Nee het is eerlijk wat ik wil horen is straf te overdreven voor wat het was.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:21 schreef notturna het volgende:
[..]
Je wil alleen maar horen dat het niet eerlijk dus
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:23 schreef kree het volgende:
[..]
Nee het is eerlijk wat ik wil horen is straf te overdreven voor wat het was.
Tja anders was het geen straf hequote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:23 schreef kree het volgende:
[..]
Het is geen straf, het is een maatregel met als doel de wegen wat veiliger te houden.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:23 schreef kree het volgende:
[..]
De straf van de rechter valt toch wel mee? 14 maanden niet rijden als eis, maar als je daar goed voorbereid voor de dag komt wordt het misschien 6 of 10 ofzo. Lijkt mij redelijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:23 schreef kree het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:22 schreef Ludachrist het volgende:
En morgen weer een nieuwe reeks berichten waarin de belangrijkste maatregel die genomen moet worden vakkundig genegeerd wordt.
Denk dat je me damn een beetje onderschat of meer verkeerd inschat denk ik. Ik kom irl beter uit mijn woorden nl als wat ik op fok doe in tekst. Maar zeg niet dat ik slimmer ben als hun? Geen idee weet ook niet wat ze vragen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hieruit blijkt dus al des te meer dat je geen spijt hebt van je daad.
Als je dit soort dingen ook bij het CBR blijft doen. En reken maar die dagen je nog veel erger uit dan wij hier doen. Dan zie jij je rijbewijs niet terug op de tijd dat de rechter het toe staat.
nadat je voor de rechter je zegje hebt gedaan en die je straf heeft laten horen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:25 schreef kree het volgende:
[..]
Denk dat je me damn een beetje onderschat of meer verkeerd inschat denk ik. Ik kom irl beter uit mijn woorden nl als wat ik op fok doe in tekst. Maar zeg niet dat ik slimmer ben als hun? Geen idee weet ook niet wat ze vragen.
En voorop voorlopig heb ik niks van het cbr? Wanneer hoor ik daarvan dan?
Euh ja gaat dat zo? Is het niet zo dat ze gelijk melding moeten doen naar het cbr zodra inname... of is het ook nog zo dat ze dat even op hun eigen tijd een keertje kunnen doen? Dat lijkt me vreemdquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
nadat je voor de rechter je zegje hebt gedaan en die je straf heeft laten horen.
Het CBR bellen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:31 schreef kree het volgende:
Hoe weet ik of er een melding is gemaakt naar het cbr? (Juridische vraag)
Ok dan ga ik dat nu doen, moment, weet alweer komt niks uit. Maargoed voor jullie even danquote:
Dat moet je ook bij de OvJ doen. Is je ook al verteld.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:31 schreef kree het volgende:
Of sowieso
Hoe weet ik of er een melding is gemaakt naar het cbr? (Juridische vraag)
Krijg mijn eigen verklaring niet de politie verteld me je bent de eerste ooit die een PV will opvragen?
CBR kan blijkbaar doen en laten wat ze willen op hun tijd?
Het PV of of de melding naar cbr is gedaan?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat moet je ook bij de OvJ doen. Is je ook al verteld.
Het PV. Nog een nadelig effect van veel zuipen is dat je dingen vergeet.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:40 schreef kree het volgende:
[..]
Het PV of of de melding naar cbr is gedaan?
Edit.....![]()
Sta nu in de wacht bij het cbr nl
Ja euh ik heb heel veel opmerkingen gekregen als in zeg maar 1500+ dus kan best zijn dat ik wat gemist heb. PV opvragen via algemeen nr lukte iig niet en ze vonden het het meest rare verzoek ooit... tja?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het PV. Nog een nadelig effect van veel zuipen is dat je dingen vergeet.
Heb je vast 0900 8844 gebeld? Dat is het algemeen politienummer. Gebruik de gegevens op de brief van de ovjquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:58 schreef kree het volgende:
[..]
Ja euh ik heb heel veel opmerkingen gekregen als in zeg maar 1500+ dus kan best zijn dat ik wat gemist heb. PV opvragen via algemeen nr lukte iig niet en ze vonden het het meest rare verzoek ooit... tja?
Nou geef het cbr nog 5 min en heb ik bijna een half uur gewacht.
Ja algemene nr ja. Maargoed ze hadden me ff door kunnen verbinden hoor ook. Maar dat was niet gelukt. Ok bel wel die ovj straks maar sta nu al een half uur in de wacht bij het cbr..quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb je vast 0900 8844 gebeld? Dat is het algemeen politienummer. Gebruik de gegevens op de brief van de ovj
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |