Geen tips helaas maar wat zou ik daar een moord voor doen zeg. Hier in de buurt zit er geen, en mijn vrouw vind Mc Donalds lekkerder dus eindigen we als we al zoiets eten meestal daar.quote:
BK is sowieso lekkerder dan Mac Do. Maakt niet uit wat je neemt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:57 schreef anndb het volgende:
[..]
Geen tips helaas maar wat zou ik daar een moord voor doen zeg. Hier in de buurt zit er geen, en mijn vrouw vind Mc Donalds lekkerder dus eindigen we als we al zoiets eten meestal daar.
Vanavond hier Spaghetti
Chili cheese burger, long chicken, chili cheese nuggets, twister fries, freakingdel... Zal ik even doorgaan?quote:
Ga door! Is de freakingdel echt lekker?quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Chili cheese burger, long chicken, chili cheese nuggets, twister fries, freakingdel... Zal ik even doorgaan?
Gaat een hele wereld voor mij open hier. Die wil ik ook proeven.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:52 schreef Moass het volgende:
[..]
Ga door! Is de freakingdel echt lekker?
Waar verblijf jij dan zonder bk in de buurt?quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:07 schreef anndb het volgende:
[..]
Gaat een hele wereld voor mij open hier. Die wil ik ook proeven.
De long chicken blijft wel altijs goed idd!quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:52 schreef Moass het volgende:
[..]
Ja vind ik zeker. 2,25 voor een broodje frikandel speciaal. Goed gevuld. Alleen de rauwe ui proef je naderhand nog een aantal uurquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:52 schreef Moass het volgende:
[..]
Waarom eet je niet rustig?quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik eet vanavond snel rijst met zwarte bonen(saus) .
quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Haha. Had precies 10 min tijd voor visite kwam.
Zo fijn altijd dit soort hapjes avondenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:26 schreef realAIVD het volgende:
Vanavond hapjesavond, met stokbrood, allerhande kaasjes, dadels, noten, olijven, charcuterie en crudité met hummus en tzatziki.
Eventueel nog gehaktballetjes in pittige satésaus als we toch ook iets warms er willen eten.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:44 schreef wollah het volgende:
Ga zo kappa knoffo halen met @:jigggy en @:wielrennerdt
Lekkerste wat er is, vroeger vond ik het verschrikkelijk maar is nu een van mijn favoriete dingenquote:
Die leeft nog gekquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:53 schreef Karzai het volgende:
RIP Bob Fosko, van hem heb ik koken geleerd![]()
Oh ik lees het netquote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh frontpage zegt hij is overleden, hij had kanker
Ik heb er een paar gekeken, ken dit niet joh! Geweldig!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:53 schreef Karzai het volgende:
Die spekjes.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:53 schreef Karzai het volgende:
Fokkertjes hebben het culinair gesproken ook niet zo makkelijkquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:53 schreef Karzai het volgende:
O daar ben je weer!quote:Op maandag 2 maart 2020 17:24 schreef Sigaartje het volgende:
Ik wil jullie allemaal heel erg hartelijk bedanken voor alle steun die jullie me geven bij mijn spanningen en lichamelijke stressproblemen die het geeft.
Het heeft me werkelijk zeer goed gedaan!
geen grap, maar zijn die glutenvrij en kant en klaar, heb je verpakking nogquote:Op zondag 1 maart 2020 18:10 schreef Uhmmpie het volgende:
[ afbeelding ]
Onder aanmoediging en met de tips van Cul SC onder de arm ging ik gisteren naar Amazing Oriental.
Vandaag geen kookzin dus gooide ik dumplings in mn nieuwe bamboemandje.
Tapioca kroepoekjes in de olie.
Trok een azaiatisch bakje dipsel met de sprekende titel “delicious flavor” open.
Lekker
Hoge bloeddruk en ik maak me veel te druk. De huisarts heeft gezegd dat ik rust moet nemen. "Een vakantie zal je goed doen". Nog niet gepraat met de baas. Ik ben te fanatiek in mijn werk.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:27 schreef maily het volgende:
[..]
O daar ben je weer!![]()
Gelukkig maar.
Stay away from corona.
Zal straks even kijken.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:29 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
geen grap, maar zijn die glutenvrij en kant en klaar, heb je verpakking nog
want ik had daar ook naar zitten kijken in de folder, want ik eet geen gluten, vanwege ziek worden
het ziet eruit als rijstmeel, zijn dat die met garnalen?
dank je, maar ik zag ergens dumsim van rijstmeel, dank jequote:Op maandag 2 maart 2020 17:58 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Zal straks even kijken.
Deze zijn niet met garnalen.. maar die hadden ze ook ja.
Even online gekeken:
Ingredients:
Wheat Flour, Minced Pork (27%),Water, Chinese Leaf (12%), Cabbage, Starch, Vegetable Oil, Spring Onion, Onion Ginger, Salt, Soy Sauce (Water, Salt, Soybeans, Wheat Flour), Gluten, Sesame Oil, Flavour Enhancer E621, Thickening Agent E1420
Glurenvrije spullen zag ik er sowieso genoeg.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:10 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
dank je, maar ik zag ergens dumsim van rijstmeel, dank je
ik moet binnenkort daar toch weer inslaan
vissaus, glutenvrije sojasaus oa is bijna op en sambal
Mitraillette is dat toch?quote:Op maandag 2 maart 2020 19:03 schreef christmastsunami het volgende:
ik heb geen zin om moeilijk te doen
ik pak 2 boterhammen met knoflooksaus en ram er patat tussen
Gádverdamme, hoe kom je eropquote:Op maandag 2 maart 2020 19:03 schreef christmastsunami het volgende:
ik heb geen zin om moeilijk te doen
ik pak 2 boterhammen met knoflooksaus en ram er patat tussen
zoiets ja, ik moest het googlen, ik wist niet dat er een naam was voor patat op broodquote:Op maandag 2 maart 2020 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Mitraillette is dat toch?![]()
Ik had carbonara met zalm![]()
Toe kwark met hagelslag.
En nu kop thee.
ik heb het zelf niet verzonnen, ik heb dat geleerd ik snap ook niet waarom ik er in eens trek in hadquote:Op maandag 2 maart 2020 19:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Gádverdamme, hoe kom je erop![]()
Iets te pittige (ik schoot uit met de sambal) courgettesoep met een broodje geitenkaas erbij
Vanmorgen had ik een stuk schnitzel en vanmiddag skyr met all bran en honing
Tussendoor velen koffie, want koffie
over engelse smaak valt niet te twisten :squote:Op maandag 2 maart 2020 19:43 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
zoiets ja, ik moest het googlen, ik wist niet dat er een naam was voor patat op brood
Jamie een engelsman deed het ooit voor
Je begon met (klein) diner, in de middag ontbijt en vanavond had je lunchquote:Op maandag 2 maart 2020 19:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Gádverdamme, hoe kom je erop![]()
Iets te pittige (ik schoot uit met de sambal) courgettesoep met een broodje geitenkaas erbij
Vanmorgen had ik een stuk schnitzel en vanmiddag skyr met all bran en honing
Tussendoor velen koffie, want koffie
In Griekenland in een broodje gyros doen ze ook patat.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:43 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
zoiets ja, ik moest het googlen, ik wist niet dat er een naam was voor patat op brood
Jamie een engelsman deed het ooit voor
Zoiets jaquote:Op maandag 2 maart 2020 20:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Je begon met (klein) diner, in de middag ontbijt en vanavond had je lunch
Hmm en dat is wel echt superlekker.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
In Griekenland in een broodje gyros doen ze ook patat.
tis ook echt armenvoedsel waar je meteen een paar kilocalorieen extra krijgtquote:Op maandag 2 maart 2020 20:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
In Griekenland in een broodje gyros doen ze ook patat.
Oh dat is idd een goede combi.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Straks tosti met brie, walnoten en ontbijtspek. Recept op AH.nl, ziet er wel lekker uitErbij waarschijnlijk een glas melk.
Geen lekkere soepquote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmorgen yoghurt, een appel en thee.
Tussendoor dropjes.
Vanmiddag soep (als er lekkere is in de kantine), crackers smeerkaas met kalkoenfilet en een sinaasappel.
ohw manquote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:59 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Oh dat is idd een goede combi.
Brie met peer trouwens ook.
Klinkt wat vreemder maar smaakt prima.
die nuts moet je echt es proberen, nadat ie half bevroren is in de vriezerquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Toetje was kwark met hagelslag.
Nu thee, haverbiscuit en een mini nuts.
Hmm fijn merk is dat wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:58 schreef christmastsunami het volgende:
broccolie met een paar druppels goeie soja saus en bruine rijst, met ajam ritja ritja
'lee kum kee', staat er op het flesje uit hongkong, lekker
lee cum............ eh nee
Heb er bij mars en snickers over gehoord maar ik hou juist van die zachte nougat.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:30 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
die nuts moet je echt es proberen, nadat ie half bevroren is in de vriezer
ik zweer het je, dit is gewoon lekker
Daging smoorquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:20 schreef mascara-klodder het volgende:
Thee en Sprenkeltjes.
Straks frietjes,doperwtjes en maïs, kabeljauw.
Dan vleesch voor morgen maken, heb runderlappen uit de vriezer gehaald en twijfel nu over hachee, rendang of daging smoor te maken...
Goeie keus!quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Yup, dat gaat 'm worden, heb kousenband en dan denk ik lontong erbij
Het is toch hachee gewordenquote:Op woensdag 4 maart 2020 18:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Goeie keus!
Ik kreeg wraps met kidneybonen kikkererwten chili, creme fraiche, piri piri, sla en kaas.
Toe vlaflip met verss aardbeiensap
Lekker!! Wat had je?quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:55 schreef Karzai het volgende:
Geen trek in mijn boterhammetjes, ik ga bij kfc lunchen
Die chocola ken ik van Ritter Sport maar die bedoel je vast nietquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het is toch hachee geworden![]()
Rode kool met appeltjes, stoofpeertjes en aardappelpuree erbij![]()
Nu thee en een stuk chocolade met amandelen, zout en honing. Is mijn favoriet momenteel, te koop bij de Aldi
Past ook goed ja! Lekker kruidig.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zojuist een flinke kop goulashsoep van het AH verspakket. Iemand gaf de tip om blokjes chorizo erin te doen. Echt ontzettend lekker!
Nope, gewoon van Chateau, Aldi-merk. 200gram voor ¤1,49 ofzo. Helaas op nu dus morgen verplicht boodschappen doenquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die chocola ken ik van Ritter Sport maar die bedoel je vast niet
Zinger burger en frietjesquote:
Van hartequote:
Roze. Die had ik nog staanquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Van harte![]()
Blauw en roze door elkaar?![]()
Lunch wordt geen twister friet
2 Hamkaas croissantjes.
Yeaaah!!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb voor het eerst in mijn leven iets Koreaans gemaakt. Is wel topic-waardig want ik heb meer recepten nodig.
Wel lekker! Stiekem toch nog steeds één laatste chipje pakken, dan is de schotel uiteindelijk toch leegquote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben alleen dan is een nacho's schotel wel groot
.
Alles op ja... in Nunspeetquote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel lekker! Stiekem toch nog steeds één laatste chipje pakken, dan is de schotel uiteindelijk toch leeg
Waar zit je in hotel?
Mooie omgeving! Wandelen?quote:
Weet er genoeg..quote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:49 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm benzinestation zonder broodjes. Wie verzint dat.
Oooh ziet er lekker uit en klinkt ook zo!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:12 schreef golfer het volgende:
Tussendoor: kalfsgoulash in een pasteibakje.
Vanavond (en dat is de schuld van @:minilot): https://iamafoodblog.com/vietnamese-caramelized-pork-belly-pasta/ met een gemengde salade erbij.
Stoer dat je alleen naar een hotel gaat! En snap dat nachos veel is na een ontbijt buffet.quote:
Zo lekker!! Witbrood met pindasausquote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:59 schreef marc0871 het volgende:
Ik zat te twijfelen tussen puntjes met pindakaas en kipsate.
Heb ik het maar gecombineerd
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zo lekker!! Witbrood met pindasausAt ik vroeger erg vaak. Kon wel 9 boterhammen op uit school.
En dan nog avondeten
Een goede AYCE kan zo fijn zijnquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
AYCE bij Cathay in Rotterdam. Letterlijk een vreet schuur.
Konjorim had ik gemaakt. Ga het zo maar eens proeven. Net toen ik klaar was belde vriend of ik kwam bieren, is weer eens wat anders dan op vrijdagavond taart/cake eten en Netflixenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Yeaaah!!![]()
Zoo lekker! Wat had je?
Avondeten net was fire noodles en een champignon-paprika burger.
Nu naar buurvrouw en die heeft altijd lekkere dingen in huis
Klinkt heerlijk. Geniet ervanquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:17 schreef Uhmmpie het volgende:
Knoblauchsuppe
En verse forel
En apfelstrudel.
Mijn vakantie is alvast compleet
Wow dit gerecht kon ik nog niet maar opgezocht en moet lekker zijn!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Konjorim had ik gemaakt. Ga het zo maar eens proeven. Net toen ik klaar was belde vriend of ik kwam bieren, is weer eens wat anders dan op vrijdagavond taart/cake eten en Netflixen![]()
En de Teckel was ook helemaal happy want kon spelen met zijn hont, toen we vanmiddag thuiskwam heeftie heel de middag liggen pitten, totaal uitgeput was ze![]()
Het was idd lekker, had het maar gegeten op wat schijfjes komkommer, de rest in porties in de vriezer. Oplader van telefoon kapot, als ik maandag een nieuwe heb gehaald open ik een topic.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wow dit gerecht kon ik nog niet maar opgezocht en moet lekker zijn!
En fijn, een hond die een tijd slaapt
Lekker! Misschien morgen op het menu, heb teveel gehakt voor de chili con carne, dus dit is wel een lekkere optie om te snacken.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:32 schreef ManianMan het volgende:
Broodje knoflook vandaag gehad. Stokbrood door de helft uithollen kaas erin kruidenboter erin gehakt gemengd met knoflook erin en dan de oven in sausje erbij aan tafel
Je kunt er ook wat groenten toevoegen als je niet groot knoflook fan bentquote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Lekker! Misschien morgen op het menu, heb teveel gehakt voor de chili con carne, dus dit is wel een lekkere optie om te snacken.
Ikquote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:43 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je kunt er ook wat groenten toevoegen als je niet groot knoflook fan bent
Daar heb ik helemaal geen probleem mee gek genoeg.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Stoer dat je alleen naar een hotel gaat! En snap dat nachos veel is na een ontbijt buffet.
Knuffel
Have funquote:Op zondag 8 maart 2020 15:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal geen probleem mee gek genoeg.
Straks samen met ex een hapje eten in een hotel met 50% korting
Fijn zoveel korting! Was het lekker?quote:Op zondag 8 maart 2020 15:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal geen probleem mee gek genoeg.
Straks samen met ex een hapje eten in een hotel met 50% korting
Lekker!!!quote:Op zondag 8 maart 2020 20:30 schreef marc0871 het volgende:
Naar aanleiding van
CUL / [CULSC] Battle of the Babi Ketjap! (geen babi pangang o|O )
Heb ik Ajam (kip) Ketjap gemaakt
[ afbeelding ]
![]()
Nu al het Oostenrijks eten zat?quote:Op maandag 9 maart 2020 16:52 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm hier iets van vis met pad thai...
In oostenrijk dus
Nou ik kiezen uit “pad thai vis” of “thaise gele curry met kip”quote:Op maandag 9 maart 2020 17:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nu al het Oostenrijks eten zat?
Was het lekker?quote:Op maandag 9 maart 2020 18:26 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nou ik kiezen uit “pad thai vis” of “thaise gele curry met kip”
Dus eh.. ik dacht: doe maar vis dan.
De forel was ook superlekker zaterdag.
Oehh, lekker! Doe je de piccalilly er door of er naast?quote:Op maandag 9 maart 2020 19:06 schreef maily het volgende:
Boerenkoolstamp met spekjes, rookworst en piccalilly
Dankje, opeten ging alles lekker door elkaar.quote:
De vis wel lekker...quote:Op maandag 9 maart 2020 19:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Was het lekker?
Die vega spekjes waren zo smerig.. Ik was gewoon boos. Dus ik ging naar de supermarkt en heb daarna tartaartje gegeten en morgen weer
Ben je op wintersport?quote:Op maandag 9 maart 2020 20:45 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
De vis wel lekker...
de noodles laten liggen. Niet helemaal geweldig in mn vel geloof ik... want weinig trek.
Heel de dag al eigenlijk. Maar goed.. reserves genoeg
Tof! Veel plezierquote:Op maandag 9 maart 2020 21:04 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Yesyes
Voor er eerst overigens.. hele belevenis dus
Vandaag vooral niet heel lekker in mn vel.quote:
Beterschap ....quote:Op maandag 9 maart 2020 21:23 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Vandaag vooral niet heel lekker in mn vel.
In de categorie dat het zweet op mn voorhoofd stond na het aantrekken van mn skischoenen.
Dus vooral aan de bar gehangen sochtends en smiddags op bed boek gelezen.
Nu bedtijd.. hopelijk morgen beter.
Beter geslapen in ieder geval...quote:Op maandag 9 maart 2020 22:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Beterschap Uhmmpie. Niet leuk als je nu griep krijgt op vakantie
Klinkt goedquote:Op dinsdag 10 maart 2020 07:57 schreef Uhmmpie het volgende:
Oostenrijks broodje met oostenrijkse kaas.
Schaaltje yoghurt en koffie.
Ontbijt waar ik oprecht altijd een beetje gelukkig van word.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Hier rijstwafels met smeerkaas, mandarijnen en thee.
Heb jij dat recept toevallig uit de Allerhande? Zag toevallig vandaag zoiets erin staan. Lijkt me erg lekker!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Had een visstoofpotje gemaakt van kabeljauw, mosselen, tuinerwtjes, wortelen en aardappelen in wat passata met wat groentenbouillon, echt heel erg lekker
Nu een Mars-ijsje
Oooh!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Had een visstoofpotje gemaakt van kabeljauw, mosselen, tuinerwtjes, wortelen en aardappelen in wat passata met wat groentenbouillon, echt heel erg lekker
Nu een Mars-ijsje
Nope, gewoon de vriezer ingedoken. Zat ook nog ui bij trouwens, dat was samen met de wortelen het enige wat niet uit de diepries kwamquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Heb jij dat recept toevallig uit de Allerhande? Zag toevallig vandaag zoiets erin staan. Lijkt me erg lekker!
Nomnomnom!quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Broodje met pindakaas, brandnetel thee
Kop koffie
Een kom yoghurt met sinaasappel en blauwe bessen
2 broodjes met knakworst
Een paar reepjes chocola.
Als avondeten straks boerenkoolstamp. Mét piccalilly @:maily
Van die ronde? Uit zo'n langwerpige verpakking? Vier verschillende smaken?quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Net een bakje chili crispies (soort Japanse zoutjes).
Dezequote:Op woensdag 11 maart 2020 16:59 schreef maily het volgende:
[..]
Van die ronde? Uit zo'n langwerpige verpakking? Vier verschillende smaken?
quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Deze
Oh en wie vroeg er ook alweer om de sriracha pinda's?
Ziet er lekker uit!quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:53 schreef Boopthesnoot het volgende:
https://ibb.co/HxJ3Y13
Vegetarische plaatpizza met Ricotta, courgette, paprika, ui, wortel, Feta en wat chilipeper
Bij de Aldi heten die Sprenkeltjes, ik ben er dol op.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:42 schreef Uhmmpie het volgende:
Speckstengel ofzo
Wit brood met meegebakken spek en kaas.
Yum dus.
Nu zwarte thee met licheesmaak en een biscuitje met chocolade/suiker op 1 kant.
Als fruitthee-mijder vind ik deze verrassend lekker en drink het geheel vrijwillig.
Lekker!quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:01 schreef golfer het volgende:
Vanavond: voor mij Chinees laten bezorgen en voor B. een grote ramesmaaltijd van de toko.
Omg. Instant trek in.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:08 schreef mascara-klodder het volgende:
thee en een derde van de chocolade-cake met dulce de leche vulling die ik gisteren had gemaakt als ontbijt
Beetje misselijk nu
Ik voorlopig niet meerquote:
Ach, ik had 't kunnen wetenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Klinkt heerlijk mk! Jammer dat je een beetje beroerd bent nu![]()
Zojuist 2 nasischijven verorberd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |