Na vandaag denk ik wel bijna. Als het tegelzetten echt door gaat natuurlijk. Dan nog ramen aan 1 kant. Douchekraan en electriciteit daar en afwerken van sommige dingen. Tjee zou het, dat de hel korter duurt.quote:
#bankroetquote:Op donderdag 27 februari 2020 10:15 schreef oma-Nijn het volgende:
GOedemorgen, mag ik hier ff zeiken.
Geen zin om naar het andere topic te gaan.
In één week én een nieuwe wasmachine moeten kopen én een nieuwe droger.![]()
![]()
#allesgaatkapoethier
Sjezus dat is echt kut nijn. Knuffelquote:Op donderdag 27 februari 2020 10:15 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
#allesgaatkapoethier
that sucksquote:Op donderdag 27 februari 2020 10:15 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
#allesgaatkapoethier
Ik snap je hoor en tja ze zeggen dat het per 3 gaat als spullen kapot gaan. Zou je je strijktank kunnen ontkalken met azijn erin? En dan heel de tijd het stoomknopje indrukken tot alle azijn eruit is en dat dan nog een keer doen met gewoon water, net als met een koffiezetapparaat of zo.quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Tnx Het is ook meer, dat ik het zonde geld vindAl dat huishoudelijke spul.
Ga er liever langer van op vakantie, of een extra weekendje weg.
Nu is het wachten op de strijktank... die begint ook kuren te krijgen. Dat er af en toe ineens een smerige stoomstoot uitkomt en ik weet niet hoe ik dat wegkrijg.
Geen idee. Ik moet even goed koekelen en anders een nieuwe.quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik snap je hoor en tja ze zeggen dat het per 3 gaat als spullen kapot gaan. Zou je je strijktank kunnen ontkalken met azijn erin? En dan heel de tijd het stoomknopje indrukken tot alle azijn eruit is en dat dan nog een keer doen met gewoon water, net als met een koffiezetapparaat of zo.
Dat is wel een werkje en dan niet handig als die dat doet nee, doe maar ff googlen ja want ik weet niet zeker of dat kan bij zo'n ding.quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geen idee. Ik moet even goed koekelen en anders een nieuwe.
Ik heb beloofd alle babyspullen te wassen en te strijken... (what was I thinking)
Dus dan word ik niet vrolijk als die meuk er uitkomt.
Dat scheelt een stukquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja bizaro. Als de timmermannen vandaag klaar zijn mag ik mijn woonkamer al in orde maken en ze gaan vandaag ook al de wc en badkamer tegelen dus ik hoop eigenlijk dat ik voor het weekend een wc pot krijg.
Nee hoor dat klopt nietquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij had fann dat vroeger. Die was de 5e of zo. :X
Ja scheelt ja.quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat scheelt een stuk![]()
en ik las deze post vannacht .....
[..]
Nee hoor dat klopt nietof denk je mijn broers die zéker 12 jaar of meer .. ik weet
al die datums allemaal niet meer uit mijn hoofd... of of mijn oudste zus, die 10 jaar ouder
allemaal achterelkaar in één teiltje gingen?![]()
We waren met 9 kinderen trouwens die teil was d wasteil geloof ik, en ik zomers zaten
we daar er wel eens gewoon voor de lol... meestal ik met mijn broertje, hoe het was
voordat ik geboren was weet ik niet, maar ik weet tegen die tijd hadden we een douche
én en Lavet, zomers ging ik wel samen met mijn broertje in het lavet, die we schelen
4 jaar, dus dat kon makkelijk, was handiger ook voor mijn moeder, bovendien kon
of mocht ik toen ik 4 jaar natuurlijk niet in mijn eentje douchen, ik kon toen nog niet eens
bij de kraan natuurlijk of de knoppen om de douche aan te zetten![]()
Ík kan me wel herinneren dat het een hele strenge winter was, dat ik in een teiltje gewassen
werd, in de keuken, want de badkamer was gewoon té koud, maar dat was altijd op vrijdagavond
waarom wet ik ook nieten mijn broertje moest eerst in het telitje en toen werd hij eerst
naar bed gebracht en ik kreeg weer een schoon teiltje hoor met vers water, ik denk dat mijn
zuipzussie die twee en een half jaar ouder was misschien wél alleen kon douche, maar dat weet
ik niet zeker....
De rest van de week als de badkamer half bevroren was het wassen bij de kraan,
maar de oudere kinderen zullen dat wel gewoon boven in badkamer hebben gedaan
denk ik....
Zo dat wilde ik even rechtzettenzo krijg nou je rare verhalen ...
dat doen ze bij Privé en de Story ook
Lol, dat lijkt dan wel op een tank ja, met dat ding eronder. Tja dan heb ik geen idee of je dat kan ontkalken.quote:
Ja lullig ja. Is wel gesloten nu dus je moet even scrollen ik zou de feedback ook nog ff lezen daarna. Staan ook nog wat berichten.quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:18 schreef sjampoeh het volgende:
Oh even Kree lezen ja.
Best lullig
meestal omdat je alles zo'n beetje in dezelfde tijd gekocht hebt.... is bij mij ook altijd zoquote:Op donderdag 27 februari 2020 10:15 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
#allesgaatkapoethier
Ja, dat bedoel.Strijktank is het verkeerde woord.quote:
en daar krijg je een schok van als je de strijkijzer eraf haalt ?quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel.Strijktank is het verkeerde woord.
Vaak wel, alleen de wasmachine slijt hier nogal snel vanwege de kalk, stofverf, gewone verf, tegellijm e.d. die op opa zijn kleding zit.quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:21 schreef FANN het volgende:
[..]
meestal omdat je alles zo'n beetje in dezelfde tijd gekocht hebt.... is bij mij ook altijd zo![]()
Daar het ik een speciaal potje voorals er iets groots vervangen moet worden dan
heb ik geen probleem, alleen een klotehumeur ... dat dan weer wel![]()
Nah... nee niet écht... want ik heb dat ''noodpotje'' dus....
Nee, STOOMquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en daar krijg je een schok van als je de strijkijzer eraf haalt ?
Ja dat scheelt een boelquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja scheelt ja.![]()
En ik wilde geen verkeerde info verspreiden, ik wist alleen niet meer hoe groot jouw gezin was vroeger, ik wist nog wel dat het er veel waren. Maar dank voor je uitleg, leuk om te lezen.
Of moet daar een anti-kalk patroon in ? ben me ff aan het inlezenquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, STOOMSoms komt er een stoomstoot met smerige stoom. Dan moet ik het opnieuw wassen.
ik neem hem anders welquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
#danhadikmaareenambtenaarmoetentrouwen
Nee, in deze niet. Ik denk ook niet, dat het te reinigen is. Er blijft altijd wel iets achter.quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:28 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Of moet daar een anti-kalk patroon in ? ben me ff aan het inlezen
quote:
Ambtenaren zijn toch geen klusjesmannen?quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vaak wel, alleen de wasmachine slijt hier nogal snel vanwege de kalk, stofverf, gewone verf, tegellijm e.d. die op opa zijn kleding zit.
Nee, heeft zijn eigen onderhoudsbedrijf. Dus verbouwt badkamers, keukens e.d.quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ambtenaren zijn toch geen klusjesmannen?![]()
Ik dacht juist dat dat allemaal mannen en vrouwen waren die juist achter een bureau zaten...
of klust die man van je gewoon thuis vaak?
Ja gats, moet er niet aan denken, alhoewel als je dat gewend bent is het normaal natuurlijk.quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat scheelt een boel9 kinderen met één teiltje en het zelfde water
![]()
dat is best wel goor jah...
Nee geeft niet hoor,, maar toen ik het las dacht is wel.... HUH????![]()
Maar jij kan weer douchen vanavond? Heb ik dat goed begrepen?
dat zal een opluchting zijn dan... ging best wel snel dat toch?
quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind je erg lief, maar hou hem toch wel graag zelf..
AH!!! oké ik begrijp het !quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, heeft zijn eigen onderhoudsbedrijf. Dus verbouwt badkamers, keukens e.d.
Dus komt hij altijd nogal stoffig en vies thuis.
Thuis doet hij juist het minst
Wel fijn ,alles lekker nieuwquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja gats, moet er niet aan denken, alhoewel als je dat gewend bent is het normaal natuurlijk.
En nee nog niet douchen vanavond. Ik heb wel warm water sinds gister dus ik kan me nu wassen in de keuken. De badkamer gaan ze volgens mij vandaag tegelen en dan morgen of volgende week de kraan en zo erin en dan moet er ook nog afgekit worden en dan mag je pas douchen.
Als het goed is tegelen ze vandaag ook de wc en dus hoop ik dan dat ik morgen de wcpot krijg.
Maar ik heb echt geen idee meer want de kalender die we hadden gekregen klopt dus niet meer omdat sommige sneller klaar zijn en dus eerder hier bezig zijn.Elk dingetje wat gedaan moet worden heeft zijn eigen ploeg hier.
quote:
Ah.... nou ja, als je tegen de 'Meet'' maar schoon bentquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:33 schreef ChocoFan het volgende:
En nee nog niet douchen vanavond. Ik heb wel warm water sinds gister dus ik kan me nu wassen in de keuken. De badkamer gaan ze volgens mij vandaag tegelen en dan morgen of volgende week de kraan en zo erin en dan moet er ook nog afgekit worden en dan mag je pas douchen.
Als het goed is tegelen ze vandaag ook de wc en dus hoop ik dan dat ik morgen de wcpot krijg.
Maar ik heb echt geen idee meer want de kalender die we hadden gekregen klopt dus niet meer omdat sommige sneller klaar zijn en dus eerder hier bezig zijn. Elk dingetje wat gedaan moet worden heeft zijn eigen ploeg hier.
Ja, dat gaat wel lukken nu.quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah.... nou ja, als je tegen de 'Meet'' maar schoon bent
Ergens wel logisch. 1. weinig tijd en 2. als je constant ergens anders dat doet, heb je thuis geen zin meer.quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:35 schreef FANN het volgende:
[..]
AH!!! oké ik begrijp het !
en dat ''Thuis doet hij juist het minst" heb ik weleens vaker gehoord, raar is dat
Een ambtenaar met twee linker handenquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vaak wel, alleen de wasmachine slijt hier nogal snel vanwege de kalk, stofverf, gewone verf, tegellijm e.d. die op opa zijn kleding zit.
Stukje bij beetje komt het langzaam weer goedquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja gats, moet er niet aan denken, alhoewel als je dat gewend bent is het normaal natuurlijk.
Maar ik heb echt geen idee meer want de kalender die we hadden gekregen klopt dus niet meer omdat sommige sneller klaar zijn en dus eerder hier bezig zijn.Elk dingetje wat gedaan moet worden heeft zijn eigen ploeg hier.
Duurt nog even dus. Kun je wel ergens anders douchen?quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stukje bij beetje komt het langzaam weer goed
Ja en ja, zou beneden kunnen daar staat een hok met 3 douches en wc's. Maar gister hier al uitgelegd dat ik dat niet ga doen daar.quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Duurt nog even dus. Kun je wel ergens anders douchen?
Fijn dat je iig weer warm water hebt!
quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:43 schreef chufi het volgende:
Max kampioen spinnen tijdens het trainen ..![]()
![]()
Nee, in zo'n buitenhokje lijkt me ook niks. Toen hier de badkamer verbouwd werd, ging ik op de sportschool, of bij mijn schoonmoeder (liever niet) douchen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja en ja, zou beneden kunnen daar staat een hok met 3 douches en wc's. Maar gister hier al uitgelegd dat ik dat niet ga doen daar.![]()
Dus ja, fijn dat er warm water is.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:43 schreef chufi het volgende:
Max kampioen spinnen tijdens het trainen ..![]()
![]()
quote:
Ja kan ik ook wel snappenquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ergens wel logisch. 1. weinig tijd en 2. als je constant ergens anders dat doet, heb je thuis geen zin meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |