Ik denk dat ik ook maar niet meer aan dat handvat likquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:34 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Dan ga ik er maar van uit dat het besmettelijk is. Handen wassen na elk supermarkt bezoek is sowieso wel slim.
We zijn ook even wereldnieuws.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:31 schreef Zipportal het volgende:
Poephoofd straks in de stream over Tilburg.
@:scrummie2.1
@:PowerLoungen
Ze zeiden Twee Steden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:31 schreef victorinox het volgende:
[..]
Was het niet het Elisabeth Ziekenhuis? Daar hadden we vandaag een mogelijk geval waar de uitslag nog van moest komen.
Of wel. Heb je het maar gehad.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:35 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook maar niet meer aan dat handvat lik
Cliffhanger voor de volgend uitzendingquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:34 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Gewoon achterlaten met existentiële vragen over winkelwagentjes
Ik ga hier wakker van liggenquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:36 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Cliffhanger voor de volgend uitzending
Maar voor je die kraan hebt bereikt heb je je deurklinken alweer aangeraakt, je boodschappentas op de grond gezet, misschien je fiets of auto vervuild en zo kunnen we nog wel even doorgaan.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:34 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Dan ga ik er maar van uit dat het besmettelijk is. Handen wassen na elk supermarkt bezoek is sowieso wel slim.
De hamvraag is dan welke andere stad nog meer de klos is.quote:
Beetje druk denkquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Gaat fok bij jullie ook telkens kapot?
Beetje druk denkquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ja, ik denk dat ze toen contact opgenomen hebben met de NOS om deze uitzending in elkaar te draaien waarin dan toevallig het eerste geval gemeld zou worden. Het is me anders echt net iets teveel toeval.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:33 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Die andere man was 2 dagen geleden in Noord-Brabant. Toch toevallig dat dit geval ook in Noord-Brabant is.twitter:cardio_jacco twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 22:37:57Former Dutch colleague informed me of first Dutch #COVIDー19 case in “Noord-Brabant” tested positive around 21:30. Visited northern Italy 1 week ago apparently. reageer retweet
Ja is ook besmet, quoten duurt een halve dag.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:27 schreef Greys het volgende:
Ik heb zelf het gevoel dat ze in NL misschien even wachten met het bekendmaken tot vanavond die Corona Infoshow op tv is geweest.Waarin ze vast nog even gaan roepen dat maskers geen enkele zin hebben dus wees maar niet boos dat die nergens meer te krijgen zijn enzo.
Wat heeft de carnaval ermee te maken? Hij heeft het opgelopen in Noord-Italië en hij woont in Noord-Brabant. Ze hebben die man gewoon een paar dagen getest tot het bevestigd werd.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:34 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Hoezo is dat toevallig? Is een easy guess met carnaval
twitter:cardio_jacco twitterde op woensdag 26-02-2020 om 14:26:17My tweet about the possible first case of #COVIDー19 in the Netherlands was a little too premature. My apologies for that. My dear colleague said possible first case, it was a misunderstanding. Nevertheless pt will be tested again today. https://t.co/omEc6D4UGr reageer retweet
Daarom deurklinken etc ook regelmatig ontsmetten.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:36 schreef kilon het volgende:
[..]
Maar voor je die kraan hebt bereikt heb je je deurklinken alweer aangeraakt, je boodschappentas op de grond gezet, misschien je fiets of auto vervuild en zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Kortom, ja handen wassen is altijd goed. Maar nog geen seconde later is de kans dat je iets besmettelijks aanraakt gewoon heel groot.
Jaquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |