wat ze willen op hun tijd?
Dat moet je ook bij de OvJ doen. Is je ook al verteld.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_191731543
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 11:38 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Dat moet je ook bij de OvJ doen. Is je ook al verteld.
Het PV of of de melding naar cbr is gedaan?

Edit..... :z

Sta nu in de wacht bij het cbr nl
Do what you love, love what you do!
pi_191731705
Nou zal ik nog ff kunnen kakken onderhand terwijl ik in de wacht sta... omg duurt lang

Weet het antwoord eigenlijk al nl we hebben geen info bladiebla. Ok next officier heb iig naam daarvan en doorkiesnr

Edit je zou denken met al het geld wat ze binnenharken dat ze wel even de telefoon opnemen iig.

Nou dik 20 min verder, nog in de wacht
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 28 februari 2020 @ 11:56:16 #122
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191731861
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 11:40 schreef kree het volgende:

[..]

Het PV of of de melding naar cbr is gedaan?

Edit..... :z

Sta nu in de wacht bij het cbr nl
Het PV. Nog een nadelig effect van veel zuipen is dat je dingen vergeet.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_191731900
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 11:56 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Het PV. Nog een nadelig effect van veel zuipen is dat je dingen vergeet.
Ja euh ik heb heel veel opmerkingen gekregen als in zeg maar 1500+ dus kan best zijn dat ik wat gemist heb. PV opvragen via algemeen nr lukte iig niet en ze vonden het het meest rare verzoek ooit... tja?

Nou geef het cbr nog 5 min en heb ik bijna een half uur gewacht.
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 28 februari 2020 @ 11:59:57 #124
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191731915
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 11:58 schreef kree het volgende:

[..]

Ja euh ik heb heel veel opmerkingen gekregen als in zeg maar 1500+ dus kan best zijn dat ik wat gemist heb. PV opvragen via algemeen nr lukte iig niet en ze vonden het het meest rare verzoek ooit... tja?

Nou geef het cbr nog 5 min en heb ik bijna een half uur gewacht.
Heb je vast 0900 8844 gebeld? Dat is het algemeen politienummer. Gebruik de gegevens op de brief van de ovj
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_191731958
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 11:59 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Heb je vast 0900 8844 gebeld? Dat is het algemeen politienummer. Gebruik de gegevens op de brief van de ovj
Ja algemene nr ja. Maargoed ze hadden me ff door kunnen verbinden hoor ook. Maar dat was niet gelukt. Ok bel wel die ovj straks maar sta nu al een half uur in de wacht bij het cbr..

Kut instantie maar zonde om nu op te hangen wel.

Edit 2: 35 min nu???? Wtf?
Edit 3x; geduld op, tik wel een ander nr in dat kies menu waar ze wel opnemen ofzo./ 00000 helpt altijd
45 min

Uur?? Donder maar op kut cbr geef het nog 3 min en dan hang ik op

Ok dan geduld op nu.

[ Bericht 2% gewijzigd door kree op 28-02-2020 12:21:34 ]
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 28 februari 2020 @ 12:03:26 #126
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_191731972
Maar goed, ik sluit me bij Nizno aan, dit is een SC. Geen kree topic. Ik ga daar dus ook niet meer inhoudelijk op in.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_191732340
OvJ bellen dan maar ook in de wacht je verwacht t niet he. My god zeg.
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 28 februari 2020 @ 12:35:19 #128
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_191732467
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 12:02 schreef kree het volgende:
Uur?? Donder maar op kut cbr geef het nog 3 min en dan hang ik op
Je hebt in de gaten dat jij het CBR een stuk harder nodig hebt dan andersom?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_191732622
Nou ben in ieder geval in contact met de rechtbank, ze hangen nog aan de telefoon. Hij kon mijn verklaring btw wel oplezen. Maar om die hier te krijgen moet ik het weer schriftelijk indienen.

Ze zijn nu aan het navragen of een klaagschrift zin heeft

Zinloos dus, maargoed zover waren we eigenlijk al. Maar nu officieel dan ook.
Verklaring is wat raars mee want hij heeft het voorgelezen maar staat in verdachte wenst het niet te ondertekenen maar dat heb ik uiteindelijk wel gedaan.... naja geeft al weer aan.. vraag me af of ze sowieso wel zo een verklaring kunnen afnemen terwijl ik het allemaal al niet helder zag.


Anyway en dat is ook gelijk de info voor anderen. Dat proces verbaal moet schriftelijk opgevraagd worden in mijn geval dan bij cvom straf in utrecht.

Kan niet via mail telefoon of weet ik veel wat. Nou dat maar ff doen dan

[ Bericht 27% gewijzigd door kree op 28-02-2020 12:48:41 ]
Do what you love, love what you do!
pi_191733491
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 12:35 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Je hebt in de gaten dat jij het CBR een stuk harder nodig hebt dan andersom?
Sterker nog die baren me meer zorgen als justitie.
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 28 februari 2020 @ 13:47:21 #131
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_191733740
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 13:32 schreef kree het volgende:

[..]

Sterker nog die baren me meer zorgen als justitie.
Dat is niet wat ik zei.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_191733766
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 13:47 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dat is niet wat ik zei.
Ja maar snap je toch? Tuurlijk heb ik het cbr ook nodig, maar die gaat meer probleem opleveren als justitie wat sowieso eigenlijk beetje eigenaardig is wel ook.
Do what you love, love what you do!
  Moderator vrijdag 28 februari 2020 @ 13:56:10 #133
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_191733865
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 12:27 schreef kree het volgende:
OvJ bellen dan maar ook in de wacht je verwacht t niet he. My god zeg.
Zou je wellicht twitter willen nemen voor deze updates? Of instagram/facebook/tiktok. Het is een algemeen topic en geen KreeSC. Thanks.

Of 1 update per dag. Zou fijn zijn. Overload is vervelend.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_191733876


[ Bericht 100% gewijzigd door FreshFruit op 28-02-2020 13:57:18 ]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_191733916
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 13:56 schreef Rene het volgende:

[..]

Zou je wellicht twitter willen nemen voor deze updates? Of instagram/facebook/tiktok. Het is een algemeen topic en geen KreeSC. Thanks.

Of 1 update per dag. Zou fijn zijn. Overload is vervelend.
Ja met alle liefde zet ik het in een appart topic. Maar dat is helaas onmogelijk. Niet door mij maar door de userbase. Ik ga het denk niet eens meer proberen enzo en dat is eigenlijk jammer maargoed
Do what you love, love what you do!
  Moderator vrijdag 28 februari 2020 @ 14:24:24 #136
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_191734281
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 14:00 schreef kree het volgende:

[..]

Ja met alle liefde zet ik het in een appart topic. Maar dat is helaas onmogelijk. Niet door mij maar door de userbase. Ik ga het denk niet eens meer proberen enzo en dat is eigenlijk jammer maargoed
Je mag hier best dagelijks een bericht zetten. Maar niet als dagboek. Begrijp me niet verkeerd.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_191734335
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 14:24 schreef Rene het volgende:

[..]

Je mag hier best dagelijks een bericht zetten. Maar niet als dagboek. Begrijp me niet verkeerd.
Ok ;)
Do what you love, love what you do!
pi_191761096
Ok, probeer de berichten beetje te beperken voor jullie allemaal ;)

Maar even een update dan, ik heb inmiddels proces stukken opgevraagd wat via brief moest. Hier staat dus mijn verklaring letterlijk in die ik niet meekreeg bij de politie. Niet dat ik denk dat me dat nu nog gaat helpen want heb me min of meer beetje bij neergelegd dat ik hopelijk alleen nog beetje op compassie mag rekenen bij de politierechter en dat ik een deel van die ontzegging nog voorwaardelijk kan krijgen... kans van slagen geen idee.

Ok waar zit ik nu meer mee. Ik kan min of meer onder 0 uren contract nog werken bij mijn huidige werkgever. Zeg 3 of wellicht meer dagen per week, maar tegen minimum loon.

Het volgende probleem dient zich aan en dat past hier ook nog wel dus kan dat wel vertellen.
Als ik grofweg kosten ga uitrekening aan straf en cbr Dam’n gaat dit een probleem worden zelfs met die dagen.

Nu kan ik 2 dingen doen, zorgen dat mijn werkgever mij ontslaat waarmee ik eigenlijk alle kansen vergooi daar of onderhands een deal van neem me weer aan als..... is vaag.
Uitkering aanvragen gaat bijstand worden want niet genoeg werktijd voor ww.

Beetje niet de optie die ik zou willen maar ok dan krijg ik gegarandeerd nu 900 pm/

Optie 2 zoek nu aanvullend uitzendwerk erbij. Wat lastig is omdat het niet perce per week aan dagen vast te stellen is wanneer en waar.

Tja wat is slim? Sowieso in mijn vak 9 vd 10 keer rijbewijs nodig wel...

Nou tot zover de update, ga er geen dagboek van maken meer. Maar beetje heen en weer update kan wel denk.
Do what you love, love what you do!
pi_191761936
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 21:50 schreef kree het volgende:
Ok, probeer de berichten beetje te beperken voor jullie allemaal ;)

Maar even een update dan, ik heb inmiddels proces stukken opgevraagd wat via brief moest. Hier staat dus mijn verklaring letterlijk in die ik niet meekreeg bij de politie. Niet dat ik denk dat me dat nu nog gaat helpen want heb me min of meer beetje bij neergelegd dat ik hopelijk alleen nog beetje op compassie mag rekenen bij de politierechter en dat ik een deel van die ontzegging nog voorwaardelijk kan krijgen... kans van slagen geen idee.

Ok waar zit ik nu meer mee. Ik kan min of meer onder 0 uren contract nog werken bij mijn huidige werkgever. Zeg 3 of wellicht meer dagen per week, maar tegen minimum loon.

Het volgende probleem dient zich aan en dat past hier ook nog wel dus kan dat wel vertellen.
Als ik grofweg kosten ga uitrekening aan straf en cbr Dam’n gaat dit een probleem worden zelfs met die dagen.

Nu kan ik 2 dingen doen, zorgen dat mijn werkgever mij ontslaat waarmee ik eigenlijk alle kansen vergooi daar of onderhands een deal van neem me weer aan als..... is vaag.
Uitkering aanvragen gaat bijstand worden want niet genoeg werktijd voor ww.

Beetje niet de optie die ik zou willen maar ok dan krijg ik gegarandeerd nu 900 pm/

Optie 2 zoek nu aanvullend uitzendwerk erbij. Wat lastig is omdat het niet perce per week aan dagen vast te stellen is wanneer en waar.

Tja wat is slim? Sowieso in mijn vak 9 vd 10 keer rijbewijs nodig wel...

Nou tot zover de update, ga er geen dagboek van maken meer. Maar beetje heen en weer update kan wel denk.
Wat je ook zou kunnen doen is je aanmelden bij een verslavingskliniek en je zsm laten opnemen in een verslavingskliniek om van je alcoholverslaving af te komen. Je meldt je dan ziek bij je werkgever en die is dan verplicht om, in ieder geval gedurende je behandelingstraject, je loon door te betalen. Alhoewel ik niet met zekerheid durf te zeggen of dat nu nog gaat werken omdat je in de tussentijd al andere afspraken met je werkgever hebt gemaakt, maar je zou het wel kunnen proberen. uitspraak rechtbank Noord-Nederland
pi_191762193
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 22:19 schreef madam-april het volgende:

[..]

Wat je ook zou kunnen doen is je aanmelden bij een verslavingskliniek en je zsm laten opnemen in een verslavingskliniek om van je alcoholverslaving af te komen. Je meldt je dan ziek bij je werkgever en die is dan verplicht om, in ieder geval gedurende je behandelingstraject, je loon door te betalen. Alhoewel ik niet met zekerheid durf te zeggen of dat nu nog gaat werken omdat je in de tussentijd al andere afspraken met je werkgever hebt gemaakt, maar je zou het wel kunnen proberen. uitspraak rechtbank Noord-Nederland
Dat kan niet meer, hoewel vindt dat. Beetje onder de gordel ook bij wg wel.

Had inmiddels getekend voor 0 uren contract.

Ja ik doe wss alles juridisch fout nu. Maargoed dat komt niet voor niks nl omdat ik nooit ermee te maken heb gehad. Tot depressief inmiddels al toe is het hoor, want zo komt het niet over wellicht maar heb hier nu wat nachten over wakker gelegen??

De onzekerheid is killing me, maar stukje bij beetje wordt t duidelijker wel. Maar zie weinig hoop. Ga hier kei en keihard voor gestraft worden ben ik bang.

Het is niet alleen straf geldboete en taakstraf. Maar geen werk meer. CBR etc.... naja. Hmms rechter houdt rekening met persoonlijke omstandigheden of moeten ze. Nou hoop dat ik er nog beetje redelijk uit kom. Maar ik hou me het ergste voor maar tot dan. En dan ben ik compleet fucked. Dakloos ook nog mss.
Do what you love, love what you do!
pi_191762739
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 22:29 schreef kree het volgende:

[..]

Dat kan niet meer, hoewel vindt dat. Beetje onder de gordel ook bij wg wel.

Had inmiddels getekend voor 0 uren contract.

Ja ik doe wss alles juridisch fout nu. Maargoed dat komt niet voor niks nl omdat ik nooit ermee te maken heb gehad. Tot depressief inmiddels al toe is het hoor, want zo komt het niet over wellicht maar heb hier nu wat nachten over wakker gelegen??

De onzekerheid is killing me, maar stukje bij beetje wordt t duidelijker wel. Maar zie weinig hoop. Ga hier kei en keihard voor gestraft worden ben ik bang.

Het is niet alleen straf geldboete en taakstraf. Maar geen werk meer. CBR etc.... naja. Hmms rechter houdt rekening met persoonlijke omstandigheden of moeten ze. Nou hoop dat ik er nog beetje redelijk uit kom. Maar ik hou me het ergste voor maar tot dan. En dan ben ik compleet fucked. Dakloos ook nog mss.
Ah nee gaat niet meer werken nu dan inderdaad.

Ik zou als ik jou was toch maar gaan kijken naar ander werk, als dat in jouw werkveld niet lukt zonder rijbewijs zul je maar naar ander soort werk moeten gaan kijken.

De rechter houdt nog wel rekening met je persoonlijke omstandigheden ja.. Het CBR niet, van hun ga je je rijbewijs pas weer terug krijgen als je een hele lange tijd geen druppel alcohol gedronken hebt en dit ook kunt aantonen en je slaagt voor de psychologische test.

Dus je moet 2 dingen doen.
-1 compleet stoppen met alcohol en dit met behulp van een hulpverleningsorganisatie doen zodat je kunt laten zien dat je er serieus mee bezig bent.
-2 opties voor ander werk bekijken zodat je in ieder geval je vaste lasten kunt blijven betalen en hopelijk ook kan sparen voor de boete en het onderzoek bij het CBR. Hierbij kun je eventueel hulp vragen bij de gemeente.
pi_191763640
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 22:51 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ah nee gaat niet meer werken nu dan inderdaad.

Ik zou als ik jou was toch maar gaan kijken naar ander werk, als dat in jouw werkveld niet lukt zonder rijbewijs zul je maar naar ander soort werk moeten gaan kijken.

De rechter houdt nog wel rekening met je persoonlijke omstandigheden ja.. Het CBR niet, van hun ga je je rijbewijs pas weer terug krijgen als je een hele lange tijd geen druppel alcohol gedronken hebt en dit ook kunt aantonen en je slaagt voor de psychologische test.

Dus je moet 2 dingen doen.
-1 compleet stoppen met alcohol en dit met behulp van een hulpverleningsorganisatie doen zodat je kunt laten zien dat je er serieus mee bezig bent.
-2 opties voor ander werk bekijken zodat je in ieder geval je vaste lasten kunt blijven betalen en hopelijk ook kan sparen voor de boete en het onderzoek bij het CBR. Hierbij kun je eventueel hulp vragen bij de gemeente.
Klopt ik ovrweeg nu om tijdelijk iets via uitzendbureau erbij te doen wat te combineren valt met mijn huidige werk. Niet alleen voor mij maar ook voor mijn huidige werkgever dus.

Maarja de dagen die ik nu wel en niet kan werken hangen echt af van de werkplanning en of het wel niet te doen is ergens op een station oppikken. Tot nu toe lukt 3 dagen in de week. Maar mijn salaris is wek gekut naar een minimum begrijpelijk ook trouwens nog. Maargoed dat is beetje de afweging waar ik bij sta. Uitekering bijstand moet ie me nl ontslaan eerst nu. Maar wil die weg niet in maar ik moet ongeveer denk 4000 reserve opbouwen nou wil ik niet 1 in de cel komen en 2 het cbr nog kunnen betalen.
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 29 februari 2020 @ 23:32:06 #143
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_191763699
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 23:29 schreef kree het volgende:

[..]

Klopt ik ovrweeg nu om tijdelijk iets via uitzendbureau erbij te doen wat te combineren valt met mijn huidige werk. Niet alleen voor mij maar ook voor mijn huidige werkgever dus.

Maarja de dagen die ik nu wel en niet kan werken hangen echt af van de werkplanning en of het wel niet te doen is ergens op een station oppikken. Tot nu toe lukt 3 dagen in de week. Maar mijn salaris is wek gekut naar een minimum begrijpelijk ook trouwens nog. Maargoed dat is beetje de afweging waar ik bij sta. Uitekering bijstand moet ie me nl ontslaan eerst nu. Maar wil die weg niet in maar ik moet ongeveer denk 4000 reserve opbouwen nou wil ik niet 1 in de cel komen en 2 het cbr nog kunnen betalen.
Je negeert consequent het (met hulp) stoppen met alcoholadvies wat je al drie miljoen keer gegeven is

Zonder dat ben je sowieso fucked for life

[ Bericht 0% gewijzigd door Molo op 01-03-2020 00:12:09 ]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_191763752
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 11:22 schreef Ludachrist het volgende:
En morgen weer een nieuwe reeks berichten waarin de belangrijkste maatregel die genomen moet worden vakkundig genegeerd wordt.
pi_191763896
Jullie doen alsof ik 24/7 onder invloed ben. Dat is helemaal niet zo namelijk? Ik functioneer prima hoor zelfs in die mate dat mijn werkgever zelfs na dit eerlijk te vertellen ook zijn best wil doen nog voor mij.

Dus ok, hou even op met vooroordelen ik overweeg alles wat jullie zeggen hoor. Maar jullie begrijpen of lezen maar een stukje.

Mij nu laten opnemen he, stel dat ik dat zou dien al,,,

Vergeet geen huis meer dan?
Een plek moeten vinden daarna?
Opnieuw weer zoeken. Vanwaar moet ik dat uit doen dan? Daklozen zonder huisadres, nou heb de docu’s daar over gezien.

Veel beter is om dit aan te houden en een soort tussenoplossing te vinden en wel nog mijn kans op werk te behouden en daarmee iig de straf kan voldoen.
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 29 februari 2020 @ 23:41:19 #146
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_191763917
Maar wil je nou je rijbewijs terug, of niet?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_191763948
quote:
15s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 23:41 schreef Janneke141 het volgende:
Maar wil je nou je rijbewijs terug, of niet?
Ja en wmb zou dat hele cbr zsm moeten. Maar twee dingen.
1 kan dat niet gelijk betalen
2 heb sowieso niks van het cbr gehoord nog
3 moet de rechtszaak sowieso nog afwachten/
4 krijg beschikking nog sowieso via strafrecht wat ook 100o euro zal zijn wel, ok keuze betaal ik dat of besteed ik het aan het cbr.,.. weet niet hoe gezellig in de cel zitten is.. maar denk niet.
5 inkomen onzeker nu, het lukt nog redelijk maar mijn optelsom tot rechtsstaten klopt niet echt he als ik het cbr en de kosten erin meeneem. Te kort dus.
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 29 februari 2020 @ 23:45:18 #148
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_191763996
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 23:42 schreef kree het volgende:

[..]

Ja en wmb zou dat hele cbr zsm moeten. Maar twee dingen.
1 kan dat niet gelijk betalen
2 heb sowieso niks van het cbr gehoord nog
3 moet de rechtszaak sowieso nog afwachten/
4 krijg beschikking nog sowieso via strafrecht wat ook 100o euro zal zijn wel, ok keuze betaal ik dat of besteed ik het aan het cbr.,.. weet niet hoe gezellig in de cel zitten is.. maar denk niet.
Ja, en 5 - wat dus al een keer of tig aan je gemeld is - zul je de alcohol de komende tijd gewoon helemaal af moeten zweren wil je door de procedures van het cbr heen komen. Daar mag je het mee eens zijn of niet, en je mag van jezelf vinden dat je een alcoholprobleem hebt of niet, maar dat is gewoon de realiteit.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_191764033
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 23:45 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ja, en 5 - wat dus al een keer of tig aan je gemeld is - zul je de alcohol de komende tijd gewoon helemaal af moeten zweren wil je door de procedures van het cbr heen komen. Daar mag je het mee eens zijn of niet, en je mag van jezelf vinden dat je een alcoholprobleem hebt of niet, maar dat is gewoon de realiteit.
Ja? Dat is het minste probleem...? Vraag is meer wanneer komt het cbr nu met een ding van ze? Eigenlijk spaar ik liever om justitie te betalen en daarmee heb ik me straf dan afgedaan juridisch. Als dit tegelijk komt ik kan het niet betalen simpel is dat.
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 29 februari 2020 @ 23:48:14 #150
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_191764041
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 23:47 schreef kree het volgende:

[..]

Ja? Dat is het minste probleem...? Vraag is meer wanneer komt het cbr nu met een ding van ze? Eigenlijk spaar ik liever om justitie te betalen en daarmee heb ik me straf dan afgedaan juridisch. Als dit tegelijk komt ik kan het niet betalen simpel is dat.
Is je ook al verteld. Pas na het strafrechtelijk traject

En ja, stoppen met alcohol, compléét tot nullll, is nu hetgeen wat jij zelf kunt doen. En moet doen, wil je ooit nog kans maken op weer mogen rijden
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_191764087
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 23:48 schreef Molo het volgende:

[..]

Is je ook al verteld. Pas na het strafrechtelijk traject
Ok nou dan is dat afwachten nog steeds slim, ja sorry hoor dat ik deze procedures niet weet? Weet je hoeveel verschillende verhalen en dingen ik heb opgezocht de laatste weken.... het is een wirwar aan dingen waar ik nou niet echt handig in ben.

Dus aangezien ik mijn rijbewijs toch niet terug krijg dan eerst maar de strafrecht procedure en dat die iig afgehandeld is. Dat moet net lukken op de valreep. Hopelijk maanden erna genoeg om te sparen voor de cbr procedure...
Do what you love, love what you do!
pi_191764166
Wow, tja wat een straffen als ik lees mensen die anderen dood reden of andere strafzaken. Behoorlijk heftige straf voor dit.... omg.

Nouja daar gaan we het niet verder over hebben, wil het beetje bij het praktische dan maar houden dan.
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 29 februari 2020 @ 23:55:35 #153
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_191764198
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 23:53 schreef kree het volgende:
Wow, tja wat een straffen als ik lees mensen die anderen dood reden of andere strafzaken. Behoorlijk heftige straf voor dit.... omg.

Nouja daar gaan we het niet verder over hebben, wil het beetje bij het praktische dan maar houden dan.
Zit je nu ook weer aan de pils beetje jezelf zielig te vinden?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_191764232
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 23:55 schreef Molo het volgende:

[..]

Zit je nu ook weer aan de pils beetje jezelf zielig te vinden?
Nee wel in de stress en heb eigenlijk geen zin om er nu over door te lullen allemaal. Want jullie hebben allemaal gelijk een vooroordeel al. En dat is ook niet echt terecht. Maandag weer meer nieuws. Geen zin om me hele weekend of wat er van over is Noor weer door te laten beheersen.
Do what you love, love what you do!
pi_191764488
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 23:55 schreef Molo het volgende:

[..]

Zit je nu ook weer aan de pils beetje jezelf zielig te vinden?
Zielig vinden is het niet eens eigenlijk, waar weet niet wat mij nu zo nog meer aantrekt als het strafrecht en feit.
Of dat ik behandeld ga worden als het uitschot van de maatschappij. Er is wel iets relativerende hierin nl. Dat ik gewoon functioneer de hele week. En dat ik door 1 ding zo onwijs hard gepakt ga worden met vergelijking tot iemand die gewoon op de snelweg hetzelfde doet ipv 2km.u rijden klein stukje.\

Maar zo is het recht dan en het komt jullie allemaal,l maar al te goed uit want ben makkelijk slachtoffer in deze natuurlijk want feiten hetzelfde.

Ok dat geef ik dan nog toe van ja dat was zo, maar als je al een beetje wil helpen. Hoe kan ik dit nog tot het beste einde brengen? Ik heb opgenoemd van wat ik denk dat kan.... of mogelijk zou kunnen zijn meer. Andere optie is uitkering trekken en dat wil ik niet en jullie niet. Nou goed ik ben dan nog iemand die door het slijk wil gaan en probeer zelfs al is het ten nadele van mij het op te lossen niet alleen voor mij de minimum schade maar ook voor mijn werkgever en de rest...
Do what you love, love what you do!
  zondag 1 maart 2020 @ 00:11:48 #156
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_191764519
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 00:10 schreef kree het volgende:

[..]

Zielig vinden is het niet eens eigenlijk, waar weet niet wat mij nu zo nog meer aantrekt als het strafrecht en feit.
Of dat ik behandeld ga worden als het uitschot van de maatschappij. Er is wel iets relativerende hierin nl. Dat ik gewoon functioneer de hele week. En dat ik door 1 ding zo onwijs hard gepakt ga worden met vergelijking tot iemand die gewoon op de snelweg hetzelfde doet ipv 2km.u rijden klein stukje.\

Maar zo is het recht dan en het komt jullie allemaal,l maar al te goed uit want ben makkelijk slachtoffer in deze natuurlijk want feiten hetzelfde.

Ok dat geef ik dan nog toe van ja dat was zo, maar als je al een beetje wil helpen. Hoe kan ik dit nog tot het beste einde brengen? Ik heb opgenoemd van wat ik denk dat kan.... of mogelijk zou kunnen zijn meer. Andere optie is uitkering trekken en dat wil ik niet en jullie niet. Nou goed ik ben dan nog iemand die door het slijk wil gaan en probeer zelfs al is het ten nadele van mij het op te lossen niet alleen voor mij de minimum schade maar ook voor mijn werkgever en de rest...
Compleet stoppen met drinken nu Kree, per direct
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 1 maart 2020 @ 00:12:13 #157
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191764525
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 23:53 schreef kree het volgende:
Wow, tja wat een straffen als ik lees mensen die anderen dood reden of andere strafzaken. Behoorlijk heftige straf voor dit.... omg.

Nouja daar gaan we het niet verder over hebben, wil het beetje bij het praktische dan maar houden dan.
Zit je nou werkelijk straffen voor ongelukken te vergelijken met straffen voor misdrijven?

Bezopen iemand doodrijden is 4 jaar de bak in en 5 jaar ontzegging van de rijbevoegdheid.
https://uitspraken.rechts(...)I:NL:RBMNE:2019:2895

Maar blijf lekker doen alsof het allemaal zo oneerlijk is.
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 1 maart 2020 @ 00:15:00 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191764583
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 00:10 schreef kree het volgende:

[..]

Zielig vinden is het niet eens eigenlijk, waar weet niet wat mij nu zo nog meer aantrekt als het strafrecht en feit.
Of dat ik behandeld ga worden als het uitschot van de maatschappij. Er is wel iets relativerende hierin nl. Dat ik gewoon functioneer de hele week. En dat ik door 1 ding zo onwijs hard gepakt ga worden met vergelijking tot iemand die gewoon op de snelweg hetzelfde doet ipv 2km.u rijden klein stukje.\

Maar zo is het recht dan en het komt jullie allemaal,l maar al te goed uit want ben makkelijk slachtoffer in deze natuurlijk want feiten hetzelfde.

Ok dat geef ik dan nog toe van ja dat was zo, maar als je al een beetje wil helpen. Hoe kan ik dit nog tot het beste einde brengen? Ik heb opgenoemd van wat ik denk dat kan.... of mogelijk zou kunnen zijn meer. Andere optie is uitkering trekken en dat wil ik niet en jullie niet. Nou goed ik ben dan nog iemand die door het slijk wil gaan en probeer zelfs al is het ten nadele van mij het op te lossen niet alleen voor mij de minimum schade maar ook voor mijn werkgever en de rest...
Je zat met 2,7 promille in je bloed achter het stuur, dat maakt iemand idd uitschot.
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191764589
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 00:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zit je nou werkelijk straffen voor ongelukken te vergelijken met straffen voor misdrijven?

Bezopen iemand doodrijden is 4 jaar de bak in en 5 jaar ontzegging van de rijbevoegdheid.
https://uitspraken.rechts(...)I:NL:RBMNE:2019:2895

Maar blijf lekker doen alsof het allemaal zo oneerlijk is.
Nee maar las er wel sommigen? Ik ontken het allemaal niet want feiten zijn feiten nu. Maar de gevaarzetrting is wel heel wat minder als in soortgelijke andere dingen die ik lees met zelfde ugl

Wat is redelijk dan in deze als eerste keer een fout? Met dit verhaal? Gelijk zelfde gestraft worden als op druk in een stad en in een politie fuik rijden? Feiten zijn het zelfde. Gevaarzetting toch wel even wat minder denk.
Do what you love, love what you do!
pi_191764613
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 00:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je zat met 2,7 promille in je bloed achter het stuur, dat maakt iemand idd uitschot.
Whah nee althans laat ik zo zeggen als ik het verhaal hoorde van iemand ooit dan zou ik dat niet zo denken gelijk.
Do what you love, love what you do!
  zondag 1 maart 2020 @ 00:18:00 #161
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_191764631
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 00:15 schreef kree het volgende:

[..]

Nee maar las er wel sommigen? Ik ontken het allemaal niet want feiten zijn feiten nu. Maar de gevaarzetrting is wel heel wat minder als in soortgelijke andere dingen die ik lees met zelfde ugl

Wat is redelijk dan in deze als eerste keer een fout? Met dit verhaal? Gelijk zelfde gestraft worden als op druk in een stad en in een politie fuik rijden? Feiten zijn het zelfde. Gevaarzetting toch wel even wat minder denk.
Dude, je bent levensgevaarlijk jij. Goed dat je gepakt bent.

De eerste keer, yeah right
Bovendien had je niks meer door, ook al niet dat je het rapport niet wilde ondertekenen maar je vond het met je compleet wasted kop nog wel prima om een wagen te gaan besturen

Compleet terecht, alle zaken die je ten laste worden gelegd.

En ik hoop, en denk gelukkig ook, dat jij je rijbewijs nooit meer terug gaat krijgen met jouw gedrag
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_191764696
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2020 00:18 schreef Molo het volgende:

[..]

Dude, je bent levensgevaarlijk jij. Goed dat je gepakt bent.

De eerste keer, yeah right
Bovendien had je niks meer door, ook al niet dat je het rapport niet wilde ondertekenen maar je vond het met je compleet wasted kop nog wel prima om een wagen te gaan besturen

Compleet terecht, alle zaken die je ten laste worden gelegd.

En ik hoop, en denk gelukkig ook, dat jij je rijbewijs nooit meer terug gaat krijgen met jouw gedrag
Tsja... kun je het bij de feiten houden wellicht? Je vooroordeel is duidelijk hoor. Maar er was geen gevaar en is er nooit ook geweest. Dank voor de rest zelf invullen van hoe het wel niet zou zijn geweest. Maar heb daar niks aan. Kunnen we het hier weer verders op de feiten en dingen en mogenlijkheden houden... persoonlijke meningen zit ik niet echt op te wachten nl. Dankje. Ga er een blog over maken denk maar extern van fok./
Do what you love, love what you do!
  zondag 1 maart 2020 @ 00:23:35 #163
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_191764739
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 00:21 schreef kree het volgende:

[..]

Tsja... kun je het bij de feiten houden wellicht? Je vooroordeel is duidelijk hoor. Maar er was geen gevaar en is er nooit ook geweest. Dank voor de rest zelf invullen van hoe het wel niet zou zijn geweest. Maar heb daar niks aan. Kunnen we het hier weer verders op de feiten en dingen en mogenlijkheden houden... persoonlijke meningen zit ik niet echt op te wachten nl. Dankje. Ga er een blog over maken denk maar extern van fok./
Je hebt een wrkbus bestuurd terwijl je tot niks zinnigs meer in staat was met je alcoholhoofd, een aanrijding gemaakt met schade die je niet merkte en vervolgens de papieren bij de politie niet willen ondertekenen en ook dat wist je niet meer

Je eigen feiten, niks bijverzonnen

Tuurlijk, nul gevaar

Dreammmm onnnn fucker
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 1 maart 2020 @ 00:24:30 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191764756
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 00:15 schreef kree het volgende:

[..]

Nee maar las er wel sommigen? Ik ontken het allemaal niet want feiten zijn feiten nu. Maar de gevaarzetrting is wel heel wat minder als in soortgelijke andere dingen die ik lees met zelfde ugl

Wat is redelijk dan in deze als eerste keer een fout? Met dit verhaal? Gelijk zelfde gestraft worden als op druk in een stad en in een politie fuik rijden? Feiten zijn het zelfde. Gevaarzetting toch wel even wat minder denk.
Je weet niet meer wat je op het politiebureau verklaard hebt (en gebruikt goddomme het feit dat je bezopen was als excuus dat je dat niet meer weet), maar je weet wel dat je geen gevaar op de weg was, ondanks het feit dat je dat krasje niet eens gemerkt had?
Tering.

En ook gewoon niet willen stoppen met drinken omdat jij vindt dat je geen drankprobleem hebt.

Als je echt geen drankprobleem had dan was je al gestopt met drinken, want zolang je dat niet doet krijg je je rijbewijs sowieso niet terug.

Dus al dat gelul over dat jouw rijbewijs zo belangrijk is voor jou, je werkgever en de maatschappij in het algemeen is pure BS, want alcohol is voor jou nog steeds belangrijker dan je rijbewijs.
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 1 maart 2020 @ 00:29:17 #165
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_191764845
Oke je draait nog steeds in hetzelfde cirkeltje.
Dit heeft niets met een update te maken.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_191764850
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 00:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je weet niet meer wat je op het politiebureau verklaard hebt (en gebruikt goddomme het feit dat je bezopen was als excuus dat je dat niet meer weet), maar je weet wel dat je geen gevaar op de weg was, ondanks het feit dat je dat krasje niet eens gemerkt had?
Tering.

En ook gewoon niet willen stoppen met drinken omdat jij vindt dat je geen drankprobleem hebt.

Als je echt geen drankprobleem had dan was je al gestopt met drinken, want zolang je dat niet doet krijg je je rijbewijs sowieso niet terug.

Dus al dat gelul over dat jouw rijbewijs zo belangrijk is voor jou, je werkgever en de maatschappij in het algemeen is pure BS, want alcohol is voor jou nog steeds belangrijker dan je rijbewijs.
Wow zoveel aannamen, Klopt een hoop niet van hoor?

Ik wil het hier wel uitleggen maar daarvoor worden topics gesloten of gezegd doe maar niet. Etc.

Dan zijn het dus aannames van jullie luisteren jullie sowieso wel eigenlijk wat ik zeg of bij voorbaat is het al een mening? Denk wel he.

En dat terwijl ik eerder wel de feiten wil neerleggen zoals ze zijn hoor. En ook eerlijk over mezelf. Helaas maakt zoiets niet uit, want krijg van jullie allemaal al de ergste straf die er mogelijk is ooit.

Vroeg ik daarom? Nee. Bekijk het lekker. Tot zover open forum en opent meningen zonder een oordeel te vormen gelijk. Maak het wel ergens anders enzo.
Do what you love, love what you do!
pi_191764861
quote:
99s.gif Op zondag 1 maart 2020 00:29 schreef Nizno het volgende:
Oke je draait nog steeds in hetzelfde cirkeltje.
Dit heeft niets met een update te maken.
De update was ok???? Ik krijg vragen en antwoord daar weer op?
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 1 maart 2020 @ 00:30:04 #168
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_191764863
stop maar gewoon Kree
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_191764898
quote:
99s.gif Op zondag 1 maart 2020 00:30 schreef Nizno het volgende:
stop maar gewoon Kree
Ik doelde niet op echt reacties behalve zinvolle hoor? Als je wil modereren moet je bij de gene zijn die wel gelijk een mening hebben zonder eens te vragen.
Do what you love, love what you do!
  Moderator zondag 1 maart 2020 @ 00:43:14 #170
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_191765110
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 00:21 schreef kree het volgende:

[..]

Tsja... kun je het bij de feiten houden wellicht? Je vooroordeel is duidelijk hoor. Maar er was geen gevaar en is er nooit ook geweest. Dank voor de rest zelf invullen van hoe het wel niet zou zijn geweest. Maar heb daar niks aan. Kunnen we het hier weer verders op de feiten en dingen en mogenlijkheden houden... persoonlijke meningen zit ik niet echt op te wachten nl. Dankje. Ga er een blog over maken denk maar extern van fok./
Doe dat anders maar Kree. Je wacht niet op meningen. Maak dan maar een blog :)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_191765194
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 00:43 schreef Rene het volgende:

[..]

Doe dat anders maar Kree. Je wacht niet op meningen. Maak dan maar een blog :)
Ik wacht wel op meningen maar kan die van mij niet kwijt hier.... ok de pro meningen nog wel maar dat is meer advies wil er best nog wel even een persoonlijk stuk aan richten. Maar aangezien die gelijk al tot de grond afgebrand worden hier... niet echt zin in meer. Hoewel dit voor heel veel wel zou kunnen helpen later.
Do what you love, love what you do!
pi_191766607
Hier meer verder. Moet dat nog bijwerken, maar wil daar het verhaal allemaal wel even vertellen aangezien het hier niet kan

https://kreetjenl.wixsite.com/blog

Update morgen want moet alles een opnieuw typen weer. Tja.

Updates daar want die blijven wel staan


https://kreetjenl.wixsite.com/blog/blog

[ Bericht 19% gewijzigd door kree op 01-03-2020 07:11:47 ]
Do what you love, love what you do!
  zondag 1 maart 2020 @ 09:08:36 #173
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191767631
Je wil er dus niet aan dat je eigenlijk serieus (dwz met hulpverlening) geheel zou moeten stoppen met alcohol, voor je eigen belang.

Dat lijkt me een duidelijk bewijs dat je een serieus alcoholprobleem hebt.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 1 maart 2020 @ 09:29:04 #174
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_191767801
Dat is idd wel duidelijk, net als het nog steeds stevig doordrinken en geen schuld of eigen verantwoordelijkheid zien
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator zondag 1 maart 2020 @ 09:29:43 #175
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_191767805
Zullen we stoppen met wat uitlokking? Het is goed zo...
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_191835682
Even korte update van mijn kant zonder het hier dus een kree-blog te maken want schrijf dat zelf op wel, maar allemaal nog even geen tijd voor gehad.

Maar in het kort werk nog steeds en nu echt hele lange dagen maar minder per week. En komt extra ov bij. De ov-kosten betaald de werkgever wel, maar deze week gemiddeld 4 uur per dag extra.

Kom ik netto nog aan 19 uur werktijd in 2 dagen. Dus goed de situatie is nog houdbaar financieel.
Van justitie of CBR heb ik verder niks meer gehoord.
Wel over gebeld nog omdat ik ook mijn eigen verklaring en alles op papier wil. Dat moest per post. Die brief is vandaag op de bus gegaan.

Voor de rest (en als ik even zin heb) schrijf ik de rest wel in het blog, vragen mag verder altijd hoor. Maar laten we er geen discussie van maken hier ;)
Do what you love, love what you do!
  woensdag 4 maart 2020 @ 21:04:40 #177
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_191835708
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:03 schreef kree het volgende:
Maar laten we er geen discussie van maken hier
Dat is niet helemaal hoe een forum werkt, geloof ik.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_191836026
quote:
15s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:04 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal hoe een forum werkt, geloof ik.
Euhm van mij mocht het wel, van de mods niet ;)
Vond paar keer proberen in verschillende fora wel genoeg eigenlijk. Dus ok zo af en toe kort stukje hier is prima hoor en mag je best over vragen of discussie, maar zie boven hoe dat niet de bedoeling was van deze SC
Do what you love, love what you do!
  woensdag 4 maart 2020 @ 21:27:33 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191836265
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:18 schreef kree het volgende:

[..]

Euhm van mij mocht het wel, van de mods niet ;)
Vond paar keer proberen in verschillende fora wel genoeg eigenlijk. Dus ok zo af en toe kort stukje hier is prima hoor en mag je best over vragen of discussie, maar zie boven hoe dat niet de bedoeling was van deze SC
Ieder topic loopt dan ook fout omdat jij ingrijpen van de mods verwacht als mensen dingen posten die je niet aanstaan.
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191836353
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ieder topic loopt dan ook fout omdat jij ingrijpen van de mods verwacht als mensen dingen posten die je niet aanstaan.
Euhm nou na 6 topics gebash en lolbroeken was dat het niet alleen hoor. Ik heb het een eerlijke kans gegeven. In ONZ was het te verwachten. WGR en R&P was twijfel. Maar werkte niet.
Daarna naar SC hier gevraagd btw. En toen werd het de kree show....

Tja wat willen jullie dan wat ik doe? Er staat een blog waar je trouwens ook op kunt reageren. En doe dat meer voor anderen die ooit in deze situatie komen en gaan googelen want ik mis de info van een compleet verhaal.

Dus tja zeg het maar, (of mods meer) ik hou het wel netjes als jullie dat ook doen. Dan wmb geen punt hoor. Discussie mag hier ook wmb?

Heb btw ook geen concrete WGR vragen nu op dit moment. Want heb geloof ik alle opties gehoord en het enige wat ik kan doen is de rechtszaak afwachten of evt nog iets van het cbr

Nou rechtszaak datum staat al vast, van het cbr 0 bericht.
Do what you love, love what you do!
  Moderator woensdag 4 maart 2020 @ 22:26:16 #181
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_191837909
Top. Dan horen we het wel weer.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 4 maart 2020 @ 22:33:16 #182
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191838120
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 22:26 schreef Rene het volgende:
Top. Dan horen we het wel weer.
Ik snap eigenlijk niet waarom FOK! asociaal gedrag als alcomobilisme, en vooral het bagatelliseren daarvan, of de "kijk mij zielig zijn show" zou moeten faciliteren.
Als je in 3 subfora een topic(reeks) weet te vernaggelen met het goedpraten van je asociale gedrag weet ik niet waarom de WGR-SC het volgende topic zou moeten zijn waar je je bagger mag spuien.
Al even afgezien van het gelieg in de verschillende topics, want "inparkeren" is via "50 meter" inmiddels 200 meter geworden.
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator woensdag 4 maart 2020 @ 22:36:01 #183
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_191838204
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 22:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik snap eigenlijk niet waarom FOK! asociaal gedrag als alcomobilisme, en vooral het bagatelliseren daarvan, of de "kijk mij zielig zijn show" zou moeten faciliteren.
Als je in 3 subfora een topic(reeks) weet te vernaggelen met het goedpraten van je asociale gedrag weet ik niet waarom de WGR-SC het volgende topic zou moeten zijn waar je je bagger mag spuien.
Al even afgezien van het gelieg in de verschillende topics, want "inparkeren" is via "50 meter" inmiddels 200 meter geworden.
drop in mijn pm of dm je voorstel wat we zouden moeten doen. Ik heb er geen behoefte aan dit hier te bespreken om moverende redenen.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_191838543
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 22:26 schreef Rene het volgende:
Top. Dan horen we het wel weer.
Ja hoor, het was ok om af en toe een update te plaatsen?
Ik snap dan ook niet de verwijten weer? Sowieso was commentaar erop meer voor FB geweest als hier. Maar ok.

Het punt is ik kan gewoon niks zeggen wat goed is voor het algemene publiek. Dat ik er spijt van heb en nooit had moeten doen wisten jullie al. Ok dan probeer ik het kort en bondig hier te houden op mods verzoek trouwens.
En dan hou ik mij daar wel aan, maar de rest weer niet? Tsja precies daarom waarom ik het al apart van fok ben gaan posten, want juist dus hierom zijn er eigenlijk heel weinig echte verhalen over te vinden.

Nou ok ondanks alle shit die ik sowieso krijg ik heb nu wel de kans alles eerlijk te vertellen over het vervolg de rechtszaak cbr procedures en onderzoeken de kosten ervan en hoe die dingen gaan.

Nou leek mij best heel nuttig om hier te posten. Dat was mijn vervolg idee. Nouja lukt niet? Door grapjassen of mensen die sowieso alles veroordelen gelijk al zodra ze alcohol en rijden horen...

Zeg het maar mods, moet ik stoppen hier te posten erover? Zonde zou het zijn aangezien het hier eerder later gaat worden gevonden via zoekacties van anderen en heb het niet over nu maar over een jaar of 1 of 3 of 7, want ik vond oude topics terug, alle gestrand door dit soort reacties trouwens wat jammer is wel eigenlijk.
Do what you love, love what you do!
  woensdag 4 maart 2020 @ 22:49:57 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191838598
quote:
Door grapjassen of mensen die sowieso alles veroordelen gelijk al zodra ze alcohol en rijden horen...
Wat valt daar niet aan te veroordelen?
Het is gewoon asociaal huftergedrag.
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191838628
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 22:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat valt daar niet aan te veroordelen?

Het is gewoon asociaal huftergedrag.
Als je alles over 1 kam schaart wel ja. En ookal was het dat... waarom zou het niet nuttig zijn om eens de details van een rechtszaak te horen dan?
Do what you love, love what you do!
  woensdag 4 maart 2020 @ 22:52:25 #187
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191838675
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 22:51 schreef kree het volgende:

[..]

Als je alles over 1 kam schaart wel ja. En ookal was het dat... waarom zou het niet nuttig zijn om eens de details van een rechtszaak te horen dan?
Er is maar 1 kam als het gaat om rijden met drank op.

En die opmerking rijmt ook weer totaal niet met die "spijt" die je zegt te hebben.
Omdat je gepakt bent ja.
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator woensdag 4 maart 2020 @ 22:53:24 #188
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_191838695
Er zijn twee opties: of je zoekt in het echte leven hulp of niet. Hierover in discussie gaan heeft geen zin. Wil je een update kwijt op FOK! omdat je dat kennelijk wilt prima. Be my guest. Maar ik snap niet waarom aangezien je weet dat er meer tegengestelde meningen zijn. je kan het beter op je website zetten of delen in je echte leven met mensen indien je je er comfortabel bij voelt.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_191838750
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 22:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Er is maar 1 kam als het gaat om rijden met drank op.

En die opmerking rijmt ook weer totaal niet met die "spijt" die je zegt te hebben.
Omdat je gepakt bent ja.
En met te hard rijden
Assiocaal rijgedrag
Door rood rijden (perongeluk tuurlijk, je had een kind dood kunnen rijden)
Moet ik doorgaan?

Kan daar allemaal precies hetzelfde over zeggen hoor?

Nou zeg het maar ik ga niet de discussie aan over het hoe of wat WEER.
Ik wil het vervolg ervan uitleggen als het iemand boeit of je denkt gewoon laat maar gaan. Ook prima hoor, heb sowieso niet de motivatie echt om er iets meer over te vertellen als het weer zo gaat hoor.

Het is een open forum en daar wordt er zelfs nog op gewezen hiervoor. Ok wil het helemaal niet meer hebben over goed of fout nu, want daar waren we allemaal uit toch?

WIl het wel hebben over de gevolgen en hoe dat mss wel in verhouding staat tot andere dingen die ik bv weer veel erger vind als dit wat ik deed. Hoewel dat dus ook fout was.

Take-or-leave it.

Tot de volgende update maar weer. (Of niet hier, hangt van jullie af) Op het blog ga ik wel door.
Do what you love, love what you do!
  Moderator woensdag 4 maart 2020 @ 22:59:54 #190
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_191838837
Ga maar verder met je blog. Is denk ik beter.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_191838891
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 22:59 schreef Rene het volgende:
Ga maar verder met je blog. Is denk ik beter.
Ik stop ermee op verzoek, maar wil er wel even bij zeggen ook hier openbaar dat ik het daar niet mee eens ben eigenlijk in een openbaar forum waar werkelijk alles wel kan worden besproken behalve dit dus.

Maar ok volg het blog of DM dan maar
https://kreetjenl.wixsite(...)ficieel-nieuw-nieuws
Do what you love, love what you do!
  woensdag 4 maart 2020 @ 23:05:50 #192
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_191838957
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 23:02 schreef kree het volgende:

[..]

Ik stop ermee op verzoek, maar wil er wel even bij zeggen ook hier openbaar dat ik het daar niet mee eens ben eigenlijk in een openbaar forum waar werkelijk alles wel kan worden besproken behalve dit dus.

Maar ok volg het blog of DM dan maar
https://kreetjenl.wixsite(...)ficieel-nieuw-nieuws
Het kan prima besproken worden, alleen bevallen de reacties die je krijgt je niet en dan wordt het een puinhoop.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  woensdag 4 maart 2020 @ 23:06:23 #193
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_191838965
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 22:52 schreef Leandra het volgende:
Er is maar 1 kam als het gaat om rijden met drank op.
En dit.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Moderator woensdag 4 maart 2020 @ 23:11:23 #194
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_191839039
Ik wil vragen het hier bij te laten. Dit is al meerdere topics gedaan en dat moet voldoende zijn. Thanks.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_191839044
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 23:05 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Het kan prima besproken worden, alleen bevallen de reacties die je krijgt je niet en dan wordt het een puinhoop.
Nou niet dus? Het gaat me helemaal niet om de reacties. Wel om het verhaal te vertellen, maar dit heb ik nu te vaak gezegd, tis over. Post maar op dat blog, voor hier is het over, afgesproken met de mods. Danku
Do what you love, love what you do!
  donderdag 5 maart 2020 @ 06:51:02 #196
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_191841043
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 23:11 schreef Rene het volgende:
Ik wil vragen het hier bij te laten. Dit is al meerdere topics gedaan en dat moet voldoende zijn. Thanks.
Dus als ik het goed begrijp dan mag kree hier met enige regelmaat zijn 'updates' blijven plaatsen maar is het niet de bedoeling dat we daarop reageren.

Dat lijkt me een bijzonder vreemde gang van zaken.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_191841060
quote:
15s.gif Op donderdag 5 maart 2020 06:51 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp dan mag kree hier met enige regelmaat zijn 'updates' blijven plaatsen maar is het niet de bedoeling dat we daarop reageren.

Dat lijkt me een bijzonder vreemde gang van zaken.
Ik snap het wel hoor? Het blijft een herhaling nl van ok kree was stom en wat een idioot en etc.
Ik probeer het verhaal te vertellen. Maar ipv daarnaar te luisteren of in ieder geval te zien als een les voor anderen wat er dan gaat gebeuren.
Willen jullie steeds in discussie met mij gaan, wat totaal geen zin heeft want ik heb mijn fouten al toegegeven. Wat moet ik verder nog zeggen dan?
Kan ook niet echt nieuws geven nu na al datum voor strafzaak of cbr, wat ik wel kan zeggen is hoeveel inpackt het heeft even op mijn leven hoe simpel dat mss ook lijkt maar het is nu al meer dan straf genoeg al geweest voor mij om me lesje te leren. Helaas is dat juridisch en bestuursrechtelijk nog niet genoeg.

Tja dan kun je door blijven zeuren maar waarmee zou je tevreden zijn anders dan met als wat ik nu al zeg en schuld toegeef?

Let ook, ik kwam hier op uitnodiging in dit topic he.. en ok jullie bleven vragen en ik antwoordde. Toen werd het ja is niet de kree-show blog etc. Ik kap. Jij blijft doorvragen?

Ok het maakt mij niet uit, maar zeg me dan even waar ik had moeten afhaken? Je denkt zelf aardig gelijk te hebben en dat mag best hoor. En sterker nog ik heb er geen probleem mee ook nog om hier nog een hele eindeloze discussie aan te gaan ofzo. Maar de mods en andere users willen dat niet. Dus ok je mag dit zelf beslissen, via DM ofzo mag je gewoon blijven vragen hoor..

Jouw keuze vanaf hier is dit en niet die van mij. * kree checked notes even want denk dat er bij zijn.

[ Bericht 19% gewijzigd door kree op 05-03-2020 07:06:17 ]
Do what you love, love what you do!
  Moderator donderdag 5 maart 2020 @ 07:48:40 #198
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_191841320
quote:
15s.gif Op donderdag 5 maart 2020 06:51 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp dan mag kree hier met enige regelmaat zijn 'updates' blijven plaatsen maar is het niet de bedoeling dat we daarop reageren.

Dat lijkt me een bijzonder vreemde gang van zaken.
je moet kijken of het zin heeft erop te reageren. Kree moet hulp zoeken in het echte leven en wil het kennelijk kwijt op internet? Ik vind het beter op een blog waar eenzijdig iets geplaatst wordt en daarbij blijft het. Maar mag het op FOK! zetten niet verbieden. Ik wil vragen dat maar zo toe te laten en het te faciliteren. Erover in discussie gaan heeft geen zin want het wordt een frustrerende welles-nietes. Is zinloos.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  donderdag 5 maart 2020 @ 07:58:03 #199
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191841374
Ik ben enorm benieuwd naar de update waarin kree vertelt dat hij stappen zet om te stoppen met alcohol. Dan zou het nog eens een verhaal worden waar anderen iets aan hebben als ze het lezen.

Zolang dat niet gaat gebeuren ben ik enorm benieuwd naar de update van kree waarin hij vertelt hoe de rechter erover oordeelt dat kree na deze ervaring niet aan de slag is gegaan om helemaal te stoppen met alcohol drinken.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 5 maart 2020 @ 08:01:20 #200
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_191841400
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 07:58 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben enorm benieuwd naar de update waarin kree vertelt dat hij stappen zet om te stoppen met alcohol. Dan zou het nog eens een verhaal worden waar anderen iets aan hebben als ze het lezen.

Zolang dat niet gaat gebeuren ben ik enorm benieuwd naar de update van kree waarin hij vertelt hoe de rechter erover oordeelt dat kree na deze ervaring niet aan de slag is gegaan om helemaal te stoppen met alcohol drinken.
Exact dit ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')