en dan??quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je ff flink met je voeten over de grond gaan en dan iemand in de nek aanraken.
Naar is dat hèquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:49 schreef Mo0nlight het volgende:
als ik op mijn bank heb gezeten krijg ik altijd schokjes wanneer ik weer wat anders aanraak zodra ik de bank verlaat.. creapy!
eerst de deur zelf aanrakenquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik krijg op m'n werk regelmatig schokken als ik deurenklinken aanraak
petsquote:
Doet soms ook gewoon zeer.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:51 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha ik ben ook zo statisch als de pest.. Mr-april is bang voor me omdat ik hem steeds schokken geef
klopt maar werkt primaquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt dat helpt. Maar vertraagd de boel zo
Geen spoilers aub Mikey. Ik wil later terugkijken.quote:
Heb ik altijd in de winterquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:51 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
oh ohenig idee hoe het komt?
Nee met mijn lichaamquote:
Ik ook constant, als ik in het donker een deurklink aanraak zie je de vonken gewoonquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik krijg op m'n werk regelmatig schokken als ik deurenklinken aanraak
echt vervelendquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:55 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb het ook altijd met de autodeur
werken idd prima bij de autoquote:
okequote:Op donderdag 27 februari 2020 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Geen spoilers aub Mikey. Ik wil later terugkijken.
Lekker slipe.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:58 schreef Nizno het volgende:
ja ik ga douchen en dan plat.
welterusten voor u allen later
Slaap lekkerquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:58 schreef Nizno het volgende:
ja ik ga douchen en dan plat.
welterusten voor u allen later
Je kinderen gingen ook niet zonder schokken?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:51 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha ik ben ook zo statisch als de pest.. Mr-april is bang voor me omdat ik hem steeds schokken geef
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |