En dat Getafe danquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Dit is echt de meest verschrikkkelijke ploeg die ik ooit heb zien voetballen
andere spelers hansquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:39 schreef VacaLoca het volgende:
Ik mis het Ajax dat Bayern scheel tikte vanuit de opbouw al. Het Ajax dat Real overklaste op het middenveld, het Ajax dat CL kampioen waardig was geweest.
Ze creëren amper iets en de creativiteit is ver te zoeken.
Dat was tegen het B elftal van Bayernquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:39 schreef VacaLoca het volgende:
Ik mis het Ajax dat Bayern scheel tikte vanuit de opbouw al. Het Ajax dat Real overklaste op het middenveld, het Ajax dat CL kampioen waardig was geweest.
Wat wil je dan met die houthakkers achterin en op het middenveld en Babel voorin?quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:39 schreef VacaLoca het volgende:
en dan toch derde in Spanje, hmm best knapquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Dit is echt de meest verschrikkkelijke ploeg die ik ooit heb zien voetballen
Koeman:quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:41 schreef Harlekien het volgende:
Babel is echt zo slecht dat ik er amper woorden voor heb
Je moeder is een B elftal.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat was tegen het B elftal van Bayern
quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:40 schreef Coco. het volgende:
De scheidsrechter lijkt op de vader van Courtois
is dat die oude speler van Twente?quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Willem II de rechtsback van Porto al binnen?
Uitstekend idee om in de eerste stad in Nederland waar corona is vastgesteld een evenement door te laten gaan waar 15k man op afkomt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:34 schreef Caland het volgende:
@:lenny_leonardtwitter:ADSportwereld twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:28:54Duel tussen Willem II en FC Groningen gaat vooralsnog door ondanks corona in Tilburg https://t.co/Bqz4AgT6T5 https://t.co/1Br7YDHS9c reageer retweet
Die Mexicaan.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
is dat die oude speler van Twente?
15k verkochte kaartjes zekerquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitstekend idee om in de eerste stad in Nederland waar corona is vastgesteld een evenement door te laten gaan waar 15k man op afkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |