Lekker bezigquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:08 schreef Nizno het volgende:
wachtwoorden aangepast en herstelmailadressen aangepast. Ik ben goed bezig. Nu ff kijken of ik 1 filmpje nog van het originele geluid kan voorzien of dat dat verdwenen is in de tijd.
ja joh heb het nog druk zoquote:
Het duurde fff maar jent is goed gekomen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:08 schreef Nizno het volgende:
wachtwoorden aangepast en herstelmailadressen aangepast. Ik ben goed bezig. Nu ff kijken of ik 1 filmpje nog van het originele geluid kan voorzien of dat dat verdwenen is in de tijd.
Origineel wel ja.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgen weer je vrije dag?
quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het duurde fff maar jent is goed gekomen.
Zodra ik m'n stuur weer normaal beet kan houden . Door de zwelling en in m'n hand is het nu met m'n duim en twee vingers maar ik kan niet genoeg kracht zetten mocht ik ineens moeten ingrijpen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:06 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha is hij echt
[..]
Oh dat is wel klote, wanneer mag je weer rijden? Hopelijk is het snel ook weer wat beter weer
Heb je de binnen kant van de emmer nog bekeken vandaagquote:
nope lekker nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je de binnen kant van de emmer nog bekeken vandaag
O dat vind ik altijd zo ellende. Dat heb ik maandag weer.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:11 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nee is een vergadering bijgekomen vandaag.. c.a. 1,5 uur werk maar 1 uur heen en een terug
Top.quote:
Houden zoquote:
ben ik zeker van planquote:
Maar de vergadering die ik vanavond zou hebben is daarmee vervallen dus dat is wel weer lekker ..quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat vind ik altijd zo ellende. Dat heb ik maandag weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |