Anooit geweten of over nagedacht.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:27 schreef dodoria het volgende:
[..]
Omdat het virus ook in je poep en plas zit. Als je doorspoelt met de deksel open zwier je al die virus deeltjes de hele ruimte door, op de muren, de deur, grond etc. En voor de mensen die een wc hebben in de badkamer komt het virus dan ook gezellig op de tandenborstels, handdoeken etcetera.
Je moet sowieso eigenlijk altijd de deksel dicht doen voor het doortrekken, want je sprayt gewoon je poep deeltjes de ruimte in anders 🤢
Ik ook.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:27 schreef polderturk het volgende:
NEEEEE
IK WOON IN BRABANT !!!!!
https://nos.nl/liveblog/2324745-besmettingsgeval-in-tilburg.html
Oh, was het @Greys? Ik kon me niet meer herinneren wie het was.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:29 schreef Lonaa het volgende:
@:Greys , jij zei het vanmiddag toch? Dat ze de eerste besmetting bekend zouden maken na het programma?
Mijn drollen zakken meestal naar de bodem van het toilet, is dat ook besmettelijk?quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:27 schreef dodoria het volgende:
[..]
Omdat het virus ook in je poep en plas zit. Als je doorspoelt met de deksel open zwier je al die virus deeltjes de hele ruimte door, op de muren, de deur, grond etc. En voor de mensen die een wc hebben in de badkamer komt het virus dan ook gezellig op de tandenborstels, handdoeken etcetera.
Je moet sowieso eigenlijk altijd de deksel dicht doen voor het doortrekken, want je sprayt gewoon je poep deeltjes de ruimte in anders 🤢
Groot drugstekort in de rest van het land.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:30 schreef alpeko het volgende:
Heel Tilburg in lockdown. Missen we niks aan
Was het niet het Elisabeth Ziekenhuis? Daar hadden we vandaag een mogelijk geval waar de uitslag nog van moest komen.quote:
Meerdere users volgens mijquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, was het @:Greys? Ik kon me niet meer herinneren wie het was.
Alleen omdat ze nu die grens (nog even) hebben.quote:
Ja, volgens mij wel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, was het @:Greys? Ik kon me niet meer herinneren wie het was.
allemaal onderweg naar Zandvoortquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:31 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik zag vandaag al zoveel zombies buiten
Nuken. We mogen geen enkel risico nemen!quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:30 schreef alpeko het volgende:
Heel Tilburg in lockdown. Missen we niks aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |