Lekker bezigquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:08 schreef Nizno het volgende:
wachtwoorden aangepast en herstelmailadressen aangepast. Ik ben goed bezig. Nu ff kijken of ik 1 filmpje nog van het originele geluid kan voorzien of dat dat verdwenen is in de tijd.
ja joh heb het nog druk zoquote:
Het duurde fff maar jent is goed gekomen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:08 schreef Nizno het volgende:
wachtwoorden aangepast en herstelmailadressen aangepast. Ik ben goed bezig. Nu ff kijken of ik 1 filmpje nog van het originele geluid kan voorzien of dat dat verdwenen is in de tijd.
Origineel wel ja.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgen weer je vrije dag?
quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het duurde fff maar jent is goed gekomen.
Zodra ik m'n stuur weer normaal beet kan houden . Door de zwelling en in m'n hand is het nu met m'n duim en twee vingers maar ik kan niet genoeg kracht zetten mocht ik ineens moeten ingrijpen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:06 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha is hij echt
[..]
Oh dat is wel klote, wanneer mag je weer rijden? Hopelijk is het snel ook weer wat beter weer
Heb je de binnen kant van de emmer nog bekeken vandaagquote:
nope lekker nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je de binnen kant van de emmer nog bekeken vandaag
O dat vind ik altijd zo ellende. Dat heb ik maandag weer.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:11 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nee is een vergadering bijgekomen vandaag.. c.a. 1,5 uur werk maar 1 uur heen en een terug
Top.quote:
Houden zoquote:
ben ik zeker van planquote:
Maar de vergadering die ik vanavond zou hebben is daarmee vervallen dus dat is wel weer lekker ..quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat vind ik altijd zo ellende. Dat heb ik maandag weer.
Koekoekquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:11 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nee is een vergadering bijgekomen vandaag.. c.a. 1,5 uur werk maar 1 uur heen en een terug
ja sorry verdwaald tijdens zieke nachtquote:
Hoef je geen sorry voor te zeggen, zolang je het gezellig houdquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja sorry verdwaald tijdens zieke nacht
Dat zeker. Onverwacht een avondje vrij.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:13 schreef aKboR het volgende:
[..]
Maar de vergadering die ik vanavond zou hebben is daarmee vervallen dus dat is wel weer lekker ..
ja al 31 uur emmervrijquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoef je geen sorry voor te zeggen, zolang je het gezellig houd![]()
Ondertussen alweer beter of nog steeds ziekjes?
Ben jij hier voor het eerst danquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja sorry verdwaald tijdens zieke nacht
niet echt voor t eerst maar wel extreem lang nu.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben jij hier voor het eerst dan
O wat ziekte al niet met een mens kan die hè 😱quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet echt voor t eerst maar wel extreem lang nu.
Normaal zeg ik hooguit 3 posts en ren weer weg
nou egt.....quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat ziekte al niet met een mens kan die hè 😱
Ben aan het schoonmaken en heb dat nummer in m'n kopquote:
quote:
Valt best mee toch.quote:
Naaaa wel wat werk te verzetten nog.. maar lekker met eigen koffie en peuk erbijquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeker. Onverwacht een avondje vrij.
bewust niet gedaan, even gedut vanmorgen maar ik dacht laten we maar gewoon normaal een ritme gaan aanhouden weer soort vanquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:19 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nog wel wat kunnen slapen vandaag?
Nou ik vond het wel gezellig. Normaal zitten hier overdag niet zo heel veel vrouwen. Ff 10 tellen en dan weer weg.quote:
Oh dat is wel klote.. Zit je wel bij de fysio?quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zodra ik m'n stuur weer normaal beet kan houden . Door de zwelling en in m'n hand is het nu met m'n duim en twee vingers maar ik kan niet genoeg kracht zetten mocht ik ineens moeten ingrijpen.
Beetje link als ik niet kan uitwijken.
Is wel bevorderlijk om weer in een normaal ritme terecht te komen qua slaap.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
bewust niet gedaan, even gedut vanmorgen maar ik dacht laten we maar gewoon normaal een ritme gaan aanhouden weer soort van
Mag hier wel vaker komen van de stamoudsten.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet echt voor t eerst maar wel extreem lang nu.
Normaal zeg ik hooguit 3 posts en ren weer weg
ja dat ben ik dus normaalquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ik vond het wel gezellig. Normaal zitten hier overdag niet zo heel veel vrouwen. Ff 10 tellen en dan weer weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |