quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:44 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik zou ook gek worden... Maar ik zou in de laatste minuut nog even een rode kaart pakken door een paar benen te breken
Mata lijkt op Denver uit Casa de Papel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:40 schreef Coco. het volgende:
De scheidsrechter lijkt op de vader van Courtois
Braafheidquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:44 schreef Coco. het volgende:
Wie was dat ook alweer die de bal per ongeluk op zijn hoofd kreeg en daarmee een doelpunt voorkwam?
Bangerikquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitstekend idee om in de eerste stad in Nederland waar corona is vastgesteld een evenement door te laten gaan waar 15k man op afkomt.
Ongelofelijk jaquote:
Was wel buiten de tijdquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vorige keer dat Ajax in een KO wedstrijd 6 minuten blessuretijd mocht spelen werden ze uitgeschakeld.
Sowieso. Amsterdam is geen Noord-Holland.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
AZ is dé club van Noord-Holland.
Gewoon een stuk gezwel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sowieso. Amsterdam is geen Noord-Holland.
Drie dubbele kinnen genot.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:53 schreef Saekerhett het volgende:
Babel is ook zo verschrikkelijk kansloos slecht. Wint ook totaal geen fysieke duels meer.
Echt verschrikkelijk ja... ik mag toch hopen dat ie zondag op de bank zitquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:53 schreef Saekerhett het volgende:
Babel is ook zo verschrikkelijk kansloos slecht. Wint ook totaal geen fysieke duels meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |