Ohw dat is ook wel handig ja, maar ja ik ga niet naar de sportschool en mijn schoonmoeder woont in belgie.quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, in zo'n buitenhokje lijkt me ook niks. Toen hier de badkamer verbouwd werd, ging ik op de sportschool, of bij mijn schoonmoeder (liever niet) douchen.
Mazzeltje dus! Zie je wel... alles komt goedquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]En ik heb ook een extra plankje in mijn keuken nu waar eerst een boiler hing. Ik had al om een kastje gevraagd maar dat kreeg ik niet tenzij ik het zou kopen en net zag ik dat er ineens een plankje hangt en plank erachter om de leidingen wat weg te werken. Blij mee.
Jaaaaaaaaaquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Mazzeltje dus! Zie je wel... alles komt goed
Dus die doet het niet meer?quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:53 schreef chufi het volgende:
[..]
lijkt wel een begrafenis ..
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:53 schreef chufi het volgende:
[..]
lijkt wel een begrafenis ..
[ afbeelding ]
Oh je wel hoor.. zat alleen vast in het grind.. weinig schade hoop ik.. Kan ie nog een paar rondjes oefenen straks (tot 13 uur)quote:
beloofd veel goeds... Ajax won meestal van Griekse teams... zou niet mee mogen spelen maar ja Grieken ...quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:56 schreef oma-Nijn het volgende:
En de Griekse kaartenkoning fluit Ajakkes vanavond, lees ik net![]()
Ze zullen compleet kansloos zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:56 schreef oma-Nijn het volgende:
En de Griekse kaartenkoning fluit Ajakkes vanavond, lees ik net![]()
Ohw ok. Tja vrouw he, geen verstand van.quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh je wel hoor.. zat alleen vast in het grind.. weinig schade hoop ik.. Kan ie nog een paar rondjes oefenen straks (tot 13 uur)
No problem hoor..quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw ok. Tja vrouw he, geen verstand van.
Je weet, ik ben anti Ajakkes, maar de vorige wedstrijd was wel een aanfluiting zeg.quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:58 schreef chufi het volgende:
[..]
beloofd veel goeds... Ajax won meestal van Griekse teams... zou niet mee mogen spelen maar ja Grieken ...
Eh.... Getafe is Spanje, toch?quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Je weet, ik ben anti Ajakkes, maar de vorige wedstrijd was wel een aanfluiting zeg.
Wat een acteurs die Grieken![]()
Dat waren Spanjaarden iid , wat Haags zegtquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Je weet, ik ben anti Ajakkes, maar de vorige wedstrijd was wel een aanfluiting zeg.
Ja, vrouwen en voetbalquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eh.... Getafe is Spanje, toch?
Heeft Albon alweer getraind?quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh je wel hoor.. zat alleen vast in het grind.. weinig schade hoop ik.. Kan ie nog een paar rondjes oefenen straks (tot 13 uur)
Och, voetballers zijn sowieso acteurs, dus wat dat betreft had je gelijkquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, vrouwen en voetbal![]()
Dacht ff mee te praten
quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:18 schreef chufi het volgende:
[..]
DIe mag vanmiddag... Morgenmiddag Max weer, die wil als laatste de snelste tijd zetten
En daar is Max al weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Excuus Spanjaarden.... lol, anders zou er ook geen Griek fluiten![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:28 schreef chufi het volgende:
[..]
En daar is Max al weerTsjoef is die Ocon nu in plaats van Hulkenberg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
Ja bij Renault in het geelquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
Tsjoef is die Ocon nu in plaats van Hulkenberg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |